Prins Bernhardlaan 2A 2405 BT Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Khop Khun Thai Cuisine

De lekkerste gerechten uit Thailand

Khop Khun betekent ‘dankjewel’ in het Thais en daarmee verraden we meteen welke wereldkeuken je hier kunt verwachten. Dit sfeervolle restaurant is gevestigd in Alpen aan den Rijn, maar eenmaal binnen waan je je direct in exotische Thaise sferen. Laat je door de chef en zijn enthousiaste team meenemen op een culinaire reis langs de specialiteiten van de Aziatische keuken.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

9,1
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening! Enige minpuntje vind ik dat er bankjes bij de tafels staan war ik nooit lekker op zit, maar het eten maakt veel goed!
Geachte mevrouw Verlaat,<br />
<br />
Hartelijk dank voor de mooie recensie. Fijn dat u zo heerlijk heeft gegeten en dat de service geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan!Erg attent dat u dit via iens nogmaals aan ons laat weten. We hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.<br />
Met vriendelijke groet,<br />
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker gegeten. Aan te bevelen!
Geachte mevrouw Zijlstra,<br />
<br />
Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten! En zeker om met een 10's bekroond te worden. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!<br />
Met een hartelijke groet,<br />
Panuwat<br />
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gekozen voor 3 gangen menu, helaas niet mogelijk voor-, tussen en hoofdgerecht. Alleen voor/tussen-, hoofd- en nagerecht. Voorgerecht kipsate was prima, de mini loempia's goed, maar niet bijzonder. Dat gold ook voor het hoofdgerecht, reepjes jodenhaas en gamba's. Omdat ik met spoed naar het ziekenhuis moest, geen tijd voor nagerecht (werd wel in rekening gebracht).
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wel heel jammer om te lezen dat het niet alles naar wenst waren geweest. Ik denk dat het hier misverstand was geweest met de bestellingen en het rekening. Komt gerust langs dan betaal ik u het verschild graag terug. Het geluid niveau kan indedaard rumoerig zijn, dat ben ik met u eens wanneer het restaurant vol zit(het is maar een kleine restaurantje). Zo op het oog heeft de drukte van die avond ons parten gespeeld, maar dat mag u niet hinderen in de beleving. Excuses daar voor. Hopelijk krijgen we hiervoor een herkansing. Wellicht tot een volgende gelegenheid!<br />
Met vriendelijk groet,<br />
Panuwat<br />
Sjoerd I.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten . Ook goede voorlichting en advies over de diverse gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Geachte mevrouw Sjoerd,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensies achterlaten :) . Daar zijn wij heel erg blij mee. Heel erg fijn om te horen dat alles na wensen waren. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

wout K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was bijzonder druk en de bediening kon het amper bijbenen. Moesten soms wel wat lang tussen de gangen wachten. Het eten maakte het wachten echter de moeite waard. De ossenhaas schotel die ik had smaakte super, ook het voorafje dat bestond uit een kip saté smaakte uitmuntend. Bediening vriendelijk en goed. Linnen servetten, interieur standaard thais
Geachte heer Wout,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de mooie complimenten over het eten die u ons geeft. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Nu eens gekozen voor een andere keuken om uit eten te gaan, de Thaise keuken. Om niet gelijk het diepe in te springen, vooral gekozen voor de niet pittige gerechten en we zijn niet teleurgesteld. Uitschieter was de krokant gebakken zeebaars, maar de andere gerechten deden er niet veel voor onder. We komen zeker nog eens terug, ook voor de afhaal mogelijkheden!
Hartelijk dank voor uw recensie en uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine. Wij waarderen het enorm dat u de moeite hebt genomen een beoordeling te schrijven over jullie ervaringen met ons! Ook super om te lezen dat jullie hebben genoten van al onze gerechten vooral de krokante vis met vers gember. Wij hopen jullie in de toekomst weer hartelijk te mogen ontvangen!

Een hele fijne feestdagen toegewenst .

