Kepass Steakhouse

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Kepass Steakhouse

jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Met 5 collega's gegeten bij Kepass. Vooraf brood met kruidenboter. Hoofdgerechten 4 x spareribs, 1 x mixed grill. Het vlees was goed maar niet echt bijzonder. De spareribs waren goed op smaak, alhoewel een vande collega's als reguliere bezoekerwist te melden dat hij ze wel eens beter had gegeten bij Kepass. Relatief weinig frites en sausjes voor 5 personen. De bijgelverde coleslaw was wat droog. De drankjes waren goed. Als dessert appeltaart (van de groothandel) met ijs, dame blanche, irish coffee en koffie en thee. Niet slecht maar ook niet bijzonder. Prettige ruimte en bediening. Redelijk van prijs. Niet echt om speciaal naar toe te rijden, maar prima als je in de buurt bent.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een collega had als idee om hier eens te gaan eten.
Klein zaakje in een woonwijk.
Maar
Zeer vriendelijke bediening. Sate en spareribs hadden we gekozen.
Heel erg lekker, porties voldoende groot.
En vooraf kregen we een mandje stokbrood met kruidenboter (van het huis)

Kort samengevat, lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Erol T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Alle positieve recensies kloppen!!
Afgelopen weekend hebben we bij Steak House Kepass gegeten. Normaal schrijf ik geen recensies, echter zijn wij hier op basis van de recensies terechtgekomen, zodoende vond ik het de moeite waard om er wat over te schrijven. Ik kan heel kort en specifiek zeggen dat het de allerlekkerste Spareribs zijn die ik ooit in mijn hele leven heb gegeten. Daarnaast vind ik dat het interieur ook erg mooi en van deze tijd is. Als je binnen loopt word je vriendelijk ontvangen en begeleid naar een tafel, de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Tot slot wil ik het personeel bedanken voor de goede service.

Met vriendelijke groet,

Erol & Jeanette
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
wisselende kwaliteit
. spare ribs zijn de ene keer beter dan de andere keer. porties zijn ook kleiner geworden terwijl de prijzen omhoog gaan.

vroeger was het erg goed
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen donderdag met vier vrienden spareribs gegeten. 't Was onbeperkt spareribs, dus voorgerecht hebben we niet genomen (je krijgt wel een mandje stokbrood met kruidenboter). De spareribs waren echt weer top! Ergens anders valt altijd tegen, twee vrienden die mee waren hadden hier nog niet eerder gegeten en vinden het de lekkerste spareribs die ze op hadden. Nog twee stuks p.p. erbij besteld voor de tweede ronde, toen zaten we vol. Als toetje had ik de Café Glacé, een ijskoffie met vanille ijs, Tia Maria en slagroom, aanrader! Ik kom zeker weer terug!
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ik had de spareribs al een keer eerder gegeten toen ze werden thuisgebracht door mijn vrouw. Dit keer besloot ik met een vriend bij het restaurant zelf wat te gaan eten. Was wat lastig te vinden omdat het restaurant zich gewoon in een 'huis' bevindt. Aankleding was wat kaal, niet veel ruimte voor veel personen. Werd bij binnenkomst goed geholpen en liet bediening zich met verloop van de avond wel eens op zich wachten, op zich geen probleem. Het onbeperkt spareribs eten was een groot succes. Vlees smaakte erg goed en had een goede temperatuur. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
safira .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Lekkerste spare ribs van zeist.
Wij gaan niet voor het restaurant naar Kepass, die ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Wel voor de spare ribs, die wij thuis dan heerlijk opeten! Eens per maand halen wij spareribs van Kepass.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het interieur is niet de reden dat men bij Kepass komt eten. Echt gezellig of sfeervol is het niet. Maar ach...je komt in een restaurant voor het eten. En de gezelligheid neem je zelf mee, toch? En het eten. Ja! Dat is fantastisch. Heerlijke spareribs, lekkere verse huisgemaakte soep. Heerlijk gegrild vlees. Het restaurant zit in een straat in een woonwijk, het ziet er niet uit als een restaurant. Maar ik zou er zo weer gaan eten. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding!
windfall1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Vanavond met vijf personen heerlijk gegeten bij Kepass in Zeist. Leuke zaak zonder terras in een woonwijk te Zeist. Zowel de gamba's, sate en de spare ribs waren verrukkelijk. Bediening prima in orde.
Nrq S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
De andere recensies liegen er niet om. Ik kom helemaal uit Amsterdam om dan lekkere spare ribs te eten. Het personeel verdient een 9, maar ik geef een 5 voor het feit dat je niet kan pinnen in deze tent en dat past niet in deze tijd. Ook wordt er flink bespaard op het interieur wat ik heel jammer vind, want de sfeer is saai en droog en bovendien is het er erg gehorig. Maar we komen natuurlijk voor het eten en dat is top!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Anderen schreven het al: echt gezellig is het restaurant niet. Het is ook erg lawaaierig. De bediening is attent en vriendelijk. We kozen beiden voor de mixend grill, ossenhaas en varkenshaas van de grill. Het was goed vlees, daar niet van, maar wat vlak van smaak. De frietjes waren ok, de koolsalade rijkelijk voorzien van een zoetige dressing. Er waren ook wat champignons en stukjes paprika gegrild, maar die waren echt niet lekker. De koffie was wel weer goed. Misschien dat ik nog eens terugga voor de spareribs, maar ik ben over wat ik nu had niet wild enthousiast.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Na veel goede verhalen over Kepass gehoord te hebben, gisteren eindelijk ribbetjes afgehaald. Heerlijk! Het vlees is uitstekend gemarineerd en totaal niet vet. De frietjes hadden iets knapperiger gemogen, de coleslaw smaakt goed en vers. We hadden twee porties besteld maar dit was ruim voldoende voor minimaal drie personen. Pinnen is helaas nog niet mogelijk. Ik ga zeker vaker hierheen!
BerryRichtersz .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Verstopt in een woonwijk zit Steakhouse Kepass. Hier ben ik al vaker spareribs wezen eten omdat ze zo geweldig lekker zijn! Ik ben er nu denk ik zo'n vijf keer geweest, en nog nooit wat anders geprobeerd... Woensdag en donderdag is het onbeperkt spareribs eten! Als je geen voorgerecht besteld, lust je misschien nog één rondje extra, maar dan zit je ook bommetje vol. Mijn vriendin had de halve kip en die was ook geweldig goed (en zij is kipliefhebber!). Het interieur is misschien wat simpel, maar dat wordt goed gemaakt door de kwaliteit van het eten! Al met al een aanrader om hier te gaan eten!
gorbatsjov .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Het was even wachten op het moment de spareribs van Kepass te kunnen proeven. Ik ben niet elke dag in of in de buurt van Zeist maar laatst was het dan zover.

