Keulsche Pot

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 15:00 - 20:00
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ik had het restaurant graag liever gemaild, maar dat kan helaas niet.
Ik kom met mijn familie al zo,n 35 jaar bij de Keulse Pot. De laatste jaren gaan we 2e kerstdag heerlijk gourmetten. Hoewel ik normaal erg te spreken ben over wat we te eten krijgen, viel het deze keer heel erg tegen.
6 personen hadden gourmet en dat was op zich wel ok. Tip: de worstjes laat iedereen liggen, misschien kan hier wat anders voor komen. Toch jammer als er zoveel weggegooid moet worden.
2 personen(waaronder ik) hadden kaasfondue. Dezelfde prijs van 26,00 (incl. Dessert) als gourmet, MAAR sterk onder de maat en het geld niet waard. De kaas was goed en we konden kirsch bijkopen wat de smaak nog beter maakte. Het enige wat erbij werd gezet was een mandje met vers stokbrood in sneetjes(bij de fondue werd dat ook op,tafel gezet). GEEN groenten zoals broccoli, geen aardappeltjes, geen sla, helemaal niets.
Dus voor de fondue zou ik zeker weer terug gaan, maar ik vind dat ze de kaasfondue echt niet zo kunnen verkopen. Of de prijs naar beneden, of meer assortiment om te kaasfonduen.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Tegengevallen tov 2 jaar geleden. Dit restaurant staat bekend om steengrillen/fonduen, bij reservering moet je dan ook al aangeven wat je komt doen zodat ze hier rekening mee kunnen houden. Op zaterdagavond slechts paar tafeltjes bezet, zowel à la carte als steengrill. Voor het steengrillen ( op spiritus branders) betaal je 18 euro per persoon en hiervoor krijg je per persoon 5 stukjes vlees, 2 stukjes ananas, 4 stukjes banaan, salade, 5 soorten saus, patatjes. Vlees is groot en grof gesneden, waardoor het even duurt voordat het gaar is, maar ach, we hebben geen haast. Toen we aangeven nog wat vlees extra te willen, werd er meteen gezegd, moet je wel extra voor betalen. Oké dat geeft niet, we willen gewoon wat extra vlees ( het is immers wel de bedoeling dat je vol zit toch?). We wilden ieder nog een stukje kip en biefstuk, dat kon. Toen het werd gebracht waren deze stukken nog groter en grover, niet steengrill waardig. Toen de rekening kwam begrepen we waarom, voor die 4 stukken moesten we 8 euro extra betalen. Niet in verhouding met de 18 euro die je voor het arrangement betaald en bovendien voor ons had het niet zo groot gehoeven.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Iets buiten de kom gelegen, maar als je van voldoende en goed eten (en brunchen) houdt kun je hier hart ophalen. Een gewone kaart met diverse mogelijkheden, wisselend 3 gangen per maand. Vlotte bediening, eea aangepast op eetsnelheid gasten. Gewoon, goed, betaalbaar eten, geen poespas.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Op afgelegen donkere weg ligt dit restaurant waar voor een vrijdagavond maar 4 tafels bezet waren, waaronder 1 groep. Je kunt hier gourmetten, steengrillen, fonduen, chinese bouillon fonduen of a la carte eten. Wij gingen voor het steengrillen à 18 euro pp. Hiervoor kregen we 5 soorten vlees, (kip, worst, biefstuk, hamburger en varkenslap). div soorten saus, ui, paprika, patatjes, salade en stokbrood kruidenboter. Dit was ruim voldoende, maar als je wilde kon je extra krijgen. Enige nadeel was dat stukken vlees echt heel groot was en het was op spiritus branders. Vlammen kwamen onder de steen door en bij buren die gourmetten kwam er af en toe flinke steekvlam uit. Best gevaarlijk.