Ketelbinkie

Meer informatie over restaurant Ketelbinkie

6,9
Freek P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik heb nog nooit zulke onervaren bediening bij elkaar ongelofelijk ze waren allemaal aardig en lieft. Maar van enige coördinatie was geen sprake. Mijn eten sliptongetjes waren tot twee keer toe niet gaar en smaakloos. Geen aanrader.
Alaia .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Als u wilt weten hoe je niet met voeding om moet gaan ga dan vooral eens naar Ketelbinkie. Waren met 7 man. Het begon al met wachten op de bediening voor het eerste drankje. Toen was er onduidelijkheid over de menukaart die op tafel lag want wij hadden geen deal. Andere kaart, vervolgens was het door een deel gewenste gerecht uitverkocht (meld dat van te voren). De voorgerechten waren over het algemeen redelijk maar daarna kwam er al iemand met de rekening. Wat rekening? We hebben ook nog een hoofdgerecht besteld! Hadden we dat maar nooit gezegd: op ieder bord lag een hoopje donkergroene snot ( doorgekookte brocolli) , de garnalen waren zo doorgegrild dat ze niet te pellen waren enzo stug. De overige visgerechten waren smaakloos en papperig. We hebben ter plekke geklaagd en de chef van dienst moest bevestigen dat zeker de brocolli er niet uitzag. Hij is ons netjes tegemoet gekomen, maar we hielden een bittere smaak in onze mond, hier maken ze geen eten. Ketelbinkie mag wat ons betreft uitvaren en op zee blijven.
Jaimyvanbeveren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij ketelbinkie. Voor de zoveelste keer weer de spareribs op maar ja ze blijven lekker. volgende keer kom ik weer! En dan ga ik ook weer genieten van het saladebuffet!
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gereserveerd met Ketelbinkie deal. Bediening chagrijnig, eten terug gestuurd, en vreselijk lang gewacht. Jammer want locatie is prachtig. Oh ja zelfs patat was niet gaar....
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bij binnenkomst zijn we netjes en vriendelijk behandeld. We hadden niet gereserveerd, maar er werd een plaatsje gemaakt. Mijn man ging zitten op een stoel die haast van ellende uit elkaar viel. Hier zeiden we wat van, oooooh u kunt wel ergens een andere pakken hoor werd er gezegd. Het tafeltje was ook niet erg stabiel. Mijn man bestelde een vleesspies menu en dan i.p.v. patat gebakken aardappeltjes. Hier moest dan wel extra voor worden betaald?!?!?! Vreemd...... Ik bestelde het gerecht herrie in de pan. We kregen redelijk snel ons eten met broccoli er bij EN een plastic tubetje mayonaise, welke we niet hadden besteld. Door de broccoli kon je niet snijden, dit was keihard en hebben we terug gegeven waarop de serveerster aangaf dat ze niet kon aangeven of het wel beter zou worden. Dit had ze goed ingeschat, want de broccoli die we uiteindelijk terug kregen was nog harder. Aan het stoofvlees zat erg veel vet, maar was wel lekker. De gebakken aardappels waren erg karig en de patat was niet lekker. Vervolgens vroegen wij om de bon. We moesten € 2,50 bijbetalen voor de aardappels (?!?!?!???!) EN 0,45 cent per tubetje mayonaise. Nou gaat het mij echt niet om de 0,45 cent maar ten eerste hebben we niet om de mayonaise gevraagd, is ons niet van te voren gemeld dat je hiervoor moet betalen en heb ik dit nog nooit meegemaakt. Er kon geen excuus voor de broccoli vanaf, ook bv geen drankje van de zaak of een compensatie op de rekening (hier hebben wij ook niet om gevraagd, maar dit zou zeker een punt van klantvriendelijkheid zijn). Voor ons was dit de eerste keer en ook zeker de laatste keer. Erg jammer......
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vanavond wederom gegeten bij ketelbinkie de saté xl was super, als voorgerecht was dit maal een salades bakboord deze was super met krokante kip, tot de volgende keer met de grote groep we zijn super geholpen door bozhana
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuke locatie, mooie entourage, gezellige sfeer , rustig en niet lawaaierig ook niet als t druk is. en bovenal erg vriendelijk personeel.! Prima prijs-qualiteitverhouding. In de zomer helemaal fraai; met een terras aan t water!
sasja Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Service was slecht en langzaam, ik vroeg met bestellen of het snel ging en de serveerster zei JA, we hebben bijna 40 minuten moeten wachten!
Eten kwaliteit was verschrikkelijk, ik had mosselen met friet en patat, mosselen waren uitgedroogd,patat oud en salade ontbrak. Drankjes kwamen erg laat.Mijn zoon zn hamburger kwam met ei terwijl we gevraagd hadden dat zonder ei te leveren, het ei werd er ter plekke vanaf gehaald!!!! De clubsandwich van mijn man viel van droogte uit elkaar. Toen ik vroeg naar mijn salade werd er gezegd dat ik maar naar de salade bar moest gaan...
