Keukenette

Meer informatie over restaurant Keukenette

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Kimmyr .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
We zijn inmiddels vaste bestellers bij Keukenette! Overheerlijke pizza's met heerlijk kruidige tomatensaus en goede kaas, die snel worden thuis bezorgd. Het personeel is altijd even vriendelijk, wij zijn fan!
Klaartje D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Lekker gegeten: Italiaans met een Turk tintje. Lekkere, smaakvolle bruschetta en met gehakt gevulde aubergine (melanzane) vooraf, en pizza's met luchtige bodem, salami en feta, en met pikante worst en verse spinazie. De wijn was van prima kwaliteit. Toe goede chocoladetaart en goede koffie. De bediening was snel, hartelijk en kindvriendelijk (er werden zelfs lolly's gehaald bij de buren). Prima prijs/kwaliteitverhouding ook. En door de snelle bediening waren we binnen een uur klaar, wat ideaal was met twee kleine kinderen.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Vanavond met groupon deal hier met 2 personen gegeten. Eerlijk gezegd was het boven verwachting. Het begon al met een heerlijke Chianti (cecchi). Als voorgerecht kozen we voor een tomatensoep (Zuppa Pomedori) en de bruchetta beiden waren zeer smaakvol. Als hoofdgerechten kozen we voor de Pollo Funghi en de Pasta bolognese. Beiden gerechten waren zeer smaakvol de pasta nog wel iets op smaak moeten brengen met peper en zout waardoor deze nog beter werd. Tot slot tiramisu en baklava gekozen met een super goede Lavazza koffie. Ik zou zeggen Keukenette ga zo door. Echt een aanrader om zo even een hapje te eten. Al met al kwam ik voor het eten op een dikke acht. Maar omdat de prijs kwaliteit verhouding (ook zonder deal) zeer goed is heb ik de dit cijfer naar boven afgerond tot een 9.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Waren met z'n tweeën, dat is ongezellig. Er kwamen die avond ook geen gasten meer binnen. Er werd alleen huiswijn geschonken en wij vonden die wijn niet lekker, te zoet. Geen probleem, de ober ging wijn kopen in Albert Heijn. Helaas was de wijn niet koud; dat werd opgelost door klontjes ijs. Het eten was niet bijzonder. De Tiramisu was echt niet lekker, deze hebben wij dan ook niet opgegeten. Geen aanrader.
Jacquelina N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Wij hebben daar gegeten naar aanleiding van een 25 jarig huwelijksfeest. Het eten was goed op temperatuur en de smaken heerlijk. De serveerster was uiterst vriendelijk en de bediening top. We kunnen iedereen aanraden om daar te gaan eten.
Estherkieft .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Wat een feest! Alles wat ik van een buurtrestaurant verwacht. We hebben vlak voor het raam een tafeltje kunnen bemachtigen in dit knusse restaurant met zicht op het terras. Snelle service ondanks de drukte, attente ober en vriendelijk personeel; helemaal top dus! We bestelden diverse gerechten en alles was uitzonderlijk lekker.
Heerlijke avond, belissimo belissimo!
Ziekenhuisbezoeker .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Samen met mijn moeder gegeten bij Keukenette. We hadden de ossenhaas besteld en eentje was geleverd met de verkeerde saus. Ze hebben kosteloos een extra ossenhaas bereid en twee drankjes van het huis aangeboden. Waar kom je dat nog tegen! De eigenaar en medewerkers in de bediening zijn erg vriendelijk. Het restaurant zit om de hoek bij het Onze Lieve Vrouwen Ziekenhuis en is echt een aanrader als je betaalbaar een hapje wil eten buiten het ziekenhuis.
Rash .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Gezellig en leuk buurt restaurant. Ontzettend van mijn pizza Sophia Loren genoten onder het genot van een wit huiswijntje!! Leuke spontane en vrolijke meiden in de bediening. Zeer zeker de moeite waard om er snel weer terug te gaan!
IS2656 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Keukenette, smaakvolle voorgerechten. Hoofdgerechten met (kwaliteit) kip, deze waren goed bereid, met een fijne gekruide saus. We namen geen toetje, en werden verrast met tiramisu van het huis.
Attente en vriendelijk bediening, in een gezellig restaurant.
Om nog een keer naar toe te gaan.
Amber H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Erg leuk restaurantje, heel sfeervol ingericht.
Heerlijke pizza's en super lasagne.
Bediening was ook lekker snel, zeker een aanrader. !!
Kan niet wachten tot het mooi weer word, en we lekker kunnen genieten op het terras.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Superleuk restaurant in Amsterdam Oost op het Beukenplein. Bruchetta om te beginnen, erg lekker. Hoofdgerecht was Taglietella Arabiata ook super. Het nagerecht was de knaller, Chocoladetaart!!!! Die was helemaal geweldig
Zeker een aanrader om hier te gaan eten, superleuke bediening en vriendelijke personeel.
Kiki H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Keukenette is een gezellige en sfeervolle buurtrestaurant en ik kom graag weer terug. De bediening is gezellig en het eten is heeerlijk vooral de lasange !
Mellony G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Bediening was super en ook lekker snel. Het eten was ook heerlijk, echt een aanrader om hier langs te gaan en ook vaker. Super tent.