KEN-ICHI

Tussen Meer 85 A 1068 EZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206196402

Over restaurant KEN-ICHI

Blijf in vorm met verse sushi

Ken-Ichi serveert Japanse tradities met het beste van nu. De chef leeft zich in de keuken uit met verse ingrediënten als vlees, vis en groente. Alles wordt zonder vet bereid, dus je blijft er lekker fit bij. Volgens het All-you-can-eat concept kun je onbeperkt sushi eten voor een vast bedrag. Daarnaast zorgt ook de gezellige sfeer in dit restaurant ervoor, dat je het hier met gemak een hele avond doorbrengt. Je kunt je sushi ook afhalen of laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant KEN-ICHI

Maandag 15:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Sushi en kaart waren gemiddeld, geen verrassingen. Vond de sushi vergelijkbaar met andere 'allyoucaneat' restaurants.
Wel erg goed en oplettend personeel. Ook de sfeer in het restaurant is prima. Al met al prima plek, geen 'omfietser'.
Dewi_Jane .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Een prima sushi restaurant. Mijn man is islamitisch en het is een groot voordeel dat dit restaurant geen varkensvlees serveert. Zo kan mijn man rustig alles van de kaart kan kiezen. Een groot pluspunt.

De bediening is erg vriendelijk en herkent ons ook na een aantal keren hier gegeten te hebben. Verder wordt het eten vlot, warm en vers geserveerd.

