Keyzer Palace

7,2
6,2
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Afgelopen week met 9 personen ( waaronder drie kinderen ) voor de allereerste keer gegeten bij een all you can eat restaurant. Eerlijk gezegd dachten we dat we bij een 'gewone' Chinees aan tafel gingen. Er werd ons gevraagd of we met of zonder drankarrangement wilden. Wij wisten helemaal niet welke keuze we hadden en wat de prijs was. In het restaurant blijkbaar gasten die vaker langskomen, zij vroegen om bepaalde gerechten. We starten (5x) met soep. Keuze uit kip, tomaat of haaienvinnensoep. Daarna naar een buffet waar je van alles kon pakken om door een kok te laten wokken. Keuze uit 6 soorten woksaus. Ernaast een Japanse bakplaat. Dan moest je niets pakken. Dat was niet erg duidelijk. Bijzondere keuze in buffervorm. Ook salade, bitterballen. Er werd ook al aan het buffet gegeten door andere gasten. Voor kinderen was het een walhalla. Ze konden spelen, rondlopen. Het dessertbuffet viel bij hen in de smaak. Kant en klare soepjes, taartjes en ijs met slagroom en snoep.
MvanderVlist .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wanneer wij overwerken bestellen wij altijd bij Keyzer Palace. Superstipt, hartstikke vers, lekker warm. Porties zijn zeer ruim. Smaakvol door verse kruiden en originele samenstellingen van sauzen. Eenieders favoriet: tja sieuw, gemaakt van malse procureur. Topkwaliteit!
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Zondag gegeten bij Wok buffet.
We hadden een tafel besproken om 19:00 Het buffet was leeg het leek wel geplunderd.
Verschillende keren gevraagd dit aan te vullen. een keer of 4 kwamen ze met een opschrijfboekje langs het buffet gelopen echter er werd bijna niets aangevuld.
De bakplaat was ook al een ramp de garnalen leken van rubber de lamskotelet zo doorbakken dat er geen smaak meer aanzat. Het vis op de bakplaat werd flink olie opgegooid zodat deze niet meer lekker was.
Tot slot het toetjes buffet een slagveld met kleverige bordjes en lege schalen het enigste wat er nog goed uitzag was de spekkoek. Ik heb hier jaren lang lekker gegeten maar dit was de laatste keer.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gemoedelijk restaurant waar ook veel ouderen en kinderen komen. Verder ietwat oubollig, maar netjes. Voor 18,50 per persoon kun je onbeperkt wokken en eten bestellen bij de Japanse bakplaat. Eten was erg vers en werd goed aangevuld. Sauzen zijn beperkt tot 8 verschillende en niet allemaal even lekker. Vaak wat aan de zoute kant. Bediening is redelijk. Het restaurant was volgeboekt en dan merk je dat de bediening wat chaotisch wordt. Al met al een geslaagde avond.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Je zou verwachten in een wok fabriek terecht te komen maar niets is minder waar keurig netjes werden we ontvangen zonder reservering een leuke tafel netjes en schoon leuk in kleine hoekjes opgesteld waardoor het niet zo massaal lijkt.

We hebben gekozen voor het onbeperkt eten en drinken voor een tijd van 2,5 uur betaal je op zondag 25 euro een heel acceptabel bedrag en de bediening liep zich echt de benen onder de kont vandaan wie daar wat te kort komt heeft het aan zichzelf te danken.

Wat betreft de keuze uit de diverse ingrediënten kan ik ook alleen maar zeggen voldoende en vers continu word in de gaten gehouden of er wat op is zodat het in werkelijk luttele seconden weer aangevuld is.

Het dessert buffet is ook echt zeer uitgebreid voor ieder wat wils dat is zeker en ook hier geld weer zodra het dreigt op te gaan is er al weer aangevuld.

Kortom hier gaan we zeker terug heb inmiddels ook meerdere mensen het advies gegeven om daar eens te eten en ook die mensen zijn erg enthousiast.

Zeker de moeite waard!!!!!!!!!!
SusvR .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Bij binnenkomst zag het restaurant er nogal oubollig uit, maar achterin is een deel waar Teppanyaki kan worden gegeten: met z'n allen om de bakplaat. Over alle stoelen hingen Japanse kimono's die je aan kon trekken om eigen kleding te beschermen. Dit hebben wij niet gedaan, was niet nodig, maar was leuke decoratie. We waren met 3 personen en hebben in een hoek gezeten zodat je toch nog gezellig kunt bijpraten. Ik had het voordeligste vleesmenu besteld (28euro) en heb ontzettend genoten - we kregen een stuk of 8 gerechtjes, die ontzettend lekker smaakten (m.u.v. De soep)! Het vlees was zo lekker, dat ik alle sausjes die erbij stonden niet heb gebruikt - was niet nodig! Daarnaast was het een leuke beleving om aan de bakplaat te eten en te zien hoe de kok het eten bereidt. Jammer dat wij niet in de buurt wonen, anders was ik zeker nog eens terug gekomen!
M R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
We hebben a la carte gegeten. Heerlijke originele gerechten. Ik had ossehaas in che cheaun style, heerlijk vlees, met knapperige groenten. Mij tafelgenoot had een Dagingsmoor, een mini Indische rijsttafel voor 1 persoon, ook heerlijk. De bediening vonden we wel vriendelijk, maar niet heel betrokken.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Hebben hier Japans gegeten. Het teppanyaki menu.
Als voorgerecht kregen wij div. kleine vishapjes en een vissoep.
Daarna een gebakken zalmfilet en een grote scampi, nijlbaarsfilet en gesneden ossenhaas. Daarbij heerlijk gebakken rijst en gebakken groenten. Alles wordt vers aan tafel gebakken. Als nagerecht ijs en koffie of thee toe. Alles smaakte heerlijk en was voor ons weer eens een nieuwe leuke ervaring. Ook de kok SIN deed echt zijn best om ons een leuke avond te bezorgen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Goed eten. Wij hadden een menu genomen (8 gangen), heel erg lekker, maar echt veel te veel eten, de gangen leken niet aangepast op het menu, maar gewoon volledige proties. De prijs was het meer dan waard, maar de volgende keer niet meer zo'n soort menu maar gewoon een gerecht van de kaart.