Ken's Eatcounter

Kaatsland 56 8608 EA Sneek Nederland Kaart

Over restaurant Ken's Eatcounter

Surinaams in Sneek

In de historische stad Sneek, in het zuidwesten van Friesland vind je Ken's Eatcounter. Een Surinaamse cafetaria, waar je voor vriendelijke prijzen de lekkerste roti kunt eten. Ze serveren er ook wat Hollandse gerechten, dus er is voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Ken's Eatcounter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vanavond hadden we eten besteld bij ken s eatcounter, met vijf mensen waarvan drie Surinaams waren we erg benieuwd . Helaas moesten we al uur wachten voor het eten werd gebracht , terwijl we op vijf minuten afstand zitten . De dame die het eten kwam brengen kon helaas het bonnetje niet lezen en rekende tien euro teveel wat na een protest van ons werd veranderd . We hadden gamba s in kerrie saus wat erg waterig was en helemaal doorgelopen . De rotti was erg dun maar wel op smaak de kouse band erg flauw en veel te gaar , de aardappels waren goed . Helaas een negatieve ervaring was we graag anders hadden willen zien .
WAV .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Prima gegeten, kregen een zeer uitgebreide keuze aan lekkere Surinaamse hapjes.
Als ik weer in Sneek ben ga ik hier zeker weer uit eten .
Met bijzondere eet wensen (vegetarisch) wordt goed rekening gehouden.
Zeer royale porties, het eten wat over was werd ingepakt, dus een dag later kun je nog een keer genieten !
Aanrader !
Roland48 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het eten was heerlijk. Daarnaast waren het ook nog eens grote porties waardoor je niet een honger gevoel weer weg moest gaan. Bediening was helemaal perfect: vriendelijk en je overal bij willen helpen. Een minpuntje en dat is de grootte van het restaurant. Hopelijk breiden ze uit in de toekomst want dit verdienen ze.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk gegeten, goede grote porties en de rest mag je meenemen naar huis :) Hele vriendelijke bediening. Ze zijn nog aan het ombouwen, dus qua decor is het nog niet helemaal af. De prijs viel ons achteraf ook wat tegen: 38 euro moesten we betalen en dan was het tweede driegangendiner er af. Voor een eetcafe wat ruim. Als je zonder AH kaart gaat kun je bijna voor dezelfde prijs eten voor 2 en heb je veel meer keus ;)
Wdevries56 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij aankomst werden we goed ontvangen en werden gelijk geholpen. We kozen alle vier soep als voorgerecht, maar door drukte van afhaal (en bezorgen?) kregen we de soep pas na 45 minuten: iets wat zo klaar zou kunnen zijn lijkt mij? Soep was heerlijk. Als hoofdgerecht namen we twee keer roti en twee keer een runderstoof masala, de runderstoof werd echter verkeerd geserveerd en we kregen de roti variant in plaats van met de bestelde nasi en bami. De serveerster leek de fout niet echt te begrijpen. Ondanks dat het verkeerd was, was het echt heerlijk. Hele grote porties en lekker van smaak en kwaliteit. De baas kwam zo nu en dan wat serveren en maakte een praatje met de gasten, heel persoonlijk en erg leuk! De sfeer van het restaurant is niet echt gezellig, maar dit is wel te verwachten bij een "Eatcounter". Al met al heerlijk eten, totaalplaatje wat minder.
E.kragting .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten!
En het was zoveel dat we het echt niet opkregen. De rest mochten we mee naar huis nemen (want dat is duurzaam, zei Ken! ) zodat we de volgende dag nog een keer konden genieten!
Leuk was ook dat Ken even persoonlijk kwam vragen of we lekker hadden gegeten.
Dees1964 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Eenvoudige entourage maar de persoonlijke aandacht en kookunst van Glenn maken het helemaal goed!
Heerlijk gegeten!
De porties zijn erg groot (voor ons te groot)
Wij hebben er met de AH restaurant actie gegeten. Keuze was voldoende uit een voor- en hoofdgerecht. Nagerecht staat vast.
Lvanhorssen .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het eten was perfect lekker pittig en meer als voldoende leuke gastheer hij was steeds benieuwd of alles in orde was dit restaurant is zeker aan te bevelen ziwel kwaliteit als prijstechnisch super
Bernard60 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was goed en ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en we kregen goede uitleg over de keuzegerechten.
