Khorat Top Thai

Meer informatie over restaurant Khorat Top Thai

Voordelig
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Hier met de eet club gegeten, heerlijke super lekker vis koekjes op met verse jasmijn thee. Daarna varkens reepjes met gember, chineze champions en super verse kruiden dit in combinatie met lekkere geurende rijst wederom met verse jasmijn thee. Je proeft dat er super verse kruiden gebruikt zijn, en dat in combinatie met een fijne service. Beter konden wij het niet treffen :)
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Top was het zeker niet. De curries smaakte niet zoals je zou verwachten bij een thais restaurant. Goedkope ingredienten, slappe groenten en massa productie, gericht op touristen vermoed ik. Wel leuk terrasje op straat vlakbij vondelpark en bediening is snel en vriendelijk.
Dian33 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Kip en beef met curry gerechten besteld. Het smaakt heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk. Ze hebben een klein terras aan de weg. Dat heeft iets heel gezellig Amsterdams. Ik kom hier zeker snel weer terug
Jelle333 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een van mijn favoriete Thaise eettentjes. Soms kan het even duren als je bestelt maar dat zie ik als een goed teken.
De saté is prima en de vis 64 met basillicum, zoete ui en hete peper een uitstekende combinatie.
Absolute aanrader. Geen hele grote zaak, maar leuke sfeer en een paar tafeltjes buiten op het terras.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Omdat we VondelCS wat aan de prijzige kant vonden, belandden wij bij Khorat. Heerlijk gegeten, curry met cocos blijft zalig. Bediening vriendelijk, decor simpel maar gezellig. En uitermate betaalbaar. Maar let op!! Je kunt er niet pinnen, ik moest in de buurt na afloop geld uit de muur trekken. Dat verwacht je niet.
Smile4 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Eten via Thuisbezorgd. Ik woon bijna om de hoek, maar de bezorging kwam pas 5 kwartier later (terwijl 30 minuten werd aangegeven). Loempia's niet krokant, slapper dan slap, inktvis keihard en zowel loempia's, inktvis als rijst koud. Bezorger wel aardig, maar een beetje lekker eten is belangrijker, toch? Ik zal er nooit meer bestellen.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Qua smaakbeleving gaat er mijns inziens helemaal níets boven Thaise rode curry met kokosmelk. Die van Khorat is uitstekend, maar mag - alweer mijns inziens - best nog een flink stuk pittiger zijn.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Na de demo bij de manage hier vlug een hapje gegeten, vlotte bediening, onder de
Kikkervisje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Hier snel even een hapje gegeten op het terras. Aardige bediening, en snelle service. Heerlijke viskoekjes, en ook lekkere verse loempia's. De twee salades die we bestelden waren beide eigenlijk iets te pittig. Ik had een pittige papaja salade met knoflook en pepertjes, waarbij op de menukaart al een sterretje voor de pittigheid stond (2 van de 3). Had dus wel kunnen weten dat het pittig zou zijn, dat neem ik Khorat Top Thai ook zeker niet kwalijk. De tweede salade stond niet als pittig beschreven, maar was misschien nog wel pittiger dan de eerste. Die salade (met garnaaltjes) was verder ook niet erg lekker en een beetje simpel. Al met al een prima restaurantje met aardige bediening en (deels) lekker eten.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Een tijd geleden had ik al een paar keer hier gegeten en was toen redelijk tevreden.
Deze keer nam ik een groenteschotel met garnalen.
Het viel me vies tegen. Een gelig lichtbruine massa van slappe, te gare taugé, kool, ui?, en brede, te gare mie. Het leek alsof de restjes van gisteren waren opgewarmd. De garnalen die erin zaten waren goed en smaakten wel
Ik was van eerdere keren knapperig, geroerbakte groenten met frisse kleuren gewend.
Mijn partner nam een schotel met kip in zoetzure saus. De groenten in zijn gerecht waren wel goed, maar het sausje waar de groenten in zaten, was doorsnee van smaak, het leek wel uit een fles te komen.
Het eten is niet duur, 14 euro per schotel, maar ik betaal graag iets meer, als het beter smaakt.
Ondanks de lage prijs was de prijs kwaliteitverhouding niet in orde.
De bediening is gehaast en heeft geen oog voor de gasten. Op een vraag over het gerecht kreeg ik geen duidelijk antwoord, mogelijk spreekt de bediening onvoldoende Nederlands?
