Kengzo

Grotestraat 289 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kengzo

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
weer heerlijk gegeten van het aanbod uit de vele gerechten.
bestellen via tablet werkt perfect
ook goed rekening gehouden met glutenvrij eten,
al met al een volgend bezoek komt er zeker
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Kengzo zit in een karakteristiek pand maar in van binnen zeer modern ingericht. Het is veel groter dan wij van tevoren dachten en niet erg gezellig ingericht, wij kregen daardoor een beetje een 'vreetschuur' gevoel. Maar wij hadden ook niet veel anders verwacht van een all-you-can-eat concept.
Bestellen gaat via een tablet en dat werkt verrassend goed. De gerechtjes staan snel op tafel en de kwaliteit is goed. De bediening is jong en vriendelijk, maar wel erg slecht ingelicht ("Sake, wat is dat? Ik weet niet of we dat hebben" - in een Japans restaurant. Voor de prijs, krijg je bij Kengzo prima te eten!
Patron68 T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Wij hebben zeer goed gegeten en het personeel was vriendelijk. Alle gerechten waren netjes en snel gepresenteerd. We hebben gewoon een gezellige avond gehad.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het restaurant zit in een mooi karakterstiek pand, maar de entree doet door zijn dichte automatische deuren een beetje onpersoonlijk en kil aan. De sushi en de andere gerechten zijn van een goede kwaliteit en smaakt goed. Alleen daarin tegen is de sfeer in de zaak ver te zoeken, de zaak is modern in gericht maar is door een gebrek aan aankleding, kleur en warmlicht zeer ongezellig. Ken mortuariums die gezelliger ogen. De service van het personeel is voldoende al is de aandacht tot de klant niet persoonlijk en beetje afstandelijk.
Familie.schalken .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Het restaurant ziet er modern en netjes uit.De service is goed je hebt het eten snel.Alleen om je auto te parkeren moet je wel wat stuurmanskunsten verrichten.Het eten kun je bestellen via een I-pad dat is even wennen.De porties zijn vrij groot die je krijgt en dat geldt ook voor de sushis.We zullen hier zeker nog een keer terug komen.
Brenda Elvira G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zowel de sushi als tepan yaki was lekker. De inrichting was goed, tussen de tafels was genoeg ruimte, wat prettig is. De service was een stuk minder. Per mail de vraaggesteld of zij rolstoel toegankelijk zijn, hier geen reactie op gehad. Bij binnenkomst was er voor de rolstoel netjes een stoel weggehaald aan de rechterkant van de tafel, echter ivm aanpassingen aan de rolstoel is links zitten veel prettiger, daarom zijn wijzelf gaan schuiven, toen wij al enige tijd zaten werd er gevraagd "of de rolstoel niet rechts kon staan", mijn man werd als rolstoel en niet als persoon aangesproken. Volgens de spelregels van kengzo mag je 2,5u onbeperkt eten, echter na minder dan 2u konden wij niet meer via de tablet bestellen. Bleek de tafel alweer nodig te zijn voor de volgende gasten, volgens kengzo was dit aan ons gecommuniceerd wat niet het geval was (bij het wijzen van onze tafel is letterlijk gezegd dat wij tot 20u hadden). Uiteindelijk wel gewoon 2,5u kunnen eten, maar hier is wel wat discussie aan vooraf gegaan.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Eten was prima, niet heel veel bijzonders. Service was voldoende, maar het liep niet geheel soepel met de tablet. Decor was erg strak en netjes, moet je van houden, maar zag er erg netjes uit.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Gezellige sfeer, maar de sushi was voor ons het minste tot nu toe, wij hebben toch aardig wat restaurants gehad. De Sushi was veel te zout en sommige gerechten waren veel te vet. Jammer maar voor ons niet meer hier.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Leuk restaurant in een oud postkantoor in waalwijk. prima gegeten, sushi was vers en van goede kwaliteit, de andere aziatische gerechten waren ook goed. De niet aziatische gerechten minder van kwaliteit, maar dat kan men verwachten. Bestellen van drank en sushi gaat geheel digitaal via een i-pad. Bediening is snel, echter wel onpersoonlijk. Voor mij geen probleem, daar ik de voordelen van digitaal bestellen ook kan waarderen. Een nadeel van digitaal bestellen is het missen van service en contact. dit kan een keuze zijn om hier wel of niet te eten. Ik heb het niet als vervelend ervaren.
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Dit is een hele leuk en lekker restaurant,bestellen via tablet werkt perfect.
Wel even uitzoeken wie wat besteld had maar we kwamen eruit,zeersmaakvol een herhaling zeker waard
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
In het oude postkantoor is een groot opgezet, modern Japans restaurant gekomen. Een belangrijk pluspunt is dat je achter het restaurant kunt parkeren. Het vergt wel wat stuurmanskunst, maar ben je eenmaal door de twee hekken, dan is er voldoende plaats om je auto gratis te parkeren.
De inrichting is licht en strak. De oude kluis wordt ook nog gebruikt als intiem eetplekje voor zes personen. De hangende berkenstammen, die dienen als afscheiding, zijn een eye catcher.
Helaas laat de bediening zeer te wensen over. Het probleem is niet dat je met de iPad moet bestellen, maar dat het zeer jonge personeel duidelijk niet geïnteresseerd is. Ook toen we arriveerden kon er amper een 'goedenavond' vanaf.
Nog een minpunt: één tafelgenoot wilde een alcoholvrije Mojito. Dit kon wel geregeld worden, maar er werd, tot tweemaal toe, wel EUR 6,00 voor gerekend, de prijs voor een Mojito met alcohol.
De sushi is lekker én vers en ook de andere gerechtjes in het all-you-can-eat-concept smaakten prima.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Sfeervol sushi restaurant. Je krijgt een soort lounge idee. Erg prettig. Bestellen van eten en drinken gaat allemaal via een tablet. Het werkt uitstekend. Zowel eten als drinken wordt na bestelling binnen redelijke termijn gebracht. Het is vrij druk met personeel. Jammer want je mist hierdoor een beetje persoonlijke aandacht. Duurt ook wel even voordat lege bordjes, flessen of glazen van tafel worden gehaald. Dat mag de pret niet drukken. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit. Door het concept heb je niet veel te maken met de bediening, wat ik jammer vind. De sushi was vers en het duurde niet lang voor we eten kregen.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Mooi modern lounge restaurant met vriendelijke en vlotte bediening. Gesitueerd in het oude postkantoor van Waalwijk. Goed te combineren met een dagje Efteling en heerlijk gegeten. Goede verse sushi makkelijk te bestellen via de tablet op tafel. Ondanks de drukke avond toch eten snel op tafel. Als wij weer in de buurt zijn gaan wij zeker weer terug naar Kengzo
Hansophorst1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
stijlvol restaurant. mooi servies met vriendelijke bediening. Drukke avond dus we moesten best lang wachten voordat de bestelling opgenomen werd. Beetje stress bij de bediening die niet veel over het eten uit te leggen hadden. Eten was prima maar een beetje aan de flauwe kant, wat we met de soja recht getrokken hebben. Met dit concept is de maag uiteraard goed gevuld, prima avond in waalwijk.
Beste heer ,mevrouw,

