Kibboets

31-206470937

Meer informatie over restaurant Kibboets

Gijsrive .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wat een ontzettende teleurstelling. Shoarma droog als gort , verkeerde sauzen bezorgd, patat die 6 x leek te zijn opgebakken...voor ons de allerlaatste keer!
GebroedersRenR .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
We eten altijd de lamsvlees shoarma deze is t lekkerst in de omstreeks .ik vind t een echte aanrader.hebben veel shoarma in amsterdam en omgeving geprobeerd maar fit is toch echt de beste.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Bezorging was optijd. Het pakket zag er goed uit en compleet. Sla was fris en schoon en in een apart bakje. Helaas is de shoarma kip en normaal smakeloos en heel erg vet. Patat is wel goed.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
In principe bestel ik bij dit restaurant alleen maar beroepsmatig. Niet omdat ik nu zo een fan ben van dit restaurant, maar ik heb ook te maken met collega´s die wat afwisseling willen hebben qua avondmaaltijd.

Bezorging is normaal gesproken redelijk op tijd, maar smaak en temperatuur van de maaltijden is nog wel eens wisselend.
De ene keer is het gewoon goed, en de andere keer is de kwaliteit gewoon een stuk minder, en druipt bijvoorbeeld het broodje shoarma (verpakt in een zilverpapiertje) in het vet.
Ook krijgen we regelmatig niet alles wat er besteld is geleverd.
Jelle99 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Groot broodje lamsshoarma besteld. Ten eerste kreeg ik n klein pitabroodje en het lamsvlees was veel maar smakeloos, net als de shoarmasaus