Kevin Bacon Bar

- Ontbijt 08:30 -

Voordelig
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Al eens langsgefietst op een maandag. Dan is de keuken helaas dicht.
Alle andere dagen is de keuken open. Op woensdag 26 oktober hebben wij hier gegeten.
Het restaurant zit in het Not Hotel. Een schitterend hotel met een grote bibliotheek en een halve autobus in de lobby. Prachtig.
Volgens onze gastvrouw is het hotel al 2,5 open.
Dan de keuken:
Geweldig gegeten. De kaart is klein: 5 voorgerechten, 6 soepen en salades en 7 hoofdgerechten.
Mijn vrouw nam Pad Bad Kraprauw en ik de speciale aanbieding Pad Thai met een biertje van de tap voor 10 euro.
Veel diepgang in de gerechten (niet zout, wel heel goed gekruid) en pittiger gemaakt als je dat wilt.
De opzet is simpel: kies een gerecht en voeg tegen betaling toe: vlees/vis/tahoe en/of rijst.

Geen desserts maar wel hele goede koffie, betrokken van Lot 61 uit de Kinkerstraat 112.
MVmB .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verstopt in de Witte de Withstraat. Hippe (hotel)bar met lekker Thais eten en vriendelijke bediening! Je kan aangeven hoe pittig gekruid je eten mag zijn en er staan diverse cocktails op de menukaart.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een geweldige plek waar je het helemaal niet verwacht. Op de Witte de Withstraat met een achteringang achter het Westermoskee. Deze cocktail bar heeft een hele kleine keuken, maar wel groot genoeg om heerlijke Thaise gerechten te maken. Een bescheiden menu maar heel mooi opgediend door vriendelijke personeel.
MoniqueMN .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ik heb hier gegeten op een vrijdagavond, het was lekker druk! Eten was heerlijk en de cocktails maken het af.
Super gezellig personeel en sfeervolle omgeving. Wat mij betreft een nieuwe hotspot in West!
Timr .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Super leuk restaurant. Heel bijzonder hoe je eet tussen de hotelgasten. Het design van de bar en het hotel is ook heel vet. Eten was zeer goed. Precies dezelfde kwaliteit als de bekende goedlopende restaurants bird en golden brown.
BingeEater .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat een mooi pand aan de witte de withstraat. Dat ik hier nooit eerder ben binnengelopen!! De bar van hotel not hotel is onlangs met een thaise keuken begonnen. Volgensmij is de bar al langer open maar de keuken is dus nieuw en dat wouden wij wel even gaan testen! We zijn niet teleurgesteld. Mooi om te zien dat het personeel met passie aan het werk is, en je met zichtbaar plezier de kaart uitleggen. Wij hebben de pad thai en de groene curry ("waan" nog iets?) gehad, zeer smakelijk. Los van het eten hebben ze ook nog een interessante cocktailkaart! De kevin bacon old fashioned is een aanrader: een bacon infused bourbon! Ik kom snel terug.
Job B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vriendelijke service in een verrassende sfeer. Het hotel waarin Kevin Bacon is gevestigd Hotel Not Hotel) verraste mij al eerder door het speelse creatieve concept, de Thaise keuken is een waardevolle toevoeging. Ik heb er een zeer aan te raden groene curry gegeten en zal er zeker snel weer langsgaan om ook de andere smaken te komen proeven!
Mrtorensma .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Lekkere drukke vrijdag! Ondanks dat ze nog maar een week geopend zijn met het Thaise eten, verliep alles vlekkeloos. Zelf de Pad Thai geproefd met vegetarische loempia's, erg lekker! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede combinatie met de Bitter Rose cocktail (ook de uitstraling van het drankje was aandoenlijk). Afgesloten met een verrukkelijke French Apple Pie in cocktail vorm! Qua sfeer was het erg prettig en levendig, ook in het hotel gedeelte zaten mensen. De muziek had wel iets harder gemogen, maar verder was alles uitstekend! Zeker een aanrader (:
BAcevedo .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
De sfeer van de bar/hotel is geweldig, heel uniek! Het Thaise eten was echt goed en met een echt goede prijs ... Cocktails: 'White Elephant' en 'French Apple Pie'.