Kevin's Grand Café & Restaurant

P.C. Hooftlaan 6 3142 GH Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Kevin's Grand Café & Restaurant

De huiskamer van Maassluis

Kevin’s grand café & restaurant in Maassluis is de perfecte locatie voor een prettige lunch, een uitgebreid diner of een goede borrel. Dat het restaurant voor kwaliteit gaat, proef je direct. Het eten ligt herkenbaar op je bord, met weinig fratsen, maar zeker wel met een culinair tintje. De eigenaar heeft een moderne, maar ook huiselijke sfeer gecreëerd. Je zult je er helemaal thuis voelen, het woord ‘nee’ bestaat niet en kwaliteit staat boven alles. Niets is te gek, en het kundige, humoristische personeel doet er alles aan om jou een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Meer informatie over restaurant Kevin's Grand Café & Restaurant

Per bus goed bereikbaar

Maandag Tijdelijk Gesloten
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ik kwam met een rolstoel kon goed aan de tafel zitten
Prima eten en goede prijs
Nisa V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Super leuke sfeer.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Sorry Kevin, een beetje verlate reactie i.v.m. verhuizing e.d. maar het zat nog steeds in de pen.
Wat kan je hier verrassend goed en lekker eten met keuze uit verrassende gerechten.
We waren hier ter gelegenheid met mijn verjaardag op 10 december met 10 familieleden in een vol restaurant en alles liep uitstekend! Personeel mag best wat meer letten op de verzorging van de drankjes want ze ett=en je arm en drinken je rijk: Wij hadden overigens gebruik gemaakt van de AH actie. Aanrader.
vdwerfaf .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met een hartelijk ontvangst en kunnen kiezen welke tafel wij wilde hebben, konden wij met een gezellige ambiance genieten van het diner. Alles smaakte heerlijk en was mooi opgemaakt. Ook een vlotte en vriendelijke bediening.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg goed gegeten bij Kevin's. Snelle service en zelfs onze jassen werden aangepakt en aangereikt. Leuke inrichting van het restaurant en parkeren kan altijd ((gratis)) in de buurt.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Kevin's is een gezellig familierestaurant met een gezellige indeling en genoeg ruimte rondom de tafeltjes. Je wordt er supervriendelijk ontvangen. Je kijkt in ieder geval niet op elkaars bord. Bediening is vlot en perfect en als je tussen de gerechten wilt wachten wordt dat gerespecteerd en staat het personeel niet ieder moment bij je tafel. Geef een seintje en er komt iemand om de bestelling op te nemen. Al met al een restaurant om heerlijk op je gemak te genieten van het heerlijke eten.
mhc1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant om te eten. Bediening is uiterst vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt met 3 personen van de AH diner actie. We komen zéker nog een keer terug!
ries258 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom heerlijk verrast van de goede kwaliteit van het eten. Kan niet wachten tot de zomer om daar heerlijk buiten te kunnen gaan eten
fwesdorp .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Na één bezoek is een recensie slechts een momentopname. Daarom nu pas een recensie. Voor het eerst bij Kevin's gegeten eind 2015 en kort daarop voor een tweede keer begin 2016. Dit beviel uitstekend, kwaliteit eten, sfeer, bediening etc. Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen. Jonge eigenaar, koks en bediening, maar weten zelfs ons als 65 plussers het dik naar ons zin te maken. Recent, in 2017, zelfs mijn afscheidsdiner voor mijn pensionering met totaal 20 personen bij Kevin's gegeven. Van alle genodigden hierbij alleen maar positieve reacties. Ook op 26/01/2017 nog even met vier personen geweest. Ook met AH-actie gewoon van de kleine, maar voortreffelijke kaart, te eten., alleen met en wat duurder nagerecht een klein verschil. Kevin, je gaat ons nog vaker zien !!!!
jokevalk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
gisteren ter gelegenheid van mijn dochters verjaardag daar voor de 5 keer gegeten . En dat zegt genoeg denk ik . Altijd super goed eten ,prachtig opgemaakt . Doet niet onder voor een Sterren restaurant qua opmaak . Wisselend kaart . Dus TOP
Rikie65 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Perfecte locatie en gemakkelijk parkeren. De ontvangst was heel vriendelijk. Bediening snel en accuraat. Het driegangenmenu konden we van de kaart kiezen dus geen apart menu. De gerechten waren voortreffelijk opgemaakt en het smaakte geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jenny N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Net als anders was het weer erg lekker. Een kleine kanttekening van mij kant heb geen idee of hier al klachten over geweest zijn of niet. Maar de planken waar de spareribs op geserveerd worden hadden echt een penetrante geur. Later de steen waar de chocoladetoetjes op geserveerd wordt idem dito, misschien dat daar wat aan gedaan kan worden.
E.e. K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Inrichting vond ik oubollig en rumoerig. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hangen je jas op, houden de deur open als je weggaat. Snel je drankjes bijgevuld. Eten was zeer goed. We hadden stokbrood met kruidenboter en carpaccio, spareribs en varkenshaas medaillons met groenten.
ditaknape .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gerechten allemaal heerlijk, grote keuze. Deur wordt voor je open gedaan dus een hele vriendelijke gastvrije ontvangst. Bedienend personeel heel attent en erg vriendelijk. SUPER.
jaapje .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Op donderdagavond heerlijk gegeten met mijn vriendin.
Ook de bediening was redelijk snel en erg aardig.
Wij komen hier zeker terug! (ah actie)
Gertiesleegers .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten en snelle service. Toilet is ook mooi schoon en gezellig met sfeer licht je. Kom zeker terug. T
annette_inthout .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben weer genoten van een heerlijk avondje uit, met vrienden , het eten was weer erg lekker. de sfeer super , dit mede dankzij de bediening. wij komen zeker weer terug !
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het slechte weer getrotseerd en dan een warm welkom bij Kevin's Grand Café in Maassluis krijgen. Vriendelijk ontvangen, keurig uitleg gekregen over de AH-actie. Behalve het kaasplankje (mits toeslag) konden we alles van de kaart kiezen. De gerechten zagen er qua presentatie heel mooi uit, alles was goed gaar/warm en zonder fouten geserveerd. Helemaal top! De zaak zelf is heel erg sfeervol en mooi ingericht. Het overtrof ruim onze verwachtingen en is zeker een aanrader!!!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Top gegeten, mooie opmaak van borden (het oog wil ook wat tenslotte:)) leuke en goede bediening, mooie zaak ... kortom tot snel!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gezellig restaurant. Goed verzorgd eten. Mooi opgemaakte borden. Het eten was goed warm. De temperatuur in het restaurant mag wat hoger. Meerdere gasten hadden het te koud.