Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Grote Hoogstraat 30 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Het gesprek van de dag

De authentieke satégerechten die Keukencafé TOTT (Talk of the Town) op een speciale houtskoolgrill bereidt, zijn in Leeuwarden het gesprek van de dag. Je ziet precies wat er in de keuken gebeurd. Dat is niet alleen heel sfeervol, maar ook heel handig als je zelf van koken houdt. Gastheer Anders de Boer is een en al gastvrijheid. Een echte sfeermaker die ook graag ludieke avonden organiseert. Houdt zijn agenda in de gaten.

Meer informatie over restaurant Keukencafé TOTT (Talk Of The Town)

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

B G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellige sfeer waarin de gastheer een grote bijdrage had maar ook het bedienend personeel. Kortom een heerlijke avond gehad met vriendinnen bij TOTT. TOTT ziens Anders!
Jeffrey D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in TOTT! En de bediening was super, vooral de man die er aan het werk was! (De eigenaar?) Hij dacht goed mee en legde alles goed uit. We hebben geen kans gehad 'm te bedanken toen we weggingen, hij was druk bezig met andere gasten helpen. Dus mocht je dit lezen; Hartstikke bedankt!
Zeker een aanrader!

Groetjes Jeffrey & Chloë
Harrebar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten, hebben lekker lang getafeld. 1 minpuntje, door het bereiden van het eten in de open keuken veel rookontwikkeling in de zaak. Bj thuiskomst zat de geur van de grill in alle kleren. Maar mag de pret niet drukken, zeker een aanrader.
Claudia_kalsbeek .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Dit was voor ons de eerste keer hier. We hebben heerlijk gegeten en er hangt een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.
Pieterpiekstra .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en alles was verzorgd. Bediening en persoonlijk contact was zeer goed. Een aanraden. Komen hier zeker nog eens terug. Complimenten.
Kstam24 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Even lekker iets eten voordat we naar een optreden gingen. Goede service en sfeer en lekkere gerechten bij de saté.
Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
we hebben een erg gezellige avond gehad met heerlijk eten. leuke ontvangst door de gastheer.
een aanrader. snelle vriendelijke bediening.
LolleLinda .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed en heel ontspannen en vriendelijk. Goede uitleg over de gerechten. We vinden het zeker voor herhaling vatbaar.
Gerda E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De rode portsaus is aan te raden bij de saté. De salade was prima. Leuke tent zonder poespas. Naast goed en lekker eten ook een persoonlijke bediening.
Zeker een aanrader om daar eens te gaan eten.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Relatief eenvoudig principe (alleen saté), waardoor je verwacht dat ze dat top klaarmaken. Helaas viel dat tegen. Voorgerechtjes en nagerecht prima. Eigenaar erg vriendelijk. Inrichting niet eigen, maar een wat armoedige mix.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Wij kwamen met de AH actie en hebben vanwege tijdsgebrek het toetje overgeslagen. Bij het afrekenen vroeg de gastheer wat er aan de hand was en gaf hij ons een te goed bon mee. Erg netjes! Misschien kan er iets worden gedaan aan de afzuiging, want onze kleren stonken wel vreselijk. Verder een prima restaurant.
Ann65 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wat een aangename verrassing. Geen poespas zaak maar wel duidelijk over de dingen nagedacht. Zelden zo ontspannen en goed gegeten. Zeker de moeite waard, dikke 10
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We vonden het een erg gezellig restaurant en hebben genoten van het heerlijke eten. Er was genoeg keuze, niet overdadig maar dat is ook helemaal niet nodig. Heb jullie restaurant ook op facebook geplaatst, hoop dat jullie hier profijt van hebben. Vriendelijke groet, Henk en Jeanette de Leeuw
SabineDurkjan .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig restaurant(je). Vriendelijk personeel. Tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar maar hebben wij niet als storend ervaren. Prima eten, genoeg voor beide. Aanrader.
Elvera J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hadden maar weinig tijd om te dineren, omdat we om 19.00 uur bij een theater moesten zijn. Ik had dit van te voren gemaild, de eigenaar wist het direct toen we aankwamen (iets later als 17.00 uur). Hij wachtte ons al op, we waren de enige gasten. Alles snel en duidelijk uitgelegd gekregen m.b.t. AH-restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten voor een zeer aangename prijs (3-gangenmenu was 25,00 voor 2 personen vanwege actie) en waren precies op tijd bij het theater! Bedankt mannen! Elvera
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke tent om met vrienden te eten.
Eten eenvoudig maar lekker.
Beetje rommelig maar op een gezellige manier.
Personeel vriendelijk en open.
Leuke avond gehad
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke Ontvangst. Prima menu. Wel zou ik de volgende keer in plaats van de beef saté, de kip nemen. Beef wordt wat droger op de gril. Heerlijke gerechten. Zeker de salade met verse taugé.
Helaas toch een vervelende ervaring. Er is geen goede afzuiging in de zaak. Onze kleding rook zo naar eten, dat bij aankomst in de B en B werd gezegd: Het ruikt naar eten. Kleding meteen in de koffer. Lucht van olie hangt erin.
De jassen waren nat en namen nog meer luchtjes op.
Tip! Zo snel mogelijk een goede afzuiginstallatie nemen. Zonde als je klanten zou verliezen terwijl het zeker niet aan het eten ligt!
Amarinsk A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op zich leuke tent. Vond het eten ok. Geen technisch hoogstandje maar gewoon prima. Qua hoofdgerecht was er weinig keus, maar wellicht dat dat door de AH-actie kwam. Het was saté, saté of je raad het al... Saté! Oh nee wacht, er was nog een vierde optie. Saté. (Maar van andere soorten vlees of een mix.)
Omdat we geen tijd meer hadden voor ons toetje (we moesten naar de bios), vroegen we of we de spekkoek mee konden krijgen. Dit ging in twee gigantische dozen terwijl er (per doos) 2 ministukjes spekkoek zaten. Dat viel wel een beetje tegen... (Maar de smaak was ok.)