Kevin's

P.C. Hooftlaan 6 3142 GH Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Kevin's

De huiskamer van Maassluis

Kevin’s grand café & restaurant in Maassluis is de perfecte locatie voor een prettige lunch, een uitgebreid diner of een goede borrel. Dat het restaurant voor kwaliteit gaat, proef je direct. Het eten ligt herkenbaar op je bord, met weinig fratsen, maar zeker wel met een culinair tintje. De eigenaar heeft een moderne, maar ook huiselijke sfeer gecreëerd. Je zult je er helemaal thuis voelen, het woord ‘nee’ bestaat niet en kwaliteit staat boven alles. Niets is te gek, en het kundige, humoristische personeel doet er alles aan om jou een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Kevin's

Maandag 11:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ditaknape .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gerechten allemaal heerlijk, grote keuze. Deur wordt voor je open gedaan dus een hele vriendelijke gastvrije ontvangst. Bedienend personeel heel attent en erg vriendelijk. SUPER.
jaapje .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Op donderdagavond heerlijk gegeten met mijn vriendin.
Ook de bediening was redelijk snel en erg aardig.
Wij komen hier zeker terug! (ah actie)
annette_inthout .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben weer genoten van een heerlijk avondje uit, met vrienden , het eten was weer erg lekker. de sfeer super , dit mede dankzij de bediening. wij komen zeker weer terug !
Gertiesleegers .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten en snelle service. Toilet is ook mooi schoon en gezellig met sfeer licht je. Kom zeker terug. T
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het slechte weer getrotseerd en dan een warm welkom bij Kevin's Grand Café in Maassluis krijgen. Vriendelijk ontvangen, keurig uitleg gekregen over de AH-actie. Behalve het kaasplankje (mits toeslag) konden we alles van de kaart kiezen. De gerechten zagen er qua presentatie heel mooi uit, alles was goed gaar/warm en zonder fouten geserveerd. Helemaal top! De zaak zelf is heel erg sfeervol en mooi ingericht. Het overtrof ruim onze verwachtingen en is zeker een aanrader!!!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Top gegeten, mooie opmaak van borden (het oog wil ook wat tenslotte:)) leuke en goede bediening, mooie zaak ... kortom tot snel!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gezellig restaurant. Goed verzorgd eten. Mooi opgemaakte borden. Het eten was goed warm. De temperatuur in het restaurant mag wat hoger. Meerdere gasten hadden het te koud.
Kokkie71 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Leuk restaurant, met uitgebreide kaart, inclusief wijnadvies per gerecht. Gerechten zijn met zorg bereid en smaken lekker. Prijzen zijn voor het eten niet te hoog en ook de wijnen zijn per fles zeker niet duur. Personeel is attent.
Enige minpuntje is dat de setting wel iets knusser kan. Maar al met al een prima restaurant!
riavkleef .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke sfeer gastvrij kortom we gaan zeker nog een keer terug.
Het was prima, de toiletten was een voorbeeld voor andere restaurants.
schravies .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer prettige persoonlijke ontvangst, mooi opgemaakte borden, Buikspek is inderdaad zalig en een aanrader, carpaccio vooraf was erg lekker, toetje was hangop (bramen) met yoghurtijs, mooi opgemaakt ook, kortom zeker een bezoek waard, we waren er met een AH aanbieding, daar kon je niets van merken qua hoeveelheden en service. Witte wijn en rode wijn waren ook lekker ( huiswijn ) .
ron K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer prima gegeten , originele opmaak van de gerechten ,leuke entourage en vlotte bediening van de gastheer zelf. voor herhaling vatbaar.
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren hier met de A&H actie. Wij konden gewoon een voor-, hoofd- en nagerecht kiezen van de menukaart op het kaasplankje na. Volop keuze, het eten was goed en de bediening vriendelijk.
Marjetha .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de collega's in een mooi versierd restaurant. Het eten was heerlijk. Klein foutje bij de koffie, maar dat werd netjes hersteld.
Tot de volgende keer!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vorig jaar ook hier geweest met de actie van AH en nu dus weer terug. Was wederom heerlijk eten. Ik was nu met mijn dochter en ook die vond het eten heerlijk en de sfeer was ook gezellig. Goede bediening
aadboogaart .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij zijn op 10 december met 7 personen bij Kevin's wezen eten. Wij zijn hier nu al 4x wezen eten en dit smaakte bij ons allen zeer goed. Een aanrader voor een gezellig en heerlijk avondje uit.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
fijne bediening ,met volle aandacht aan iedereen. Mijn vrouw haar vork viel, gelijk stond de bediening er, om deze te vervangen.
Riet H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was fantastisch. erg vriendelijk personeel .
Leuk met jonge mensen in bediening en keuken.Het is aan te bevelen.
Wij komen zeker terug.
koosouwehand .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden nadat we het eerst een keer zelf uitgeprobeerd hadden. Menusysteem met AH kaarten leek anders en minder voordelig dan vorige keer. Minpuntje was dat Irish die 2 van de 4 als "nagerecht" hebben genomen pas geserveerd werden toe de 2 andere nagerechten (vrijwel) op waren. Al met al zeker een aanrader.
Kelly Chris Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten je kon uit alles van de kaart kiezen en het was goed en zag er leuk modern geserveerd uit; maar er had een serveerster meer mogen lopen. Met drie man voor een vol restaurant vinden wij iets weinig.,waardoor je toch wat langer moest wachten......, waarvan ze zich bewust waren want men verontschuldigde zich wel als het wat langer duurde.....bediening die er liep was erg netjes en aardig en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.
hansadrie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
leuk restaurant ;kan alleen maar zeggen dat we er heerlijk gegeten hebben
de Bavette was heerlijk en mijn partner Kabeljouw die ook geweldig smaakte;
ook desserts geweldig
al met al een reden om nog eens terug te gaan !