Key West

Robbruggen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gerechten zijn ingewikkeld. Smaken combineren niet altijd even lekker bij elkaar binnen 1 gerecht.
Bediening erg vriendelijk.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016

Heerlijk eten op een zonnig terras aan het sand strand. Net buiten de echte drukte zit je hier heerlijk met een mooi uitzicht op het strand. Eten is heel goed. We hebben ons laten verrassen door de kok en dit beviel heel goed. We werden echt in de watten gelegd en hebben de hele avond op het terras gezeten. We komen zeker weer terug.
Jarco Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Super plek, heerlijk gegeten en gedronken, leuke bediening met name Edit: spontaan, positief en behulpzaam! We komen zeker terug.
Saron P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Key West heeft een prachtige lokatie, zeker met mooi weer. Maarr..ik ben al twee keer weggestuurd omdat Key West buiten vol zat en binnen 'geen bediening had lopen.' De keren dat ik wel naar binnen mocht :-)) viel me op dat de bediening te wensen over liet. Bij een serveerster was de bilnaad voortdurende zichtbaar. Toen ik een andere serveerster vroeg waar de koffie van mijn partner bleef - ik had mijn drankje en salade al - luidde het antwoord: "Ja, mevrouw, we hebben maar 2 handen." Bij de 2e koffie vroegen we om hete koffie omdat het vorige kopje lauw was. Daar werd gewoon niet op gereageerd. De prijs van de salade is erg hoog.
Maar het blijft een toplokatie
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Had gevraagd of ik met mijn zus met een auto immuun ziekte aan haar nieren zoutloos te kunnen komen eten, hun Gaven aan zoutloos te kunnen eten dat alles mogelijk was, maar dit bleek niet het geval.
Moest zelf mijn tafel afruimen voordat we konden gaan zitten. We besloten om een carpaccio te nemen met wat brood want verder was niks mogelijk. Het was een aanfluiting en niet voor herhaling vatbaar. Heel jammer!
Chris92 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voor dat ik deze reactie ging schrijven heb ik even naar de reactie van mijn voorgangers gekeken, hier schrok ik van de slechte reacties. De jongen die ons bediende was jong en volgens mij onervaren, maar was correct en deed vooral zijn best. Ik denk dat het verschilt per persoon die hier werken. Bij ons kwamen meerdere mensen aan tafel, de een vriendelijker dan de ander. Wij kwamen hier op aanraden van iemand die hier eerder was geweest en had hier ook een prima ervaring gehad. Het is vooral een hippe tent waar veel moeite in de details is gestoken qua decor. Het eten was prima, geen hoogstandje, zoals eerder gezegd wel aan de prijs. Kortom hier heel fijn gegeten.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bar bediening was prima, drankjes kwamen flot. Maar na een half uur nog steeds geen taart te zien. Omdat we niet zoveel tijd hadden die maar afbesteld en de rekening gevraagd. Het was nog geen lunchtijd maar niets de keuken uit zien komen. Duidelijk een probleem daar. De gevraagde rekening duurde weer even en door de (ontbrekende) overdracht kwamen ze vragen wat we wilden bestellen. Veel ruimte voor verbetering dus. Veel plekken waren al gereserveerd.
Mirre86 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat onderscheidt een 'gemiddeld restaurant' van een 'goed/geweldig' restaurant? Voor het geld wat meestal in Nederland gevraagd wordt, mag je minimaal verwachten dat de kwaliteit van het eten een voldoende scoort. Een restaurant onderscheidt zich voor mij wanneer de service op niveau is, je aandacht voor je klanten hebt, indien nodig meedenkt en het idee geeft dat je blij bent dat ze er zijn en je best doet om er een fijne ervaring voor ze van te maken. Hier ontbreekt het bij Key West volledig aan.