U schrijft over dat het lang duurt voordat de bestelling opgenomen wordt.
Ik vraag me zich af of u de recensie bij de goede restaurant geschreven had want wij werken met tablet en u kunt op iedere gewenst moment bestelling doorgeven aan tafel. Ben u niet toevallig bij andere sushi restaurant geweest.
Wij zitten in het voormalige postkantoor in het centrum van Waalwijk.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Een modern restaurant in een authentiek gebouw in het centrum van Waalwijk. Bediening is goed, jammer dat niet alle bestelde gerechten gelijktijdig worden geserveerd. Ook af en toe een paar bestelde gerechten 'niet doorgekomen' waardoor ze pas bij navragen (wel snel) geserveerd worden.
Het eten is echt bijzonder goed. Ruime keuze, afwisselend van smaak. Naast sushi ook gril- en frituurgerechten. Alles supervers.
Ook qua drank bijzonder en aangepast: diverse soorten Japans bier bijvoorbeeld.
Alleen de achtergrondmuziek is wel erg Europees en bijna muzak.... Ik denk dat het de sfeer ten goede zou komen als er Japanse muziek gedraaid zou worden.
Lindaf34 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heerlijk gegeten bij Kengzo. Sfeervolle inrichting, aardig personeel en heel lekkere gerechtjes.
Bijna alles klopte.
Minpuntje is dat je sommige gerechtjes per stuk bestelt en andere per drie. Ondanks de goede uitleg van het personeel gaat het daar wel eens mis en zit je ineens met heel veel van hetzelfde - lekker, maar er was zo veel meer op het menu om te ontdekken.
Imeldaaah .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
In het voormalige postkantoor van Waalwijk, een mooi gebouw. Het ziet er strak, zeer sfeervol en netjes uit. Via een tablet kun je max. 5 gerechtjes bestellen, na 10 min. mag je weer bestellen. Dit mag je eindeloos herhalen, binnen 2,5 uur en voor zover je het op kunt natuurlijk. De uitleg hierover was prima. Het is een handig systeem wat je snel door hebt. alles stond vlot op tafel. Ik heb een 9 gegeven omdat van alle sushi restaurants waar ik ooit geweest ben, deze het beste vind! De namen van de sushi weet ik echt niet meer, maar de roze sushi (per 3, met garnaal en crispy buitenlaagje) was echt zò ontzettend lekker. Op de tablet staat alles duidelijk met een fotootje en uitleg. Volgens mij is de roze een toppertje, want het personeel liep er mee af en aan. Ook de plakjes eend waren mals en heerlijk, het viel als boter uit elkaar. Eigenlijk was alles van goede kwaliteit en heel vers. De pruimenwijn was ook al zo lekker. een mooi flesje met een geur die aan parfum deed denken. Beetje stroperige structuur. Als je klaar bent neem je de tablet mee naar de kassa, heel makkelijk en efficient. Al met al kan ik dit restaurant van harte aanbevelen!!