Key West Beachhouse

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Key West Beachhouse

Nico S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Fijne locatie, vriendelijk doch zeer onervaren personeel, waardoor zeer chaotisch. Bestellingen laten lang op zich wachten terwijl er meer dan genoeg personeel rondloopt en bestellingen gaan met regelmaat van de klok fout. Personeel loopt ook heel erg door elkaar heen, hebben geen vaste zone waar ze bedienen. Diverse recensenten geven het bedienend personeel de schuld, waar het aan management ontbreekt. Management moet aansturen, bijsturen, coachen, stimuleren en daar is niets van te zien of te merken, er zit totaal geen systeem in of het systeem wat er wel is werkt niet. Bij diverse bezoeken geen manager gezien overigens terwijl deze nadrukkelijk aanwezig dient te zijn.
Prijs - kwaliteitverhouding is niet in balans. Wijn bijv. is behoorlijk aan de prijs en de hoeveelheid die per glas wordt uitgeschonken loopt enorm uiteen.
Training is zeer wenselijk !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Service? Geen. Het werd een béétje druk en zowel de volledige bediening als de frituur werden volledig uitgeschakeld.

Drankje zelf halen aan de bar dan? Nee ook niet, want er werd niet meer geserveerd 'aan die kant van het terras'. Geserveerd? Ik kom het zelf halen!

Jonge, onopgeleide bediening met aan het hoofd waarschijnlijk iemand die al hélemaal geen kaas gegeten heeft van horeca.

Deze tent bestaat alleen vanwege de locatie. Het zal niet misplaatst zijn als er snel een wisseling van de wacht komt.

Ik zou me als eigenaar in ieder geval kapot schamen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wat een waardeloze tent. Onvriendelijk personeel en geen lekker eten. Prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Eens maar nooit meer.
ambern B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij arriveerden om 15.56, plekje uitgezocht en na even op de kaart te hebben gekeken de bediening gewenkt. Bleek dat het al 16.01 was en tussen 16.00 en 17.00 is er geen kaart want de keuken heeft dan een uur pauze.

Helaas, we konden wel een snack bestellen, dus ons met een broodje dip laten afschepen omdat we trek hadden.

Wij gaan de volgende keer ergens anders heen
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ben er nu 2 keer geweest. De ene ober/serveerster is beter dan de andere, maar ik was eigenlijk heel tevreden. De ober kende de kaart uit zijn hoofd en weet wat ze hebben.
Eten smaakte prima en de wachttijd was normaal.
Ze staan niet constant aan je tafel of je nog iets wil. Met een seintje was de ober er gelijk. Ik vond het prettig.
Sfeer is fijn en uitzicht voelt alsof ik even met vakantie ben (door het strand).
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik kom hier wat vaker, altijd voordeel van de twijfel, ja ik herken de negatieve recensies. Maarrrr...geweldige plek, hardwerkend personeel, leuke kaart. En ik denk met wat kleine aanpassingen echt een topper. In de bediening zit echt potentieel. Geef de kanjers de kans, en de rest eruit. Maak een keus, ben je goeie strandtent met top strandtent gerechten gedraag je dan zo. Be proud!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Mooie plek, bijna op vakantie. Belabberde prijs-kwaliteitverhouding: erg duur. Beroerde bediening. Die kinderen weten niet eens wat ze naar de tafel brengen en de helft van de bestellingen lijkt vergeten.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Mooie plek maar daar is alles mee gezegd. Eten is niets bijzonders en veel en veel te duur. Bediening is extreem traag, ondeskundig en ongeinteressseerd. Ons zien ze hier niet meer terug. Afrader.
m F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is de ambiance en ligging waarvoor ik steeds kies als ik langs kom. Maar nu is het echt de laatste keer geweest. Ongeinteresseerd personeel, lang wachten, een slappe clubsandwich zonder getoast brood (dat doen wij hier niet...) en na een klacht over de tomatensap die een rare bittere smaak had moest ik een kwartier in discussie om hem van de rekening af te krijgen. Jammer hoor..
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Net hier gegeten. Altijd leuke plek met mooi weer. Bediening vriendelijk en vlot. Het eten liet echter te wensen over. De BLUEFIN SHORE als voorgerecht is een kleine salade van een aantal losse onderdelen. Geen geheel. Wel smakelijk. LAS VEGA is een
proeverij met polenta, een gebrand maïskolfje, met rozemarijn en thijm gepofte aardappel en een variatie seizoensgroenten. De polenta is echt lekker. Verder was de wortel hard, de bonen droog en was het geen gerecht maar wat losse dingen op een bordje waar we 18,00 voor moesten betalen. Niet smakelijk en geen succes. Voor ons geen Key West meer.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
J R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Op aanraden van een collega hier neergestreken maar al met al werd het een bittere teleurstelling.
Via de site gereserveerd maar dit was niet doorgekomen. Gelukkig was er nog genoeg plek. Toen we na ruim een kwartiertje eens een meisje aanspraken dat we wat wilden eten en drinken was de reactie dat we daarvoor bij een collega moesten zijn. Verder gebeurde er niets... Wel werd er één menukaart op ons tafeltje gekwakt terwijl we toch echt met zijn tweëen waren. Uiteindelijk bij een collega vlotjes de bestelling doorgegeven en niet lang daarna stonden er twee prachtige salades op tafel. Ikzelf had de Fresh Summer Salad met heerlijke gamba's en mijn partner de Vega on the Beach. Deze kwam helaas op een vies bord en het toegezegde brood kwam ook pas toen we er naar moesten vragen maar verder waren de salades prima, lekkere friszure dressing op knapperige groente. Jammer van de belabberde bediening en van het feit dat we 40 Euro moesten neertellen voor twee kleine salades en wat drankjes. De ambiance tenslotte was ok, gewoon een doorsnee strandtent op een aardige lokatie.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zeer slechte bediening. Niet gastvrij en onoplettend. We hebben 1 uur gewacht op borrelhapjes en 1,5 uur op een paar hamburgers. De frietjes die erbij zaten waren inmiddels slap. Daarnaast waren ze de helft van de drankjes vergeten en kwamen ze die ook een keer níet brengen. Heel jammer, want het ziet er mooi uit en heeft een mooie ligging.
mamanonie .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zo jammer dat de bediening slecht blijft. Door 5 werknemers compleet genegeerd aan de bar. Waar ik Nb stond omdat we aan tafel niet geholpen werden. Waarom komt dit niet toch niet van de grond: zo jammer: mooie plek, mooi restaurant, prima keuken, maar waardeloze bediening. Jaar na jaar geen enkele verbetering.... zo jammer!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Helaas niet tijdig naar de recensies gekeken, anders waren we zeker niet gegaan!!! Ruim een uur op een broodje met wat boter moeten wachten. En geen excuses, alleen een meisje van de bediening die kwam zeggen dat ZIJ er niets aan kon doen dat het wat langer duurde..... Schandalig!
Groot deel van de gerechten laten staan: interesseert ze ook niet!!! Waarom zou je ook!
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vanmiddag hier geweest voor een lunch. Ook ik ken de verhalen van slechte bediening maar moet zeggen dat de bediening vandaag in orde was. Bedienster lette goed op en was vriendelijk.