Bij binnenkomst (rond 12:30 uur) zat het buiten gezellig vol. Ik vroeg of er plek was voor 2 om te lunchen en kreeg de reactie 'helaas, we zitten vol'. De oma voor me met haar 4 kleinkinderen was ook zojuist naar buiten gestuurd met dezelfde mededeling. Aangezien Key West een monopoly positie bezit op deze locatie, is een alternatief ver te zoeken. Na even doorvragen (heb je over 15 of 30 minuten ook geen plek?) kwam de reactie: "je kan binnen zitten. Als er plek vrij komt, kan je daar gaan zitten." Serieus, als je dit tegen die oma met haar 4 kleinkinderen had gezegd, had ze dat waarschijnlijk ook gedaan en was ze niet gedesillusioneerd huiswaarts gegaan.
We waren nog niet goed of wel binnen, of we hadden al een tafeltje.

Vervolgens het eten: bij het ontvangen van mijn broodje vroeg ik voor de zekerheid of er lactose in zat. Hier ben ik gevoelig voor en indien aanwezig, kan hier een pilletje voor innemen zodat ik er geen last van ga krijgen. De serveerster zou dit navragen in de keuken. Na bijna 10 minuten was ze nog niet terug dus ik liep zelf maar even haar richting in. Ik vroeg: "weet je al meer over mijn vraag rondom de lactose?" Aan haar gezichtsuitdrukking kon ik aflezen dat ze niet wist waar ik op doelde. Ik vervolgde: "Je zou even navragen of dat er in zat?" Waarop ze zei: "Ohh dat. Nee hoor, kan je zonder problemen eten." Geen 'sorry, dat was ik vergeten' of 'sorry, dat was er even helemaal bij ingeschoten!' of 'sorry dat je al 10 minuten naar je broodje zit te staren en op mijn antwoord zit te wachten'. Niks van dat alles. Dan versta je in mijn ogen je vak niet.

Maar de uitsmijter komt nog. Mijn vriendin en ik hebben de hele dag pal achter het restaurant gelegen; onze handdoeken lagen nagenoeg tegen de wand van het restaurant aan. Bij thuiskomst (ik woon niet om de hoek) kwam ik er achter dat ik mijn dopper kwijt was. Waarschijnlijk laten staan. Ik bel Key west: "Goedemiddag. Ik heb een vraag. Vanmiddag bij jullie geluncht, daarna weer aan het strand gaan liggen maar vermoedelijk mijn dopper laten staan. Zou je misschien even een blik op het strand kunnen werpen of deze er nog staat?" waarop de reactie komt: "Daar heb ik geen tijd voor." Waarna ik toelicht: ik begrijp dat je niet het hele strand af kan lopen, maar ik lag echt op 3 meter van je restaurant vandaan." waarop de reactie volgt: 'ook al zou hij er liggen, ik heb vervolgens geen tijd om iemand daar naartoe te sturen om dat flesje voor je van het strand te halen." Met verbazing en ongeloof heb ik het gesprek afgerond.
Ik zou als klant niet gevraagd hebben het flesje op te halen, af te spoelen, in te pakken met een strik er om heen en met een koerierdienst bij mij thuis te hebben laten afleveren. ;-) Alleen het verzoek om even te kijken of hij er ligt en zo ja, misschien (als het niet al teveel gevraagd was) hem even voor me te bewaren zodat ik hem kon komen ophalen. Is dat oprecht teveel moeite?

Beste eigenaren en medewerker van Key West, in potentie hebben jullie goud in handen: een mooie tent op een prachtige locatie met nagenoeg geen concurrentie. Maar als jullie zo met jullie gasten blijven om gaan (ook kijkend naar alle ervaringen die hier al voor mij genoteerd zijn) dan ben ik er van overtuigd dat je dit als restaurant uiteindelijk de das om doet. Met een beetje meer aandacht, service en meedenken kan je al heel veel bereiken.

