Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wvdmade .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke persoonlijke ontvangst en bediening.konden gelukkig op een ander tijdstip eten dan bij Iens was aangegeven.moesten wel het tel nr opzoeken, staat er bij Iens niet bij.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Absoluut geen aanrader. De bediening is slecht en gehaast, onnodige grapjes worden tussendoor gemaakt die zeer ongepast zijn. Wij gaan niet meer terug. Wat ook gek is, is dat als je zelf een 3 gangen menu samenstelt het €21 euro kost (met de meest luxe gerechten) en één menu via de AH actie kost €25. Apart.
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima gegeten en het was geen punt om ook buiten het arrangement te kiezen.
Vooral de pinda saus bij de sate was verrukkelijk. Door de matige afzuiging had je echt het idee dat er gegrild werd.
Prima bediening.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten.. Keuken was erg goed, bediening was super en de ambiance was sfeervol en gezellig. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!
Geert G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitstekende locatie met een top gastheer. Eten was heerlijk maar verwacht niet een uitgebreide menukaart. Tott de volgende keer!
E. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weinig ruimte tussen de tafeltjes zodat de bediening met het achterwerk boven ons tafeltje hing. Als de joviale gastheer iets minder 'gemaakte' standaard zinnetjes produceert, kan hij vast echte interesse in zijn klanten laten zien.
vegetarie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Super service, warme ontvangst, goed bier. Lekker gegeten. Dumplings waren gefrituurd, dat hoort volgens mij gestoomd te zijn. vegetarische spies was goed. Lekker veel salade erbij was ook top. Ik miste wel rijst bij de spies. Patat vond ik er niet echt bij passen. Dessert is standaard, maar goed. Bolletje ijs en slagroom bij de spekkoek. Afzuiging kan beter.
susan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Zeker een aanrader. Enige minpunt was de plek van onze tafel voor de klapdeur naar buiten. Onder de kier kwam veel koude naar binnen. Bediening deed er alles aan om deur steeds z.s.m. weer goed dicht te doen maar koude tocht bleef (was buiten onder vriespunt). Volgende keer vragen we een ander tafeltje want terug komen we zeker.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Onze serveerster leek nog een beetje onervaren, maar was erg vriendelijk en zorgde goed voor ons. De gerechten waren oké, maar niet bijzonder geweldig. De wachttijd was erg lang in verhouding: zo druk was het niet meer, zo veel hoeft er niet gedaan te worden voor relatief simpele gerechten die op elkaar lijken, en door de open keuken was te zien dat de kok er ook niet echt vaart achter zette.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!!
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Fijn ontvangst, je wordt meteen 'gezien'! Er was een duidelijke uitleg van de gastheer over de gerechten en ondanks dat we van de AH spaaractie gebruik maakte was er veel keuze. Turks brood met dipjes is echt een aanrader! Wij waren voor deze avond €35 kwijt, incl. fooi!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Dat was een waardig maal voor 1e Kerstdag! Vooral de ruime portie lekkere salade verdient vermelding. Prima vegetarische saté, zonder de obligate kwak pindasaus. Het bord ging schoon leeg. Voor het toetje - cheesecake, frambozensaus, ijs met slagroom - kom ik graag nog eens terug. Heerlijk!
Lisette G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Super lekker gegeten met het Albert Heijn menu. Erg aardige gastheer en het eten was verrukkelijk. Voor herhaling vatbaar
NNvanDam .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima eetcafé. We hadden gereserveerd voor ons tweeën en extra ruimte voor een kinderwagen. Het was een rustige avond in het café maar werden (uit voorzorg) achterin de zaak gezet. De manager was bang voor een schreeuwend kind, gelukkig heeft ons kindje laten zien dat het ook relaxt kan. We hebben prima gegeten, de saté special (wild vlees) was spannend, varkensvlees was precies zoals je verwacht. Cheesecake en chocolade cake heerlijk. Hip decor, leuk met half open keuken in het midden, maar de manager was naar mijn idee iets te amicaal met ons als klanten.
Posthumus-Zijlstra M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een klein minpuntje, zoals ook al in meerdere recensies wordt aangegeven: de afzuiginstallatie kan beter, de geur van het bakken gaat in je kleding zitten
B H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellige zaak, vriendelijk ontvangst, zeer goede kwaliteit eten, lage prijzen, geen grote hoeveelheden geserveerd.
Jammer dat er in de bediening parfum gedragen wordt, nu en dan een vlaag parfum over je eten dat vonden we nogal storend, het doet af aan het zintuigelijk genot van de maaltijd. Verder niets dan lof..
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Als je in het achterste deel zit ,zit je door slechte afzuiging in de keuken volledig in de rook. Zeer onaangenaam. Service en eten wel prima.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
alleraardigste bediening. Men wil het de gasten echt naar de zin maken. Portie saté (mix) is aan de kleine kant. Let op dat de saté niet aanbakt beste kok!
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker om eens goed Oosters te eten in Leeuwarden. Ondanks dat het rustig was, heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen.
B G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben er gezellig gezeten en lekker gegeten. Hartelijke en attente bediening, gevarieerde hapjes. Zeker voor herhaling vatbaar!