Ketjes-Mix

Deltaplein 613 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ketjes-Mix

Mdurson .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Eind september hebben we hier broodjes gegeten. Heerlijke broodjes, lekker sapje en aardige bediening. Erg leuke broodjeszaak, hier kom ik zeker weer. Alleen één tip; zorg ook voor vegetarische gerechten op de kaart tijdens het avondeten.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Er was niks op voorraad. mijn vriend wilde een biefstuk bestellen. later kwamen ze terug dat de biefstuk op was. en 10 min later kregen we ook te horen dat ze geen appelmoes hadden, waar we voorheen specifiek om hebben gevraagd. er is tevens geen andere keuze dan friet. Er was nog weinig keuze over om te eten
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We zijn bij Ketje's meerdere keren geweest en was altijd goed. Alhoewel er meer goede tenten op de boulevard zitten is Ketje altijd de drukst bezochte zaak. Zit altijd ramvol en waren we extra vroeg gegaan om een plekje op het zonnige terras te hebben. Gekozen voor een "veilig verkeer en een huzaren salade. Koffie en Melk. Heerlijk gegeten en zag er ook heerlijk uit. Supervers en goed bestek waarvan men de belangrijkheid weleens vergeet. Niet bij Ketje, lekker scherp en snij je "de hap" zo naar binnen. Hier komen we weer terug, dat is zeker.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Tussen het wandelen op de boulevard van Kijkduin heerlijk samen een uitsmijter gegeten. Alles wordt vers gemaakt waar je bij bent. De parmaham was in overvloed aanwezig en bij mijn vrouw lag er voldoende ham en kaas bij de uitsmijter. De bediening heeft het erg druk, daar het er altijd vol zit, daar de prijzen laag zijn vergeleken met de omliggende terrassen.

De uitstraling is dan ook wat minder, maar je gaat hier voor wat te eten en niet voor de muziek.
De verse munt thee was goed en de koffie goed sterk.
Een aanrader voor mensen die even tot rust willen komen van de zeelucht en gelijk wat willen eten.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Op basis van een op Facebook geplaatste foto besloten om een daagje Den Haag te combineren met de diner special: gegrilde kip met frieten en salade. Daarbij dronk ik een simpele, maar overheerlijke Sauvignon Blanc. En was absoluut niet teleurgesteld. Plus vrolijk en vriendelijk personeel, vrolijke en vriendelijke gasten en wat zo fijn is van de boulevard van Kijkduin is dat je hier nog uitzicht op de zee. En niet, zoals bv in Scheveningen, je uitkijkt op de daken van de strandtenten. Kortom, een goede keus.
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zondagochtend Moederdag, en weer een heerlijk ontbijt genomen bij Ketjes. Wij komen hier geregeld voor het ontbijt en dat is top. Vers gesneden beleg, zalm, jam, roomboter, verse sju, koffie of thee, en een bruine en witte pistolet. Je hoeft niet meer te lunchen na zo'n heerlijk ontbijt.

Wij komen zeker terug!
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Een van mij favoriete lunchgerechten hier gegeten. De clubsandwich met kip en uitgebakken spek, lekker vers dik gesneden brood 3 lagen hoog en voornamelijk vol! Veel kip, spek, ei en sla met een truffelmayo. Om te smullen zo lekker was het en een redelijk grote portie waar je U tegen zegt, vriendelijke jongedame die snel de drankjes voor ons in orde had. Lekker uitwaaien op kijkduin.. dan moet je hier zeker eens geluncht hebben !
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vanuit Rotterdam even heerlijk over de boulevard en het strand om nog wat na te genieten van de nog steeds heerlijke avonden. Daar we in de zomer s' middags hier wel meer hebben gegeten (een broodje) en daar zeer goede ervaringen van overgehouden hebben, zijn we rond 19 uur naar binnen gestapt om nu eens een warme maaltijd te nemen. Beide zijn gegaan voor het 2 gangen menu. Vooraf namen we beide de carpaccio. Mijn vrouw nam als hoofdgerecht een heerlijke biefstuk met dikke frieten die heerlijk waren. Ik ging eens voor een speciale burger, iets wat ik eigenlijk nooit neem. Bij mij zaten dunnen niet echt heerlijke frieten bij. De burger was wat erg droog. Het spek gerold om boontjes en de gesmolten brie gaven nog iets van smaak. De sla die als groente er bij werd geserveerd was volgens mij allen gewassen en niet aangemaakt met een olie of dressing. Het viel mij op dat voor wij ons hoofdgerecht kregen de worstwaren en overige belegsoorten al netjes verpakt werd. Men ging de toilet al schoonmaken en diverse dingen op poetsen. Toen werd er tegen andere mensen die aan kwamen gezegd dat ze wel om 20:00 uur gingen sluiten. Vandaar dat ons eten waarschijnlijk minder van kwaliteit was doordat het wat snel klaar is gemaakt. Een ijsje en koffie na hebben we maar niet genomen, al werd er soms wel even tussen het schoonmaakwerk vriendelijk gevraagd of alles naar wens was.