Voor mij was dit eens maar nooit weer: ik rijd de volgende keer liever een stukje door. Maar voor de toekomstige klanten hoop ik op een betere ervaring.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Tweede keer gegeten bij key west. Viel erg tegen. Duurde lang en was qua prijs kwaliteit niet in balans. Wijn per glas was alleen al €4,50 voor eenregulier 'slobbertje' Vooraf getrancheerde eend. Laf van smaak en niet lekker. Hoofdgerecht surf turf. Garnalen oke maar de rest aan de lauwe kant. Te lang onder warmhoudlamp gelegen. Combinatie van de rest van ingredienten niet zo lekker. Kaasplankje stond waarschijnlijk al een paar uur te 'zweten'. Misschien ook wel gerecyceld. zag er al wat smoezelig uit en smaakte dan ook daar naar. Pasta van zeewier hard en smakeloos. De Leng was wel oke. Frieten bij hamburger net niet helemaal gaar. Bij melding over de pasta werd begripvol toegegeven door de bediening. (Commentaar kwam vaker voor) Repliek van de kok was dat het zo hoorde. Bij afrekenen (te duur voor de kwaliteit) nogmaals gemeld dat het tegenviel. Werd passief op gereageerd. Jammer voor zo'n leuke lokatie.
Snel wat aan doen anders gemiste kans.
Wij komen iig niet meer
Anoniemiens .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Doet enigszins massaal aan en de sfeer/beleving van je avond is erg afhankelijk van waar je kunt zitten (aan raam met uitzicht t.o.v. kijkend op muur in een rijtje met tafeltjes dicht op elkaar). Het duurde iets lang voor het eten kwam, en op de kaart wordt dit bij voorbaat al 'geëxcuseerd' doordat alles vers gemaakt wordt en dus even kan duren. Voor niet vis-liefhebbers beperkte keuze. Wel originele gerechten en deze waren ook goed verzorgd en smaakvol.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vandaag 24 juli lunch in Key West
Kan er kort over zijn:
- prijs/kwaliteit en service ver beneden peil.
Snel geld verdienen op een zeer laag tempo.
Je kunt zoveel meer met zo'n locatie.
Eerste en laatste keer geweest, jammer.
Alyssa N.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Erg slechte service. Gisteren gegeten met zijn 5e vooraf gereserveerd om 7 uur. We hebben een half uur moeten wachten voordat we bijna smekend ons drankje konden bestellen. Op het voorgerecht hebben we een uur moeten wachten..waaraan de helft ontbrak. vervolgens weer ruim een uur op ons hoofdgerecht.. waarbij er in 2 gerechten een haar zat ?!!! Wanneer dit werd aangegeven werd er vijandig gezegd ' dan had je dat eerder moeten zeggen ' hoe dan ? Denken jullie nu echt dat ik na het constateren van die haar in mijn burger nog verder ben gaan eten? Tot slot een appeltaart.. bevroren! Lachwekkend dat er op de kaart wordt gesproken over vers gemaakte producten.
Het is dat we veel bij te kletsen hadden maar anders was ik al 3 keer opgestapt.
Fouten kunnen gebeuren maar een excuus kon er niet eens vanaf. Nooit meer key west.
Dgriep .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met zijn vijven gegeten. Het voorgerecht was prima. Toen duurde het 5 kwartier voordat het hoofdgerecht er was. De vis was volkomen door gekookt (gepocheerde heilbot). Met de klachten over de lange wachttijd wordt nauwelijks iets gedaan.

Bijzonder teleurstellend
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Mooie locatie, maar erg lang wachten! en matige kwaliteit! Weinig extra, matige garnalen bij surf en turf.
Prijzige maaltijd. Geen goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer!
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
De plek hier en het gebrek aan waardige concurrentie in de directe omgeving maakt dat men hier matige gerechten kan serveren met teleurstellende bediening en te hoge prijzen voor wat je krijgt. De geruchten blijken waar helaas.

In een week 2x hier gegeten, waarvan 1x diner en 1x lunch. Prijzige hamburger waar een deel van het garnituur (bacon) vergeten was en nageleverd werd nadat het veel te kort in de pan had gelegen. Een keer extra champignons besteld en welgeteld 3 plakjes champignon. Hoeveelheid frites was ook mager.

