Kervan

31-206685828

Meer informatie over restaurant Kervan

Meriem Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Ik heb hier al vaak gegeten en dit restaurant verdient een goede recensie op Iens. Bij Kervan wordt alles vers bereid, is al het vlees lekker gekruid en goed van smaak. De verse broodjes zijn echte aanraders en alle porties zijn goed. De knoflooksaus en twee rode sauzen die bij vrijwel alle gerechten worden geserveerd zijn misschien nog wel het lekkerst. Uiterst vriendelijke bediening!
Ro-a .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Turkse gastvrijheid wordt niet beter. Hier leggen ze je graag in de watten en serveren bovendien bijzondere en goed uitgevoerde Turkse specialiteiten. De dagelijks wisselende stoofschotels zijn een aanrader, evenals alle huisgemaakte voor- en bijgerechtjes. Vergeet vooral niet af te sluiten met de beste baklava uit de buurt.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Eten bij Kervan zorgt ervoor dat je nooit meer andere Shoarma, Kebab of Köfte wilt eten. Het komt namelijk simpelweg niet in de buurt. Vlees is smaakvol; niet vet; goed gekruid en ruim voldoende. Het brood dat ze serveren is smakelijk en lijkt vers. Aanrader betreft de genoemde gerechten: haal het nergens anders.
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Zoals jullie weten ben ik een liefhebber van de Turkse keuken. Ik eet het elke week wel eens. Veel smaken ken ik, en ik waardeer ze. Lekker kruidig. Kervan overtrof mijn verwachtingen. Köfte zoals het bedoeld is. Mager en magnifiek gekruid en goed gebakken. De kapsalon van mijn zoon bevatte ook al de kruidigste vleesjes die ik in tijden had geproefd. Een lekker Turks biertje om de sfeer te vervolmaken. Kleedjes aan de muur, borduurwerk op de tafel, je waant je niet in Nederland en dat maakt het zo authentiek sfeervol. Hier gaan we vaker eten om de rest van de kaart te ontdekken.
Mischa W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
De lekkerste kebab die ik in Amsterdam heb gegeten. Geen troep van een vleespaal, maar gewoon vers vlees van de grill, geserveerd op een knapperig broodje. De smeuïge knoflooksaus maakt het feest compleet.

De bediening is, zoals bij menig Turks restaurant, uiterst vriendelijk en persoonlijk. Bij een tweede bezoek werd ik herkend en voorzien van een stevige handdruk.

Bonus: Bij een mooie dag kan je op het terras aan het Dapperplein tot laat genieten van de ondergaande zon.