Een restaurant buiten het centrum van Zeist, weggestopt in een woonwijk, maar eenmaal aangekomen bleek het toch echt het juiste restaurant te zijn.

Vanzelfsprekend hoefden wij niet naar de kaart te kijken, gewoon 6 x spareribs. Omdat het woensdag was konden we onbeperkt bestellen maar ik verzeker je, als je meer op kan dan dat je krijgt dan heb je een abnormaal grote maag. Het vlees viel niet van het bot maar ik moet zeggen dat dat niet altijd een maatstaaf is omdat het soms gewoon door het vele vet komt dat het vlees eraf valt. Bij deze spareribs daarentegen was het vet minimaal en het vlees heerlijk mals. Het recept voor de marinade die men hier toepast zal nooit prijs worden gegeven want daarmee winnen en behouden ze hun klanten. Echt heerlijk!!!

Ben je een keer in de buurt of woon je in Zeist dan mag je dit niet gemist hebben.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Ja de spare-ribs ze zijn echt prima, de beste van Nederland vind ik wel erg veel van het goede, maar eerlijk gezegd ik weet geen adres waar ze nu beter zijn.
Wat belangrijk is is dat het een natuur product is en dat dat soms voor variatie zorgt, zelfs op je bordje, van gewoon prima, tot erg lekker.
service is prima em. decor een beetje saai, wat ik persoonlijk erger vind is dat het er erg hol en lawaaierig kan klinken, maar dat neem ik graag op de koop toe.
Soof L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
De beste spareribs ooit gegeten en dan de coleslaw heerlijk en vers prijskwaliteit is prima , zo een klein restaurantje en zo een smaakmaker ik zeg toppie
Wilmar V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Tja wat moet je nu over Kepass schrijven?
Als je een keer lekker spare ribs wil eten, dan moet je bij Kepass zijn.
Al jaren komen wij hier en iedere. Keer is het weer prima.
Enige minpuntje is dat je niet kunt pinnen, maar dat heeft natuurlijk helemaal niets met de kwaliteit te maken.
Gastvrije bediening, die altijd vriendelijk zijn.
Wel reserveren als het enigszins kan, want vol is vol!
Ank L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Ook vanavond weer genoten van de spare ribs bij Kepass. We komen hier al jaren en halen ook regelmatig af en het is altijd weer prima. Inderdaad de lekkerste die wij tot nog toe hebben gegeten. We proberen het zeer regelmatig ergens anders, maar we hebben nog steeds geen betere kunnen vinden. De bediening was zoals altijd goed.
Voor de nieuwelingen: let op je kunt niet pinnen bij Kepass, maar dat moet een mens zeker niet weerhouden om hier te gaan genieten.
bakergem .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
gewoon weer ouderwets spareribs gegeten. Wat zijn ze hier lekker. Bediening had het wat druk dus was niet altijd even attent maar ach!
een opmerking, de maiskolven waren echt niet lekker!
Ank L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Ook wij komen hier al sinds de opening vele jaren geleden en zijn nog steeds zeer tevreden. De spareribs blijven de lekkerste van Nederland en de bediening is altijd even goed en vriendelijk.
Buiten zitten kan inderdaad niet, maar dat verwacht je ook niet in een woonwijk.