We hebben het niet kunnen opeten zo slecht was het, rondom ons heen hoorde we trouwens meer tafels klagen. Ik vroeg om de rekening en terwijl ik haar 50 euro gaf vroeg ik naar de manager, ik kreeg mijn 50 euro terug gegooid en we werden gevraagd op een niet zo nette manier om weg te gaan.
Wel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond wezen eten bij ketelbinkie hadden een driegangenmenu van Groupon wat een slecht restaurant voorgerecht ging nog redelijk goed daarna twee uur zitten wachten op hoofdgerecht,we zaten vlak bij de uitgifte van de keuken zelf dertig jaar horeca ervaring zag ik wat een slecht georganiseerde keuken het is hoe moeilijk kan het zijn patat bakken en een stukje vlees of vis bakken bij ons zaten mensen die op een gegeven ogenblik weg zijn gegaan en toen kwam het hoofdgerecht mijn vispannetje zat geen smaak aan en de vleesspiesen van mijn man waren gortdroog dessert hebben wij maar gelaten voor wat het was slechte ervaring komen echt nooit meer terug
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Nooit meer. Het 12 1/2 jarig huwelijksfeest van mijn dochter en schoonzoon is echt verpest door Ketelbinkie. Hadden gereserveerd voor 11 personen. We moesten zeker een half uur wachten voor ons eerste drankje. De mannen wilden geen Bavaria Bier dus dat werd een Palmbiertje. Na het eerste drankje wilden de mannen nog een Palm. Helaas uitverkocht. Ander bier ook uitverkocht. Toen het eten besteld. Wachten wachten en nog eens wachten. Toen werd er een maaltijd gebracht en de voor rest hebben we weer een half uur moeten wachten. Gebakken aardappelen was er niet meer Vlees koud en rauw.. Ze hebben het wel een heel klein beetje geregeld met de rekening maar voor mijn dochter en schoonzoon was het verschrikkelijk. Is niet meer goed te maken.
L W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vrijdag 16/9 dit restaurant bezocht, wat een klankkast. Wij waren er om 18:30u en de hele tent was vol. Een normaal gesprek was niet te voeren, ivm de omgevings herrie. Mijn man had een vleesspies, en die was gort droog. Wat ik ook een beetje jammer vind is verpakte mayonaise, sorry hoor maar dat vind ik niet echt passend in een restaurant. Voor ons geen herhaling bij Ketelbinkie. De lokatie is dik in orde.
Liezl S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Heel fijne avond langs het water. Spareribs was heerlijk. Goede prijs kwaliteits verhouding. Vriendelijke dienst. Ga snel terugkomen.
Eetsmakelijk5 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekkere simpele gerechten voor een goede prijs. Daarnaast nette snelle correcte en vriendelijke bediening. Kortom een prima plek met een goede prijs kwaliteits verhouding
Angel365 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Goede prijs/kwaliteitverhouding en erg gezellig. Sate voor 10€ is ruim genoeg, saladebar is apart. Aardige bediening, leuk uitzicht.
Anne-marie G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik schrijf niet snel een recensie maar dit was redelijk dramatisch..... Ongezellige tafels buiten, gedateerd, geen decoratie, niks...., zelfs geen zout en peper. Zelf om kaart etc moeten vragen, veel te uitgebreide kaart, zou goed projectje voor Gordon Ramsay of Herman den Blijker zijn. Bediening moeizaam, bestelling kwam verkeerd door, tonijnsalade beschreven als vers, maar zeker weten geschept uit zo'n mayo achtige groothaldelsbak. Maar had ook medelijden met personeel, veeeeel te weinig mankracht voor het aantal tafels. Echt heel jammer want de plek vlak naast hotel New York aan het water is mooi, er is zooooveel meer van te maken en uit te halen!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heel erg lekker gegeten! Hele fijne bediening. Voor een zeer goede prijs een kwalitief goed eten. Zelf steak gehad en kipsate. Dikke aanrader
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Eerste goede indruk. Ziet er gezellig uit en een mooi uitzicht op de Haven.
Eten in verhouding met prijs. Het vleespannetje wel erg zout. Op het begin van de avond snelle service, later op de avond wisselende tragere bediening (alertheid minder).
Gerrie P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten via Groupon.
Vooral spareribs waren erg lekker.
Superaardige bediening
Mooie ligging een restaurant die echt aan te bevelen is.
Yfpersoon .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
wij hebben met zijn 4en heerlijk gegeten. De sfeer was gezellig de meiden van de bediening erg vriendelijk en het eten was heerlijk. We komen zeker snel een keer terug.
Ilëem L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Een leuke restaurant, echt Rotterdams!
Als vooraf hebben wij de gegratineerde mosselen zeker een aanrader. Hoofdgerecht de herrie in de pan (wat volgens de chef een aanrader is) en ik was zeker niet teleurgesteld. Bediening is vlot en vriendelijk. Het is geen sterren restaurant maar zeker leuk voor een snelle hap of gezellig met vrienden of familie. Top locatie, leuke sfeer voor z'n prijs..
Mijn man en ik komen zeker terug!