Khunchai

• Af te huren
6,8
Githa V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst en tijdens het eten prettige bediening.
Wij kozen direct voor een hoofdgerecht en zouden daardoor iets langer moeten wachten. Dit viel heel erg mee. De gerechten zijn bereid met veel verse groenten (wat in veel restaurants tegenwoordig minimaal is), en zien er aantrekkelijk uit. De smaak van zowel het vegetarisch als vlees gerecht was heerlijk. Aanrader!
Appie21 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Een restaurant dat al vele jaren bij ons in het rijtje staat van favoriete restaurants. We eten hier met enige regelmaat. Een ruime keuze uit verschillende gerechten en wat je ook kiest; je hebt nooit tekort. Wauw wat een overvloed aan eten per couvert. Ik vind de bediening soms wat slecht te verstaan of wat betweterig. Dit kan beter, net zoals de inrichting: die ondertussen ook aan wat onderhoud aandacht of vervanging toe is.
Cor Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Kuhnchai met vrienden.
Saté, viskoekjes, garnalen gerechten. Ook de bediening en open keuken is prettig. Je ziet welke verse spullen verwerkt worden!

Heerlijk.

Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
afgaande op de recensies moest het eten goed zijn... sorry maar wij zijn zeer teleurgesteld. Geen enkele thaise drank(op een singha na) Zelfs geen verse vruchtensappen. De voorgerechten podmanpla en een salade met wat rundvlees ging nog maar wat er vertder volgde was een regelrechte aanfluiting waar de kok zich schaarde onder de grote groep chinese wokkers die gul met msg en andere troep de klant vernaggelen. Geen enkel thais ingredient in de drie hoofd gerechten kunnen herkennen. Absoluut geen verfijnde thaise keuken en prijzen als voor een top restaurant!.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Ik woon al 18 jaar in Alkmaar en had hier nog nooit gegeten. Heerlijk inderdaad wel "aan de prijs" voor de eenvoudige entourage. Bescheiden bediening, keurig restaurantje. Geen 'belevenis' maar goed eten en kom er graag weer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ik vind dit de enige Thai van Alkmaar, lekkere gerechten en pas op als je niet van heet eten houd dat je niet de Thai versie neemt dat is echt bloed heet. Goede prijzen en lekker snel maar een uitstraling van een snackbar ;)
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Het is altijd weer een feest om hier te mogen eten. Een jaar of twee gelden ontdekt en zeker het laatste jaar kind aan huis. De sticker van het magazine "Lekker" op de voordeur viel me al direct op, dat is meestal een goed teken. En dat klopt hier zeker. Deze Thai is van uitzonderlijk goede kwaliteit. Heerlijke gerechten. Zoals bij vrijwel alle Aziatische restaurants een uitgebreid menu, vaak geen goed teken, maar hier is eigenlijk alles lekker. Kip met cashewnoten is mijn favoriete hoofdgerecht, de Thaise saté super voorgerecht, zo lekker kan ik ze thuis niet maken! Bij het hoofdgerecht zit altijd veel groente en geen ongezonde dikke saus zoals bij de Chinees waardoor het niet zwaar op de maag voelt. Lekker pittig maar op een normale manier, niet zoals in Thailand dat het je mond uit brand. Vriendelijke bediening. Geen bijzondere inrichting maar wel open keuken. We verbazen ons altijd over de rekening, echt genieten kan dus ook zeer betaalbaar zijn!
René H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Dit is echt een restaurant waar je echt het lekkerst Thais kan eten! Je waant je echt weer terug op vakantie in Thailand! Ultiem genot voor je smaakpupillen! Absoluut een aanrader, Khunchai zet andere Thaise restaurants in de omgeving in het schaduwlicht. Stap voor stap wordt ook de entourage aangepast, zodat de ambiance ook steeds aantrekkelijker wordt voor een heerlijk Thais avondje.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Zeer verrast over de kwaliteit van het eten! Voor het eerst naar een Thais restaurant geweest. Ik ben een moeilijke eter en hou niet van Thais eten, tenminste dat dacht ik! Tot gisteravond bij Khunchai, wat hebben wij daar ontzettend lekker gegeten! Gerechten zeer goed op smaak!

Voorgerecht: kipsate, overheerlijk!!!!!!
Hoofdgerecht: diverse soorten vlees in verschillende sauzen met rijst, heerlijk!

Een absolute aanrader!
Esther2407 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
gegeten bij Kunchai, vanwege het cijfer bij Iens. Bij binnenkomst schoven we aan tafel en het duurde even (eigenlijk net te lang) voordat er iemand kwam om drinken of de kaart aan te bieden, jammer, want dat zorgt ervoor dat je je welkom voelt. Vooraf een mix van voorgerechten (viskoekjes, loempia en een pasteitje), lekker, maar niet meer dan dat. Hoofgerecht een rundvlees en een kipgerecht. Ook dat was beslist wel lekker, maar ik had meer verwacht op basis van het hoge cijfer, zeker gezien de prijs-kwalitieit verhouding (wel aan de hoge kant voor een Thai.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We hebben hier echt lekker gegeten. Verrassende gerechten voor een normale prijs. Het verbaasde ons dat het niet drukker was op vrijdagavond.
Alleen de gerechten die in de kaart als pittig worden beschreven zijn pittig (hot).
Juanproever .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Geweldig Thais eten, grote keuze op het menu, ook voor vegetariërs. Ik heb over vier verschillende items op het menu geprobeerd en ze waren allemaal erg leuk. Het menu is gebaseerd op Europeanen hoewel; ze hebben vrij veel weggelaten alle de specerijen tot comfort onze western-Euro tongen ( meer chilipepers zijn toegevoegd aan uw verzoek al) Al met al een goede ervaring
Adder .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gastvrij restaurant, leuke persoonlijke bediening, prima eten, vooral de voorgerechtjes zijn uitstekend. Met twee personen uitgebreid eten en drinken voor minder dan €90 is zeer acceptabel.