Kickeneneten

Tongersestraat 9 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Kickeneneten

Gastvrijheid en creatief koken

Dit restaurantje in Maastricht is een waar pareltje. De gastvrouw en vinologe Marianne Kicken verwelkomt je zeer hartelijk. Alle producten komen uit de streek en chefkok Huub Rokx kookt er creatief mee, zoals de carpaccio van verschillende vissoorten. Borrels en feestjes met heerlijke hapjes en pianospel worden vrolijk voor je georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Kickeneneten

JanenMartinie W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
zalig gegeten. super bediening, heel vriendelijk en warm ontvangen. Goede wijnen, gewoon top!
we gaan snel terug, erg benieuwd naar de andere gerechten op de kaart.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig, gastvrij, goede adviezen.... kwalitatieve producten. Zonder meer een heerlijke keuken en de moeite van het terugkomen meer dan waard.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gisteren wederom in dit gezellige restaurant gegeten. Leuke sfeer, mooie inrichting, een uiterst hartelijke gastvrouw en zoals altijd uitstekend eten. We komen zeker terug!
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Erg gastvrij ontvangen met kundig advies omtrent de gerechten en de wijnkaart.
Het menu was origineel en erg lekker.
Zeker een aanrader!
mirjamanna .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie, eten van goede kwaliteit en met aandacht klaargemaakt. Gezellig restaurant. Jammer genoeg was de persoonlijke aandacht van de gastvrouw voor de gasten onder de maat. Oppervlakkig vriendelijk maar vluchtig en erg gehaast. Geen, of bij navraag spaarzame uitleg over b.v de wijn ( we hebben ook geen wijnkaart gekregen en ze is nog wel vinologe) , bediening in zeer hoog tempo, aan alle tafels overigens . Het nagerecht ( dat overigens het enige gerecht was dat tegenviel, ijs met een ananasbeignet) werd zo snel,op tafel gezet dat we niet eens koffie erbij konden bestellen.
Gemiste kans. Voor ons is een etentje buitenshuis niet compleet zonder een attente gastvrouw. .
Magali M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op zich prima restaurant qua sfeer, vriendelijke gastvrouw. Omdat we met ah-restaurantactie kwamen, kregen we geen menukaart te zien, maar werden de opties mondeling voorgelegd. Dit is op zich geen probleem, maar hetzelfde menu staat voor aanzienlijk minder geld op de menukaart. Daarnaast was het zeer koud in het restaurant! Meerdere mensen zaten met wintersjaals om, maar het was ook met sjaal erg fris, niet prettig! Het eten was lekker en op zich origineel, waarbij bij voor- en hoofdgerecht de keuze tussen vis en vlees. Dessert werd zonder introductie of optie geserveerd (crème brulee met vanille ijs, lekker, maar dus niet de mogelijkheid om bv koffie te nemen ipv nagerecht). Nadien de vraag of we koffie of thee wilden: dit wilden we wel. Dit werd feestelijk geserveerd met een klein bordje met enkele kleine koekjes en pindarotsje, dit bleek achteraf echter als koffie deluxe op de rekening te staan voor 5 euro pp!!! Dat geeft toch een beetje het gevoel dat je iets opgelegd wordt, wat je anders nooit besteld zou hebben. Erg jammer, daardoor is het overal gevoel na het diner toch veel negatiever dan je zou willen obv alleen het eten. Kosten waren bij ons uiteindelijk 60 euro per koppel.
Cyrill H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben gisteren in het gezellige maar vooral ook knusse restaurant gegeten. Het was echt een culinair genot! Echt een aanrader om daar eens te gaan eten.. compleminte voorde gast vrouw ????????
Cyrill H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten! Van begin tot het einde een waar culinair genot... gezellig en knus restaurant met daarbij een heel gezellige gastvrouw aan de tafel ???????? toppie!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Een heerlijk 3-gangenmenu gehad. Zeer goed verzorgd en gezellig restaurant. Prijs-kwaliteit goed. Heerlijke wijn! Een echte aanrader. Wij gaan beslist terug.
PaulvanDiggelen1958 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hartelijk ontvangst door de gastvrouw , heerlijk gegeten met AH zegels , echt perfect ! En soort huiskamer gevoel geeft dit restaurant !
Maxim B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Had ik vantevoren de recensies gelezen hier dan zou ik gisteravond minder verrast zijn geweest door de plotse toeslag van €8 op het menu. Als het niet rendabel is voor je als zaak om mee te doen aan iets als een AH restaurantactie, dan doe niet mee, maar ga niet meer vragen voor je menu om dat te kunnen bekostigen en wanneer je ermee geconfronteerd wordt doen alsof je neus bloedt. Het eten was prima geweest voor €29,50, de prijs die ook vermeld staat op de site en de menukaart buiten, voor €37,50 ga ik echter liever ergens anders eten, zowel voor de service als het eten. Beetje jammer.
