Kevin Bacon Bar

Witte de Withstraat 38 1053 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-208204538

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tom kha kai soep
      Tom yam kung soep
      Tofu salade
  • Hoofdgerechten
    • Pad Thai met kip
      Pad Med Mamuang met rund
      Kaeng phed met gamba's
      Alle gerechten mogelijk met tofu
  • Nagerecht
    • Lemon Sky
      Hollow man
      Search for tomorrow

Over het restaurant Kevin Bacon Bar

What does Kevin Bacon have that other actors don’t?
A great name, that’s for sure.
But other than that, it’s hard to say.
Still, he’s been one of the busiest actors in the industry since forever.
They even say he’s the center of the Hollywood universe. *
Blockbuster or B movie, leading role or cameo;
Kevin Bacon doesn’t have any pretentions;
he just gets the job done.

We wanted our place to be the Kevin Bacon of bars.
This means we make sure you have a good time,
no matter who you are, or where you’re from.
Whether it’s a morning coffee, an afternoon beer in the sun, or a proper cocktail;
we get the job done
Perhaps that’s nothing other great bars don’t have.
But we don’t need to be all that special.

We’re Kevin Bacon.

- Bar 17:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Kevin Bacon Bar

Maurits M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was perfect! Ook leuk om eens een borrel/etentje te geven.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was lekker en dat tegen een prima prijs! Helaas moesten we te lang wachten op het voorgerecht, maar dat losten ze prima op met een glas wijn van het huis.
Leuke sfeer en gelegen in een erg leuk hotel!
Katie W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het eten was erg lekker, maar het duurde heel lang voor we het kregen. De uitleg was bovendien onbegrijpelijk. De mensen waren wel heel vriendelijk
Charis S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De ontvangst was zowel hartelijk als efficiënt. Het eten was verrukkelijk, waarbij ook nog rekening was gehouden met mijn tijdelijk verminderd kauwvermogen. De inrichting is basaal en toch sfeervol, en de bediening zeer behulpzaam. Kortom, je krijgt waar voor je - relatief weinige - geld. Absoluut een aanrader die we vaker gaan bezoeken!
Jorn M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuke setting, fijne vriendelijke bediening. Thais eten was niet super
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Ruime keuze VOO AH-arrangement. Lekker buiten gezeten, ongedwongen sfeer en extra proeverij van kroepoek en drankje
Sjors K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heb hier gegeten met de restaurantactie 2018 ter ere van de verjaardag van mijn vriendin. Mijn oorspronkelijke reservering bij Meneer en Mevrouw Keus was een dag van te voren opeens geannuleerd maar gelukkig was hier nog plek. Het eten was redelijk (ook niet heel bijzonder) en de ambiance en het gebouw zijn tof modern industrieel. De service was niet geweldig. Het personeel was best aardig maar het duurde een uur voordat we het voorgerecht, een simpele garnalensalade, kregen. Ook hoorden we het personeel smoezelen dat ze alles volledig moesten aanslaan omdat het al zo goedkoop was. Dan voel je je ook niet echt welkom. Het lijkt of Amsterdamse restaurants met lange tanden meedoen aan de restaurantactie. Enerzijds willen ze wel de promotie, maar niet de korting weggeven. Voor ons toch reden om niet meer terug te komen bij Kevin Bacon.
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima bediening, goed eten met ruime porties. Norbert, bedankt voor je goede service!
Sheela F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker eten maar geen zoete wijn aanwezig :(
André F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Zéér heerlijk Thais eten.
Uitstekende bediening en gastvrijheid.
Makkelijk te vinden.
Voor herhaling vatbaar.
Top.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten en heel fijne bediening! Verrast!
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekkere cocktails, goed eten en een leuke sfeer!
Sasha F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Één keer daar geweest, meerdere keren besteld. De curry is echt HEERLIJK, echt een aanrader!! Ook de viskoekjes en de loempia's zijn super en ze hebben lekkere cocktails. Eigenlijk is het elke keer weer goed! Hoort bij een tof hotel, ziet er mooi uit. Bediening heel relaxed en aardig. Ik blijf hier zeker terugkomen!
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteren z as ten wij bij Kevin Bacon Bar in het Hotel Not Hotel. De ontvangst was hartelijk. De bediening was aanva1aanvankelijknkelijk buitengewoon T R A A G. Maar goed, toen een andere ober (de baas?) ten tonele verscheen, ging het beter. Het eten (Pad Thais en Pad Bai Kraprauw ) was voortreffelijk. Niets op aan te merken. De sfeer was gezellig. De lobby is grappig ingericht met onder andere een autobus en groot 3D vissenscherm.
Ties M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekker gegeten, niet super bijzonder maar eerlijk en goed eten. uitstekende service, mooi hotel. Heerlijke cocktails. Toetje was ook lekker. Koffie was lauw maar goed van smaak.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Al eens langsgefietst op een maandag. Dan is de keuken helaas dicht.
Alle andere dagen is de keuken open. Op woensdag 26 oktober hebben wij hier gegeten.
Het restaurant zit in het Not Hotel. Een schitterend hotel met een grote bibliotheek en een halve autobus in de lobby. Prachtig.
Volgens onze gastvrouw is het hotel al 2,5 open.
Dan de keuken:
Geweldig gegeten. De kaart is klein: 5 voorgerechten, 6 soepen en salades en 7 hoofdgerechten.
Mijn vrouw nam Pad Bad Kraprauw en ik de speciale aanbieding Pad Thai met een biertje van de tap voor 10 euro.
Veel diepgang in de gerechten (niet zout, wel heel goed gekruid) en pittiger gemaakt als je dat wilt.
De opzet is simpel: kies een gerecht en voeg tegen betaling toe: vlees/vis/tahoe en/of rijst.

Geen desserts maar wel hele goede koffie, betrokken van Lot 61 uit de Kinkerstraat 112.
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verstopt in de Witte de Withstraat. Hippe (hotel)bar met lekker Thais eten en vriendelijke bediening! Je kan aangeven hoe pittig gekruid je eten mag zijn en er staan diverse cocktails op de menukaart.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een geweldige plek waar je het helemaal niet verwacht. Op de Witte de Withstraat met een achteringang achter het Westermoskee. Deze cocktail bar heeft een hele kleine keuken, maar wel groot genoeg om heerlijke Thaise gerechten te maken. Een bescheiden menu maar heel mooi opgediend door vriendelijke personeel.
MoniqueMN .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ik heb hier gegeten op een vrijdagavond, het was lekker druk! Eten was heerlijk en de cocktails maken het af.
Super gezellig personeel en sfeervolle omgeving. Wat mij betreft een nieuwe hotspot in West!
timr .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Super leuk restaurant. Heel bijzonder hoe je eet tussen de hotelgasten. Het design van de bar en het hotel is ook heel vet. Eten was zeer goed. Precies dezelfde kwaliteit als de bekende goedlopende restaurants bird en golden brown.