Kelder65

Nieuwestad 65 8911 CK Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kelder65

Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gelunched bij Kelder 65. Leuk personeel, snelle service, de flammkuchen en de wraps waren heerlijk en vers. Aanrader voor een kleine lunch !
Mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Heerlijke plek voor koffie, lunch of home made gebak! Flammkuchen en clubsandwich zijn mijn favoriet! Vlotte bediening met verstand van zaken en alles wat uit de keuken komt is van een goede constante kwaliteit!
Rianne2310 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wat een ontzettend mooie zaak. Zelfs de bediening is tot in de puntjes verzorgd. Ben hier een paar geweest om te borrelen en happen. Want hun hapjes zijn zo lekker! Vooral de flammkuchen en de wrap met rundvlees en truffelmayonaise zijn om je vingers bij af te likken! De cocktails zijn soms iets aan de sterke kant, alleen het personeel staat open voor feedback! Hun terras is ook heerlijk en alles loopt soepel. Heb nog geen problemen of gekkigheden meegemaakt! Tip: reserveren (kan na 21:30 in het weekend niet meer)