Ketelbinkie

Meer informatie over restaurant Ketelbinkie

7,1
ytsejam .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op eerste kerstdag hier gegeten met 11 personen. Dat dit enige organisatie vergt is duidelijk. De organisatie wordt helaas niet (altijd) geleverd. Lange wachttijden tussen de gangen en het eten van de eerst geserveerde was al behoorlijk afgekoeld toen de laatste tafelgenoot het bord kreeg aangereikt. Wel eens van timing gehoord? Het eten zelf was flauw, te weinig en derhalve niet kerst-waardig. De amuse (een schijfje komkommer) werd (overigens pas na ons verzoek) geserveerd toen we bijna met de eerste gang klaar waren. Ketelbinkie is buiten de kerstdagen wellicht een prima eetgelegenheid. Tijdens kerst laat men helaas teveel steken vallen. Sluit de zaak met kerst of zorg voor gekwalificeerd personeel met een stevig management als je zo nodig met kerst open wilt zijn en met twee shifts per avond flink wil scoren.
erika S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Schande , dat dit nog wordt geserveerd in 2016. Je moet respect hebben voor je product. OOK de wijn is slecht.!!!Nooit Doen. Slechte promotie voor Rotterdam.
Samantha A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuk restaurant en super personeel! Hier zeker langsgaan.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dessert heel lekker en ruim voldoende!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten! En weet blijven natuurlijk terug komen, om alles van de kaart te gaan proeven! Tot snel!
Yasmina M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker eten en fijne bediening, vriendelijk en heel snel!
De inrichting is ook heel gezellig nu met kerstversieringen!!
Emese R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Hier echt een top avond gehad! Fijne bediening en heel vriendelijk! Het eten was geweldig ik heb de spareribs op en mijn man de herrie in de pan en we hebben er heeerlijk van genoten. ???????? Wij komen zeker terug!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
heerlijk eten voor een heerlijke prijs!
wij komen zeker vaker terug.
met vriendelijke groeten,
Familie van der Linden..
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gek op dit restaurant! Top service van iedereen en er is zoveel keuze uit eten. Al neem ik altijd de overheerlijke kipschnitzel. Nu had ik gekozen voor de sate! Super lekker en kom er zeker een keer terug!
Solar W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gisteren wezen eten bij ketelbinkie.als voorgerecht hadden we salade bakboord .en als hoofd gerecht kip saté die heerlijk smaakte we hadden een snelle en flotte bediening en we waren geholpen door Ginny. Wii komen zeer zeker nog een keertje terug!
Ilëem L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ik snap niet dat mensen zo kunnen zeuren. Voor z'n heerlijk prijsje lekker en gezellig uiteten kan wat mij betreft echter wel bij de Ketelbinkie!

Samen heb ik met mijn collega's daar gegeten. De carpaccio waren goed van smaak. Als volgt had ik de gebakken zeebars (had wat mij betreft iets meer zout gemogen) maar gelukkig kreeg je het met schijf citroen erbij en staat er zout en peper op tafel waardoor ik mijn vis naar mijn smaak kon geven.

Toen zaten we aardig vol, toch maar even om de kaart gevraagd voor na. Mijn collega's gingen voor de ijs, ik had niet zo zeer trek en toen werd er een koffie met amareto likeur en een pudding roomtaartje aangeraden nou hiervoor moet ik de bediening een duimpje geven. Het was verukkelijk en zag er heel mooi uit.
Snelle service, ookal waren we met 12 man wij werden super vlot en vriendelijk geholpen.

Gezellig avond, lekker gegeten wat kan ik nog meer verwachten voor zn prijs.
Zij zijn zeer tevreden en ik zeker ook.
Ginny N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk wezen eten met mijn huisgenootje. Hij nam de kipfilet in teriyakisaus en ik heb de halve kip genomen! Wat hebben we gesmuld. Ook vind ik de dame die mij gister heeft bediend erg aangenaam!
Dus wij komen zeker terug!
A M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten . Veel herrie maar die was heerlijk. Het is aan te bevelen om hier te dineren . We komen graag nog een keer terug.
kenny D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij zijn met een groot gezelschap geweest bij ketelbinkie en hebben voor een heel erg leuk prijsje kunnen eten. We konden kiezen tussen een aantal vlees en visgerechten. Ik koos voor de mixgrill, want ik ben iemand die juist niet kan kiezen. Het was erg lekker. jammer genoeg mocht ik het geheim van de chef niet weten.

