Kenko Kitchen

6,8
Voordelig
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Kenko is een lunchtent voor de Zuidas en in de avond gericht op afhaal en thuisbezorgen. En dat merk je als je daar 's avonds een hapje gaat eten; de bediening laat zich amper zien en is vooral bezig pakketjes in te pakken en de fietsers/brommertjes op tijd weg te krijgen. Zelfs als je zelf naar de balie loopt voor een bestelling, wordt die nog vergeten. Ze zien je in de avond gewoonweg niet staan. Dat is jammer, want de noodlesoepen (Duck&Hoisin en Shrimp&Cashew) die we aten, waren goed en smakelijk - maar hier zien ze ons niet meer terug.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Bij Kenko koen we regelmatig voor de lunch. De bediening is over het algemeen vlot en je hoeft ook niet lang te wachten op je eten. Omdat we vaak met een flinke groep zijn heeft er inmiddels een ruime doorsnee van de menu op tafel gestaan en nog nooit is er iets retour keuken gegaan.
Alles wordt hier vers, kort van te voren gemaakt. De porties zijn zonder meer ruim en voor deze buurt helemaal voor een billijke prijs. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Tijdens de lunch hebben we ook geen klagen over het personeel. De bestelling wordt snel elektronisch opgenomen en haast altijd staat het eten binnen 5 minuten op tafel. Wel is het zo dat in drukke tijden soms niet alles tegelijk komt, waardoor sommige mensen langer op hun eten moeten wachten dan anderen. Wellicht omdat alle vers wordt klaargemaakt, maar toch een puntje van aandacht.
De inrichting moet je van houden. Redelijk basic. Verwacht geen gezellig kaarslicht diner maar goed, vers, lekker eten voor een billijke prijs.
Tommy P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Sushi is OK maar zeker niets bijzonders voor deze prijs. Wat wel bijzonder is aan deze tent is de traagheid van de bediening; wij hebben drie kwartier staan wachten en gezien hoe blokje voor blokje de sushi box wordt opgebouwd terwijl er drie man personeel verdwaasd naar de bonnetjes zit te kijken. Helaas, hier komen we niet nog een keer.