Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk en voordelig gegeten! Opvallend veel keuze ondanks dat we er met de AH actie waren. Vega dumplings heerlijk op smaak, nog nooit Tofu zo knapperig en smaakvol gegeten als op deze saté en het lavacakeje was echt de perfecte afsluiting. Bediening was vriendelijk, kundig en snel. Samen met gezellige inrichting vindt ik het een echte aanrader!!
Winfred E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gert-Jan C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond. Leuk ontvangen door de eigenaar. Zijn beide grote eters maar zaten na 3 gangen zeer vol. De mix is zeker een aanrader als je de verschillende sate'tjes wilt proberen. Cheesecake was ook verrukkelijk!
B G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fijn restaurant, waar je je meteen thuis voelt. Je wordt persoonlijk behandeld en het eten is heerlijk. Ruime keuze voor toch een kleine prijs.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima eten tegen een betaalbare prijs. De ontvangst was zeer hartelijk. Je werd persoonlijk aan je tafel gewezen op de menukaart en de mogelijkheden.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met een AH kortingsbon oid is de prijs-kwaliteit in orde. zonder korting zou dit erg prijzig zijn, voor de kwaliteit en kwantiteit. De spiezen hebben te kleine stukjes vlees.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben hier echt een heerlijke avond gehad! Het eten was heerlijk en de service was ook erg goed. We gaan hier zeker nog eens langs!
IJnskje .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Geen uitgebreide menukaart maar de kwaliteit was prima. We hadden een leuke gastheer en we hebben een hele leuke, gezellige avond gehad.
Marjan2810 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Vriendelijke en behulpzame gastheer, die naast het geven van goede uitleg over de gerechten ook goed inspeelde op onze glutenvrije/arme wensen. Een aanrader!
Marjan2810 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ontvangst door gastheer was erg plezierig, hij gaf goede uitleg over de verschillende gerechten en speelde goed in op onze glutenvrije/arme wensen. Geen overdadige hoeveelheden gerechten, precies goed en erg smaakvol. Een aanrader!
Lisette G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was weer heerlijk en de bediening top. Wij zinn er met de Albert Heijn actie geweest. Aanrader om eens naar toe te gaan!
ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
geweldige ontvangst, met een praatje aan tafel met oprechte belangstelling.
waar ook vegatariers niet als een wereldvreemde wordt beschouwd die alleen maar kaas zooi zou lusten
dus ook voor vegatariers een aanrader.
zeker een bezoekje waard.
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wederom heerlijk genoten van de mixed saté, fijne voorgerechtjes en en de spekkoek als toetje. Absoluut een aanrader als je houdt van oosterse gerechten en smaken.
gerardcora .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
leuke tent, goeie gastheer, en natuurlijk goed eten. Na een dag winkelen was het daar goed vertoefen. Ik had medicijnen op tafel liggen en de gastheer gaf me gelijk een glas water. klasse hoor
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten , boven verwachting. Lage prijs en veel eten , zelfgemaakte gerechten. Ranzig lekker. We komen graag nog eens. Erg vriendelijke gastheer.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super gegeten, er werd goed met glutenvrij rekening gehouden. Dit was geen enkel probleem voor ze. Erg vriendelijk personeel.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, maar de inrichting is alles behalve gezellig. Wij zaten aan een klein tafeltje tussen 2 grote tafels in en zaten veel te dicht op deze mensen. De lamp boven de tafel hing te laag waardoor we moesten bukken om elkaar te zien. Deze lampen waren ook veel te fel, wat het niet gezellig maakt. Ook komt de gastheer te gemaakt over.
Majorieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweldig eten, restaurant & personeel.
Echt oog voor de mensen!

Een aanrader.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Spontaan konden we hier toch terecht op een za.avond. Niet al te grote kaart. Maar prima. We kwamen voor de saté tenslotte. Vriendelijke bediening, los. Voorgerechten prima, saté heerlijk. Zijn voor de mix gegaan. Fijne sausjes. Lekkere huiswijn. Goede koffie. En de eigenaar is super gastvrij. Leuke avond. Prima geprijsd. Tip: wel wat aan de afzuiging doen. Zaak zag blauw en alles ruikt.
ruben E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuke tent. Stond wel helemaal blauw, vette grill lucht. Beef sate wat droog, vis saté heerlijk. Heerlijke sauzen erbij. Gemengd voorgerecht heerlijk. Prima prijs-kwaliteit.