Pia C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn met onze AH actiebonnen gaan eten. Altijd leuk om zo een nieuw restaurant te proberen en eventueel terug te komen zonder 'bonnen'. Gezellig interieur. Vriendelijke gastvrouw. Ze liet ons de wijn proeven. Prima wijn voor schappelijke prijs. We moesten trouwens toch redelijk lang wachten alvorens we iets te drinken kregen. De gastvrouw riep telkens dat ze zo bij ons kwam. Het voorgerecht was niet onsmakelijk maar de inktvisringen hierbij waren slapjes. Het hoofdgerecht was zeer smakelijk. Het vlees en de vis was lekker mals en de frietjes lekker knapperig. Als toetje kregen we een crème brulee met ijs en slagroom. Lekker maar eigenlijk niets bijzonders. We vonden de prijs kwaliteitverhouding gewoon veel te duur. We hebben wel een leuke avond gehad maar gaan er niet meer terug. Weten niet of het heeft gelegen aan de reservering met de bonnen maar het voldeed helaas niet aan onze verwachtingen.
José H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Zonder de voedselbon van Albert Heijn waren we vast in de buurt van het Vrijthof blijven steken. Nu ontdekten we vlak buiten die hectiek, in een straat met veel reuring, 'Kickeneneten'. De entourage was wat familiair. De stijl van de gastvrouw droeg hier aan bij. Maar het maakte het geheel ook wel wat rommelig. De mogelijkheden met de bon waren ruim en werden in sneltreinvaart opgesomd en uitgelegd. De wijn was lekker, de producten overwegend goed, maar het eten wat vlak. Misschien was het te druk voor kok en koksmaat, want we moesten lang wachten tussen de gangen. Er werd niet allert bediend, geen wijn aangeboden bij de gerechten en dus werd er te weinig verkocht. Goed er geweest te zijn. De volgende keer zetten we onze culinaire zoektocht voort in weer een ander mooi Maastrichts straatje.
Leny F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij waren 2x gaan eten met social deal dat betekent dus dat wij zeer tevreden waren. Beide keren waren maar een paar koppels in de zaak. Nu met AH bon gegaan. Er zaten 18 mensen in het restaurant en dat kon zowel de kok als de bediening niet bijbenen. Wij waren er om 6 uur dus de eerste gasten maar dat betekende niet dat wij als eerste aan de beurt waren. Alle gasten waren met of ah of social deal. Wij kregen geen menu kaart voorgelegd alleen werd ons medegedeeld wat wij konden eten. Per ongeluk kozen wij voor exact hetzelfde menu als met social deal alleen was het nu 37,50 euro en met social deal betaalden wij 29,90. Ik vind dit een slechte zaak. Bij social deal konden wij nog kiezen voor koffie i.p.v. toetje dat ging nu ook niet. Jammer want wij gingen optimistisch naar het restaurant maar dat viel dus echt tegen. Op internet staat inderdaad dat zij van het te lezen menu mochten afwijken maar dit was dus echt social deal menu maar dan wel 7.50 euro duurder. Ik vind dit geen reclame.
Leny Frijns
Zou u zo vriendelijk willen zijn met ons contact op te nemen zodat wij er samen uit kunnen komen.
Marsha V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Via de AH restaurantactie een heerlijk driegangenmenu voorgeschoteld gekregen. Ook dankzij de warme en persoonlijke service van de gastvrouw een heerlijke avond gehad.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben er op 12 augustus gegeten met de AH Restaurantie-actie. Op het eten heb ik niets aan te merken, maar bij het afrekenen kwamen we erachter dat de menuprijs met de AH actie (37,50) hoger is dan een regulier menu (29,50), terwijl de gerechtkeuze naar ons idee hetzelfde was. Dat vinden wij erg treurig. We gingen met een onbevredigd gevoel weg, omdat de verklaring van de bediening niet klopte.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het was een mooie, warme avond, maar het restaurant had helaas geen terras. Dan maar binnen zitten. De airco stond aan, maar blies niet naar onze kant wat de straatkant van het restaurant was. Alle gasten aan onze zijde hadden last van de hitte en de deur mocht niet open van de bazin, die in het begin van de avond een beetje chagrijnend was. Waarschijnlijk door de aankomende stress. Het restaurant was volgeboekt en zij was de enige in de bediening. Daardoor moesten we soms ook wat langen op iets te drinken wachten, maar zo erg is dat ook weer niet. Het eten was heerlijk en dat is toch het belangrijkste.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We hebben met een social deal het drie gangen menu geprobeerd. En soms, heel soms heb je er echte juweeltjes tussen. De serveerster bleek de eigenaresse die met veel plezier de gasten verwelkomde en een bijzondere wijnkaart toonde. Vervolgens een vis of vlees menu. De viseters waren zeer tevreden en ik heb genoten van mijn carpaccio, en de varkensoester als hoofdgerecht. Keurig opgemaakte borden met een weinig groente die echter excellent geselecteerd was, het afwijkende dessert, stond niet op de kaart, vormde geen enkel probleem. De stralende lach toonde dat men plezier schepte in het behagen van de klant. Een aanrader. De oorspronkelijke prijs is het meer dan waard om e betalen voor dit fijne restaurant.