Over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

De lekkerste gerechten uit Thailand

Khop Khun betekent ‘dankjewel’ in het Thais en daarmee verraden we meteen welke wereldkeuken je hier kunt verwachten. Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in Alpen aan den Rijn, maar eenmaal binnen waan je je direct in exotische Thaise sferen. Laat je door de chef en zijn enthousiaste team meenemen op een culinaire reis langs de specialiteiten van de Aziatische keuken.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

J S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Geen opsmuk, gewoon (h)eerlijke gerechten in prima sfeer.
Geachte mevrouw J S,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. Als ik me niet vergist, had u een dronken curry met zeevluchten uit de specialiteit kaart. Dat wil zeggen dat u makkelijk Thaise spicy u aan kunt (compliment). Ook heel erg leuk om te lezen dat alles naar wens was en u weer lekker heeft gegeten. Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek (2de keer deze maand) en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Connie H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk eten en vriendelijke, attente bediening.
Geachte mevrouw Connie H,

Allereerst hartelijk dankt dat u de moeite heeft genomen om te reageren op Iens met deze mooie recensie. Wat fijn om te lezen dat u ons steeds weer weet te vinden en dat jullie weer heerlijk hebben gegeten bij ons.

Graag verwelkomen wij u een volgende keer en nogmaals dank voor uw recensie,

Chan-Ngam
J S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel lekker gegeten en attente bediening. Mijn dochter heeft een ernstige notenallergie en daar wordt zeer accuraat rekening mee gehouden. De porties zijn goed en de kwaliteit is uitstekend. We komen terug.
Geachte mevrouw J S,

Hartelijk dank uw bezoek aan ons restaurant en voor uw beoordeling op iens. Wat fijn om te lezen dat wij u en uw dochter lekker hebben gegeten. We willen graag dat onze gasten lekker kunnen genieten van onze gerechten, daarom hebben we ook heel veel alternatieven producten voor mensen die allergie hebben. Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Met gastvrije groet,

Loes N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Hebben weer heerlijk gegeten komen zeker graag nog een keer.
Geachte mevrouw Loes N,

Hartelijk dank voor uw bezoekt, een positieve reactie en natuurlijk de mooie cijfers. We zijn erg blij te lezen dat alles na wensen waren. Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Met vriendelijke groet

Ton S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer lekker thais eten. 99% authentiek thais. Prima service. Aanrader
Geachte heer Ton S,

Hartelijk dankt dat u na dit bezoek aan ons restaurant de tijd heeft genomen om deze mooi recensie te plaatsen. Heel erg fijn om te lezen dat het eten lekker was. We doen er zo veel aan om authentiek thaise smaak aan onze gasten te laten proeven. We zijn heel erg blij van een kenner/Thailand-ganger als u te horen dat dat gelukt is. Wij gebruiken namelijk vrijwel veel geïmporteerd producten en groeten uit Thailand.

Wij danken u nogmaals voor uw bezoek en verwelkomen u graag een volgende keer.

Culinaire groet,
Khop Khun Krab

Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We kwamen hier voor het eerst en hebben heerlijk gegeten. Kip gerechtb en varkenshaas gerecht en vooraf een zeer pittige kippensoep. Maar erg lekker allemaal. Cocosijs toe.
Bediening goed en zeer vriendelijk. Minpunt is de afzuiging in de keuken daar moet wat aan gedaan worden.
Maar we komen hier zeker terug.
Geachte deheer en mevrouw Hagen,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om deze recensie achte te laten op iens.nl. Heel erg fijn om te lezen dat jullie eerste ervaring met ons geslaagd is en dat jullie heerlijk hebben gegeten in onze restaurantje. Uw punt is bij ons ook bekend. Het punt van aandacht is bij ons ook bekend, maar verbouwing is nog te duur. Wij hopen jullie in de toekomst weer hartelijk te mogen ontvangen!

leo V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vriendelijke bediening
Geachte deheer Santen,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij hopen jullie in de toekomst weer hartelijk te mogen ontvangen!

Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Na ons vorige bezoek is er verbouwd. Er zijn leuke zitjes gemaakt. Met ons nichtje die al 30 jaar in Thailand woont en wel een expert proever is, kozen we voor thod man pla (viskoekjes) saté Kai, en loempia'tjes. De hoofdgerechten: som tam Thai (papaya salade) phad kra prao varkenshaas. Groene curry met kip. En heerlijke roer gebakken groenten. Zoals het hoort alles gedeeld. Ook Tom Kha kai mocht niet ontbreken. We kunnen niet anders zeggen "het was heerlijk" ook de leuke bediening moeten we niet vergeten. Natuurlijk hadden we veel te veel besteld. Dit werd keurig verpakt om mee te nemen. Zelfs nog aangevuld met witte rijst. Als we dan ook nog de zeer vriendelijke prijzen erbij rekenen. Dan is er maar een conclusie. We komen snel weer terug. En het is zelfs de moeite waard om er een stukje voor te moeten reizen.
Geachte mevrouw Post,
Sawadee krab

Hartelijk dank voor uw mooie recensie hier en op de andere site.
We waarderen het enorm dat jullie de positieve ervaringen van jullie avond willen delen.
Erg goed om te lezen dat alles, van de ambiance tot het eten en de bediening naar wens was.
We hopen u en/of uw nichtje graag nog eens te verwelkomen.