Arie N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een aanwinst in het door 'veel voor weinig' overheerste Alphen. Goed bezet op de woensdagavond, daar sloeg de brigade (1 x keuken, 1 x bediening) zich uitstekend doorheen. Onze voorgerechten waren echt lekker en verfijnd, de huisgemaakte satésaus positief onderscheidend. De pittige (droge) curry van mijzelf ook echt uitdagend pittig en de Massamancurry van mijn partner ook prachtig van smaak. Complimenten, we komen snel terug!
Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie! Bedankt voor uw komst en uw complimenten.
Super om te vernemen dat jullie eerste keer bij ons geslaagd is. Ook blij om te lezen dat jullie weer terug zouden komen en niet de laatste keer was ;) . Ik zal ook zeker de complimenten door geven aan die ene bediening :) . Hopelijk kunnen wij jullie weer verwelkomen in Khop Khun Thai Cuisine.

Panuwat & Watsana
Djani M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede service , een combinatie van traditionele en moderne interieur en heerlijk eten. Kortom; genoeg redenen om hier keer op keer weer terug te komen!
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite en tijd heeft genomen om dit met ons te delen! Ook super om te lezen dat jullie het weer zo genoten hebt in ons restaurantje. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Joja K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prettige bediening
Geachte dhr Kreeuseler,

Hartelijk dank voor uw recensie en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Heel erg fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
Met een hartelijke groet,

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Geweldig gegeten tegen een zeer redelijke prijs. Ik had een pittig thais gerecht. Toen het gebracht werd werd mij verteld dat als het te heet zou zijn, ik hetzelfde gerecht opnieuw kon krijgen (zonder meerprijs), maar dan minder heet. Dat was niet nodig, het was erg lekker. Smaken die ik nog niet kende. Mijn vrouw had een minder pittig gerecht, maar was ook superlekker. Na afloop nog even met de kok zelf gesproken. We komen zeker terug.
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek aan Khop Khun Thai Cuisine en de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensie achterlaten. Heel erg fijn om te vernemen dat jullie goed heeft gegeten bij ons. Het was inderdaad niet nodig geweest om nieuwe gerecht voor u te maken, aangezien u het met gemak thais pittig kunt hebben (compliment).

Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Khop Khun Thai Cuisine.

NellaBella .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een erg fijn restaurantje waar je uitstekend Thais kunt eten. De gerechten zijn mooi van smaak en de bediening is zeer vriendelijk en correct.
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw gebrachte bezoek aan Khop Khun Thai cuisine en de genomen moeite voor het schrijven van uw recensie. [????] . Ik kan het nu pas op uw recensie reageren vanwege technisch probleem van de website. Leuk om te lezen dat jullie weer lekker hebben gegeten bij ons. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Ed V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat we daar waren . Het was top!
Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het bezoek wat u heeft gebracht aan Khop Khun en het schrijven van deze recensie. Erg leuk om te lezen dat uw eerste ervaring bij ons geslaagd is. Wij verwelkomen u graag nogmaals!

Met vriendelijke groet,

Anna O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het eten was HEERLIJK!! Toen de soep met gamba's werd gebracht zei ze: als het te pittig is moet je het zeggen, dan breng ik je nieuwe...Ik vond dat heel verrassend en ontzettend gastvrij om dat zo te zeggen. Het was ongelooflijk lekker maar voor mij toch iets aan de te pittige kant, maar het was veel te lekker om het terug te geven. Ik heb toen gevraagd of het hoofdgerecht iets minder pittig kon... Dat kon en werd meteen in het Thais aan de kok doorgegeven... Het hoofdgerecht werd gebracht en ik heb in jaren niet zo lekker gegeten. Zachtjes pittig en nog steeds met allerlei andere Thaise smaken er doorheen. Het was onwijs lekker. Bravo!!!
Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensie achterlaten. Dit geeft ons weer extra ruggensteun. We probeerde ons beste te doen, daarom is het ontzettend fijn te vernemen dat uw bezoek in de smaak is gevallen. Wij verwelkomen u graag weer bij Khop Khun Thai Cuisine.

