Kevin's

P.C. Hooftlaan 6 3142 GH Maassluis Nederland Kaart

Over restaurant Kevin's

De huiskamer van Maassluis

Kevin’s grand café & restaurant in Maassluis is de perfecte locatie voor een prettige lunch, een uitgebreid diner of een goede borrel. Dat het restaurant voor kwaliteit gaat, proef je direct. Het eten ligt herkenbaar op je bord, met weinig fratsen, maar zeker wel met een culinair tintje. De eigenaar heeft een moderne, maar ook huiselijke sfeer gecreëerd. Je zult je er helemaal thuis voelen, het woord ‘nee’ bestaat niet en kwaliteit staat boven alles. Niets is te gek, en het kundige, humoristische personeel doet er alles aan om jou een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Kevin's

Maandag 11:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Koosouwehand .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kelly Chris Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hansadrie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
leuk restaurant ;kan alleen maar zeggen dat we er heerlijk gegeten hebben
de Bavette was heerlijk en mijn partner Kabeljouw die ook geweldig smaakte;
ook desserts geweldig
al met al een reden om nog eens terug te gaan !
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden met de ah dinerbon, ik had de buikspek en die was perfect ! Wat een smaaksensatie! Het vlees smolt op je tong, zo zacht zo lekker! Wij komen er zeker nog een keer terug en dan neem ik weer die overheerlijke buikspek van 250 gram!
leuk om te lezen! we zijn inderdaad erg blij met de buikspek! graag tot ziens!
Ries258 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
was voor ons een geweldige ervaring. personeel top, niet afwezig maar altijd oog voor de details. duidelijke uitleg over de gerechten die niet op de kaart stonden. we komen hier zeker nog terug.
oja, het eten was echt top
Dank u wel voor de mooie recensie. Graag tot ziens!
Eviet .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
wij hadden gereserveerd. een grote rot herrie. we zouden een ander tafeltje krijgen maar toen ze dat aan het afruimen waren gingen daar andere mensen zitten. kevin zei dat er een borrel was van iemand die 65 werd. en om 8 uur zou het stil zijn. wij waren daar om kwart voor 6 , dus we zouden nog 2. 5 uur in de herrie zitten.was eenmalig. nou de halve gemeenteraad zat er die zullen elke vrijdag daar wel zitten. ,s zomers zitten die allemaal op de markt. kevin vondt dat wij geen idee hadden van een grand cafe. nou wij kennen heel veel hotels restaurant grandcafe,s in nederland. meestal is het cafe apart van het restaurant gedeelte.
Oei! Wat jammer om te lezen dat ondanks het uitgebreide gesprek dat we hebben gehad we toch deze recensie moeten lezen..

Ik kan u nogmaals verzekeren dat deze erg gezellige groep op deze dag éénmalig de 65e verjaardag van een terugkerende gast hebben gevierd, hoewel we het erg gezellig zouden vinden als ze vaker zouden komen. Hoewel ik u dit heb verteld heeft u blijkbaar besloten dat ik recht in uw gezicht sta te liegen door te stellen dat deze groep er elke vrijdag is. Dit had u overigens ook zelf al kunnen concluderen want u bent tenslotte al vaker bij ons geweest! Helaas konden we van deze vorige goede ervaringen geen recensie vinden.