Culinaire groet,
Khop Khun Krab

Theo J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Dit is plek om kennis te maken met de fantastische Thaise keuken.
Beste deheer Jansen,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie en zeker deze prachtige cijfers. Daar zijn we erg blij mee. Nogmaals danken we u en uw tafelgenoot voor u bezoek aan ons restaurant en hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!

Petra C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten goeie bediening puntje van aandacht is het afvoersysteem van de keuken.
Geachte mevrouw Petra C,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review op iens. We zijn erg blij te vernemen dat jullie zo heerlijk hebben gegeten en dat de service geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.

Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben hier gisteren eten afgehaald. Het smaakte net zo lekker als in het restaurant zelf! Het was (op zondag) snel klaar, goed warm en genoeg voor twee dagen!
Geachte mevrouw Heleen L,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw mooie recensie. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om deze mooie recensie te schrijven over jullie ervaringen met ons! We zijn erg blij te vernemen dat jullie zo heerlijk hebben gegeten. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Leo S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten en uiterst vriendelijk bedienend personeel!
Geachte Dhr Leo S,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze recensie achterlaten op iens. We zijn erg blij te vernemen dat jullie zo heerlijk hebben gegeten en dat de service geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vincent I.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Waar te beginnen? Leuk decor, centraal gelegen, goed parkeren...
Enthousiast personeel met goede productkennis en leuke verhalen over Thailand.

Dan het eten: Perfect gewoon! Kwaliteit uitmuntend, ruimte porties en met zorg opgemaakt geserveerd.

Kortom: echt een aanrader!
Geachte dhr Vincent I,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat een pracht cijfers!! Heel erg fijn om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten en gedronken in ons restaurantje. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen op iens.nl! Zeker met al die complimenten. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Willem L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Al een paar keer gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Geachte dhr Willem L,

Hartelijk dank voor deze beoordeling en de mooie cijfers. Heel erg fijn om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten in ons restaurantje. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Paula W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten! Ga er zeker terug.
Lange wachttijd door afhaal en vollopend restaurant.
Ook paar keer last van rooklucht gehad.
Let op: De vegetarische gerechten zijn veelal niet vegetarisch ivm het gebruik van Oestersaus! Dit zijn dus Pescotarier gerechten en niet vegetarisch! Op verzoek kunnen ze wel een andere saus gebruiken... Ik hoop dat dit dus ook gebeurd.
Geachte mevrouw Wildbret,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze recensie achterlaten op iens. Het is veel te druk op Moederdag. We hebben al vanaf 18:30 geen afhaalbestellingen aan genomen om te wachttijd te verkorten, maar dat heeft weinig geholpen. Nogmaals excuses dat u lang moet wachten op uw gerechten. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

R van U.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Blijkbaar was het op Koningsdag veel drukker dan ze aan konden (weet niet wat de reden hiervoor was) waardoor de wachttijden buiten proportie toenamen en ze ook mensen zonder reservering teleur moesten stellen. Hiervoor heeft de bediening uiteindelijk wel haar verontschuldigingen aangeboden, maar dit kwam pas bij het afrekenen. Service was wel vriendelijk.
Het eten echter maakte heel veel goed. Wat dit betreft een echte aanwinst voor Alphen aan den Rijn. Ik ga ervan uit dat ze ervoor gaan zorgen dat de wachttijden snel naar beneden gaan. Dan is het een echte aanrader.
Geachte mevrouw/heer Uffelen,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Heel erg fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van onze gerechten, wel jammer om te horen over de service. Het was inderdaad heel drukt op de koningsdag, zeker als iedereen met zelfde tijd binnen komen. Nogmaals excuses daarvoor. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

Connie H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeker een ervaring om te herhalen, dank!
Geachte mevrouw Connie,

Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om deze mooie recensie te schrijven over jullie eerste ervaringen met ons! Heel erg fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van al onze gerechten en onze service. Wij hopen jullie in de toekomst weer hartelijk te mogen ontvangen!

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat een heerlijke verassing was dit restaurant! Het eten en de service waren top! Prima prijzen ook, echt een aanrader!
Geachte mevrouw van Rijn,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat een prachtige cijfers. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen! Ook super om te lezen dat jullie genoten hebben in ons restaurantje. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uitstekende keuken, vriendelijke bediening. Wel wat traag met uitserveren gerechten. Verder een prima prijs-prestatie.
Geachte mevrouw/heer poorten,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review op iens. Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Eten vonden wij middelmatig, niet slecht maar zeker niet de beste Thai die we kennen. Service was prima! Hele aardige mensen. Helaas vonden we de inrichting echt niks, vreselijke gekleurde lampen, kille bedoening die ons deed denken aan een snackbar.
Geachte Mevrouw Visscher,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze recensie achterlaten op iens. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.