Voor de rest uitstekende glimlach in de bediening. Ik hou niet van dat op en top restaurant gevoel meer van hartelijk welkom en dat heb ik zeker ervaren en de rest van de groep ook. Van grapjes tot aan leuke gesprekken met de gastvrouwen en mannen.
Dank je voor de leuke avond en tot snel met kerst!
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij ketelbinkie. De meiden hebben goed hun best gedaan. We hebben op aanraden van de gastvrouw een 3 gangen menu genomen . Eerst een carpaccio, daarna spareribs en als dessert een binkies bakkie. Ik zeg niet wat het is want je moet deze echt proeven. Dank je wel voor een leuke avond en tot snel!
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Onze tafeldame was aller vriendelijkst! Ook dat zij met onze zoon een eigen ijsje ging maken konden wij zeer waarderen. Wij hebben een gezellige avond gehad.
Freek P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik heb nog nooit zulke onervaren bediening bij elkaar ongelofelijk ze waren allemaal aardig en lieft. Maar van enige coördinatie was geen sprake. Mijn eten sliptongetjes waren tot twee keer toe niet gaar en smaakloos. Geen aanrader.
Alaia .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Als u wilt weten hoe je niet met voeding om moet gaan ga dan vooral eens naar Ketelbinkie. Waren met 7 man. Het begon al met wachten op de bediening voor het eerste drankje. Toen was er onduidelijkheid over de menukaart die op tafel lag want wij hadden geen deal. Andere kaart, vervolgens was het door een deel gewenste gerecht uitverkocht (meld dat van te voren). De voorgerechten waren over het algemeen redelijk maar daarna kwam er al iemand met de rekening. Wat rekening? We hebben ook nog een hoofdgerecht besteld! Hadden we dat maar nooit gezegd: op ieder bord lag een hoopje donkergroene snot ( doorgekookte brocolli) , de garnalen waren zo doorgegrild dat ze niet te pellen waren enzo stug. De overige visgerechten waren smaakloos en papperig. We hebben ter plekke geklaagd en de chef van dienst moest bevestigen dat zeker de brocolli er niet uitzag. Hij is ons netjes tegemoet gekomen, maar we hielden een bittere smaak in onze mond, hier maken ze geen eten. Ketelbinkie mag wat ons betreft uitvaren en op zee blijven.
Jaimyvanbeveren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij ketelbinkie. Voor de zoveelste keer weer de spareribs op maar ja ze blijven lekker. volgende keer kom ik weer! En dan ga ik ook weer genieten van het saladebuffet!
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gereserveerd met Ketelbinkie deal. Bediening chagrijnig, eten terug gestuurd, en vreselijk lang gewacht. Jammer want locatie is prachtig. Oh ja zelfs patat was niet gaar....
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bij binnenkomst zijn we netjes en vriendelijk behandeld. We hadden niet gereserveerd, maar er werd een plaatsje gemaakt. Mijn man ging zitten op een stoel die haast van ellende uit elkaar viel. Hier zeiden we wat van, oooooh u kunt wel ergens een andere pakken hoor werd er gezegd. Het tafeltje was ook niet erg stabiel. Mijn man bestelde een vleesspies menu en dan i.p.v. patat gebakken aardappeltjes. Hier moest dan wel extra voor worden betaald?!?!?! Vreemd...... Ik bestelde het gerecht herrie in de pan. We kregen redelijk snel ons eten met broccoli er bij EN een plastic tubetje mayonaise, welke we niet hadden besteld. Door de broccoli kon je niet snijden, dit was keihard en hebben we terug gegeven waarop de serveerster aangaf dat ze niet kon aangeven of het wel beter zou worden. Dit had ze goed ingeschat, want de broccoli die we uiteindelijk terug kregen was nog harder. Aan het stoofvlees zat erg veel vet, maar was wel lekker. De gebakken aardappels waren erg karig en de patat was niet lekker. Vervolgens vroegen wij om de bon. We moesten € 2,50 bijbetalen voor de aardappels (?!?!?!???!) EN 0,45 cent per tubetje mayonaise. Nou gaat het mij echt niet om de 0,45 cent maar ten eerste hebben we niet om de mayonaise gevraagd, is ons niet van te voren gemeld dat je hiervoor moet betalen en heb ik dit nog nooit meegemaakt. Er kon geen excuus voor de broccoli vanaf, ook bv geen drankje van de zaak of een compensatie op de rekening (hier hebben wij ook niet om gevraagd, maar dit zou zeker een punt van klantvriendelijkheid zijn). Voor ons was dit de eerste keer en ook zeker de laatste keer. Erg jammer......