Ik denk dat ik hier niet terug kom.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Guys!! Wat is er gebeurd? Ik kom al jaren bij jullie eten. Immer goed. Immer vers. Maar de laatste 2x viel het echt tegen. Vettige sausjes. De vis was ietwat slap gebakken. De groenten waren te lang gekookt. Sterk het vermoeden dat de animo via thuisbezorgd.nl groter is dan "restaurant" bezoek. En deze verschuiving is zonde. Maar werd bevestigd door het arsenaal scooters en dito bezorgscholieren die af en aan rennen voor de deur. Gemiste kans. Eigenaren lees dit en doe er wat aan: zonde! P.S. Toiletten zeer schoon. En lieve bediening.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Mijn favoriete thai als ik eten bestel! Heerlijke verse ingrediënten en ze bezorgen op het vooraf besproken tijdstip. Tom ka kai soep is een aanrader!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
De Tom Yam soep is oké, maar niet de beste in Amsterdam. Daarvoor zijn de champignons te Nederlands en de smaak niet Thais genoeg. Maar de garnalen zijn verrassend zacht en niet taai zoals meestal het geval is.
De groene curry heeft in tegenstelling tot veel restaurants waar paprika en andere rommel in de curry beland, wel Thaise aubergines. Ook erg goed van smaak.
Ohannes .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Vroeger kwam ik hier best vaak eten met vrienden. Het is een leuke Thaise eethuis om mensen mee naartoe te nemen. Dicht bij vondelpark, heel relaxt! Tot nu toe viel alles wat ik er gegeten en gedronken heb in zeer goede smaak. Ik neem altijd 'Neua Nam Tok' , gebakken biefstuk met koriander, tomaat komkommer en basilicum. Eten is altijd lekker alleen een ding valt wel tegen bij Khorat; de bediening, niet attent als of ze altijd druk hebben. Soms duurt heel lang dat ze weer eens langs je tafel komt.
ErikaS .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op zich prima gegeten. In een Thais eethuis verwacht ik echt geen uren na te tafelen, maar dit sloeg toch wel alles. Tijdens het eten werden de borden na je laatste hap direct weggehaald (te weinig borden). Eerst moesten we al verplaatsen naar een kleinere tafel, okay, maar bij de tweede tafel werden we vervolgens echt weg gekeken en uiteindelijk werd ons gewoon opgedragen om af te rekenen. Ronduit onbeschoft, niet voor herhaling vatbaar helaas.
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Dit restaurantje is in 2010 en 2011 een van mijn favorieten geweest voor een kleine maaltijd na het werk. Je zit in een kleine ruimte die wel voldoende sfeervol is om je op je gemak te voelen. Na een bezoek aan een aantal andere thaise restaurants viel me recent op dat de kwaliteit van de maaltijden toch wat achteruit gegaan is. De gerechten zijn minder heet en vers als voorheen. De porties zijn nog steeds voldoende groot. De bediening blijft wel vriendelijk maar uiteindelijk gaat het toch om het eten. Het zou kunnen helpen als ze nog een keer naar de menukaart kijken en wat gerechten zouden vervangen of nieuwe gerechten zouden toevoegen.
Marijej .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
In het verleden hebben we hier regelmatig afgehaald of laten bezorgen. Het was echt een hele goede thai, maar ik zou hem nu niemand meer aanraden. Een paar maanden geleden was het ons al erg tegen gevallen, maar we dachten dat de kok misschien een slechte dag had. Vanavond dus weer geprobeerd, maar het eten is gewoon niet lekker meer, helaas.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Buiten was het erg druk maar ook kil dus zijn we binnen gaan zitten. Echt gezellig is het niet, maar ach, het is nu eenmaal geen bistro bij de Thai. Soepjes waren prima, op verzoek werd de koriander uit mijn kippensoep gelaten, wel een enorme berg kip trouwens, dat mag wel iets minder. De noedels met tahoe en rode curry van mijn geliefde waren wel mierzoet en mijn fried rice met kip was aan de zoute kant. Maar een Singa biertje maakt veel goed. Erg vervelend dat ik na het eten een bank moest zoeken om geld te trekken omdat er geen pin is.
Yasmin-Ya .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Onlangs bij Kohrat gegeten met mijn vriend ondanks op afraden van mijn Thaise moeder (Thaise mensen zijn nogal kritisch met Thais eten), toch maar een poging gewaagd. Heb ik maar naar mijn moeder geluisterd! Bij ontvangst werden wij naar onze tafel geleid. Service was prima! Mijn vriend koos de Pad Thai en Yam Nue (beef salade) en ik de Kai pad priauw whaan. Alles was te zoet, veels te zoet! Pad Thai hoort zoet, zout, en zuur te zijn, maar door te veel zoetigheid proeft je niet meer de authentieke smaak. Ik mis ook de tahoe en de gedroogde garnalen. De Yam Nue hoort niet zoet te zijn, maar juist pittig en zout. De gerechten zijn niet zoals mijn moeder of in Thailand maakt, dit neigt meer naar de Chinese keuken. Ik moet helaas zeggen in het Thais: ahaan Kohrat mai aroy ( Kohrat eten is niet lekker)
Joy54 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Met zijn drieën hier gegeten. Ik ben niet gauw gecharmeerd van mini-loempia's vooraf, maar ik moet zeggen: verrukkelijk. Goed gevuld met groenten.
Ook de drie gerechten daarna waren echt fantastisch; helemaal lekker.
Alle lof voor de kok!