Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Grand dessert + €3,00

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Vanaf Centraal Station 10 minuten lopen

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Femke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Eten was heerlijk, bediening ook prima.
Afzuiging van open keuken niet goed, bij verlaten van restaurant zat geur van het eten in onze kleren.
Inno D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Fijne ongedwongen sfeer. Geen poespas. Gewoon lekker .
Bediening die Leeuwarders in het Leeuwarders toespreekt.
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gereserveerd met de AH-actie, dat kon tot 6 personen maar we waren met zijn 7-en en maar 2 AH-bonnen. Hartelijke ontvangst, met 7 ipv 6 personen "maakt niet uit, gewoon een beetje inschikken" en maar 2 bonnen "geen probleem, jullie nemen allemaal het AH-menu dan hebben jullie een fijne avond en voor de keuken is t ook handiger". De zaak zat helemaal vol daardoor was de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht wat lang maar we hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en relaxte sfeer.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We waren met zes mensen en het eten was voor vijf van ons oke. Een van ons gezelschap had als hoofdgerecht gegrilde scampi’s. Helaas waren ze onvoldoende gegrild en hiervan niks gezegd. De ambiance was gezellig en de bediening idem dito.
Louis J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gezellig in een volle tent op donderdagavond
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Wij hebben hier met de familie gegeten. Prijs kwaliteit verhouding was prima. Maar de cappuccino was ronduit slecht en hebben we dan ook laten staan. De bediening gaf ook toe dat die niet goed was, en hij werd van de rekening afgehaald.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Hartstikke top, leuke knusse sfeer, goede en grappige bediening. Hele mooie plek om gezellig een hapje te gaan eten!
Riemer T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Ik snap wel dat dit restaurant Talk of the Town heet. Het eten was heerlijk, ik ben er vrij zeker van hier mijn beste Saté ooit te hebben gegeten en een satésaus waar ik graag het recept van zou willen hebben ???? vriendelijke bediening die bovendien echt met de klant meedenkt. Kom maar gauw naar Groningen, we need something in town to talk about.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Leuke bediening en lekker eten
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten ... het voorgerecht overtrof het hoofdgerecht (zooo lekker) ... zeker voor herhaling vatbaar
Jop H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ontspannen sfeer, lekkere saté en goede biertjes. Het was alleen wel warm in het restaurant.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ik hou niet van pindasaus, maar wat ik hier aan satesaus kreeg was echt verrukkelijk! En gelukkig niet overdadig overal overheen, maar in een schaaltje ernaast. Dan kun je zelf bepalen hoeveel saus je wilt. Voor herhing vatbaar!!
Janneke
Wilja D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. smakelijke sate ,en gevarieerd voorafje.
Lekkere spekkoek als toetje. Wij komen zeker nog eens terug
Wim Of Riet K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker getalkt en ge eat.
Greebarth E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
No nonsence, gevarieerd publiek, lekkere achtergrond muziek, bediening beetje alternatief, supersate (hadden de XL variant) anders een beetje te weinig voor grote eters, lekkere frites, hadden beef sate, je proeft echt gegrild vlees en niet zo'n doorgesudderde hap in veel te veel saus zoals je bij snackbar of chinees krijgt. Goed wit wijntje. Geen zin om te koken dan is TOTT een goed alternatief.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Sfeervol en heel gezellig met heerlijke saté .
Top bediening
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker gegeten. Alles naar wens. Gezellig. Een aanraden.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was prima. Zeker voor herhaling vatbaar
CHARMAINE B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Dit was een geweldige ervaring! We hebben zeer genoten van het heerlijke eten. Wordt ook mooi opgediend. Bijzonder aardige gastheer die alles goed uitlegde. Het is ook een gezellige inrichting met leuke muziek. Door de AH actie hier gekomen, we komen zeer zeker terug. Een aanrader.
Hendriette W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heel goed en gezellig gegeten.Mooi apart menu voor AH a tie.Vriendelijke bediening.