Khan

• Af te huren
Voordelig
John B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Eenvoudig echter autentiek Koreaans kleinschalig restaurant. We hebben gekozen voor een bbq beef met als extra gerecht een kim chi pannenkoek ernaast. Menu werd geserveerd met extra bijgerechten.
Prijs was zeer goed voor de hoeveelheid en kwaliteit van het eten.
Gekozen voor dit restaurant vanwege de vele aziatische personen die daar ook aten. Zaak zat ook vol. Vlotte bediening. Totale prijs voor 2 personen inclusief drinken 80 euro wat zeer goed was voor de kwaliteit. Kom hier zeker nog eens terug.
RyanX .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij deze Koreaanse restaurant. Aanraders zijn de glass noodle, de korean pancakes, bulgogi en de bibimbap. Gefrituurde gerechten waren wel wat minder.
Decor van het restaurant is functioneel. De bediening was efficient en eten kwam lekker snel.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
het eten was best goed maar de prijzen erg hoog en een gewoon glas water kon er niet van af en spa blauw voor 2 euro per glas verveelt snel. 100 euro met 2 personen is veel geld.
Het frituurvet was wat aan de oude kant. De kalbi was verrassend lekker en heel dungezaagd bot.
De dumplings gingen wel en de Koreaanse pancake was goed.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eenvoudig ingericht restaurant in Buitenveldert, waar we met z'n drieën heerlijk hebben gegeten.
We hebben de gebakken ravioli om te delen besteld, ik nam de short ribs, mijn man het pittge varkensvlees en onze vriend gebakken udon noedels met vlees en zeevruchten. Alle gerechten smaakten erg goed, al had ik iets meer pit verwacht.
Zeker een plaats waar ik graag terug wil komen om van de barbeque gerechten te proeven.
J T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Altijd weer een feestje om bij Khan te mogen dineren. Het is een klein restaurantje, dus reserveren is noodzakelijk. Het is er altijd druk, waardoor de bediening minder attent is. De overheerlijke zeevruchtenpannenkoek, bimi bap en de schotel met een mix vandungesneden varken-inktvis-groentes compenseren dit dan weer. Bij het hoofdgerecht serveren ze standaard de bij gerechtjes, deze variëren nog weleens.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Samen met een vriendin die erg van Aziatisch eten houd hier gegeten. Het decor is eenvoudig, de bediening wat stoïcijns en spreekt geen Nederlands. Echter het eten heel goed. Wij hadden onder anderen de beef barbecue en nog wat andere gerechten. Daarbij uiteraard heel lekkere kimchi en wat andere bijgerechten. Aangezien het ook vol zat met Koreanen bevestigd dit hoe authentiek het eten is. Wat mij betreft mogen ze we wat doen aan de afzuiging, die is namelijk afwezig.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Goed, vers, snel en vriendelijke bediening ; wat wil je nog meer...nou bijvoorbeeld dat de hoofdgerechten voor iedereen tegelijk opgediend worden, dat was nog teveel gevraagd.
Wel een terugkomertje de volgende keer in A'dam.
SiuFung C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
We hadden de dumplings, Koreaanse pannenkoek, bulgogi en nog meer hapjes. Super dat we in de aparte kamer voor 10 personen mochten zitten. Het was errug goed!
Buubster .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Kom er altijd graag voor de lunch. Snelle bediening, heerlijke dolsot bibinbap. Elke keer andere variatie kimchi. Zoals iemand anders al meldde - je kleren gaan ruiken naar de barbeque. De sfeer (en de grote tv die altijd aanstaat) geeft je even de beleving dat je in Korea zit.
Azie_genieter .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Kom minstens een keer in de maand bij Khan. Altijd vriendelijke bediening, altijd goed eten en de inrichting is zoals je ook in Korea tegenkomt als je buiten het toeristengebied gaat eten. Kortom ik kom er graag.
John P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Lijkt eerst instantie op een traditionele Koreaans restaurant, maar BBQ niet zoals het hoort. Eentonig keuze weinig passie in vlees keuze en tenslotte prijzig!
Ken zelf betere in Den Haag.
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
We hebben vooraf seafood omelet gegeten - heerlijk met mosselen, garnalen en oosterse groenten en een soja-sausje. De side-dishes met kimchi en andere in zuur gemarineerde groentes zijn goede 'palate cleansers". Voorts de beef salade met glass noodles en lekker veel groentes, niet al te pittig; met wel genoeg beef in tegenstelling tot andere recensie. Toen de beef-barbecue voor 2, copieus, maardoor dat het niet vet is, is het goed te doen. Heerlijk mals vlees, met glass noodles, bouillion, ui, prei, groene pepers. Eethuisje sfeer (iets te felle verlichting) maar uitstekend. Ook de rode wijn is verrassend goed.