We vinden het heel jammer dat u deze keer in luidruchtig grand café heeft moeten zitten maar wensen u veel rust, stilte maar vooral culinair plezier in de toekomst!
Joziasse1 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Was af!
Gezellige omgeving, leuke en vlotte bediening, uitstekende keuken! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gaan we zeker doen.
dank u wel, graag tot ziens!
Rowan F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heel erg lekker eten en het word allemaal erg mooi geserveerd. Ook de service was erg goed. Word goed op je drankjes geled etc
Richan .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Door de AH restaurantactie hier een keer gaan eten. Waren er niet eerder naar binnen gegaan, omdat de buitenkant er niet zo aantrekkelijk uitziet, maar de recensies waren goed, dus nu mooie gelegenheid om er te gaan eten. Binnen gezellig ingericht. Bediening was vriendelijk, wij werden tijdig en alert geholpen maar hoe drukker het werd hoe meer we zagen dat er aan andere tafeltjes wat lange gezichten verschenen die blijkbaar vonden dat ze wat lang moesten wachten. Maar goed, zo hebben wij het dus niet ervaren. Lekker gegeten, prima gerechten en gewoon lekker van de kaart waarbij de goedkoopste gerechten van onze driegangenkeuzes uiteindelijk van de bon werden gehaald. Prima avondje gehad, we komen zeker nog eens terug.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Super lekker gegeten
Vriendelijke mensen
Gaan er zeker nog wel een keertje eten
Erg gezellig
Aanrader!!!
Ook met een ah aktie
Ies V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
een aanrader er werd geen onderscheid gemaakt tussen betalende klanten en de ah actie zeer vriendelijk personeel ook werd er rekening gehouden met mensen die een ingredient niet lusten zoals champignons
die werden er dan uitgelaten
Marianderonde9 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Een etentje met een aantal vrienden en familieleden naar aanlijding van mijn verjaardag. Er was een ruime keus, en voor ieder wat lekkers. De tafel was misschien wat klein voor 5 personen, maar wel knus. het eten was heerlijk.
Jurgen C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was erg lekker. Via de AH spaaractie zijn wij hier terecht gekomen. Zeer waarschijnlijk komen wij nog eens terug.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant, met zeer vriendelijke en humorvolle bediening.
Bij aankomst, werden deuren opengehouden en jas aangenomen. (Dit gebeurd niet zo vaak meer )
De gerechten waren heerlijk, voldoende en ook op een zeer professionele wijze opgemaakt en gepresenteerd.
Hulde aan de keuken .
Voor iedereen een aanrader, voor een gezellig etentje, in leuke sfeer.
Marjaat .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
een uizonderlijke vriendelijke correcte ontvangst en bediening.
omdat we met zijn vieren waren, was de timing van het uitserveren prima, maar.... als we als echtpaar samen waren geweest, toch een opmerking over het te trage tempo.
opstelling van de tafels is goed, niet bot boven op elkaar. wel iets rumoerig, maar dat geeft ook wel weer sfeer.
we komen hier zeker terug, ook al is het wat verder van onze woonplaats ( capelle) vandaan.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Ruime keuze, Alles smaakte super goed. Snelle vlotte gezellige bediening. Hoefde niet land op ons eten te wachten. Wij gaan zeker terug!
Aw.de.gelder .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met 3 stellen een fantastische avond in Kevin's gehad. Ontvangst, bediening vriendelijk en professioneel.
Allen in onze groep vonden de voorgerechten, hoofdgerechten smaakvol bereid, met goede bijpassende sausen.
Het Tessels bier was ook een verrassing. In dit restaurant komen wij zeer zeker nog eens terug.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een restaurant waar je bij binnenkomst wordt verwelkomt. Het restaurant is ruim opgezet en heeft een open keuken. Ruime keuze van de menukaart, maar voor vegetarische eters is helaas geen keuzemenu vermeld op de kaart. Dit is een reden voor mij om daar de volgende keer niet meer naar toe te gaan. Jammer, hoop dat jullie hier ook eens aandacht aan besteden.
Njkuiper .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij reservering verzocht om plaatsje bij raam. Daar was inderdaad voor gezorgd doch bij aankomst bleek dat erg rumoerig i.v.m. druk pratende gezelschappen aan weerszijde. Helaas bleek ons verzoek om alsnog een rustiger plaatsje elders niet te kunnen (of te willen) worden gehonoreerd terwijl er naar ons idee daartoe wel degelijk mogelijkheden waren. Jammer, want ons beoogde rustige intieme etentje werd hierdoor helaas verstoord. Verder wel prima gegeten.