Vandaag een lunch, ik nam de zalmwrap, mijn lunchpartner wilde graag een broodje met zalm ipv de wrap. Dit zou doorgegeven worden aan de keuken maar hier communiceert men niet persoonlijk met de collega's van de keuken maar via de "computer". Geen succes dus. De keuken brigade was te druk om een broodje zalm te maken en serveerde ongevraagd nog een wrap zonder ons dit vooraf te laten weten. Een gast wordt hier maar als lastig ervaren. Echt een instelling waar je geen klanten mee trekt en arrogant overkomt. Als je dit aan de Noordzeekust zou aanbieden zou je geen klant meer krijgen.

Hoop echt dat hier iemand aan de leiding komt die het begrip "gastvrijheid" verstaat en daar professionele invulling aangeeft.

Wij gaan op zoek naar wat beters.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Zijn hier al meerdere keren geweest, ondanks de tegenvallende ervaring laatste keer, besloten we het weer een kans te geven.
We hadden niet gereserveerd, maar konden ondanks de drukte toch nog plaats nemen aan een tafeltje, helaas werd daar niet op de meest klantvriendelijke manier uitgelegd, maar wij waren toch blij met de plek.
Bediening was oplettend en vriendelijk! Eten was ook erg lekker! een geslaagde avond keys west kan ik zeker weer aanraden!
Pvdh78 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Jammer dat ik het eten zo'n slecht cijfer moet geven. We kwamen later op de avond aan voor een toetje. Als je de Fresh Fantasy (3 soorten ijs van de Chef, seizoenfruit, Harde Wener koekje en krokante mihoen) op de kaart leest, dan verwacht je heel wat. Wat er uiteindelijk op tafel kwam was echt schandalig; Een veels te groot bord met een bos krokante mihoen. Daaronder verstopt zaten 3 miniscule stukjes ijs. één bolletje ijs bij de ijscoman bevat meer ijs dan wat er voor mij gepresenteerd werd.

Mijn vriendin nam de Red Heaven en die was nog teleurstellender; één miniscuul bolletje ijs, een stukje vanille en een groen sausje. Alleen voor deze 'toetjes' betaalden we al 17 euro. Met een drankje erbij zaten we op 23.

Hoewel de sfeer goed is en het personeel onoplettend maar vriendelijk, ben ik niet snel meer geneigd om hier voor meer dan een drankje naar toe te gaan. WIl je echt lekker en betaalbaar eten, ga dan ergens ander heen.
Alextam .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Nooit meer. Ik had de beef angus steak medium rare gekozen met aspergers mijn vrouw de polderhoender. Na 1,5 uur wachten kwam de bestelling naast dat de porties echt heel erg klein waren (1 lepel vol aardappelpuree en 2 asperges) waren ze bij de polderhoen de spek vergeten en was de steak rauw.
Magda01 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Op een zonnige zaterdag lunchen we bij Key West. De ligging en de aankleding brengen ons in vakantiestemming. We nemen plaats op het grote terras na twee halsbrekende tredes naar het strandnivo. Nergens een leuning, wie heeft dit bedacht? Nog voordat je zitvlak de stoelzitting heeft bereikt, wordt ons al gevraagd wat we willen drinken. We willen eerst gaan zitten, even rondkijken en de kaart bestuderen, dat hoort bij het vakantiegevoel. Drankjes zijn daarna gauw besteld en we bestellen van de lunchkaart. Een wrap met zalm en bietjes ( in orde) en broodjes kip met avocado en mierikswortelsaus. Of er echt wel saus op zit betwijfelen we en de twee dunne schijfjes avocado verdienen nauwelijks vermelding. Het is allemaal wel lekker, maar voor de gevraagde prijzen verwachten we een bovengemiddeld lekker en goedbelegd broodje, en dat is het niet. De bediening is relaxed en vriendelijk, maar het personeel ziet geen werk, ze kijken niet. Het zou beter moeten kunnen op zo'n leuke plek.