Ketelbinkie

Otto Reuchlinweg 1162 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ketelbinkie

6,5

Jouw recensie over het restaurant Ketelbinkie

Thea Heijster H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Voor een snelle hap is het wel te doen, maar verwacht geen hoogstandjes! Weinig fantasie in de gerechten. Voor de prijs hoef je geen hoge verwachtingen te hebben. Ik herken de opmerking over de frituurlucht die in je kleding blijft hangen. Jammer, de locatie is goed, sfeer in de zaak ook, maar het eten...daar loop ik niet heel warm voor.
Jammer, ik zal er niet zo snel meer komen.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wat een slechte service is er in dit restaurant ,als je na een drie gangen menu nog honger heb dan klopt er echt iets niet ,gerechten zijn erg klein onvoeldoende voor een volwassen persoon ,flauw,waterig koud en verbrand!!! de prijzen zijn goedkoop maar daar krijg ook wat voor dat je beter de na ergens anders kan gaan eten als je nog honger hebt of gewoon nooit er heen gaan. (Dit is het advies) ze zitten op een top loctie maar je ziet niets van de maas het pand is gehorig en als je na buiten loopt ruik je kleding na de frituur lucht van de 3 frietjes die je bij je hoofdgerecht krijgt. Eens maar nooit meer ,een schade voor de stad Rotterdam zo’n restaurant.
Angelo O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Top restaurant goed gegeten heerlijke sfeer, voorgerecht een goed portie scampies en men vriendin een tomatensoep en als hoofd een varkenshaas met champignonensaus heerlijk
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten met een leuke sfeer in een mooie zaak
Eten is goed en de bediening top !
Komen gauw weer.
Groeten Martijn
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Weinig bijzonder eten tegen een lage prijs. Wij moesten lang op ons eten wachten. Hoewel de zaak leuk is ingericht moet de afzuiging van de keuken echt beter: na avondje tafelen zat de lucht in onze kleding.
Paddy W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
goede ontvangst, slechte service. duurde lang voor we een kaart kregen, duur eten en weinig op het bord. teleurstellende avond
Justin K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zaterdag 20 januari,

Zeer mooi, sfeervol en gastvrij.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en werden gelijk naar een tafeltje gebracht op de bovenste verdieping, waar het restaurant er heel gezellig uit zag.

Vervolgens werden de drankjes opgenomen en kregen we de kaart die er super goed uit zag, een hoop lekkere gerechten voor een mooie prijs.

We hebben ons de hele avond naar ons zin gehad en waren erg te spreken over de vriendelijkheid van het personeel, ook de keuken heeft prima werk geleverd en kregen we een speciaal dessert aangezien onze dochter allergisch is voor melk producten.

We hebben echt een top avond gehad en komen hier zeker nog een keer terug!!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Zaterdagavond met een grote groep bij Ketelbinkie gegeten. Eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Goede afspraken kunnen maken van tevoren. Heel prettig. Wat ook fijn was, was dat we allemaal tegelijk ons eten kregen. Complimenten en voor herhaling vatbaar.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
We zijn 22 januari vanaf 19:00 uur in Ketelbinkie geweest. Maakten getweeen gebruik van de zgn. BinkieDeal- 4 gangen aanbieding van € 9,95. Mijn man nam het zgn. Herrie in de pan-menu, terwijl ik koos voor sliptong. Het enige minpuntje vonden wij de hoeveelheid friet die bij het hoofdmenu geserveerd werd. Dat had, wat ons betreft, minimaal het dubbele mogen zijn. De bediening was vriendelijk en attent. Bij het afrekenen werd een geschil over de bestelde fles wijn netjes en naar tevredenheid opgelost door het prijsverschil op de eindafrekening in mindering te brengen. We komen zeker en vast nog een keer terug bij Ketelbinkie.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heel gezellige avond gehad . Verrast met een heerlijke spaanse koffie als afsluiting van een verjaardags etentje. Een aanrader voor een gezellige avond
helma1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Misschien komt het dat ik het driegangendiner heb gewonnen en zodoende weinig geld binnen bracht. Wat een drama! We gingen er eens goed voor zitten en hadden het naar ons zin. Wat ziet het er prachtig uit. Onze bestelling werd opgenomen en onze drankjes werden gebracht. Na bijna drie kwartier kwam het voorgerecht. We hadden allbei

