Khop Khun Thai Cuisine

Prins Bernhardlaan 2A 2405 BT Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

De lekkerste gerechten uit Thailand

Khop Khun betekent ‘dankjewel’ in het Thais en daarmee verraden we meteen welke wereldkeuken je hier kunt verwachten. Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in Alpen aan den Rijn, maar eenmaal binnen waan je je direct in exotische Thaise sferen. Laat je door de chef en zijn enthousiaste team meenemen op een culinaire reis langs de specialiteiten van de Aziatische keuken.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eten was echt super! Elk gerecht ( wij waren met z’n vijven) had een heel eigen smaak! En de prijs was ook nog eens goed te doen. Een aanrader dus!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zeer vriendelijk personeel en duidelijke uitleg bij de gerechten. Wat fijn is dat de pittigheid extra wordt uitgelegd.
De gerechten zeer smaakvol en ruime porties. Prijs kwaliteit zeer in verhouding.
Kortom een aanrader.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
We gaan altijd doordeweeks altijd plaats zonder te reserveren ,de kwaliteit is constant goed ,wachten hooguit 20 minuten vinden we niet erg ,als het maar vers is.je hoort en ruikt de keuken,eindelijk een goede thai in de regio,ging ook vaak naar Ams daar zitten er nu veel te veel
Josip G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Super bediening, vers en heerlijk eten en een leuke sfeer. En het is betaalbaar! Het recept voor een perfecte etentje.
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
André V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de gerechten met verse knapperige groenten.
De moeite waard om terug te komen
yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
het etetn was heerlijk en de bediening heel vriendelijk
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super lekker gegeten! Echt een aanrader. Heel vriendelijk personeel!
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten, heerlijk kruidig en de hoeveelheid was ruim voldoende.
Sacha M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Superlekker! Je word vriendelijk bediend op jou tempo dus wij hebben lekker lang genoten. Maar heb je haast dan word daar ook reking mee gehouden. Heerlijk avondje uiteten!
Carry J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het eten was héérlijk. Maar de bediening mag vlotter en allerter. We hebben best lang moeten moeten wachten voordat iemand de bestelling op kwam nemen.
Geachte mevrouw Carry J,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze recensie achterlaten op iens. Wellicht tot een volgende gelegenheid.

Lenne H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bediening is erg vriendelijk, maar je moet wel lang wachten tot je bestelling wordt opgenomen en het eten wordt geserveerd. Wel wordt frequent gevraagd of je nog drinken wilt bestellen.....
Geachte Lenne H,

Hartelijk dank uw bezoek aan ons restaurant en voor uw mooie beoordeling op deze site. Nogmaals excuses dat u lang moet wachten tot uw bestellingen worden opgenomen. hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Met vriendelijk groet,

Ria H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Telkens als we daar eten valt het ons op hoe vers de pruducten zijn, en hoe elk gerecht een ‘eigen’ smaak heeft. Fraai opgediend, met aandacht aan tafel gebracht door zeer vriendelijk personeel. Wij zullen er nog vaak komen eten!
Geachte mevrouw Ria H,

Hartelijk dank voor uw beoordeling met geweldig cijfers en natuurlijk van uw bezoek! Wat fijn om te lezen dat u weer genoten heeft bij ons in het restaurant. Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening.
Geachte Silvia Z,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bezoek! Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Authentieke smaken en een sublieme groene curry!
Geachte heer Rob D,

Hartelijk dankt voor deze recensie en uw compliment.
Graag tot volgende keer bij Khop Khun Thai Cuisine.

Met vriendelijk groet,
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Dit is nu toch wel een van mijn meest favoriete restaurants in Alphen aan den Rijn. Op eerste kerstdag met familie gegeten en allemaal hebben ze genoten!!
Alles is heerlijk vers, de witte rijst is formidabel en de keuze voor pittig of écht pittig wordt prima toegelicht door de uiterst vriendelijke bediening.
Steeds wordt gevraagd - maar niet hinderlijk - of het naar genoegen is en of alles naar wens is.
Het met verse ingrediënten bereide voedsel is gewoon perfect.
Mensen die nog nooit Thais gegeten hebben: dit is een aanrader!!
En als u wel eerder Thais heeft gegeten, dan moet u zeker dit restaurant proberen. Naar ons idee is het van wereldklasse.
Geachte heer,

Nogmaals hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om het recensie achter te laten op iens. Wij waarderen dit echt enorm. We zijn heel erg blij te lezen dat alles na wenst waren.

W. M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Naar de goede recencies bij Iens bij dit restaurant gaan eten. Voor de eerste keer Thais ! We hebben allebei verschillend voorgerecht en hoofdgerecht genomen om afwisselend te proeven. Doch niet de aangegeven erg pittige gerechten.
Als voorgerecht de gekruide Viskoekjes (erg lekker) en gefrituurde loempia's met kip en glas-mie + groenten.
Hoofdgerecht Phad King varkenshaas en zeebaars met gembersaus, wortel, uien. paprika, champignons,lente uitjes, baby mais, sugersnaps en spaanse peper. we vonden de viskoekjes en de zeebaars het lekkerst.
We kregen zoveel dat we het niet op konden. Zodat we als nagerecht alleen cappuccino hebben gebruikt.
Afhalen blijkt ook mogelijk, dus gelijk een afhaallijst meegenomen.
helene.lisser L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
zoals al ingevuld, Alles uitstekend. Er was een groot gezelschap, vandaar kwalificatie rumoerig
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We komen hier al twee jaar. Het eten is verrukkelijk, de bediening altijd goed (ze kennen hun mensen en weten wat ze lekker vinde ) en het is er erg gezellig. Het is ons favoriete restaurant.