Kervansaray

Meer informatie over restaurant Kervansaray

• : Parkeerplaats

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
De linzensoep was heerlijk en de kippenvleugels prima. De bediening is hartelijk en joviaal. De inrichting is niet ongezellig maar er is duidelijk weinig aandacht aan besteed. De prijskwaliteitverhouding is meer dan uitstekend.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Bij Kervansaray kan je heerlijk eten, het kwaliteit van het eten is zeer goed. Eigenlijk zijn alle gerechten heerlijk, klanten zijn voornamelijk ook Turks wat meestal een teken is dat het eten goed is. Het decor is eenvoudig en simpel, dus het is niet voor een avondje tafelen maar wel om eens op een andere manier snel te eten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Hier gegeten op 14 december 2013. De vorige keer (bijna een jaar geleden) waren we heel enthousiast over dit restaurantje. Dus daarom gingen we er weer met hoge verwachtingen naar toe. Er was op zich ook niet zoveel veranderd. We hebben echter deze keer alleen een fout gemaakt bij de keuze van het eten. Vorige keer hadden we gegeten uit de hoofdbakken in de vitrine. Deze keer maakten we een keuze uit het vlees dat ernaast in de vitrine lag. En dat vlees was zonder meer heel erg lekker en uitstekend bereid. We hadden alleen niet naar de prijs gevraagd. De vorige keer viel die prijs namelijk ook heel erg mee, dus had ik nu zoiets van dat zal wel goed zitten. Maar de rekening viel dus nu wel erg tegen. Het was nu de prijs van een maaltijd die je in een goed en chique restaurant zou verwachten. En voor deze entourage en met de verwachtingen van vorige keer in ons hoofd, was de prijs/kwaliteit dus nu toch wel van een andere orde. Maar wij hebben ons lesje geleerd, en dat wil niet zeggen dat we hier niet meer terugkomen. We bestellen dan gewoon weer de gerechten van de dag.