Keuken van Hackfort

Baakseweg 6 7251 RH Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Keuken van Hackfort

Chic dineren in een prachtig kasteel waar geschiedenis en authenticiteit over voelbaar zijn. De brasserie van het kasteel is de plek om je culinair te laten verwennen. Hier krijg je eerlijke, locale gerechten geserveerd gemaakt met producten die die rondom het landgoed van het kasteel gekweekt en geoogst worden. Ouderwets lekker dus en met veel smaak en liefde geserveerd door het keukenpersoneel. Een heerlijke plaats om bij te komen en te genieten van een prachtig stukje Nederland.

Meer informatie over restaurant Keuken van Hackfort

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 10.00 - 17.00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Keuken van Hackfort

Rene R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima gelegenheid voor een lunch op een zomerse dag. Zeer vriendelijke en attente bediening en goed verzorgde lunch met verrassende ingrediënten.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Leuke bediening.
Prijs-kwaliteit goed.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Bijzondere plek met bijzondere gerechten. Ik kom zeker terug.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De ambiance is prachtig, mooi terras met geweldig uitzicht op de tuin en landgoed. Wij kwamen voor het diner, dit viel ons erg tegen. We namen brood met smeersels vooraf, dat was lekker! Voorgerecht was erg smaakvol, maar erg weinig (en ik ben geen grote eter). Ik had vis als hoofdgerecht, dat was niets bijzonders qua smaak,, ook weer erg weinig en leek te lang in de oven. De groente was lekker bereid en bord mooi gedecoreerd, naar geen extra groenten. Als toetje hadden we baklava, dit had duidelijk te lang in de oven gezeten, was bijna niet te snijden en niet echt smaakvol. Personeel idd onervaren, jammer allemaal van zo’n mooie locatie. Ik denk dat je hier beter alleen kan lunchen, we waren er een paar dagen ervoor en dat zag er wel goed uit. Diner zou ik niet aanraden, ten zij ze dit verbeteren. Bijvoorbeeld, extra garnituren, sla mix, frietjes of lekkere aardappeltjes uit de oven met kruiden uit eigen tuin. Er is zoveel van te maken.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
de bediening was vriendelijk maar erg onervaren; ze vergaten onze bestelling door te geven aan de keuken zodat we erg lang moesten wachten.
de gerechten waren niet bijzonder, kwaliteit eetcafe. jammer want vroeger was de Keuken van Hackfort veel beter. de toetjes (apfelstrudel en vruchten in bladerdeeg) leken niet zelfgemaakt te zijn, maar prefab van de groothandel. die hebben we maar laten staan.
veel lawaai van het cappuccino apparaat, dus niet te dichtbij gaan zitten als je een gesprek wilt voeren!
F.W.M. A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een prima driegangenmenu voor een zeer schappelijke prijs. Heerlijke gourgettesoep; smaakvol opgemaakt bord met op drie manieren bereide porties kip vergezeld van een assortiment aan lokale groentes.tot slot een amandelcakeje met ijs en vruchtensaus. Van alles de juiste hoeveelheid. Kortom een aanrader!
kitty D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was super lekker en gastvrij en wonder boven wonder voor een vrijdagavond rustig. Deze mensen verdienen een volle bak op de twee avonden dat ze geopend zijn. De tocht ernaar toe vanaf het parkeerterrein is een Bommeliaans avontuur op zich. Ik kom absoluut terug.
Er H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met een groep hier gegeten. Wat slecht! Soep ging nog wel, maar het hoofdgerecht bestaande uit een klein stukje vis ( bij sommigen met graten) en wat groenten op 1 bord was koud. Geen aardappeltjes of andere groentes/rauwkost erbij geserveerd. Bediening was ook matig. Het laatst bestelde glas rosé was lauw. Zonde van het geld.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Fraaie setting in het voormalige koetshuis van kasteel Hackfort, met prachtig terras grenzend aan de historische moestuin. Vandaag lunchten wij echter binnen; door de vele harde materialen (glas, steen, plavuizen) is deze locatie akoestisch een uitdaging, maar verder was het zeer comfortabel. Prettige bediening, prima gerechten. Wij bestelden o.a. Hackfort's hamburgers; eerlijk, smakelijk, prijzig. Ook de lunchkroketten waren prima, smakelijk en prijzig. Belangrijkste kritiek: weinig onderscheidend qua cuisine, terwijl deze locatie zoveel meer kan hebben.
Camiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, produkten uit eigen tuin en streek, goede prijs-kwaliteit, schitterende plek bij kasteel, vriendelijke bediening. Een aanrader!
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Niets op aan te merken. Mooie locatie. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten.
Raphael00001 D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Twee keer gegeten. De eerste keer: afwachtend. De tweede keer: Hopend dat we ons de eerste keer hadden vergist of dat we een slecht moment hadden getroffen. Maar helaas! Beide keren een erg kleine portie dure en vrij smakeloze maaltijden in een fantastische entourage weliswaar, maar toch: absoluut niet (meer) voor herhaling vatbaar. Jammer...
margekamp .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden elk een ander hoofdmenu. Vis ,vlees en vegetarisch. Allemaal heerlijk van smaak.
Helaas geen keus voor voorgerecht en nagerecht. De 4 gangen van het 4 gangenmenu werden wel erg snel achter elkaar geserveerd.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gisteren bij de Keuken van Hackfort geweest voor een borrel. De ambiance is geweldig. De moestuin waaruit de keuken veel van haar ingredienten haalt is een lust voor het oog en op het terras is het heerlijk toeven. De bediening was echter bedroevend slecht. Over de menukaart kan ik niet veel zeggen. Ik hoor wisselende verhalen en ga het zeker een keer zelf uitproberen. De (aangeklede) borrel was redelijk.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima Paasproeverij die aan de verwachtingen voldeed.
Mariette T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg gezellig restaurant. Goede kwaliteit eten voor een prijs waar je het zeker niet voor hoeft te laten.

Enige minpuntje is dat bij aankomst er geen bord stond waar je kon parkeren, waardoor we iets verlaat waren. Dit was echter geen probleem.

WIj gaan hier zeker nog eens heen.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prachtige plek, we verheugen ons er al op om weer terug te komen met mooi weer. Het eten is goed, met zorg bereid, smakelijk. Bediening zeer sympathiek.