Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

9,1
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We gaan er zeker nog een keer eten.
We werden er hartelijk ontvangen door de gastheer,het eten was goed de sfeer was ook goed
Een zekere aanrader om er te gaan eten
Fokko W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben prima gegeten, gezellige sfeer en prijsvriendelijk. Speciale kaart voor AH actie, top! Ruime keuze en smaakvol.
Marjo G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
gezellig. stoer ingericht restaurant. Vriendelijke. gastvrije bediening.
Satè in allerlei variaties met een goede salade erbij. Goede wijn ook ;-)
Jacomine H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel lekker en voldoende gegeten, vooral het voor- en nagerecht. Ook lekkere soorten voor de bierliefhebber. Wel op eten moeten wachten. Stoeltjes waren voor deze langere zit minder comfortabel, bank wel prettige zit, tafeltjes vrij klein, maar wel voldoende afstand van de "buren"
. Vegetarisch kan wat creatiever/ groentenspies? Tofu en tempeh knapperiger gebakken? Heel aardige bediening.
wietskewesseling .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Alweer heerlijk gegeten bij TOTT. Verrassende voorgerechten en ruime keuze in overheerlijke sate gerechten. Een minpuntje was de koude chocolade saus bij de Dame Blanche. Ik had er zulke goede herinneringen aan.
helen-frank .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen door eigenaar. Alle gangen waren erg lekker! Nog nooit zulke lekkere saté gegeten! Heerlijke sla en sausjes bij de saté.
Nu nog een vestiging in de buurt van Utrecht!
Miriam C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prima gegeten, eenvoudig maar lekker. Huiswijn was ook in orde. Bediening uiterst vriendelijk en snel.
Helaas geen terras en wat weinig daglicht.
lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat een leuk en gezellig restaurant. Hartelijke ontvangst en heerlijke gerechten! Complimenten aan de kok. Mochten wij in de buurt zijn, dan kan TOTT weer op een bezoek van ons rekenen!
Gretha V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Geweldig gastheer , persoonlijk, betrokken, heerlijk eten, genoeg keuze, juiste prijs kwaliteit verhouding, een aanrader
Sibylla B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met vrienden hebben we erg lekker gegeten, bij TOTT. De verschillende typen sateetjes smaakten alle erg goed. De inrichting was gezellig, kortom prima allemaal.
magdastorm1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuze uit zowel voor, hoofd als nagerecht. Vriendelijke en snelle bediening en alles voor een fijne prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Thominde M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Doordat het een kleine restaurant is, is er genoeg aandacht voor de klant. En ook nog heerlijk eten.

Het was vanuit de Albert heijn actie maar er was voldoende keus.
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij werden openhartig ontvangen. Vlotte en gezellige bediening. Gezellige inrichting er hing een hele fijne sfeer. Vooral het voorgerecht met de krokante garnaaltjes was heerlijk en ook de cheesecake als dessert was een topper. Saté was lekker met de verschillende sausjes. Je kan hier voor een respectievelijk kleine bedrag een fijne avond beleven.
frans R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Donderdag 29-06-2017 met partner wezen eten. Bij deur ontvangen door eigenaar die de rest van de avond ook zelf onze tafel bediende. Omdat alles goed beviel ook even gesproken over meerdere voedsel allergieën dochter.
Hij wilde overal rekening mee houden, dus we komen zeker nog eens terug.
Heerlijk gegeten in een rustige café sfeer.
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk en voordelig gegeten! Opvallend veel keuze ondanks dat we er met de AH actie waren. Vega dumplings heerlijk op smaak, nog nooit Tofu zo knapperig en smaakvol gegeten als op deze saté en het lavacakeje was echt de perfecte afsluiting. Bediening was vriendelijk, kundig en snel. Samen met gezellige inrichting vindt ik het een echte aanrader!!
Winfred E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede service en leuke locatie. De kwaliteit van het eten was echter niet goed. De kip was niet gaar en de porties waren matig.
Gert-Jan C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond. Leuk ontvangen door de eigenaar. Zijn beide grote eters maar zaten na 3 gangen zeer vol. De mix is zeker een aanrader als je de verschillende sate'tjes wilt proberen. Cheesecake was ook verrukkelijk!
B G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fijn restaurant, waar je je meteen thuis voelt. Je wordt persoonlijk behandeld en het eten is heerlijk. Ruime keuze voor toch een kleine prijs.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima eten tegen een betaalbare prijs. De ontvangst was zeer hartelijk. Je werd persoonlijk aan je tafel gewezen op de menukaart en de mogelijkheden.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met een AH kortingsbon oid is de prijs-kwaliteit in orde. zonder korting zou dit erg prijzig zijn, voor de kwaliteit en kwantiteit. De spiezen hebben te kleine stukjes vlees.