Over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

De lekkerste gerechten uit Thailand

Khop Khun betekent ‘dankjewel’ in het Thais en daarmee verraden we meteen welke wereldkeuken je hier kunt verwachten. Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in Alpen aan den Rijn, maar eenmaal binnen waan je je direct in exotische Thaise sferen. Laat je door de chef en zijn enthousiaste team meenemen op een culinaire reis langs de specialiteiten van de Aziatische keuken.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

Aad G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Dit is nu toch wel een van mijn meest favoriete restaurants in Alphen aan den Rijn. Op eerste kerstdag met familie gegeten en allemaal hebben ze genoten!!
Alles is heerlijk vers, de witte rijst is formidabel en de keuze voor pittig of écht pittig wordt prima toegelicht door de uiterst vriendelijke bediening.
Steeds wordt gevraagd - maar niet hinderlijk - of het naar genoegen is en of alles naar wens is.
Het met verse ingrediënten bereide voedsel is gewoon perfect.
Mensen die nog nooit Thais gegeten hebben: dit is een aanrader!!
En als u wel eerder Thais heeft gegeten, dan moet u zeker dit restaurant proberen. Naar ons idee is het van wereldklasse.
W. M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Naar de goede recencies bij Iens bij dit restaurant gaan eten. Voor de eerste keer Thais ! We hebben allebei verschillend voorgerecht en hoofdgerecht genomen om afwisselend te proeven. Doch niet de aangegeven erg pittige gerechten.
Als voorgerecht de gekruide Viskoekjes (erg lekker) en gefrituurde loempia's met kip en glas-mie + groenten.
Hoofdgerecht Phad King varkenshaas en zeebaars met gembersaus, wortel, uien. paprika, champignons,lente uitjes, baby mais, sugersnaps en spaanse peper. we vonden de viskoekjes en de zeebaars het lekkerst.
We kregen zoveel dat we het niet op konden. Zodat we als nagerecht alleen cappuccino hebben gebruikt.
Afhalen blijkt ook mogelijk, dus gelijk een afhaallijst meegenomen.
helene.lisser L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
zoals al ingevuld, Alles uitstekend. Er was een groot gezelschap, vandaar kwalificatie rumoerig
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We komen hier al twee jaar. Het eten is verrukkelijk, de bediening altijd goed (ze kennen hun mensen en weten wat ze lekker vinde ) en het is er erg gezellig. Het is ons favoriete restaurant.
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Opnieuw heel lekker gegeten. Goede menukaart zonder pretenties en de bediening is ook heel aardig. Rustig en klein restaurant. Perfect!!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel ook.
Robst0172 V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk eten klein restaurant geen eethal . Vriendelijk personeel met aandacht en service . Voor herhaling vatbaar
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Khop Khun in Alphen aan den rijn kan zich meten met de beste Thaise Restaurants. De keuken is authentiek en het eten wordt met zorg bereid. De krokante zeebaars filets waren verrukkelijk. De Thaise viskoekjes behoren tot de beste die we ooit gegeten hebben. De bediening is efficiënt en uiterst vriendelijk. De prijs de kwaliteitsverhouding is zeer, zeer gunstig (28 Euro pp : voorgerecht, hoofdgerecht en diverse drankjes) Ook voor de niet-Alphenaar is het restaurant gemakkelijk te bereiken: het ligt naast het station!
trudy D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hebben weer heerlijk gegeten, gastvrouw bedankt voor alles
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Je kan hier echt fantastisch thais eten!!:)))
in de bediening is nog wel wat te verbeteren en het kan er erg heet binnen zijn.
Maar jullie eten is echt een dikke 10 waard!!!
blijven zeker komen!
Khop Knun Thai
hannelore K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
En nu nog een afzuigkap
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wat is het toch een genot om bij Khop Khun te eten! Werkelijk fantastische gerechten geserveerd met een glimlach!
Vandaag hebben we gekozen voor Tom Yam en Tom Kha, beide heerlijke soepen. Ook het zeevruchtenduo en de kiploempia's werden zeer gewaardeerd.
Wat betreft de hoofdgerechten zijn de specialiteiten absoluut aan te raden! De droge curry met rund was pittig, maar waanzinnig lekker. Ook de vis met tamarinde was om van te watertanden. Hetzelfde gold eigenlijk voor de massaman curry en de groene curry.
De kleefrijst met mango was het heerlijke dessert.

Wat een waanzinnig lekkere maaltijd!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel erg lekker gegeten. Vlotte bediening. Komen zeker terug!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alles top.
Tot de volgende keer!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was lekker maar niet bijzonder...
Ik denk niet dat ik hier nog een keertje ga eten
gea H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Erg lekker eten en de bediening was heel vriendelijk en bovendien flexibel. Ondanks dat het gebouw er van de buitenkant niet heel aantrekkelijk uitziet is het binnen warm en sfeervol. Aanrader!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk Thais eten. Aanrader
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Geen opsmuk, gewoon (h)eerlijke gerechten in prima sfeer.
Geachte mevrouw J S,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. Als ik me niet vergist, had u een dronken curry met zeevluchten uit de specialiteit kaart. Dat wil zeggen dat u makkelijk Thaise spicy u aan kunt (compliment). Ook heel erg leuk om te lezen dat alles naar wens was en u weer lekker heeft gegeten. Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek (2de keer deze maand) en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Panuwat
Khop Khun Thai Cuisine
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk eten en vriendelijke, attente bediening.
Geachte mevrouw Connie H,

Allereerst hartelijk dankt dat u de moeite heeft genomen om te reageren op Iens met deze mooie recensie. Wat fijn om te lezen dat u ons steeds weer weet te vinden en dat jullie weer heerlijk hebben gegeten bij ons.

Graag verwelkomen wij u een volgende keer en nogmaals dank voor uw recensie,

Met vriendelijk groet,

Panuwat