Kernhem

Kernhemseweg 3 6718 ZB Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kernhem

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
SandraRose .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wij gaan eigenlijk altijd naar Kernhem, en mijn man neemt altijd de pannenkoek van de chef. De laatste keer dat we daar gegeten hebben was deze niet te eten, er werd gevraagd of alles naar wens was. Dus mijn man heeft eerlijk gezegd dat het de pannenkoek niet te eten was veel te droog. Ja dat kan was het antwoordt en voor de rest werd er niets mee gedaan. Waarom wordt er dan gedaan of ze er iets mee doen, wij kwamen eigenlijk altijd daar maar nu gaan we maar niet meer wel jammer dat er niets mee gedaan is. Ze hadden bevoorbeeld kunnen zeggen nou meneer dan krijgt u een drankje gratis. Want laten we wel zijn als ik iets voor een ander en het is niet goed dan moet ik het ook maken zoals een klant wil of anders een compromis geven.
Artdubois .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten is goed. Het restaurant is leuk.
MAAR WAT ONTBREEKT IS EEN AANKLEEDKUSSEN OM DE BABY TE VERSCHONEN. Verder een goede oplettende manager/ eigenaar, met belangstelling voor de gasten. Ik merk ook dat de prijzen iets hoger liggen dan in het Zuiden. Maar op vakantie zal dat geen punt zijn.
Dwh86 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Vriendelijke bediening. De pannenkoeken zijn er heerlijk. Als je iets anders wil dan standaard staan ze daar voor open. Mijn nr 1 pannenkoekenhuis in Ede!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Te dikke pannenkoeken en niet gaar vanbinnen. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk. Voor een pannenkoek huis mag je betere pannenkoeken verwachten.
Qwert .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Uitstekende pannenkoek gegeten bij Kernhem. Verder komt het geheel wat 'zaalachtig' over. Wel een absolute aanrader mocht je met kinderen ergens willen eten, speelgelegenheid voldoende! Het duurde wel erg lang voor de bediening kwam.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wat hebben we weer heerlijk gegeten hier in dit gezellige (Kerstversiering) pannenkoekenrestaurant. Het was weer lekker druk, maar wat wil je met zulke heerlijke pannenkoeken. Ook onze kindjes werden weer goed verzorgd met kleurtjes en een heerlijke kinderpannenkoek, en voor onze kleinste werd ook een potje opgewarmd door de vriendelijke bediening!! Bedankt en wij komen zeker weer terug
Rian2000001 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Helaas waren de pannenkoeken veel te dik en niet gaar van binnen. Ook mochten wij niet zitten waar we wilden waardoor we met twee kleine kinderen in een hoekje zaten waar het enorm tochtte vanwege een speelkamer achter ons. De rest was zogenaamd gereserveerd maar wel redelijk leeg tijdens ons bezoek. Verder moest ik de fles voor onze baby vullen op de wc.... Lekker ranzig! Bij het afrekenen werd ons niet gevraagd of het had gesmaakt.... Waarschijnlijk durfde de bediening dit niet...tip: rij een paar km verder naar een andere pannenkoekenboederij!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Lekkere pannenkoeken en daarom is het ook altijd druk hier. Bediening is attent en snel en voor de kinderen is er binnen en buiten te spelen bij mooi weer. De kaart biedt ook naast pannenkoeken prima alternatieven voor mensen die geen zin hebben in een pannenkoek.
Topper88 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Super gegeten hier! Heerlijke pannenkoeken, goed gaar en de ingrediënten gewoon meegebakken. Zeer vriendelijke en spontane dames in de bediening. Ook bij binnenkomst netjes ontvangen.

Tafeltjes bij het raam staan iets dichter op elkaar, daarom met mijn zwangere buik aan de overkant gaan zitten waar wat meer ruimte tussen de tafels is.

Echt een aanrader om hier te gaan eten!
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prima pannekoeken hier. Zeer ruime keuze en goed gaar gebakken. Origineel aanbod op kaart. Heerlijk terras met een grote buiten-speeltuin voor de kinderen. Bediening is hier aardig en heel vlot. Geoliede machine!
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Vanavond hier gegeten. Het restaurant zat vol en we moesten even op een tafel wachten. De bediening was erg meedenkend en bood stoelen aan en hield ons op de hoogte. De kaart was duidelijk en leuk met verschillende speciale pannenkoeken, voor ieder wat wils. De pannenkoeken duurde wat lang voor ze op tafel stonden maar weren erg lekker. Het decor was leuk maar vooral de omgeving is blijven hangen. Leuk voor in de zomer denk ik.
MurielG .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Met de kleinkinderen lekkere pannenkoeken gegeten. Goed gaar en goed van smaak. Originele keuzes voor pannenkoeken en ook voor degenen die geen pannenkoek wil eten is er voldoende keuze op de kaart. Bediening is vriendelijk. Binnen is er wel een speelkamer voor de kleintjes alleen is daar niet zo veel om mee te spelen dus rennen ze al snel weer naar binnen, verbeter-puntje. Van de zomer komen we terug op het terras en daar is een grote buitenspeeltuin.
Akkie .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Supergezellig restaurant op een prachtige locatie! Toen we laat in de middag aankwamen waren buiten de fakkels al aan! Je voelt je heel welkom door de ontvangst en aanwijzen garderobe. Vlotte vriendelijke bediening en er werd met ons meegedacht wb de keuze. De pannenkoek was heerlijk warm en ouderwets lekker! (appel/spek)
Ook na het eten nog gezellig nagetafeld met Baily's met slagroom en koffie. Wat ons betreft een echte aanrader waar aandacht voor de gast en voor het eten is!
WuitG .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Met een groep hier lekker gegeten. Dit is niet zomaar een pannenkoekrestaurant, maar een van de betere! Door de vriendelijke gastvrouw werden we naar onze tafel begeleid. Zeer net en vriendelijk personeel die oog hadden voor onze wensen. Lekker versgebakken brood vooraf. Zelf geen pannenkoek genomen, maar de spareribs welke ook goed waren. Het vlees proefde niet enorm vers, maar (daardoor?) wel goed gemarineerd, wat tegenwoordig ook een zeldzaamheid is. De knoflooksaus was mij (en mijn vrouw daarna) iets te heftig. Friet en salade waren ook goed. Mijn tafelgenoten waren erg te spreken over de pannenkoeken! Verder is er een leuke speeltuin voor kinderen en krijg je als klein kind meteen kleurplaten en kleurpotloden bij binnenkomst. Ook een mooi decor en prachtige omgeving!! Zeker een aanrader voor een extra lekkere pannenkoek!
TvanHal .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Niet de allerbeste pannenkoeken die ik ooit heb gegeten. De Pannenkoek van de maand met Indisch gehakt was schaars gevuld, de Pannenkoek van de chef was goed gevuld, maar tamelijk klef. Wel zeer vriendelijke service, mooie locatie met gezellige inrichting. Een aardige afsluiting van een middagje fietsen
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
na een jaar weer terug bij Kernhem, nog goede Pannekoeken, lekkere ossestaartsoep heerlijke hartig pannekoek van de maand met Beenham. goede en vlotte en vriendelijke bediening. voor een mooie goedkope prijs .