Kevin's Grand Café & Restaurant

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kevin's Grand Café & Restaurant

De huiskamer van Maassluis

Kevin’s grand café & restaurant in Maassluis is de perfecte locatie voor een prettige lunch, een uitgebreid diner of een goede borrel. Dat het restaurant voor kwaliteit gaat, proef je direct. Het eten ligt herkenbaar op je bord, met weinig fratsen, maar zeker wel met een culinair tintje. De eigenaar heeft een moderne, maar ook huiselijke sfeer gecreëerd. Je zult je er helemaal thuis voelen, het woord ‘nee’ bestaat niet en kwaliteit staat boven alles. Niets is te gek, en het kundige, humoristische personeel doet er alles aan om jou een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Kevin's Grand Café & Restaurant

Suzanne S.
Geert S.
Ramona D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig ingericht, fijne sfeer en ruim opgezet (tafels staan op prettige afstand waardoor onze 10 mnd oude dochter ook aangeschoven kon worden in haar kinderwagen.
jjvangeest .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prettig ontvangst. Gezellige, ongedwongen sfeer. Vlotte bediening. Goede producten. Prijs/kwaliteitverhouding heel goed. Ik zal het absoluut aanbevelen, zeker bij wat jongere mensen. De uitstraling is meer zoals een eetcafé dan een restaurant.
L W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Enide V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De allerlekkerste carpaccio die ik ooit gegeven heb. Verrassende dingen op je bord waarvan je niet weet wat t nou eigenlijk is. Doperwtenpuree. Nooit gegeten, maar superlekker. Net als Paksoi en iets van Wasabi...Heel bijzonder. Ik ben nu voor de derde keer geweest, en bestel altijd t zelfde. Een aanrader.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We aten met een kaart van de restaurantactie van AH. Daarbij is het tweede driegangen menu gratis. We waren met drie personen. Dan is er maar een gratis. Een korting voor de derde persoon bij inlevering van een kaart zou ik billijk vinden. Dat was hier niet het geval. Dit neemt niet weg dat we heerlijk gegeten hebben en zeer vriendelijk bediend zijn.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voor de tweede keer met de AH actie bij Kevin geweest. Zoals de eerste keer gastvrij, gezellig en mooie borden. Gelukkig werd zijn specialiteit, buikspek, volledig vervangen door een nieuwe toen bleek dat de oorspronkelijke wat taaie randen had. Al met al: we gingen tevreden, na het dessert met de gefrituurde chocolade, naar huis.
j.mersch1 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, eten op het bord waren net kleine schilderijtjes. Alles was goed warm.
bediening goed en aardig. voor herhaling om daar nog eens te gaan eten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We werden gastvrij ontvangen in het gezellige restaurant, we kregen het gevoel in een gezellige huiskamer te zitten. De zaak zat behoorlijk vol. We maakten gebruik van de AH actie. Bij reserveren gluten- en lactose intolerantie vermeld en daar was van tevoren al rekening mee gehouden. Zeer attent. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten voor een erg vriendelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij komen hier regelmatig. Weer heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Zeer prettige bediening. Dit keer hadden we online gereserveerd via de 1000 yums-actie van Iens. Dit bleek niet bekend bij het personeel. Zij maakten er geen probleem van en belden direct de eigenaar waarna we vervolgens met kortingsactie mochten afrekenen. Perfecte service!!
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en binnen een gezellige sfeer. Hier gaan we zeker vaker een hapje eten!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten van de A-H restaurant actie. Je mag een 3-gangen menu kiezen uit de gehele
menukaart.
Prima attente bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
heerlijk gegeten. we wisten niet van deze tent af. kwam echt door de AH actie.
zeker een aanrader.
komen zeker nog keer terug
gewoon een gezellige tent
en leuke bediening.
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Binnen 2 weken zijn wij daar voor de 2e keer gaan eten. Leuke locatie. Wij kregen met 4 personen een ronde tafel bij het raam aangeboden. Hier hadden wij de vorige keer om gevraagd en nu dus ook gekregen. Netjes ! Vlotte en vriendelijke bediening. Prima eten. Nette toiletten. En in de directe omgeving voldoende en gratis parkeergelegenheid.
iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
ah restaurant actie met 4 personen dus 2 vol betalen.
van de kaart, carpaccio is niet vers en vol gespoten met ketchup lijkend substantie en harde gebakken gedroogde uitjes! De spare ribs zijn zeer mager en gegrild en daaroverheen een streep marinade die voor zoet moest doorgaan, weinig vlees aan de botjes en smaakt naar niets, patat te hard doorbakken en het toetje is chocomousse met een lepel bolletje van gemaakt zo uit een mona bakje geschept lijkt het, slagroom uit een spuitbus helaas niet vers. Voor mij geen aanrader en zal er geen bezoek meer brengen.
Helaas. Ik heb u net telefonisch gesproken maar daar waar u wel de tijd wil nemen om deze recensie te schrijven wilt u het helaas niet toelichten..

Ik kan u verzekeren dat de carpaccio elke ochtend vers wordt gesneden. daar garneren wij tomatenmayonaise overheen (toch wel een degelijk verschil met ketchup), uitjes? Nee hoor, dit zijn gefrituurde kappertjes en kaantjes.
Wij zullen er voor zorgen dat de spare ribs goed en egaal gemarineerd zijn, dank u wel voor deze opmerking!
de grootste belediging, chocolademousse uit een mona pak.. Wij hebben een open keuken waar 2 koks hard werken om verse, huisgemaakte producten voor u te serveren. Als u denkt dat we in deze open keuken uit een pak mona serveren... tja..
Slagroom niet vers? Wij gebruiken al jaren slagroom uit een kidde. Verser dan dit wordt het niet, tenzij we het aan tafel voor u opkloppen.

Erg jammer dat u ons telefonisch niet te woord wilde staan. Gelukkig kunnen andere gasten de toelichting wel lezen.

Succes met uw restaurantbezoeken!
Anneke F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De sfeer bij Kevin is heel gezellig, personeel vriendelijk en voorkomend. Het eten was prima, misschien geen "Haute Cuisine" maar daar betaal je ook niet voor.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het valt mij tegen dat de leiding niet corrigerend optrad tegen een groep van 8 mensen die zo luidruchtig waren dat voor mij en mijn partner het plezier van het uit eten gaan bedierf. Ik acht het een normale zaak dat de bediening zulke mensen even tot de orde roept omdat er nog meer mensen zitten te eten.

M.vr. groet

E. Rietveld 010 5914576
Margaret N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, en lekker gegeten voor redelijke prijs. Wij waren als groep misschien iets te veel aanwezig maar geen commentaar hierover gekregen.