We hebben van de lunchkaart een bol zalm en een club sandwich besteld. (€12,- en €11,-)

Qua prijs/kwaliteit heb ik zo mijn bedenkingen. De bol zalm was wel goed belegd maar de prijs staat niet helemaal in verhouding. Maargoed meningen verschillen. De clubsandwich was een echte aanfluiting. Het broodje was droog, beleg bestond uit plakjes voorgesneden kipfilet en kaas, voorgebakken spek met ei en klein beetje sla. Daarnaast beetje chips ernaast. Ik vond het karig, wel eetbaar maar prijs/kwaliteit ligt ernstig ver uit elkaar. Je verwacht een flinke clubsandwich voor deze prijs maar komt bedrogen uit. Jammer, want Key West heeft leuke entourage en prima locatie. Hopelijk doen ze er iets mee..
janiek H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijke plek om te lunchen en te dineren. Verrassende gerechten. Goed wijnadvies. Erg vriendelijke en professionele bediening. Super sfeertje
chimo .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Meerdere malen hier geweest en het lijkt of de bediening steeds slechter wordt. Bij binnen komst geen hartelijk ontvangst. Bediening loopt je zo voorbij.. snap dat als het druk is je misschien iets langer moet wachten. Maar als je naar 20 min nog steeds niet geholpen bent. En je daarna ook nog 15 min op je drinken moet wachten, en je niet binnen mag zitten omdat ze het te druk hebben? Je komt toch geld brengen. Lijkt mij niet dat je mensen afwijst? Toevallig gisteren ook geweest half 12 wordt de laatste rondje gedaan maar om 12 uur komt de bediening aan tafel of je wilt afrekenen en het pand wilt verlaten omdat ze gaan sluiten. Als je een cocktail heb is het dan de bedoeling dat je die achter over slaat of moet laten staan maar wel betalen? Jammer, het is een leuke plek om te zitten naar oh wat is de bediening slecht.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hadden gereserveerd met een gezelschap van 9 personen. 5 kwartier (echt waar) gewacht op het voorgerecht. Hierna 3 kwartier (ook echt waar) op het hoofdgerecht. Bediening totaal ongeorganiseerd. Dan weer 20 minuten niemand en dan weer 3 mensen achter elkaar vragen wat we wilden drinken. Tempo achter de balie was nul. Alle medewerkers stonden lang te wachten op de drank maar mochten zelf niet inschenken. Het eten was ronduit slecht. De zalm (voorgerecht) was gruwelijk zout. De eend totaal stukgekookt en het dessert hebben we gezien bovenstaande ervaringen maar niet afgewacht.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vanavond met een groep hier gegeten, maar het is duidelijk dat de ambitie van Key West hoger ligt dan wat men aan kan. 30mn voordat de eerste drankjes op tafel stonden, 1u20mn stond het voorgerecht na reclameren op tafel en na 2.30mn hadden we eindelijk het smakeloze, veel te doorbakken hoofdgerecht op tafel. Helaas vond niemand van de staf dit alles opvallend, wat doet vermoeden dat dit de standaard behandeling is bij Key West. Wel 500€ mogen afrekenen. Jammer, een gouden plek en in potentie een pareltje, maar nu vooral doffe ellende. Koop een broodje en ga op het strand zitten!