Key West Beachhouse

6,1
5,9
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hadden gereserveerd met een gezelschap van 9 personen. 5 kwartier (echt waar) gewacht op het voorgerecht. Hierna 3 kwartier (ook echt waar) op het hoofdgerecht. Bediening totaal ongeorganiseerd. Dan weer 20 minuten niemand en dan weer 3 mensen achter elkaar vragen wat we wilden drinken. Tempo achter de balie was nul. Alle medewerkers stonden lang te wachten op de drank maar mochten zelf niet inschenken. Het eten was ronduit slecht. De zalm (voorgerecht) was gruwelijk zout. De eend totaal stukgekookt en het dessert hebben we gezien bovenstaande ervaringen maar niet afgewacht.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Vanavond met een groep hier gegeten, maar het is duidelijk dat de ambitie van Key West hoger ligt dan wat men aan kan. 30mn voordat de eerste drankjes op tafel stonden, 1u20mn stond het voorgerecht na reclameren op tafel en na 2.30mn hadden we eindelijk het smakeloze, veel te doorbakken hoofdgerecht op tafel. Helaas vond niemand van de staf dit alles opvallend, wat doet vermoeden dat dit de standaard behandeling is bij Key West. Wel 500€ mogen afrekenen. Jammer, een gouden plek en in potentie een pareltje, maar nu vooral doffe ellende. Koop een broodje en ga op het strand zitten!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hier gereserveerd voor de lunch voor moederdag, maar is helaas erg tegen gevallen. Met name bediening/service kan echt beter. Er wordt absoluut niet met je mee gedacht. Wij hadden verkeerd begrepen dat de lunch in het weekend vanaf 12 uur was (i.p.v. 11 uur zoals ook in de reserveringsbevestiging stond). Ok, early brunch dan maar. We hebben 3x om de kaart moeten vragen, bediening reageerde vaak niet op een seintje of keek over je heen. De early brunch na ca. 40 minuten pas ontvangen, maar op dat moment hadden we enkel een mes, nog geen vork of bordje. Daarnaast ook geen drinken ontvangen dat bij de brunch zou zijn inbegrepen, dus daar ook nog apart naar moeten vragen. Kwaliteit van het eten was redelijk.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Geborreld op Koningsdag. We hadden een plank met alle hapjes van de borrelkaart. Zag er mooi uit en was erg smakelijk. Key West is erg leuk ingericht, en het uitzicht is super, over de Haarrijnse Plas. Bediening was vriendelijk. Kortom, een leuke plek om eens naartoe te gaan.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Al meerdere keren geweest, zowel in klein als in groot gezelschap. Helaas iedere keer slecht bevallen. Bediening is zeer traag, ruim 20 minuten op drankjes wachten is geen uitzondering. Daarnaast ook niet erg vriendelijk en professioneel. Eten is niet slecht, maar voldoet mijns inziens niet aan de prijs/kwaliteit verhouding. Locatie is geweldig en vanwege de monopoliepositie is het altijd druk.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Voor €12,50 een clubsandwich met oud brood (brood uit de supermarkt ook) en te weinig garnituur en bruine sla. Ronduit slecht te noemen! Bediening was traag en niet ingewerkt. Je kon zien dat ze liepen te stuntelen. Ik ga hier nooit meer heen. Eigenaar moet echt wat doen aan de kwaliteit. Heb mensen uit de omgeving hier al meer over gehoord maar nu met eigen ogen mogen aanschouwen.
janiek H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg leuk en hip restaurant aan de rand van Utrecht. Heerlijk gegeten met zicht op het water en mooie zonsondergang. Heerlijke hapjes en drankjes. Ontzettend klantvriendelijk en prima service. Het was erg druk, reserveren dus zeker aan te raden
M P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zondag 22 jan hier geweest. De bediening is zeer traag. Te weinig personeel. Het geserveerde eten (lunch) is standaard, alles lijkt uit pakjes te komen. En dit alles voor stevige prijzen. 9 euro voor een kleine karig aangeklede uitsmijter is echt zeer stevig aan de prijs. Het zelfde geld voor het broodje humus (uit potje).
Beste Netta,

Hartelijk dank voor uw feedback, want dit helpt onszelf te verbeteren. Wij vinden het spijtig om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad bij Key West Beachhouse.

