Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
gerardcora .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten , boven verwachting. Lage prijs en veel eten , zelfgemaakte gerechten. Ranzig lekker. We komen graag nog eens. Erg vriendelijke gastheer.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super gegeten, er werd goed met glutenvrij rekening gehouden. Dit was geen enkel probleem voor ze. Erg vriendelijk personeel.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, maar de inrichting is alles behalve gezellig. Wij zaten aan een klein tafeltje tussen 2 grote tafels in en zaten veel te dicht op deze mensen. De lamp boven de tafel hing te laag waardoor we moesten bukken om elkaar te zien. Deze lampen waren ook veel te fel, wat het niet gezellig maakt. Ook komt de gastheer te gemaakt over.
Majorieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweldig eten, restaurant & personeel.
Echt oog voor de mensen!

Een aanrader.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Spontaan konden we hier toch terecht op een za.avond. Niet al te grote kaart. Maar prima. We kwamen voor de saté tenslotte. Vriendelijke bediening, los. Voorgerechten prima, saté heerlijk. Zijn voor de mix gegaan. Fijne sausjes. Lekkere huiswijn. Goede koffie. En de eigenaar is super gastvrij. Leuke avond. Prima geprijsd. Tip: wel wat aan de afzuiging doen. Zaak zag blauw en alles ruikt.
ruben E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuke tent. Stond wel helemaal blauw, vette grill lucht. Beef sate wat droog, vis saté heerlijk. Heerlijke sauzen erbij. Gemengd voorgerecht heerlijk. Prima prijs-kwaliteit.
WH J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg vriendelijke eigenaar die als filosofie heeft om in een ongedwongen, beetje eetcafé-achtige, sfeer lekker eten te serveren en dat lukt buitengewoon goed. Bijna alles lijkt huisgemaakt te zijn en daar houden we erg van. Geen hele grote kaart en dat is wat ons betreft uitstekend. Gewoon dat wat je wel op de kaart zet heel erg goed doen lijkt het devies en dat zouden meer restaurants moeten doen. Kortom als je van saté houdt (ook vis en vegetarisch) dan is dit een aanrader. De voor- en nagerechten zijn ook uitstekend overigens en de bediening is erg vriendelijk op een hele ongedwongen manier.
Bea G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke avond!!!
Janna K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we werden vriendelijk en op een spontane manier ontvangen, hierdoor voelden we ons echt welkom! springrols zijn zalig en goede prijzen!

1 minpuntje is dat het wel warm is, misschien voor in de toekomst betere ventilatie.

komen zeker terug!!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten. Het tafeltje waar we aan zaten was eigenlijk te klein voor 3 personen. In het begin wel veel last gehad van de rook van de open keuken. Dit werd later gelukkig beter.
Erica G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, super goede prijs/ kwaliteit verhouding, gezellige sfeer en leuke medewerkers.
Kortom: een hele geslaagde avond en zeker een aanrader!
Sjoukje L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was heerlijk. Bediening (eigenaar) was aardig maar kwam erg jachtig/gehaast over. Aankleding van het restaurant zou iets meer uitstraling mogen.
Wvdmade .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke persoonlijke ontvangst en bediening.konden gelukkig op een ander tijdstip eten dan bij Iens was aangegeven.moesten wel het tel nr opzoeken, staat er bij Iens niet bij.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Absoluut geen aanrader. De bediening is slecht en gehaast, onnodige grapjes worden tussendoor gemaakt die zeer ongepast zijn. Wij gaan niet meer terug. Wat ook gek is, is dat als je zelf een 3 gangen menu samenstelt het €21 euro kost (met de meest luxe gerechten) en één menu via de AH actie kost €25. Apart.
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima gegeten en het was geen punt om ook buiten het arrangement te kiezen.
Vooral de pinda saus bij de sate was verrukkelijk. Door de matige afzuiging had je echt het idee dat er gegrild werd.
Prima bediening.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten.. Keuken was erg goed, bediening was super en de ambiance was sfeervol en gezellig. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben uitstekend gegeten. Het eten was top. De gastheer uiterst vriendelijk. Voor onze dochter van 1,5 was er een zitje en de gastheer ging heel leuk met haar om. Het concept spreekt ons erg aan. Een kleine kaart met alleen maar heerlijke verse gerechten. De satésaus was subliem. De afzuiging kan inderdaad de afvoer vd gril niet aan. Wij hadden daar geen last van maar dat is uiteraard persoonlijk. De sfeer was gezellig en ook wel hip.

Wij komen zeker weer terug!
Geert G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitstekende locatie met een top gastheer. Eten was heerlijk maar verwacht niet een uitgebreide menukaart. Tott de volgende keer!
E. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weinig ruimte tussen de tafeltjes zodat de bediening met het achterwerk boven ons tafeltje hing. Als de joviale gastheer iets minder 'gemaakte' standaard zinnetjes produceert, kan hij vast echte interesse in zijn klanten laten zien.