Over het restaurant Kek

Koe en Kreeft in hartje Den Bosch

Bij een naam als Kek denk je natuurlijk meteen aan een hippe, moderne en pittige stijl. Al die ingrediënten zijn uiteraard aanwezig in dit trendy restaurant, maar Kek staat vooral voor koe en kreeft, de belangrijkste ingrediënten waar ze zich op het menu in specialiseren! Rundersukade, kreeftensoep of een lekker surf ‘n turf gerecht waar vis en vlees worden gecombineerd? De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant Kek

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Kek

Nick H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Uit eten zoals het hoort, als gast wordt je prettig ontvangen en het personeel is vriendelijk. De menukaart is niet te uitgebreid maar voor ieder wat wils!
Cathe R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Echt ontzettend goed, alles klopte!
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Voor de 2e keer ben ik met een kleinkind hier geweest om kreeft te eten. De kinderen zijn hier leuk opgevangen. Ze mogen zelf een kreeft uit het basin halen en DD-AR worden ze leuk in begeleid door de bediening. Ook aan tafel wordt er uitleg gegeven. Kortom de kinderen hebben genoten en opa ook uiteraard
Jacky R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig restaurant.
Leuke bediening
Zeer goed eten.
Leuk avondje uit !!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker eten, aangenaam kader, vlotte bediening, minpuntje: frietjes waren te hard gebakken.
Astro L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met 3 personen gegeten. Bediening vriendelijk, maar niet erg alert. Prijs/kwaliteit niet in orde. Combinatie 'stoer' vlees (lekker!) op plank spoort niet met gewriemelde groentenprutjes (te kleine porties, voor 2 personen ipv 3 personen). Frietjes slecht gebakken en te kleine portie voor 3 personen. Niet voor herhaling vatbaar helaas:-(
Yvette F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijke avond . Mooie entourage. Goede en persoonlijke bediening.
Hopelijk heeft het restaurant een wisselende kaart dan komen we zeker nog eens terug.
Taste als
Voorgerecht is een aanrader.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Er ging die avond veel mis, in de keuken en ook met de kassa. We moesten heel lang wachten maar werden prima opgevangen door het vriendelijke personeel. Extra broodje en worstje en gratis dessert. Uiteindelijk na 2 uur wachten toch heerlijk gegeten in een goede en sfeervolle omgeving. Niet goedkoop maar prijs, kwaliteit en sfeer heel goed. Wij gaan zeker een keer terug!
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hele vriendelijke bediening! Het is mogelijk om gerechten van de kaart te combineren, zodat je meerdere gerechten kunt proeven.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Bij de gerechten werdt niet verteld wat er op mn bord lag. Bij binnekomst een keer een drankje besteld daarna hele avond met een leeg glas op tafel gezeten. Voorgerecht was lekker ik had de kek tasting was gewoon lekker. Vriendin had de carpacho die vonden we beide een beetje te vol en te druk. Hoofd gerecht had ik surf n turf garnalen en steak de garnalen waren flauw en de steak was een beetje te taai. Toetje was heel leuk een chocolade bol met mouse erin had alleen in plaats van warm rood fruit liever warme chocoladesaus erbij gehad.
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was prima. Vriendelijk. We voelden ons welkom.
carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hadden een heerlijke avond. Voortreffelijk gegeten, attente, aardige bediening en sfeervolle inrichting. Aanrader!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Alleen de bediening kon echt beter. Er werd meerdere keren wat vergeten dat is gewoon jammer.
Eefje G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede service, leuke setting, eten was matig, vooral gezien de prijs.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
gezellige avond bij KEK , heerlijk buiten gegeten. mooie gerechten en top bediening. we komen snel weer terug.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima eten in fijne ambiance! Aan te raden!
Zenia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was lekker maar bediening verliep moeizaam; dat terwijl het echt rustig was. Duurde altijd heel lang voordat ze ons zagen en/of onze kant op kwamen.
Dirk N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zondag uit eten geweest met vriendin en familie ,het is ,echt een toprestaurant het eten is echt heerlijk zeer vriendelijk personeel ,gezellige sfeer echt top ,
Gr ,Dirk & Conny
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk eten, fijne bediening en goeie sfeer! In één woord: TOP
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
kreeft was heerlijk, vlees was eennountje nog beetje rood maar rest was heerlijk. Heel goed glutenvrij broodje.?Waren met onze 2 jarige dochter dat is altijd n uitdaging maar we kregen de gerechten wat sneller wat fijn was. Verder geen nare blikken of commentaar op n kleintje in de zaak ookal was ze niet al te rustig. Kleurtjes werden gebracht en hadden ook n kinderstoel die op de normale stoel werd geplaatst dacht wel ohh hoop dat ze niet teveel vlekt op die mooie stoelen maar ging goed. Ik raad aan er n plasticje onder te doen. We waten binnen 1,5 uur de deur weer uit. Oesters voor, surf en turf hoofd. Erg lekker en zeer mooi aangekleed.