Kervansaray

• : Parkeerplaats

Erg gunstig
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hier krijg je waar voor je geld. Het eten wordt netjes geserveerd en smaakt goed. Bediening is vriendelijk en de prijzen zijn ook al vriendelijk. Dit restaurant gaat mij vaker zien
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
De linzensoep was heerlijk en de kippenvleugels prima. De bediening is hartelijk en joviaal. De inrichting is niet ongezellig maar er is duidelijk weinig aandacht aan besteed. De prijskwaliteitverhouding is meer dan uitstekend.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Bij Kervansaray kan je heerlijk eten, het kwaliteit van het eten is zeer goed. Eigenlijk zijn alle gerechten heerlijk, klanten zijn voornamelijk ook Turks wat meestal een teken is dat het eten goed is. Het decor is eenvoudig en simpel, dus het is niet voor een avondje tafelen maar wel om eens op een andere manier snel te eten.