Prins Bernhardlaan 2A 2405 BT Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

De lekkerste gerechten uit Thailand

Khop Khun betekent ‘dankjewel’ in het Thais en daarmee verraden we meteen welke wereldkeuken je hier kunt verwachten. Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in Alpen aan den Rijn, maar eenmaal binnen waan je je direct in exotische Thaise sferen. Laat je door de chef en zijn enthousiaste team meenemen op een culinaire reis langs de specialiteiten van de Aziatische keuken.

Halve fles mineraalwater

Willem L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten! Ga er zeker terug.
Lange wachttijd door afhaal en vollopend restaurant.
Ook paar keer last van rooklucht gehad.
Let op: De vegetarische gerechten zijn veelal niet vegetarisch ivm het gebruik van Oestersaus! Dit zijn dus Pescotarier gerechten en niet vegetarisch! Op verzoek kunnen ze wel een andere saus gebruiken... Ik hoop dat dit dus ook gebeurd.
Geachte mevrouw Wildbret,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze recensie achterlaten op iens. Het is veel te druk op Moederdag. We hebben al vanaf 18:30 geen afhaalbestellingen aan genomen om te wachttijd te verkorten, maar dat heeft weinig geholpen. Nogmaals excuses dat u lang moet wachten op uw gerechten. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

R van U.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Blijkbaar was het op Koningsdag veel drukker dan ze aan konden (weet niet wat de reden hiervoor was) waardoor de wachttijden buiten proportie toenamen en ze ook mensen zonder reservering teleur moesten stellen. Hiervoor heeft de bediening uiteindelijk wel haar verontschuldigingen aangeboden, maar dit kwam pas bij het afrekenen. Service was wel vriendelijk.
Het eten echter maakte heel veel goed. Wat dit betreft een echte aanwinst voor Alphen aan den Rijn. Ik ga ervan uit dat ze ervoor gaan zorgen dat de wachttijden snel naar beneden gaan. Dan is het een echte aanrader.
Geachte mevrouw/heer Uffelen,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Heel erg fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van onze gerechten, wel jammer om te horen over de service. Het was inderdaad heel drukt op de koningsdag, zeker als iedereen met zelfde tijd binnen komen. Nogmaals excuses daarvoor. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

Connie H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeker een ervaring om te herhalen, dank!
Geachte mevrouw Connie,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om deze mooie recensie te schrijven over jullie eerste ervaringen met ons! Heel erg fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van al onze gerechten en onze service. Wij hopen jullie in de toekomst weer hartelijk te mogen ontvangen!

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat een heerlijke verassing was dit restaurant! Het eten en de service waren top! Prima prijzen ook, echt een aanrader!
Geachte mevrouw van Rijn,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat een prachtige cijfers. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen! Ook super om te lezen dat jullie genoten hebben in ons restaurantje. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uitstekende keuken, vriendelijke bediening. Wel wat traag met uitserveren gerechten. Verder een prima prijs-prestatie.
Geachte mevrouw/heer poorten,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review op iens. Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Eten vonden wij middelmatig, niet slecht maar zeker niet de beste Thai die we kennen. Service was prima! Hele aardige mensen. Helaas vonden we de inrichting echt niks, vreselijke gekleurde lampen, kille bedoening die ons deed denken aan een snackbar.
Geachte Mevrouw Visscher,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze recensie achterlaten op iens. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Echt heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer en snel bediend. Aanrader!
Geachte heer Mol,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Khop Khun Thai Cuisine en uw mooie recensie.
We zijn erg blij om te lezen dat uw eerste ervaring bij ons geslaagd is. Erg attent dat u de tijd en de moeite heeft genomen om ons uw positieve ervaring nogmaals via Iens.nl met ons en lezers te delen.
Wellicht tot een volgende gelegenheid.

Met vriendelijke groeten,
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Nu twee keer bij dit restaurant gegeten en beide keren was het eten heerlijk! De bediening is ook erg vriendelijk. Op de eerste bladzijde van de kaart is meer te lezen over de gerechten die er gegeten kunnen worden. Leuk om te lezen!
Hartelijk dank voor je enthousiaste en lovende recensie over Restaurant Khop Khun. We zijn erg blij te vernemen dat jullie zo heerlijk hebben gegeten en dat de service geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten kids nog nooit Thais gegeten maar gaan zeker nog een keer ze hebben genoten.

Geachte mevrouw Theus,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review op Iens. Heel erg fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van uw diner bij ons in het restaurant. Nog gefeliciteerd met uw verjaardag. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Kim C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ondanks de drukte en dat het wel langer duurde voordat de gerechten doorkwamen heerlijk gegeten voor een goede prijs. Een echte aanrader!
Geachte mevrouw Coumans,

Heel erg bedankt voor uw bezoek en uw recensie. Daar zijn wij heel erg blij mee. Leuk om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten. Nogmaals excuses dat u lang moet wachten op uw gerechten. We hopen jullie gauw nog een keertje te kunnen begroeten in ons restaurantje. Graag tot volgende keer.

Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voor de tweede keer dit jaar gegeten bij dit Thaise restaurant. Het eten is erg lekker voor een redelijke prijs. de tafels zijn grotendeels bezet, het was op een gegeven moment helemaal vol.
De bediening is erg krap, zodat er bij binnenkomst geen ontvangst was; we moesten enige tijd wachten en ons een beetje opdringen om opgemerkt te worden. Vervolgens werden we naar een tafeltje verwezen en moesten we weer enige tijd wachten tot er tijd was om de bestelling voor een drankje op te geven. Hierna kwam het menu, dat moeilijk leesbaar is, vanwege de spiegeling op het plastic dat om het papier zit.
Lange wachttijden. Vonden wij niet erg omdat we met familie waren die we niet zo vaak zien, dus voldoende gespreksstof, maar kan voor anderen vervelend zijn.
Mijn man kreeg iets anders dan besteld, wat ook lekker was, zodat hij het niet heeft teruggestuurd, maar is wel een minpuntje.
Het restaurantje is zo succesvol dat er eigenlijk te weinig personeel is om de hoeveelheid gasten adequaat te kunnen bedienen.
Geachte mevrouw Klip,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine.U punt over het personeel is bij mij bekend, daarom hebben we nu een extra personeel rondlopen. Ze moeten nog wel allemaal nog inwerken worden. Excuses daarvoor. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening! Enige minpuntje vind ik dat er bankjes bij de tafels staan war ik nooit lekker op zit, maar het eten maakt veel goed!
Geachte mevrouw Verlaat,<br />
<br />
Hartelijk dank voor de mooie recensie. Fijn dat u zo heerlijk heeft gegeten en dat de service geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan!Erg attent dat u dit via iens nogmaals aan ons laat weten. We hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.<br />
Met vriendelijke groet,<br />
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Aan te bevelen!
Geachte mevrouw Zijlstra,<br />
<br />
Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten! En zeker om met een 10's bekroond te worden. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!<br />
Met een hartelijke groet,<br />
Panuwat<br />
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gekozen voor 3 gangen menu, helaas niet mogelijk voor-, tussen en hoofdgerecht. Alleen voor/tussen-, hoofd- en nagerecht. Voorgerecht kipsate was prima, de mini loempia's goed, maar niet bijzonder. Dat gold ook voor het hoofdgerecht, reepjes jodenhaas en gamba's. Omdat ik met spoed naar het ziekenhuis moest, geen tijd voor nagerecht (werd wel in rekening gebracht).
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wel heel jammer om te lezen dat het niet alles naar wenst waren geweest. Ik denk dat het hier misverstand was geweest met de bestellingen en het rekening. Komt gerust langs dan betaal ik u het verschild graag terug. Het geluid niveau kan indedaard rumoerig zijn, dat ben ik met u eens wanneer het restaurant vol zit(het is maar een kleine restaurantje). Zo op het oog heeft de drukte van die avond ons parten gespeeld, maar dat mag u niet hinderen in de beleving. Excuses daar voor. Hopelijk krijgen we hiervoor een herkansing. Wellicht tot een volgende gelegenheid!<br />
Met vriendelijk groet,<br />
Panuwat<br />
Sjoerd I.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten . Ook goede voorlichting en advies over de diverse gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Geachte mevrouw Sjoerd,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensies achterlaten :) . Daar zijn wij heel erg blij mee. Heel erg fijn om te horen dat alles na wensen waren. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

wout K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was bijzonder druk en de bediening kon het amper bijbenen. Moesten soms wel wat lang tussen de gangen wachten. Het eten maakte het wachten echter de moeite waard. De ossenhaas schotel die ik had smaakte super, ook het voorafje dat bestond uit een kip saté smaakte uitmuntend. Bediening vriendelijk en goed. Linnen servetten, interieur standaard thais
Geachte heer Wout,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de mooie complimenten over het eten die u ons geeft. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Nu eens gekozen voor een andere keuken om uit eten te gaan, de Thaise keuken. Om niet gelijk het diepe in te springen, vooral gekozen voor de niet pittige gerechten en we zijn niet teleurgesteld. Uitschieter was de krokant gebakken zeebaars, maar de andere gerechten deden er niet veel voor onder. We komen zeker nog eens terug, ook voor de afhaal mogelijkheden!
Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen een beoordeling te schrijven over jullie ervaringen met ons! Ook super om te lezen dat jullie hebben genoten van al onze gerechten vooral de krokante vis met vers gember. Wij hopen jullie in de toekomst weer hartelijk te mogen ontvangen!

Een hele fijne feestdagen toegewenst .

Arie N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een aanwinst in het door 'veel voor weinig' overheerste Alphen. Goed bezet op de woensdagavond, daar sloeg de brigade (1 x keuken, 1 x bediening) zich uitstekend doorheen. Onze voorgerechten waren echt lekker en verfijnd, de huisgemaakte satésaus positief onderscheidend. De pittige (droge) curry van mijzelf ook echt uitdagend pittig en de Massamancurry van mijn partner ook prachtig van smaak. Complimenten, we komen snel terug!
Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie! Bedankt voor uw komst en uw complimenten.
Super om te vernemen dat jullie eerste keer bij ons geslaagd is. Ook blij om te lezen dat jullie weer terug zouden komen en niet de laatste keer was ;) . Ik zal ook zeker de complimenten door geven aan die ene bediening :) . Hopelijk kunnen wij jullie weer verwelkomen in Khop Khun Thai Cuisine.

Panuwat & Watsana
Djani M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede service , een combinatie van traditionele en moderne interieur en heerlijk eten. Kortom; genoeg redenen om hier keer op keer weer terug te komen!
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen! Ook super om te lezen dat jullie het weer zo genoten hebt in ons restaurantje. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.