We hadden graag gezien dat men aan ons had gevraagd wat we wilde eten, daar ze om 20:00 uur gingen sluiten. We kwamen immers 19:00 uur binnen lopen. We geven toch voor alles een 7, daar we weten dat we de voorgaande keren met de broodjes en hygiëne zeker een 9 voor het eten zouden geven en een 8 á 9 voor de service, daar het personeel altijd erg vriendelijk is. Dit keer kwamen we op de valreep binnen en is de ervaring van ons anders zoals boven geschreven. We zagen later wel kleine groene bordjes waar op stond dat ze 20:00 uur sluiten. Deze hebben we bij binnenkomst niet gezien, daar mensen voor ons de deur open hielden. Mochten we dit vooraf hebben geweten hadden we elders wat gaan eten, daar we met een wijntje wel langer dan een uurtje willen genieten van het eten en gezellig kletsen. Nu hebben we bij de buren de koffie en het ijs genomen en daar nog even heerlijk een uur bij de openhaard gezeten.
Hopelijk dat Ketjes iets doet met de tip om mensen die een uur voor sluitingstijd aan te geven dat een 3 gangen menu mogelijk niet meer gaat lukken.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Hier komen volgens mij heel veel vaste gasten als ik zo de gesprekken beluisterde. Inrichting is eenvoudig, net iets meer dan een strandtent, maar met een redelijk uitgebreide kaart. Heb hier ontbeten en heb gesmuld. Kaas, ham, rosbief, zalm en jam. Een gebakken eitje en wat vruchtjes en rauwkost. Stokbroodjes en een croissantje knapperig vers. Voor herhaling vatbaar.
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Veel wind en uiteindelijk besloten toch op de boulevard zelf een klein hapje te gaan eten.
Uiterst vriendelijk ontvangen door een vrolijke meid en op aanraden gekozen voor een saté.
Portie was ruim en meer dan voldoende om onze maagjes te vullen. Een van ons had friet en ik had brood, zo konden we een beetje delen samen, goede frietjes en vers brood. We zaten zo lekker dat we nog even bleven hangen en nog een lekkere appelpunt toe hebben genomen. Interieur probeert wat moderner te zijn dan het eigenlijk is, maar als het eten zo goed smaakt maakt dat eigenlijk al niet meer uit.
Veenendaal621 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Met het zonnige weer lekker op het strand liggen bakken in kijkduin. Tussendoor even voor een broodje bij Ketjes mix gaan zitten. Verser dan dit kan het zowat niet, broodje vers afgebakken zagen we en alles was smaakte top en geen lullige portie. Snelle bediening en dat op deze drukke dag.
Nicole912 V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Met een vriendin heerlijk geluncht in dit tentje. Uitgebreide kaart, ik koos een broodje met vitello tonato en mijn vriendin koos het broodje van de eeuw. De broodjes zijn rijkelijk belegd en de borden worden leuk opgediend. De bediening is vriendelijk. Helaas kregen we niet wat we besteld hadden, maar dit werd snel opgelost en goed hersteld. Minpuntje, we zaten er best lang, maar we moesten zelf vragen of we nog wat te drinken mochten. Er kwam geen serveerster naar ons toe.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
gisteren hier een broodje gegeten en het was erg lekker. Veel keuze en variatie op de kaart en vriendelijke bediening. De bordjes worden gezellig opgediend dat het maakt het zeer aantrekkelijk om lekker te lunchen
