Kek

Vughterstraat 100A 5211 GL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Kek

Koe en Kreeft in hartje Den Bosch

Bij een naam als Kek denk je natuurlijk meteen aan een hippe, moderne en pittige stijl. Al die ingrediënten zijn uiteraard aanwezig in dit trendy restaurant, maar Kek staat vooral voor koe en kreeft, de belangrijkste ingrediënten waar ze zich op het menu in specialiseren! Rundersukade, kreeftensoep of een lekker surf ‘n turf gerecht waar vis en vlees worden gecombineerd? De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant Kek

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
kreeft was heerlijk, vlees was eennountje nog beetje rood maar rest was heerlijk. Heel goed glutenvrij broodje.?Waren met onze 2 jarige dochter dat is altijd n uitdaging maar we kregen de gerechten wat sneller wat fijn was. Verder geen nare blikken of commentaar op n kleintje in de zaak ookal was ze niet al te rustig. Kleurtjes werden gebracht en hadden ook n kinderstoel die op de normale stoel werd geplaatst dacht wel ohh hoop dat ze niet teveel vlekt op die mooie stoelen maar ging goed. Ik raad aan er n plasticje onder te doen. We waten binnen 1,5 uur de deur weer uit. Oesters voor, surf en turf hoofd. Erg lekker en zeer mooi aangekleed.
Désirée S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Héél fijne avond gehad! Bijzonder vriendelijke bediening en lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
In 2015 en 2016 hier naar volle tevredenheid gegeten. Genoten ven de lekkerste kreeftensoep die ik ooit heb geproefd. Vervolgens bij verschillende gelegenheden steaks, burgers en indian daggers. Het was altijd ruim voldoende, mals en heerlijk.
Ik kan me vergissen, maar de kaart van 2017 lijkt aangepast. De kreeftensoep is ineens een stuk duurder. Grote steaks zijn niet meer te krijgen. Jammer, want voorheen was het American Style. Mega dus en daar wil ik ook best wat meer voor betalen, maar het maximum gewicht is nu 220 gram. We gaan het binnenkort maar weer eens proberen, want KEK is wel een toppertje.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
+ De inrichting was erg fraai. Vooral de bewegende beelden waren een lust voor het oog. Het was leuk om te zien wat voor beelden je erna weer zou krijgen.
+ Ontvangst was prima. Jassen werden netjes opgehangen (we stonden ernaast, maar voor de formaliteit prima!).
- De hoeveelheid dat erop de gerechten zaten was wat te weinig.
- Verder waren de frietjes veel te lang gebakken en was het meer chips.
- De serveer(st)er waren niet heel erg duidelijk. We moesten alles 2 of 3 keer navragen.
- De menu kaart (vooral dessert) was niet erg duidelijk.
- De dessert kaart werkt met 6.00, 7.50, 8.50. Ineens vonden wij een wijn met 6 waarbij ook de spatie ertussen ontbrak.
- Stond ook een gerecht op waar de spatie tussen ontbrak na de naam van het gerecht.
- De koekaart op de muur ontbrak een aantal nummers, maar ook een aantal nummers die wel op de kaart staan, maar niet op de koe. Serveerster wist ons geen antwoord te geven, ondanks dat ze er al 3 jaar werkte.
- Te weinig licht.
Bonnie V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Blijft een feest om hier te eten. 2x geweest en zeer goede ervaring. Pata negra smelt op de tong. Bijzonder aan te raden!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Eten is simpelweg altijd goed.. Het is een koe en kreeftrestaurant dus verwacht geen extreme variatie op de kaart. Service eveneens altijd netjes en (hoe druk ook) snel.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Goed vlees en goede kreeft, geen culinaire hoogstandjes maar wel kwalitatief goede ingrediënten.
D V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De intentie was goed, maar alles was het net niet. Steak tartare en chateaubriand vielen tegen.
dehart .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met man en kind van vier! Was de vierde keer dat ik hier dineerde. Super mals vlees, heerlijk kreeftensoepje, lekkere verse groente en de pata negra is ook een aanrader. Goed tempo, op tijd wijntje bijgeschonken. Erg vriendelijke bediening, met aandacht ook voor onze dochter. Die zelf de keuken in mocht voor haar toetje. De sfeer en aankleding hier vind ik ook heel warm. Mijn favoriete muziek werd gedraaid. En de langzaam grazende koeien maakten het af. Wij komen zeker terug!
