Kievitsdel

6,5
Erg kort
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
op een woensdagavond binnen gelopen,het was niet zo druk.
we kregen een plekje aan het raam, op nepleren stoelen met veel beschadigingen. we bestelden allebei twee vleesgerechten en bami.
het was er snel, dus kreeg je het gevoel dat het allemaal al klaar stond, en zo smaakte het ook. Het konden net zo goed magnetron maaltijden uit de supermarkt zijn.
wat een tegenvaller.....
Enaksekali .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Soms hebben wij ineens zin in heerlijk, ontzettend fout en achterhaald Hollands-Chinees eten. Afgelopen zondag zijn wij dus naar Kievitsdel getogen voor de lunch. Het was de laatste dag voor echt terrasjesweer, dus we hoefden niet naar binnen.

We werden ontvangen door een erg vriendelijk meisje, en verder geholpen door een dame die er duidelijk geen zin in had. Vervelend voor haar natuurlijk, maar we voelden ons bijna schuldig dat we haar zondagsrust kwamen verstoren. Sorry, mevrouw.

We hebben het super simpel gehouden: twee combigerechten. Tjap-tjoi met kip en ku-lu-yuk, en babi panggang en speenvarken. Wat u zegt: veel varkensvlees. En allemaal met hetzelfde ondefinieerbare rode sausje, maar dat hoort erbij.
Jammer dat de babi panggang zacht was en de ku-lu-yuk knoerthard en droog. De tjap-tjoi was best goed, lekkere malse kip en nog iets knapperige groenten. Goed op smaak ook.

Met een glaasje bier erbij voelden we ons helemaal terug in de jaren 70, toen Chinees eten nog 'buitenlands' was en er soms werd gefluisterd dat er ergens een Chinees was die een teckel in de vriezer bewaarde, welke werd aangesneden als er vlees tekort was.
Kwalitatief was het geen hoogstaande prestatie, maar toch hebben we genoten. Nostalgie is ook wat waard.
UitLeeuwarden .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Afgelopen zondag samen met familie wezen eten. We hadden gebruik gemaakt van het lopend buffet, eten is goed warm, goed op smaak en de bakken zijn goed gevuld. We hebben genoten. Bediening kwam vaak borden ophalen en drankjes bestellen, dit vinden wij erg belangrijk dat we aandacht kregen. Wij komen zeker nog een keer terug.
Doomernik .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
In Kievitsdel zijn wij een aantal keren geweest in de afgelopen jaren. Gisteren waren wij er weer op vaderdag. Vooraf een soepje (keuze uit drie soepen), daarna even kijken wat de schalen bevatten van het Chinees buffet. Tsja, bijna alle schalen leeg, dus even wachten tot alles wordt bijgevuld. Na 10 minuten waren alle schalen bijgevuld, nieuwe vers gemaakte gerechten worden in de oude schalen gedeponeerd, waardoor de onderste laag begint aan te koeken. Dit herhaalt zich een paar keer per uur, dus even wachten, schalen bijvullen op de oude resten, die niet verwijderd worden. Mijn dochters hadden er genoeg van en wilden niet meer verder eten, mijn schoonzoon inclusief. Bij het betalen heb ik dit gemeld, de serveerster zou het aan de keuken doorgeven (ja, ja). Dat was dus voor ons de laatste keer bij Kievitsdel in Doorwerth.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Verschillende Chinese gerechten ( volgens den Hollander ) babi pangang , fou yong hai en saté genomen , te verkrijgen als combinatie gerecht! Tomatensoep vooraf , veel voor weinig! Maar gewoon goed!
Vriendelijke bediening , gaan we vaker doen als we Chinees willen!
Remco1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Op woensdag met mijn vrouw en kinderen heerlijk Japans gegeten aan de bakplaat op advies van collega's. We hebben gekozen voor de verrassingsmenu van 8 gangen met vlees en vis. Met een woord: fantastisch!! Vooral de grote gamba met saus (vergeten wat voor saus) en ossenhaas waren de grote uitblinkers! Service was attent en vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer langs...
Sushi1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
We vonden t allemaal super lekker, vooral de pasteitjes en de vis! Vriendelijke bediening. Wel jammer dat het er buiten minder verzorgt uit ziet, onkruid wieden en een likje verf doet wonderen! Verder ziet alles er binnen wel verzorgt en schoon uit!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Samen met de kinderen hier weer chinees buffet gegeten. Wij komen er geregeld en het bevalt ons goed Het buffet is erg lekker. De bediening verschilt: de ene keer heel vriendelijk de andere keer afstandelijk. Op zaterdag en zondag is er buffet. Goede Chinees.
Jon W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Vriendelijke bediening, met 2 personen een menu besteld. Voorgerecht was soep, ontzettend flauw en hebben veel sambal, peper en maggi toegevoegd om het enigszins te laten smaken. Met onze opmerking over de flauwe soep werd dan ook niets gedaan.Tussengerecht was een ondefinieerbaar gefrituurd hapje. Hoofdgerechten met Ossenhaas was ook niet bij zonder en weer flauw van smaak. Dessert was eigenlijk het lekkerst, vers rijp fruit, bolletjes ijs en kokosgelei. Decor is niet mijn stijl, maar wel netjes.