Kicking Horse Café

Frederik Hendriklaan 217 2582 CB Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kicking Horse Café

Movablefeast V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Beste café in een boekwinkel. Deze is in Paagman, Frederik Hendriklaan. We eten altijd de Canadese hamburger. It's great!
Chantal987 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuk dat je na het uitzoeken van je favoriete boeken even ongedwongen kan genieten achterin de winkel van een heerlijke kop koffie met heerlijke gebakjes, vooral de brownie blijft mijn verslaving
PietB .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Leuke tent voor een broodje tussen de middag. Vriendelijke bediening. Lekkere broodjes, alhoewel ik een knapperig korstje aan het oerbrood wel heb gemist. Een apart bestelsysteem: je bestelt en betaalt aan de balie. Het kaartje met jouw bestelnummer zet je in de houder op tafel. Dan is het wachten tot de bediening het juiste bord aan het zelfde nummertje kan koppelen. Dat kost af en toe wat moeite...Is het niet handiger om met vaste tafelnummers te werken?