carpaccio dat smaakte prima. Na weer een uur wachten kwam eindelijk ons hoofdgerecht. De sate was ronduit slecht met harde stukjes (spiertjes?)erin. Mijn dochter werd er gewoon misselijk van. Mijn biefstuk was goed daar valt niets op aan te merken. De zeven patatjes erbij maakte het toch een zielig geheel. De sorbet werd gebracht zonder slagroom en inmiddels waren we 2 1/2 uur verder. Het is maar goed dat we niet naar een voorstelling in het Nieuwe Luxor hoefden. Het personeel was onervaren en liep erbij alsof ze elk moment konden neerstorten. Helaaas voor ons geen tweede keer meer!!!
Dcy V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Wij zijn van de week eens bij de ketelbinkie gaan eten. De bestelling werd vrij snel opgenomen en het halve hoofdgerecht kwam na een halfuur. Alleen het plankje stokbrood dat we bij het voorgerecht hadden besteld liet een uur op zich wachten en kwam tegelijk met het hoofdgerecht. Ondertussen zaten we ook al een uur zonder drankje en moesten we de bediening er echt bij roepen om een nieuw drankje te bestellen. Ook het hoofdgerecht was niet compleet hier zat een stokje saté minder bij wat uiteindelijk ook niet te eten was met harde stukjes en vieze saus. Ook hadden wij 1 mayonaise besteld waarna we er 3 kregen wat wel aangeeft dat ze erg slordig te werk gaan. Het personeel is onervaren en straalt absoluut niet uit of ze het naar hun zin hebben. Tot slot kregen wij een half ijsje want de slagroom waren ze vergeten. Kortom: nooit meer!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lange wachtijd tussen voor en hoofdgerecht 60 min. Zagen dat zeker drie tafels na ons binnen gekomen eerder werden bediend,hebben zeker 2,5 u over menutje gedaan.en bij de rekening waren de desserts dubbel gerekend.
Met afrekenen werd er geen wisselgeld gebracht ze dachten dat het fooi was die ze niet verdienden.
Alexandra D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Afgelopen vrijdag hier geweest. Na drie kwartier wachten kregen we eindelijk ons eerste drankje. Gelukkig hadden we er een grote fles water bij besteld, anders hadden we de rest van de avond op een droogje gezeten, het personeel was namelijk alleen maar bezig met een tafel van 15 man waar de bedrijfsleidster aan zat. hoe weet ik dat? Ze haalde haar eigen friet uit de keuken en nam de telefoon aan. Het eten was erg doorbakken. Knap dat ze toch 8 frietjes in dat kleine bakje hadden gekregen. Hoewel het ook chips kon zijn, of stenen. Ik weet het niet. De rood gevraagde biefstuk was keurig medium gebakken. Als de buurtafel naar het toilet moet, moet je wel even voor ze opstaan, zo dicht staan de tafels naast elkaar. Dit zorgde er ook voor dat we hoorden dat de tafel naast ons ook niet bepaald te spreken was over de 'service' en dit duidelijk kenbaar maakte aan de serveerster. Achteraf zagen we op de bon dat er nog 1,50 gerekend was voor de mayonaise waar we niet om gevraagd hadden. Mijn advies: loop er met een grote boog omheen en bespaar je een hoop frustratie.
Ank D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Was hier op kerstavond 1e zitting waren vroeg gegaan om ergste drukte te ontlopen kregen tafel beneden tegenover de deur, eigenaresse kwam en vertelde dat het daar erg tochte en gaf ons een tafel aan het raam
direct kwamen ze drankjes op nemen en kregen we amuse en brood met smeersels, je menu kon je van een voorbeeld aan durven, meisje van bediening vroeg of ze gelijk kon beginnen, het voorgerecht met name de gamba uitzonderlijk lekker had juiste gading was beslist niet hard, toen werd gevraagd of het hoofd gerecht door mocht de vispannetje overvloedig veel en bijzonder lekkere saus, biefstuk was zacht en met name runderlappen zacht en gaar we hebben genoten
Regelmatig kwam de serveerster langs voor drankje, tot slot het toetje en extra besteld speciaal koffie, voor ons is het een aanwinst dat ze weer open zijn op deze toplocatie
Peter en Alice D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op 23-12-17 bij Ketelbinkie binnengelopen. We waren er om 17:45 en hadden tijd tot 19:30 uur ivm theaterbezoek. Sfeervolle zaak, vriendelijk personeel. Veel personeelsleden zijn ‘nieuw’ in de horeca, afgaand op hun onzekerheid. Petje af voor hen, dat wel: alles maar dan ook alles moet van de bovenverdieping komen, dus de gehele tijd traplopen. Drankjes werden opgenomen maar kwamen niet. Dezelfde dame kwam na 10 minuten op dezelfde vriendelijke manier vragen of ze iets te drinken kon noteren. Vervolgens ook de bestelling doorgegeven. Carpaccio en mixed grill voor mij en soep van de dag (mosterdsoep) en hamburger voor mijn tafelgenote. Na 15 minuten arriveerde de voorgetechten: carpaccio voor mij en vissoep voor mijn tafelgenote. Navraag leerde dat ze geen mosterdsoep hadden, dat was een vergissing.
Niro A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op eerste kerstdag hier gegeten met 11 personen. Dat dit enige organisatie vergt is duidelijk. De organisatie wordt helaas niet (altijd) geleverd. Lange wachttijden tussen de gangen en het eten van de eerst geserveerde was al behoorlijk afgekoeld toen de laatste tafelgenoot het bord kreeg aangereikt. Wel eens van timing gehoord? Het eten zelf was flauw, te weinig en derhalve niet kerst-waardig. De amuse (een schijfje komkommer) werd (overigens pas na ons verzoek) geserveerd toen we bijna met de eerste gang klaar waren. Ketelbinkie is buiten de kerstdagen wellicht een prima eetgelegenheid. Tijdens kerst laat men helaas teveel steken vallen. Sluit de zaak met kerst of zorg voor gekwalificeerd personeel met een stevig management als je zo nodig met kerst open wilt zijn en met twee shifts per avond flink wil scoren.
erika S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Schande , dat dit nog wordt geserveerd in 2016. Je moet respect hebben voor je product. OOK de wijn is slecht.!!!Nooit Doen. Slechte promotie voor Rotterdam.
Samantha A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuk restaurant en super personeel! Hier zeker langsgaan.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dessert heel lekker en ruim voldoende!
Yasmina M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker eten en fijne bediening, vriendelijk en heel snel!
De inrichting is ook heel gezellig nu met kerstversieringen!!