Khorat Thai Food

Vriesestraat 148 3311 NS Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Khorat Thai Food

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Ctraarbach .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kom hier wekelijks afhalen (nr. 14 is een echte aanrader), superieur thais eten voor een eerlijke prijs, altijd snel geregeld. Wat mij betreft doet Rob het samen met zijn team super!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hebben hier verschillende malen gegeten. Het eten is er echt voortreffelijk en de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Ook voor vegetarisch eten kan je hier prima terecht en met je persoonlijke wensen wordt rekening gehouden. Deze houden we erin.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Prima gegeten, o m. groene curry met rundvlees, courgette en basilicum en geroerbakte gamba's met basilicum en rode peper. De gerechten smaken authentiek en de ingrediënten zijn kwalitatief goed. Erbij geserveerd wordt, naar keuze, witte of gebakken rijst. Prettige vriendelijke bediening. Deze laagdrempelige zaak is een welkome aanvulling op de bestaande restaurants in Dordrecht.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Groeten team khorat thai food

Reactie van proever:

Graag gedaan en welverdiend!
Jhavelaar .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Met Ramprai achter de kachel en de goede zorgen van Rob, hebben wij overheerlijk, verse traditionele Thaise gerechten voorgeschoteld gekregen.
Een absolute aanrader voor wie eens toe is, aan de vernieuwende smak van de overheerlijke
Thaise keuken.