Ik ben erg blij met dit all you can eat restaurant!
SophieEH .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We eten hier regelmatig (met zijn tweeën maar ook met grotere groepen) en zijn altijd zeer tevreden. Personeel herkent je van eerdere keren (wat altijd leuk is) en zijn erg aardig, eten is erg lekker (zowel ruime keus aan heerlijke sushi maar ook lekkere andere bijgerechten, ook genoeg keus voor mensen die niet van sushi houden). Sinds de verbouwing ziet het er allemaal nog mooier uit. Momenteel een all-you-can-eat&drink aanbieding die aantrekkelijk is. In sommige gevallen als je onbeperkt mag drinken komen ze in restaurants vervolgens veel te weinig langs voor nieuwe bestellingen maar hier kwamen ze al langs voordat je je laatste slok op had. Ze hanteren een mooie prijs voor een all-you-can-eat concept.
Kortom, zeker een aanrader!
Flavioamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hebben opnieuw bij Ken-Ichi avond gegeten. Dit keer heb ik mijn zuster meegenomen en zij was onder het indruk van het eten (het was haar eerste keer hier). Het was opnieuw smakelijk en de de gehele crew krijgt een 10 voor de zeer goede service.
Nogmaals bedankt voor de leuke avond en tot de volgende keer!
Kolenkit .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Ken Ichi is een prima all you can eat. Het eten is smakelijk, komt snel en is goed geprijsd. Datzelfde geldt voor de drankjes. Bij de goedkopere allyoucaneats heb je vaak te maken met relatief hoge drankprijzen maar dat geldt hier niet. Ook de bediening is attent, snel en goedgemutst.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het restaurant is recentelijk verbouwd en omgetoverd tot een mooi sfeervol restaurant met een moderne en Japanse interieur. De sushi's waren erg lekker en vers gemaakt. Het menu is zeer gevarieerd en bevat ook aparte gerechten die niet bij alle AYCE restaurants verkrijgbaar zijn. De bediening is heel vriendelijk en attent. Kortom, een aanwinst voor Amsterdam en een van de beste sushi restaurants.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mooi sfeervol restaurant die onlangs is verbouwd en dat is te zien. De sushi was vers en vooral de mango sushi viel in de smaak. Heerlijk! Presentatie van eten was top. Warme gerechten heb ik niet veel van geprobeerd maar was volgens mijn tafelgenoten goed. Ondanks op een drukke zaterdag werden we snel en vriendelijk bediend. Een van de betere AYCE tenten.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Inmiddels is het restaurant uitgebreid en volkomen verbouwd. Mooi, heel mooi, maar het is er niet gezelliger op geworden. Denk aan een gehorige bedrijfskantine. Maar wat ze echt NOOIT hadden mogen doen, is de bestelformulieren veranderen! Die waren ooit zwart/wit en gemaakt van echt schrijfpapier (zodat een potlood volstond). Nu hebben we te maken met glad folderpapier in diverse 'shades of grey' (van lichtgrijs oplopend naar donkergrijs) met dik omkaderde groene letters. Mede vanwege het feit dat de felle verlichting weerkaatst in het gladde papier, zijn de kaarten niet meer te lezen en ook niet meer te gebruiken (zonder leesbril). Het personeel kampt hier ook mee, want waar we in het verleden NOOIT een verkeerde bestelling kregen, kregen we er gisteravond liefst VIER. Dus, mensen: houd het eenvoudig. Het bestelformulier is een instrument en moet door beide partijen goed te gebruiken zijn. Nu vormen ze echter wat mij betreft een onoverkomelijk struikelblok. In plaats van volgende maand probeer ik Ken-Ichi dus pas weer over een halfjaar. Ik mag aannemen dat de bestelformulieren dan genormaliseerd zijn. Zo niet: domo arigato, het was leuk voor zolang het duurde!
Sybert S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
We zijn al vaker bij Ken-Ichi wezen eten en kwamen er onlangs weer. Ze hebben verbouwd en de kaart aangepast, waaronder meer desserts en groenten; prima. De sushi en grill zijn nog steeds lekker en betaalbaar, binnen het all-you-can-eat concept. Het personeel is erg vriendelijk. We moesten helaas wel veel langer wachten op de bestellingen dan eerdere keren en voor sommige items moesten we de bediening enkele keren herinneren. We kregen zodoende het idee dat de de capaciteit van de keuken niet voldoende is meegegroeid met het grotere restaurant.
Jeff B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Ken-Ichi!!! Super vriendelijke bedieningen ! Heerlijk eten zelfs voor de niet vis etende mensen heerlijke vlees gerechtjes! Sinds de verbouwingen!! ziet het er super uit!(zag het al voor de verbouwing!!) echt een aanrader voor alle sushi lief hebbers!
Jack F.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Na lange tijd niet te zijn geweest eindelijk weer tijd gehad voor sushi van ken-ichi. Ik was blij verrast toen ik binnen kwam, wat een verandering! Ze zijn helemaal verbouwd! De sushi is er niet minder op geworden, nog altijd even lekker als ervoor. Wij moesten naar een voorstelling en daar is goed rekening mee gehouden ivm de tijd. Wij hebben ons laten vertellen dat er binnenkort een nieuwe menu kaart komt, die gaan we zeker uitproberen!
Arend D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Een dagje uit in Amsterdam geweest, waarna een vriend deze restaurant heeft aangeraden. Ik vond het een stuk minder goed dan hij het heeft overgedragen. De sushi viel erg tegen voor een Japans restaurant. Was ook geïrriteerd dat we best even hebben gereisd ervoor. De service was matig aan de langzame kant.
HL1227 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Gisteren wezen eten bij kenichi in Osdorp. Voor mij was dat de 4e keer. En ik moet zeggen dat hun eten echt een van de beste zijn die ik heb geproefd bij verschilkende all u can eat resto's. Vooral de sushi's zijn erg vers. Je proeft het gelijk! Bediening super vriendelijk,attent en behulpzaam. Service die zij Bieden vind je tegenwoordig Niet Vaak. Tijdens ons gesprek met de ober vertelde hij dat ze binnenkort gaan verbouwen/uitbreiden. En dat er een nieuwe uitgebreide kaart gaat komen . Nou wij zijn benieuwd! We hebben al een reservering gemaakt voor na de verbouwing :)
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
wat een top restaurant dit is mijn vaste All you can eat restaurant!
Je word erg beleefd ontvangen door het personeel. ze zijn ook erg leuk met kinderen!
het eten is top, de sushi eet ik nergens anders meer... we zijn benieuw naar het nieuwe uiterlijk van het restaurant en we hebben vernomen dat er binnenkort ook een nieuwe menu kaart komt met uitgebreidere gerechten! deze gaan wij zeker snel uit proberen.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Prima sushi, lekkere miso soep, goede grill gerechten en overheerlijke sesamballetjes geserveerd met een kokos sausje als dessert. Dit alles, en een redelijk prijs, zorgde voor een fijne avond met zijn tweeën. De bediening was in het begin een beetje chaotisch maar later ging het vlot. De inrichting vind ik een beetje sober en zwart-wit-grijs is niet echt mijn smaak, maar wil je goede en verse sushi voor een redelijke prijs eten is het een prima plek
NicoleVa .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Ken-Ichi is een absolute aanrader, we komen hier al jaren regelmatig eten en dat we terug komen zegt alles al! Ruime en gevarieerde keuze uit werkelijk Verrukkelijke verse sushi's, overheerlijke warme gerechtjes en echt supervriendelijke bediening! Aardig, enthousiast en altijd attent! We blijven hier zeker weten ook in de toekomst nog terugkomen! Je kunt tegenwoordig ook via thuisbezorgd bestellen (jammer voor mij dat dat wat te ver is). Ook niet onbelangrijk, meer dan voldoende parkeerruimte!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Heerlijk met z'n tweetjes gegeten! Pas rond 6 uur gereserveerd, maar konden gewoon om 8 uur aanschuiven. Geen gekkenhuis zoals bij de grote sushischuren, dus ook normale interactie met het personeel en een normaal gesprek met je tafelpartner mogelijk. Zeer goed betaalbaar, lekkere wijn. Sushi erg goed, daarnaast vielen de grillgerechten en salades bij ons ook zeker in de smaak. Bediening is vriendelijk en attent en heeft verstand van zaken. Enige tip voor de sushi: easy met de bos/lente-uitjes, de overdaad had bij ons de nodige invloed op de smaak.
Boaz V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Heerlijk gegeten. De service was geweldig! Het personeel was erg vriendelijk en we hadden het gevoel dat we welkom waren. Een aanrader voor iedereen die van sushi houdt!
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ik ken dit restaurant als een chinees restaurant en dat is later omgebouwd naar sushi restaurant. Ik vind het all you can eat concept erg goed bedacht maar ik ben zelf geen grote eter. Ik heb wel erg kunnen genieten van de sushi. Ik vond het vers smaken en de bediening vond ik erg vriendelijk. Ik zou hier zeker vaker terug komen.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Leek een beetje een omgebouwde chinees. Sushi's waren ok niet meer niet minder, vleesgerechten waren slecht. Taaie biefstuk en lams kotelet. Bediening was wel heel goed. Maar helaas diir het eten geen aanrader.