F V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Alhier geluncht. Verkoos de glassnoodles met beef, gemengde groete en witte rijst (€13,00). Als sidedish kimchi. De beef-hoeveelheid in het gerecht was werkelijk lachwekkend: ik schat dat het minder was dan 40 gram. Had geen zin met de zeer jonge maar sympathieke bediening in discussie te gaan.
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Wij waren vroeg en hadden daardoor gelukkig, zonder reservering, nog een tafel kunnen krijgen voor 2. Wij kozen voor de Beef Barbeque (min. 2 pers) en voor een Bibimbap. Teveel voor 2 man, maar zo ontzettend lekker dat we alles op hebben gekregen. De bijgerechten vond ik wat tegenvallen en de slablaadjes soms niet helemaal schoon. De bediening was erg vriendelijk. Meneer moest kennelijk alles zelf doen (bediening, telefoon aannemen, uitserveren) maar dat ging prima, we hoefden niet lang te wachten op ons eten en de drankjes.
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Inmiddels meerdere keren bij Khan gegeten. Ik heb afgelopen jaren bij een aantal Koreaanse restaurants in Nederland gegeten en dit blijft mijn favoriet tot op heden. Geen poespas, maar gewoon degelijk Koreaans eten dat dicht in de buurt komt van de restaurants in Korea zelf.
Woon Sian L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Lekker op zaterdag gelunched. Ben gegaan voor een pittige soep met kip. De boullion had een rundvleessmaak, maar was erg lekker. De portie was net voldoende in combinatie met de witte rijst, had van mij iets groter gemogen. We liepen binnen rond 13:30uur en ze zouden sluiten om 14:00uur. Dit werd helaas maar wat duidelijk gemaak door de bediening die borden extra luidruchtin en vroeg gingen afruimen, terwijl onze vrienden nog zaten te eten. Beetje een domper, maar het eten is lekker, en daar gaat het om.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Dit was mijn eerste bezoek aan Khan. Normaal ga ik altijd naar de buren, maar we waren benieuwd. De bediening was goed, als je iets aan hem vroeg kreeg je er een goed antwoord op. Het eten en de drankjes werden snel geserveerd. We hadden de bekende bulgogi en die was heerlijk. Werd ook geserveerd met de bekende Koreaanse side dishes. Alleen jammer dat de kimchi niet helemaal goed ingelegd was, het proefde nog een beetje flauw. Daarnaast hadden we de rijst met ei, groente en vlees in een heet potje en een kimchi pancake. Als afsluiter kregen we, typisch Aziatisch, manderijntjes. Het decor is simpel, maar we stoorden ons daar verder niet aan. We komen zeker nog een keer terug.
Masita .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Heerlijk traditioneel Koreaans eten. Zeer vriendelijke eigenaren met prima service. Het voelt als even in Zuid-Korea te zijn.
Bedep T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Mjammie!! het was echt lekker!Niet in het centrum van AMsterdam maar well worth the travel!Errlijkheidshalve wilden we naar de buren ( er zitten 3 Koreaanse restaurants op een rijtje hahah) maar die waren gesloten. Het decor hier bij Khan is simpel (lees Aziatisch ongezellig) maar eten was erg erg lekker. Goed pittig en echt authentieke smaken. Getuige ook de tafels vol Koreaanse mensen die 'savonds laat nog even een hapje kwamen eten. Enige tegenvaller was het flinterdunne beef op de grill.. die was nog wat bevroren en niet de allerbest kwaliteit maar dat was snel vergeten toen de heerlijke soepen en vis gerechten op tafel kwamen. En de mandarijn als toetje!Helemaal leuk want dat is zoals het hoort in Aziatische keuken.. lekker fruit toe :)
SlimSpirit .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Op zaterdagavond met zijn vieren voor het eerst hier geweest. De inrichting is tamelijk koel en kaal, maar dat schijnt Aziatisch te zijn. Het gaat immers om het eten! Gelukkig was wel ongeveer de helft van de tafeltjes bezet, met een internationaal publiek, dus dat bracht wat gezelligheid. Als je geen ervaring hebt met Koreaans eten, is het kiezen van de menukaart best moeilijk. We hebben een stuk of 6 gerechten besteld en hier met zijn vieren van gegeten. Allemaal aparte, wat onbekende smaken. Alleen het zoetzure kipgerecht was wat gewoontjes. De 'kool-pannekoek' intrigeerde ons op de menukaart, maar was dus echt wat je verwacht van een koolpannekoek... Bij de maaltijden worden smakelijke bijgerechtjes geserveerd, veelal erg pittig. Als drank kozen we voor thee, Koreaans bier en Koreaanse sterke drank. Toe kreeg je een mandarijn.
De bediening was vriendelijk, maar had lang niet altijd oog voor je als je iets wilde bestellen. Leuk voor een keertje bijzonder uit eten.