toine15 B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst werd je ouderwets welkom geheten. Dat doet altijd goed. Dat we vervolgens, ondanks dat we op een bepaalde tijd hadden gereserveerd, ruim later aan tafel konden deed dat weer wat afbreuk aan deze goede start. Verder niets dan positiefs. Leuke sfeer en aankleding, gezellige bediening en prima eten. De kreeftensoep was erg lekker, de vitello van koe en kreeft heerlijk en de hoofdgerechten (ossenhaas spies, chateau briand, kreeft ravioli en "koe van de dag") waren ook erg goed. Pistache panacota als nagerecht was ook prima. Klein minpuntje; de cappuccino had warmer gemogen. Uiteindelijk een leuke avond gehad en viel de rekening niet eens tegen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
vanwege goede recenties, zijn we met z'n 5-en hier geweest. We werden goed ontvangen,maar direct door iemand anders weer naar onze tafel gebracht.
Bij de voorgerechten werd de steak tartare erg goed aan tafel bereid. Anderen kozen voor tonijn. Deze was lekker, maar kleine protie.
Bij de uitleg van de hoofdgerechten ontstond er een communicatie probleempje. We dachten dat er alleen mager vlees (sucade) was of vet vlees (ribeye). Dit bleek niet het geval te zijn. Besloten om een indian dagger, enkele burgers en sucadevlees te bestellen. De burger was verrassend lekker, de indian dagger en sucadelappen teleurstellend.
Al met al hadden we er iets meer van voorgesteld.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben t duurste menu genomen , kreeft en vlees , echter t vlees was zo taai ,dat je t bijna niet kon doorsnijden en moeilijk te kauwen . Jammer ! De kreeft was heerlijk.
We hebben t gemeld , t meisje dat ons bediende zou t navragen en vertelde later dat dit t staartstuk was , en dat dit soort vlees nou eenmaal zo was ??
Enfin , voorgerecht was heerlijk , maar erg jammer van t vlees.
Geu K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
1 en 4 zijn onze kinderen en ze hebben een fantastische avond gehad. Met kreeften knuffelen, zelf een toetje maken en tussen de gerechten door een kleurplaat inkleuren. Het was een ontspannen avond met heerlijk eten. We komen snel weer eens terug vanuit Drenthe.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten was heerlijk echter de bediening was een ramp. Eerste deel van de avond moesten we telkens vragen om een dankje. Daarna kwam er telkens iemand anders van de bediening, ze wisten niet van elkaar wie waar mee bezig waren. Erg jammer want het was anders echt een geslaagde avond
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten was super
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Buitengewoon smakelijk gegeten hier. We waren er voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst. Er staan zo veel overheerlijke gerechten op het menu, dat we zeker terugkomen om er meer te proberen. Vlees en vis (ook schaaldieren), prima bereid en goed geportioneerd. Extra frietjes als je wilt, gezellig interieur en ook de bediening was vriendelijk.
Het was er wel erg druk, maar dat is alleen maar positief.
Het enige minpuntje was het tv-scherm. Dat leidt wel af, maar gelukkig zat ik er niet direct voor.
Laavus ..
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met een gezelschap van 8 personen wezen dineren bij Kek. Heerlijke pata negra als aperitief, niets op aan te merken. Vervolgens
2 flessen gruner veltliner bestelt. Duurde lang voordat deze op tafel stonden. Vervolgens het eten bestelt vooraf 3 bereidingen van tonijn en als hoofdgerecht een hele gegrilde kreeft. Ook de voorgerechten lieten lang op zich wachten, maar waren prima. niet heel bijzonder maar gewoon oké. De bediening niet attent op lege glazen of het afruimen van de tafel. Ook het hoofdgerecht liet lang op zich wachten en wederom geen bedienend personeel die attent is op lege glazen. De kreeft was wel op de grill geweest maar dat voegde niets toe aan de smaak, zonde. De frites met de schil daarentegen waren heerlijk.
conclusie: leuke zaak met mooie producten die met wat extra zorg en aandacht voor product en gast uit kan blinken.

misslola .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima gegeten hier, maar de bediening was ronduit slecht te noemen.
We moesten zelf steeds vragen of we iets mochten bestellen, terwijl het niet druk was en er ruim voldoende personeel rondliep. Bij het aan tafel gaan, was de tafel niet schoon en één couvert niet geheel opgedekt. (we waren met 4en) Nadat ik hier melding van maakte kreeg ik een doekje om zelf de tafel schoon te maken ipv dat het gedaan werd.
Bij het weggaan moesten we opnieuw vragen om de rekening, moesten we zelf onze jassen pakken en kregen we geen afscheidsgroet.
Er wordt geen kraanwater geschonken op verzoek en de rekening was niet in verhouding. Jammer dat de bediening de kok naar beneden haalt.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten! De bediening is erg vriendelijk maar niet altijd even efficient.