Al onze gerechten worden met zeer veel aandacht en vers bereid na bestelling. Dit is dan ook de reden waarom de meeste gasten Key West bezoeken. Graag zouden wij nog even persoonlijk met u in contact komen. Dit kan door een mailtje te sturen naar info@keywestbeachhouse.nl

Alvast dank. Zonnige groet! Bemanning Key West Beachhouse
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Na veel te lang wachten eindelijk een keer gegeten bij Key West. Leuke kaart, goed wijnadvies en prettige bediening (oplettend maar niet opdringerig: precies goed!). Top!
Alicia V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Erg smakelijk gedineerd! Lekkere buikspek met paling en risotto met gamba's. Bediening is erg verbeterd met een jaar geleden. Ga zo door! Ook voor een maandag zat het gezellig vol. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Super hip restaurant! Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een prachtig interieur. Ik ga zeker in het voorjaar terug want ze hebben een mooi terras aan het water.
robbruggen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Samen met mijn partner binnengewandeld na een koude ‘strandwandeling.' Jaja, ook dat kan in Utrecht! Wonen net in de buurt maar wat een heerlijke plek om te zijn. Uitkijken op het strand!
Prima service, erg lekker gegeten en goede kwaliteit...Zijn de hele dag gebleven. Wij komen terug!
nina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gerechten zijn ingewikkeld. Smaken combineren niet altijd even lekker bij elkaar binnen 1 gerecht.
Bediening erg vriendelijk.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016

Heerlijk eten op een zonnig terras aan het sand strand. Net buiten de echte drukte zit je hier heerlijk met een mooi uitzicht op het strand. Eten is heel goed. We hebben ons laten verrassen door de kok en dit beviel heel goed. We werden echt in de watten gelegd en hebben de hele avond op het terras gezeten. We komen zeker weer terug.
Jarco Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Super plek, heerlijk gegeten en gedronken, leuke bediening met name Edit: spontaan, positief en behulpzaam! We komen zeker terug.
Saron P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Key West heeft een prachtige lokatie, zeker met mooi weer. Maarr..ik ben al twee keer weggestuurd omdat Key West buiten vol zat en binnen 'geen bediening had lopen.' De keren dat ik wel naar binnen mocht :-)) viel me op dat de bediening te wensen over liet. Bij een serveerster was de bilnaad voortdurende zichtbaar. Toen ik een andere serveerster vroeg waar de koffie van mijn partner bleef - ik had mijn drankje en salade al - luidde het antwoord: "Ja, mevrouw, we hebben maar 2 handen." Bij de 2e koffie vroegen we om hete koffie omdat het vorige kopje lauw was. Daar werd gewoon niet op gereageerd. De prijs van de salade is erg hoog.
Maar het blijft een toplokatie
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Had gevraagd of ik met mijn zus met een auto immuun ziekte aan haar nieren zoutloos te kunnen komen eten, hun Gaven aan zoutloos te kunnen eten dat alles mogelijk was, maar dit bleek niet het geval.
Moest zelf mijn tafel afruimen voordat we konden gaan zitten. We besloten om een carpaccio te nemen met wat brood want verder was niks mogelijk. Het was een aanfluiting en niet voor herhaling vatbaar. Heel jammer!
Chris92 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voor dat ik deze reactie ging schrijven heb ik even naar de reactie van mijn voorgangers gekeken, hier schrok ik van de slechte reacties. De jongen die ons bediende was jong en volgens mij onervaren, maar was correct en deed vooral zijn best. Ik denk dat het verschilt per persoon die hier werken. Bij ons kwamen meerdere mensen aan tafel, de een vriendelijker dan de ander. Wij kwamen hier op aanraden van iemand die hier eerder was geweest en had hier ook een prima ervaring gehad. Het is vooral een hippe tent waar veel moeite in de details is gestoken qua decor. Het eten was prima, geen hoogstandje, zoals eerder gezegd wel aan de prijs. Kortom hier heel fijn gegeten.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bar bediening was prima, drankjes kwamen flot. Maar na een half uur nog steeds geen taart te zien. Omdat we niet zoveel tijd hadden die maar afbesteld en de rekening gevraagd. Het was nog geen lunchtijd maar niets de keuken uit zien komen. Duidelijk een probleem daar. De gevraagde rekening duurde weer even en door de (ontbrekende) overdracht kwamen ze vragen wat we wilden bestellen. Veel ruimte voor verbetering dus. Veel plekken waren al gereserveerd.
Mirre86 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat onderscheidt een 'gemiddeld restaurant' van een 'goed/geweldig' restaurant? Voor het geld wat meestal in Nederland gevraagd wordt, mag je minimaal verwachten dat de kwaliteit van het eten een voldoende scoort. Een restaurant onderscheidt zich voor mij wanneer de service op niveau is, je aandacht voor je klanten hebt, indien nodig meedenkt en het idee geeft dat je blij bent dat ze er zijn en je best doet om er een fijne ervaring voor ze van te maken. Hier ontbreekt het bij Key West volledig aan.

