Khao

Rembrandtweg 687 1181 GV Amstelveen Nederland Kaart
31-208232824

Over het restaurant Khao

Gezond, verantwoord en bewust

Khao betekent rijst in het Thais -een belangrijk ingrediënt in de Aziatische keuken. Maar het betekent in combinatie met andere woorden ook eten, honger of koken. Hier bij Khao Thai in Amstelveen eet je gezond, verantwoord en bewust. Er is een lange lijst gerechten uit de wok, soepen, noedels en curry om uit te kiezen. Loop hongerig naar binnen en kom naar buiten met een glimlach om je lippen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Khao

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
Kan beter
Nahida K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik heb hier nu een paar keer gegeten en elke keer vriendelijk ontvangen en behandeld.
Het eten is erg verrukkelijk.
Kom hier graag.????
Kristina A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ik heb hier een paar dagen geleden afgehaald, groene curry met kip en een rode curry met eend. Het was heerlijk, super vers en echte Thaise groenten en kruiden. Ik ben heel blij met deze aanwinst voor Amstelveen, voorheen reed ik altijd naar Amsterdam voor Thais eten maar nu is dit mijn nieuwe topper!!!
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met afstand de beste Thai in Amstelveen en Amsterdam Zuid.
Ze koken met verse ingrediënten en dat proef je terug in je curry.
Heerlijk!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De Viskoekjes waren heerlijk. De saté was goed. De drie hoofdgerechten waren stuk voor stuk TOP. Kip met cashewnoten, rundvlees in zoete curry en garnalen in rode curry. De bediening was zeer vriendelijk.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een nieuw restaurant, dus de nieuwsgierigheid was gewekt. En met veel verwachtingen dit geprobeerd. Maar helaas kwamen we bedrogen uit. Het eten (vegetarisch, viskoekjes en priao wan kai) heeft smaken zo vlak als het Nederlands landschap, mist geurige kruiden en is behoorlijk aan de prijs ook. Zeker gezien de relatief kleine porties. Gewoon jammer en teleurstellend.