Harmanna19 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten en zeker genoeg, geweldige bediening! Eigenlijk moet je dit gewoon veel vaker doen... Echt een aanrader!
Sanne Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Oo wat een heerlijke keuken! Altijd gezellig, vanaf de menukaart keuze genoeg en super service. Een echte aanrader! Voor een nieuweling probeer ook zeker de Roti!!
janvklaveren .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijke gerechten geserveerd in een eenvoudige eetgelegenheid.
De bediening is top en men houdt heel goed rekening met personen met een dieet of allergie.
Dit alles tegen een lage prijs.
Carolevanderharst .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen zaterdag hebben wij kennis gemaakt met Ken's Eatcorner.
Wij hadden een spontane actie en konden vrijwel direct terecht voor een drie gangen maaltijd (binnen een half uur). De ontvangst was warm, het bedienend personeel was zeer correct en Ken kwam kennis met ons maken.
Het eten was verrukkelijk! Een top Surinaamse maaltijd genoten. Echt een aanrader.
Parkeer gelegenheid is prima.
Wij komen weer!
Rmejiasian .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Het eten bij dit restaurant is erg lekker, de porties zijn groot, maar er is een mogelijkheid om het mee te nemen in een doggybag. De eigenaar is heel vriendelijk en enthousiast. Een persoon in het gezelschap eet lactosevrij en daar werd goed rekening mee gehouden.
SvM .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Ik vond de Surinaamse kippensoep heerlijk als voorgerecht.
Het hoofdgerecht was roti kip en was prima. Er was royaal genoeg, dus je hoeft niet bang te zijn voor te weinig eten.(!!!)
Het nagerecht was een verrassing, maar niet echt verrassend...(ijs met slagroom en vruchtjes)
Ik hoop voor Kenneth dat hij op korte termijn naar een wat royalere locatie kan verhuizen, want als er meer tafels waren, waren die vast ook gemakkelijk bezet. Er kwam zelfs een mevrouw uit Rohel om een bestelling af te halen, toen wij er waren. (Zelfs daar worden de maaltijden bezorgd)
De locatie kan je wat afschrikken (onder een appartementencomplex), maar schroom niet om een serieuze proeverij te doen. Het is de moeite waard!
De entourage kan echt een stuk fraaier, maar dat mocht de pret niet drukken.
De gastheer is vriendelijk, charmant en humoristisch.
Elru .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heerlijk gegeten!! Ken kwam zelf ook een praatje maken.
Goede uitleg over het eten.
Het decor is nog wel te verbeteren. Ken is hier ook nog mee bezig.
Wel komt het overeen met Surinaamse eettenten in Suriname zelf. Geen overbodige luxe.
Wilrijnvos .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten was prima. Het is een echte aanrader.Wel waren de hoeveelheden vrij groot.
Ken was een geweldige gastheer. Wij wensen hem het allerbeste bij het verder ontwikkelen van zijn zaak.
D.vaneldik .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
voor de eerste keer surinaams gegeten, was perfect.door bediening werd uitgebreid uitgelegd hoe het eten zou zijn ook met diverse toevoegingen om het pittiger te maken.
we kregen ook voldoende misschien wel iets teveel, maar het smaakte voortreffelijk.
we zullen dit zeker bij anderen aanbevelen en als we zelf weer in Sneek zijn gaan we hier zeker weer aan om te eten.
B_Leibbrand .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Dit was ons eerste etentje na het overlijden van mijn vrouw. Bij Ken waren mijn dochter en ik welkom. Het eten werd helemaal op maat gemaakt rekening houdend met (allergische) beperkingen en vegetarische wensen. Je merkt dat Ken een kok is die met liefde kookt en dat ook weet te presenteren. Hij neemt daarnaast de tijd voor een goed gesprek. Het décor krijgt op dit moment nog niet zoveel punten, omdat hij eigenlijk in een voormalige snackbar zit. Over een half jaar zullen die punten ook omhoog gaan.
Pietie C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Goedemorgen.
Wij hebben zaterdag 29.11.2014
met 5 personen super lekker gegeten.
En de bediening en de service waren goed.
de recentie die op de site van iens stonden klopten helemaal.
Wij komen daar graag nog een keer eten. Nog 1 Tip zet de kagel een graatje hoger het was er wel erg koud zaterdagavond 29.11.2014.
Groeten uit Gorredijk.