Kevin Bacon Bar

Witte de Withstraat 38 1053 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-208204538

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tom kha kai soep
      Tom yam kung soep
      Tofu salade
  • Hoofdgerechten
    • Pad Thai met kip
      Pad Med Mamuang met rund
      Kaeng phed met gamba's
      Alle gerechten mogelijk met tofu
  • Nagerecht
    • Lemon Sky
      Hollow man
      Search for tomorrow

Over het restaurant Kevin Bacon Bar

What does Kevin Bacon have that other actors don’t?
A great name, that’s for sure.
But other than that, it’s hard to say.
Still, he’s been one of the busiest actors in the industry since forever.
They even say he’s the center of the Hollywood universe. *
Blockbuster or B movie, leading role or cameo;
Kevin Bacon doesn’t have any pretentions;
he just gets the job done.

We wanted our place to be the Kevin Bacon of bars.
This means we make sure you have a good time,
no matter who you are, or where you’re from.
Whether it’s a morning coffee, an afternoon beer in the sun, or a proper cocktail;
we get the job done
Perhaps that’s nothing other great bars don’t have.
But we don’t need to be all that special.

We’re Kevin Bacon.

- Bar 17:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Kevin Bacon Bar

Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuke plek.. aardige mensen.. goede service
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Leuke tent, lekker eten, fijne bediening!
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Very nice
Amélie P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
hele bijzondere plek met gezellig en lekker eten en fijne vriendelijk bediening! Alleen duurde het telkens (te) lang vóór elk gerecht kwam...( te weinig keuken personeel?) Maar tóch n aanrader
Mildred L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super leuk om te eten en zo lekker!
Bediening was top! Een aanrader.
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs. Daarnaast is het decor ook echt super! Moderne tent met super lekkere cocktails en een vlotte bediening.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer vriendelijk bedienend vrouwelijk personeel. Heerlijk gegeten en heel leuke sfeer.

Bij ontvangst door gastheer wel een beetje apart te woord gestaan. Mijn reservering stond niet op de lijst en gaf de gastheer mij het gevoel dat het aan mij lag. Ik kon jammer genoeg mijn net ontvangen sms herinnering naar voren krijgen i.v.m. een storing aan mijn telefoon. Ik kreeg te horen dat er al enkele keren mensen niet goed waren omgegaan met hun reservering. Uiteindelijk werd de reservering in de computer gevonden. Mijn tafelgenoot had ook zijn bedenkingen bij de manier waarop ik te woord werd gestaan.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst en de hele avond prima bediening, zij het dat ik ze een tikkeltje aan de overalerte kant vond. Keuze uit telkens 3 gerechten met de AH/Iens deal voor een luttele €24,50. Alles uitstekend klaargemaakt en op verzoek minder pittig. De KB signature cocktail wordt als een soort drank amuse van het huis geserveerd, zo lekker en bij de gerechten passend dat we beide voor een hele gingen.
De muziek in afwisselende stijlen staat redelijk hard, voor ons was dat niet storend. Aparte inrichting (o.a. een tramwagon) van deze voormalige passage waarin het restaurant is gevestigd. Sommige hotelkamers grenzen aan het restaurant. We zagen geen garderobe en zaten in de tocht, de jas moest aan of minimaal over de benen, dat vonden we minder geslaagd.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top personeel.
Fleur E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk geprijsd. Ruime keuze op het menu en alle gerechten zijn aan te vullen met bijvoorbeeld kip, rundvlees etc. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sfkarman K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening.
Muziek mag wel iets zachter
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vandaag geweest met AH actie, prima ontvangt. Voor openen keuken kroepoek en warme nootjes gekregen
Vooraf soepje de ene lekker maar naar het einde toe alleen nog kokosmelk de andere met garnalen en groente was prima. Hoofdgerecht erg lekker en pittig. Er waren meer keuzemogelijkheden dan vooraf aangegeven bij de AH actie, dat is natuurlijk prettig. Kregen tussendoor nog een mini cocktail aangeboden die ook zeer smakelijk was. Dessert was o.k.
Zelf nog een cocktail geproefd en die zijn niet te versmaden en aan te raden. De rekening was voor hetgeen we ontvingen zeer laag. Service van de medewerkers was in ons geval top. Het is een soort bar annex lobby waardoor je qua zitten wel wat flexibel moet zijn. Muziek is wat lounge achtig hetgeen past bij de sfeer. Toiletten schoon maar wat krap. Al met al veel plussen en een paar kleine minnetjes, mij zien ze zeker terug.
Gerry D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor de tweede keer gegeten. Net als de vorige keer erg goed. De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer heel ontspannen. Wij komen zeker terug
Lisa C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Super fijne plek, heerlijk eten en spontane bediening!
Carlijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
De gerechten waren niet echt Thais. Een salade van tomaten, komkommer, ijsbergsla, drie garnalen en chilisaus eroverheen vind ik meer een Nederlandse interpretatie van een Thais gerecht. Dit restaurant lijkt meer gericht op de cocktails. Ook duurde het erg lang voordat we de gerechten kregen.

Maar mijn grootste minpunt is de houding van onze ober ( /de eigenaar?). Ik had Pad Thai besteld en kreeg tot mijn verbazing een gerecht met kip, terwijl in de beschrijving alle ingrediënten beschreven stonden behalve kip. Toen ik de ober hierop wees zei hij dat het er wel op stond. Hij pakte de kaart erbij. Niet dus. Jawel hoor, er staat Pad Thai Kai en 'kai' is kip in het Thais, zei hij. Hoe moet ik dat weten? Vervolgens werd me nog gezegd dat ik het gewoon had moeten zeggen, omdat ze alles met tofu kunnen maken. Als ik had geweten dat er kip in zat had ik dat gedaan ja... Al met al dus ontevreden over dit restaurant en hoe ze omgingen met hun fout.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk eten in een soort huiselijke sfeer. De bediening is heel aardig en attent. Onze plek had iets minder rugsteun dat was eigenlijk het enige minpuntje. Maar ik kom hier zeker terug en dan kies ik gewoon een ander plekkie uit! :)
Karlijn B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Het is een aparte ervaring, hotel en restaurant ineen, fusion, grappig ingericht, goed eten, verschillende stijlen.
Ileana D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gezellig en heel lekker eten!
Christianne W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het eten was echt heerlijk!! En super vriendelijke bediening. De cocktail van het huis is ook een echte aanrader, ik kom hier gauw weer!!