Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Grand dessert + €3,00

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Vanaf Centraal Station 10 minuten lopen

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben heerlijk buiten gezeten, binnen staan de tafeltjes nogal dicht op elkaar. Het eten was prima, we kregen nog uitleg van de kok over citroen gras. Heerlijk toetje. Een gezellige avond.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Verrassende lekkere combi van smaken.
Wij komen hier graag weer terug.
PETER V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fantastische sate's, verassende sausen. Dessert roomijs met spekkoek, helaas de spekkoek was niet goed gebakken en smaakte niet naar spekkoek. Klef! Maar verder alles uitstekend en een aanrader.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijke bediening en meer dan genoeg.
Jelma S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super eten en zeer gastvrij personeel... voelde ons weer “thuis” in de Indische keuken. Heerlijke maiskoekjes, zalige saté en -saus, als afsluiting koffie tott met kruidkoek.. verrukkelijk!! ????avond
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
heerlijk eten in een gastvrij restaurant, gewoon top.
Marese P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Helaas geen goede ervaring gehad hier. Het was een drukke avond en de bedienibg was daar kennelijk niet tegen opgewassen. Er gingen verschillende dingen mis met onze bestelling, en we moesten veel te lang wachten op ons eten. De voorgerechten waren echt heerlijk, maar de hoofdgerechten (bief, kip, vis en tofu) waren eigenlijk allemaal onder de maat. Heel jammer!
Karin I.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was op zich goed, 1 kipsate stokje was niet gaar. De bediening was een ramp. De tap was stuk, verkeerde drankjes werden gegeven. De tafel naast ons kreeg de hoofdgerechten terwijl het voorgerecht nog niet was geweest. Het duurde 2 uur voordat het hoofdgerecht op tafel stond. Er was duidelijk niet genoeg personeel aanwezig. Er werd zelfs een bekende van het naastgelegen terras afgehaald om te helpen in de bediening. Daarnaast was er een personeelslid dat geen Nederlands sprak, hetgeen de communicatie ook niet bevorderde.
Kortom, het was een zeer teleurstellende ervaring. Niet alleen voor ons maar ook voor de tafels om ons heen. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft, wat jammer is, want het voor- en nagerecht waren heerlijk.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijke saté gegeten, gezellige bediening.
Daphne O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker buiten gegeten
Bediening was gezellig
Eten was lekker voldoende en kompleet
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Verassend goed eten en een zeer attente en goed bediening. De gastheer is top.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wat heerlijk gegeten. Bijzondere smaakbeleving door gebruik bijzondere kruiden.
MA T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
De bediening was plezierig, maar de wachttijd was lang met een man in de keuken en een in de bediening. De beef sate was me een beetje te rauw, maar de sausjes waren lekker.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heel gezellig meer dan genoeg keuze meer dan genoeg te eten. Gezellige medewerkers. We komen zeer zeker terug !
Margriet N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuke, knusse tent ! Alleen jammer dat we met twee en een half uur niet genoeg tijd hadden voor het toetje. Maar ons voor- en hoofdgerecht waren verrukkelijk en zeer uitgebreid . We komen zeker terug !
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker gegeten. fijn restaurant
Nel M.
Heerlijk gegeten????
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Een verrassing, wat kan er veel met satégerechten. Heel goed verzorgd garnituur en meer dan genoeg. We werden enthousiast welkom geheten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Ik heb gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Op de actiewebsite staat vermeld dat een menu 16,75 euro kost en dat het tweede menu gratis is. Na reservering bleek bij aankomst dat de prijs 16,75 euro PER PERSOON is. Als verklaring werd gegeven dat een standaardmenu meer dan 33 euro kost, maar ook dat klopt niet: voor-, hoofd- en nagerecht kosten volgens de reguliere menukaart samen 23,95 euro. Ook andere klanten waren onaangenaam verrast, omdat de rekening hoger uitpakte dan verwacht. Zonde: het eten was lekker, maar krijgt zo een bittere nasmaak. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht bedroeg circa 45 minuten, voor mij te lang.
Ernst-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ontspannen ontvangst, heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening, veel keuze en alles was heerlijk.