Panuwat & Watsana
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijk thais eten! Zeer vriendelijk en lief personeel. Was zeer verrast door het heerlijke eten wat je hier kunt krijgen. Leuk ingericht. Ik kom hier zeker vaker!
Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensie achterlaten. Heel erg fijn om te horen dat alles na wensen waren. We verrast u graag weer de volgende keer.

Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Fantastisch! Super smaakvolle Thaise gerechten, bijzonder vriendelijke bediening en een zeer prettige ambiance. Toprestaurant!
Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensie achterlaten. Wij zijn erg blij te vernemen dat zowel het eten als de service bij u in de smaak vielen. Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zoals elke keer weer heerlijk gegeten. Lekker ontspannen.Geen haast. Geweldige lieve bediening. Een aanwinst voor Alphen aan den Rijn.
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Dit geeft ons weer extra ruggensteun. Heel erg fijn om te horen dat alles naar wenst is geweest! Uw complimenten zal ik doorgeven aan mijn collega's. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
met vriendelijke groet,
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
een beetje late reactie over ons etentje bij Khop Kun op het knusse terras op donderdag 25 augustus, maar niets anders dan lof!, de kok kan zó lekker koken, heel verfijnd van smaak, zo lekker vers alles! óók de bediening is super vriendelijk en als er tijd voor is altijd in voor een praatje, wat wij ook zo waarderen is dat de kok altijd komt vragen of het gesmaakt heeft,
een jong hard werken stel voor hun leuke zaak,
ga zo verder samen?
Beetje laat dan nooit toch. Heel erg bedankt voor jullie bezoek en een mooie recensie. Daar zijn wij heel erg blij mee. Ook vinden we altijd gezellig met jullie te praten. We zien jullie gauw weer.

Panuwat & Waat
helene.lisser .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Tot op heden vind ik alle gerechten lekker, maar heb er nog niet erg veel gehad. De bediening is zeer vriendelijk, maar gisteravond was er een nieuw meisje en alles ging vrij langzaam. Zaak is behalve bij het raam erg donker. Menu nauwelijks te lezen achterin.
Heel erg bedankt voor uw reactie en we hopen u snel weer te mogen ontvangen.
Anne .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! En positief verrast omdat het zeker zo lekker was als in Thailand. Echt een aanrader.

We hadden Tom kha kai soep en victoriabaars salade vooraf,, rode curry en kip met gember als hoofdgerechten.
Geweldig!
Heel erg bedankt voor uw bezoek en een mooie recensie. Daar zijn wij heel erg blij mee. Leuk om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten. We hopen jullie gauw nog een keertje te kunnen begroeten in ons restaurantje. Graag tot volgende keer.

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren hebben wij hier gegeten met 2 personen. Er is een zeer uitgebreide menukaart, alles klonk lekker. Uiteindelijk toch een keuze gemaakt.
Het eten was echt heerlijk. Zeer smaakvol en met verse kruiden. Ook de witte rijstsmaakte super. Ik zit er nog van na te genieten.
Wat wel veel beter kan is de aandacht van de bediening. Je zit achterin uit het zicht van waar de bediening zich ophoudt. Dus drankjes bijbestellen is moeizaam. Als dan tot 2 keer toe hetzelfde glas wijn wordt vergeten, en daarna de thee weer wordt vergeten, dan stoort dat heel erg. Gelukkig stond die wijn niet op de rekening.
Qua eten dus super, qua bediening nog wat meer de puntjes op de "i" graag.
Decor: het is niet erg handig ingedeeld en als eter zit je helemaal achterin in het donker. Afhalers en de bar hebben al het daglicht.
We willen u graag bedanken voor uw recensie. Gelukkig heeft het eten voor u gesmaakt maar heel vervelend om te horen dat uw avond uit niet naar wens is geweest door onze service. Het was erg druk gisteren avond. Wij hopen dat u ons op een ander moment een nieuwe kans wilt geven zodat we een herkansing krijgen om te laten zien dat het een moment opname is geweest. Wij nemen hoe dan ook graag uw feedback hierin mee voor de toekomst.