Bij binnenkomst (rond 12:30 uur) zat het buiten gezellig vol. Ik vroeg of er plek was voor 2 om te lunchen en kreeg de reactie 'helaas, we zitten vol'. De oma voor me met haar 4 kleinkinderen was ook zojuist naar buiten gestuurd met dezelfde mededeling. Aangezien Key West een monopoly positie bezit op deze locatie, is een alternatief ver te zoeken. Na even doorvragen (heb je over 15 of 30 minuten ook geen plek?) kwam de reactie: "je kan binnen zitten. Als er plek vrij komt, kan je daar gaan zitten." Serieus, als je dit tegen die oma met haar 4 kleinkinderen had gezegd, had ze dat waarschijnlijk ook gedaan en was ze niet gedesillusioneerd huiswaarts gegaan.
We waren nog niet goed of wel binnen, of we hadden al een tafeltje.

Vervolgens het eten: bij het ontvangen van mijn broodje vroeg ik voor de zekerheid of er lactose in zat. Hier ben ik gevoelig voor en indien aanwezig, kan hier een pilletje voor innemen zodat ik er geen last van ga krijgen. De serveerster zou dit navragen in de keuken. Na bijna 10 minuten was ze nog niet terug dus ik liep zelf maar even haar richting in. Ik vroeg: "weet je al meer over mijn vraag rondom de lactose?" Aan haar gezichtsuitdrukking kon ik aflezen dat ze niet wist waar ik op doelde. Ik vervolgde: "Je zou even navragen of dat er in zat?" Waarop ze zei: "Ohh dat. Nee hoor, kan je zonder problemen eten." Geen 'sorry, dat was ik vergeten' of 'sorry, dat was er even helemaal bij ingeschoten!' of 'sorry dat je al 10 minuten naar je broodje zit te staren en op mijn antwoord zit te wachten'. Niks van dat alles. Dan versta je in mijn ogen je vak niet.

Maar de uitsmijter komt nog. Mijn vriendin en ik hebben de hele dag pal achter het restaurant gelegen; onze handdoeken lagen nagenoeg tegen de wand van het restaurant aan. Bij thuiskomst (ik woon niet om de hoek) kwam ik er achter dat ik mijn dopper kwijt was. Waarschijnlijk laten staan. Ik bel Key west: "Goedemiddag. Ik heb een vraag. Vanmiddag bij jullie geluncht, daarna weer aan het strand gaan liggen maar vermoedelijk mijn dopper laten staan. Zou je misschien even een blik op het strand kunnen werpen of deze er nog staat?" waarop de reactie komt: "Daar heb ik geen tijd voor." Waarna ik toelicht: ik begrijp dat je niet het hele strand af kan lopen, maar ik lag echt op 3 meter van je restaurant vandaan." waarop de reactie volgt: 'ook al zou hij er liggen, ik heb vervolgens geen tijd om iemand daar naartoe te sturen om dat flesje voor je van het strand te halen." Met verbazing en ongeloof heb ik het gesprek afgerond.
Ik zou als klant niet gevraagd hebben het flesje op te halen, af te spoelen, in te pakken met een strik er om heen en met een koerierdienst bij mij thuis te hebben laten afleveren. ;-) Alleen het verzoek om even te kijken of hij er ligt en zo ja, misschien (als het niet al teveel gevraagd was) hem even voor me te bewaren zodat ik hem kon komen ophalen. Is dat oprecht teveel moeite?

Beste eigenaren en medewerker van Key West, in potentie hebben jullie goud in handen: een mooie tent op een prachtige locatie met nagenoeg geen concurrentie. Maar als jullie zo met jullie gasten blijven om gaan (ook kijkend naar alle ervaringen die hier al voor mij genoteerd zijn) dan ben ik er van overtuigd dat je dit als restaurant uiteindelijk de das om doet. Met een beetje meer aandacht, service en meedenken kan je al heel veel bereiken.

Voor mij was dit eens maar nooit weer: ik rijd de volgende keer liever een stukje door. Maar voor de toekomstige klanten hoop ik op een betere ervaring.