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Deze eetgelegenheid zit op de boulevard van Kijkduin. Het zijn gewone tafeltjes zoals bij vele restaurantjes langs een boulevard. Het waaide en dat gaf aan de rechterzijde nog al wat tocht daar de schuifdeuren aan de voorzijde en de achterdeur bij de keuken tegen elkaar open stonden. We zijn naar de andere zijden gegaan waar we heerlijk zaten. De open keuken liet goed zien dat al het eten afgedekt was en stikkers bevatte met de datum en allemaal vers.
De WC was netjes, er branden een kaarsje, was een luchtverfrisser aanwezig en naast een handdoek ook een blazer om je handen te drogen. De kok (mogelijk eigenaar) en de andere jonge man werkte perfect samen in een hoog tempo. Onze tournedos wilde we met champions en rood. Deze werden op de grillplaat netjes om en om gebakken (we zaten aan een tafel met goed zicht in de keuken). Eenmaal geserveerd, was de sla goed gemengd en aangemaakt met een heerlijke niet overheerste saus. De Vlaamse friet was mooi goudbruin en niet vet. De bediening was netjes en snel als je iets wilde bestellen. Het viel ons op dat dit restaurant met een Hollandse keuken de enige was die steeds geheel vol was. De appeltaart werd met verse slagroom uit een slagroom machine geserveerd. De zelf gebakkenappeltaart bevatte jammer genoeg meer rozijnen dan appel. Zelf hou ik niet van rozijnen, maar deze waren zo goed geweld, dat ze heerlijk zacht waren. Ik zie liever meer appel met wat enkele rozijnen. Tevens was het een te zoete kruimel appeltaart, maar verder ook heerlijk vers. We vonden het alleen niet prettig dat direct naast onze tafel een trap aan de muur hing die men enkele keren naar binnen schoof om dan boven wat nieuwe voorraad te halen. Men loopt dat op 30 cm. vanaf je tafel toch de trap op, wat stof kan geven op je eten. Verder was alles perfect. Daar we vanuit Rotterdam vaak even naar Kijkduin gaan, houden we dit restaurant nu als onze vaste stek.
Mdurson .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Heerlijk geluncht bij Ketjes-Mix. De broodjes waren erg lekker en rijkelijk gevuld. Ook was er genoeg keus voor vegetariërs. Heerlijk buiten gezeten in de zon met uitzicht op zee. De koffie en thee waren goed. Personeel heel vriendelijk. En.. heerlijke appeltaart!
Ambacht .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Het geeft altijd weer een vakantiegevoel als je bij Ketje's op het terras zit. Heerlijk in het zonnetje met een drankje. Daarna lekkere broodjes met zalm, tonijnsalade en een garnalenkroketje. Ook het broodje warm vlees is altijd heerlijk. De prijzen zijn aangenaam en je wordt nooit weggekeken. Kortom vakantiegevoel!
Vanessabuitenhuis .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Hier hebben ze echt de allerlekkerste broodjes van Zuid Holland!
Het oogt, ondanks de verbouwing, nog steeds een beetje oud bollig.
Maar de verschillende lekkere broodjes maken alles goed!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Heerlijk uit de wind in het zonnetje genoten van de maaltijd. Vriendelijk bediening. De sate speciaal zag er prima verzorgd uit, alles was goed op smaak en de garnituur was ruim aanwezig. Zo voor een keertje tussendoor uit eten kan je hier voor een redelijk prijs prima eten. Zeker een aanrader, wij gaan in ieder geval vaker daar naartoe.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Het is er altijd druk en dat zegt genoeg. Heerlijke broodjes, vele maal genomineerd voor het 'Lekkerste Broodje". Goede en verse ingrediënten.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Al met al een prima gelegenheid met uitgebreide lunchroom-achtige kaart in een doorsnee ambiance aan de boulevard in Kijkduin. De heerlijke broodjes verdienen aanbeveling. Het ontbijt ook. De cappuccino was wel even wennen ...