Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Lee-Roy P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Een van de beste saté’s die ik gegeten heb! En dat zegt wat als je een Indonesische achtergrond hebt. Daarnaast is de gastheer/eigenaar ongelofelijk goed in zijn werk! Weet een goeie combinatie te vinden tussen professionaliteit en sociaal zijn met zijn gasten. Komt altijd bij je voor een praatje en is ontzettend spontaan en meedenkend. Ik ben er een aantal keer geweest nu en hij onthoudt niet alleen je gezicht maar ook je smaak. Een echte aanrader! Voor een goeie prijs een top avond!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Lekker. Erg lekker: heerlijke saté met verschillende sausjes + lekker bier+ leuke bediening = wij komen terug! Zeker weten
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst/welkom. Prima glas Chardonnay. Broodje met verrassend 'andere' dips tijdens het wachten op onze saté (hééérlijk). Uitstekende saté mix met zeer smakelijke salade en frietjes. Aanrader!!!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Verrassend lekker gegeten bij Tott. Hartelijke ontvangst en vervolgens prima bediening. Het concept met diverse sate soorten is top. De verse satésaus wordt apart erbij geserveerd. In het geval van de sate van de dag perfekt: heerlijk gekruid met kurkuma. Wij wonen in Alkmaar, heb aangeraden daar een filiaal te openen. Who knows.....
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
met zorg bereid en heerlijk eten..goede persoonlijke aandacht door bedienend personeel
Gonnie F.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Spontane gastheer. Heerlijk eten. Prima sfeertje. Erg leuk knus restaurant.
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het eten was heerlijk; de kok deed echt zijn best. De bediening was attent en met gevoel voor humor. De combinatie van deze twee zorgden ervoor dat wij een gezellige avond hadden.
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten in de altijd gemoedelijke sfeer!
Rene Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben lekker gegegeten, de bediening was zeer vriendelijk.
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Onwijs lekker gegeten bij TOTT echt een aanrader .Wij hadden het 3 gangen diner samengesteld door de kok. Alleen kwam ik er later achter .toen we al weg waren en mijn man had betaald ik vroeg hoeveel korting ging er af .Ik had gereservrrrd via Iens met 20 % korting .Maar helaas was er geen korting berekend en hebben we zo toch strop gehad.
Alexandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurant! Heerlijk gegeten, de lekkerste sate was die van varken, kip en kalkoen. Ontzettend vriendelijke bediening en een stukje extra service zoals gepoleerde glazen. Erg fijn om te zien dat mensen nog kennis van hun vak hebben. Enige nadeel was de slecht sluitende deur, die heb ik een keer of 8 dicht gedaan. Maar dat ligt natuurlijk ook deels aan de mensen die niet checken of de deur achter hun dicht valt. Al met al echt een aanrader!
Freerk P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en weer eens wat anders dan de andere restaurant
Heerlijke krokante garnalen als voorgerecht, daarna beef saté met verschillende sausjes geserveerd met friet en ricolasla gebakken uitjes en nog meer als dessert een brownie met ijs en slagroom.
Na het eten geen ruimte over was een grote hoeveelheid wat je niet vaak tegenkomt bij een restaurant
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
geweldige bediening erg aardig en geweldig lekker gegeten ,een aanrader.................................................................
wietse L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant om naar toe te gaan heerlijk gegeten en gezellige bediening. Mooi klein gezellig restaurant in de binnenstad van leeuwarden. Sate van goede kwaliteit en er is veel keus.
LadyHears .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en er was een prettige stemming en we hebben gelachen met de ober het was super gezellig
bij TOTT in Leeuwarden

Bedankt,

Astrid & Peter van Wijngaarden-Nieuw-Vennep
jvd_bos .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant in het centrum van Leeuwarden. Gespecialiseerd in saté gerechten. Vlotte en aardige bediening. Probeer het Poorter bier eens ! Nadeel: Hoog parkeertarief.
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk .. voldoende en de de bediening ook super vriendelijk . Allen de krukken achterin zitten niet zo fijn voor mensen met korte beentjes ☺️
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten, het eten voldeed aan onze verwachtingen, bediening was vriendelijk en alert. Inrichting en sfeer kan nog verbetering gebruiken maar is minder belangrijk dan de kwalitwit van het eten, en dat was prima!
tamara-slot93 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
TOTT heeft ons verrast met heerlijk eten en fijne service. Het enige puntje van kritiek is de warmte in het restaurant. Ondanks dat hebben wij genoten. Zeker een aanrader!
j.burggraaf .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor ons zeker een lokatie waar ik nog eens naar toe zal gaan. De lokatie is goed (lopend) bereikbaar. Het was gezellig druk. Wij hebben een drie-gangen menu genomen. Voor-,hoofd- en nagerecht waren lekker en werden door vriendelijk personeel, mooi op tijd bezorgd. Wij hebben lekker gegeten en een leuke avond gehad.