Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Monique R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten na een uitermate vriendelijk ontvangst ondanks dat we ruim 20 minuten te vroeg waren na een leuke dag in Leeuwarden. Geweldige service en enorm aardig personeel.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De mensen hebben persoonlijk tijd voor je al is het nog zo druk . Het eten is apart maar bijzonder lekker en vers en is op de Indonesisch Thaise leest gebaseerd.
klaas.walstra .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Niks op aan te merken. Was zeer druk zelfs klanten teleurgesteld daar alles bezet was. (vandaar wat langere wachttijd). Waarschijnlijk veel ah eters. Menu was prima voor ons een hele hap om weg te werken wat niet helemaal lukte.
Elfystiani S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Leuke bediening, lekker spontaan!
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor de satéliefhebber een heerlijk restaurant. Super enthousiaste bediening en prima prijzen. Tijd tussen de gerechten had iets korter gemogen, maar was niet storend lang.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer hartelijke ontvangst! geweldig hoe die meneer met zijn klanten omgaat, zeer behulpzaam en voor iedereen een persoonlijk praatje. Aardige behulpzame dames in de bediening, niet te aanwezig, precies goed! Chapeau voor het gastheerschap en de bediening! Daarnaast heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit uitstekend!! een echte aanrader!
a.w.wijbenga .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben lekker bij jullie gegeten,het was heel gezellig!!
Andes ,je ben een perfecte gastheer!
Veel groeten van Froukje Wijbenga
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kan geen kritiek bedenken; het was zeer naar de zin.
Waar voor je geld, want er was meer dan voldoende.
Bij het brood vooraf knoflooksaus en roomboter misschien beter dan mayonaise en olie.
Jorrit J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Na een prettige ontvangst een heerlijke smaakbeleving ervaren!! We komen hier zeer zeker weer terug om onze smaakbeleving verder uit te breiden.
Daniella J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima restaurant, simpel Edoch heerlijke gerechten en super bediening
Hillie L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gezellige avond gehad met prima eten.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We waren wat te vroeg maar de tafel stond al klaar. We werden hartelijk ontvangen en hadden een half uurtje om gezellig een borrel met elkaar te drinken. Er was ruimschoots tijd om te eten en te praten met prettige muziek op de achtergrond. De gerechten werden aantrekkelijk opgediend. Er werd niet steeds gevraagd of we nog iets wilden drinken. En als we iets nodig hadden, werd dit direct gebracht. Een prima gelegenheid om te eten, het eten smaakte uitstekend. En ook om gezellig met elkaar in gesprek te gaan. Het was achterin en dicht bij de keuken wel erg warm.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in aangename sfeer !! Zeer vlotte bediening en gunstige prijzen. Wij komen er weer eens, heeft ons goed voldaan.
MdeBaan .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn via de AH restaurantactie bij TOTT terecht gekomen en dat is ons uitstekend bevallen. We werden zeer hartelijk ontvangen en die gastvrijheid nam gedurende de avond niet af. Dat voelde heel goed. Wat betreft de gerechten was er ruime en gevarieerde keuze. De saté's zijn inderdaad zo mals als we in een andere recensie hadden gelezen, werkelijk verrukkelijk. Eén van ons heeft een lactose-intolerantie, waarop de bediening zeer oplettend reageerde. Dit maken we niet vaak mee, dus erg prettig om te ervaren. Al met al een restaurant waar we, als we in de buurt zijn, graag nog eens komen.
Just E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met mijn vriendin. De gastheer was erg vriendelijk en de wachttijden waren erg kort. Daarbij was het eten ook nog eens erg lekker, niet al te grote porties maar zeker genoeg. Goeie muziek, lekker eten, een gezellige sfeer en een zacht prijsje samen maakt een bezoek aan TOTT zeker een aanrader!
h D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
prima plek in het centrum van Leeuwarden.
Lekker gegeten, met niet al te grote porties, heerlijk.
Lekkere muziek voor de liefhebber!
TOTT is een Aanrader!
Fam. de Windt, Boxtel
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heel gezellig gezeten. De kinderstoel stond al klaar. Erg goede gastheer, heel gezellig en makkelijk in contact. Eten was prima!
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten (AH restaurant menu). Fijne sateetjes, lekkere sausjes. Prima dus. We komen hier graag nog eens terug..
marjobassie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Genoten van ons bezoek aan TOTT, gezellige gastheer, leuke bediening en goed eten. Een aanrader voor iedereen die niet van moeilijk doen houdt maar wel van lekker eten. Ga het gerust ervaren, het is de moeite waard.
trebora .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen en gedurende ons bezoek was het personeel vriendelijk en attent. zonder het te hoeven vragen kregen we kraanwater naast onze wijn. We besloten de Chef Special te nemen. drie gangen voor 25 euro. Het voor- en nagerecht waren niet heel bijzonder, maar wel ok, gewoon wat je kunt verwachten voor dit bedrag. Maar dit restaurant gaat vooral prat op de overheerlijke saté. Helaas vinden wij dat nogal tegenvallen. Bij dit menu krijg je die soorten vlees: kip, varkens en rundvlees. Veel verschil in de, nogal laffe, smaak konden wij niet ontdekken. Her rundvlees was nogal taai en de kip vrij droog. De pindasaus was veel te dik. De patat had daarentegen best wat langer in de frituur gemogen. Overigens was de hoeveelheid ruim voldoende.