Kek

Vughterstraat 100A 5211 GL Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Kek

Koe en Kreeft in hartje Den Bosch

Bij een naam als Kek denk je natuurlijk meteen aan een hippe, moderne en pittige stijl. Al die ingrediënten zijn uiteraard aanwezig in dit trendy restaurant, maar Kek staat vooral voor koe en kreeft, de belangrijkste ingrediënten waar ze zich op het menu in specialiseren! Rundersukade, kreeftensoep of een lekker surf ‘n turf gerecht waar vis en vlees worden gecombineerd? De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant Kek

• Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten was super
Laavus ..
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met een gezelschap van 8 personen wezen dineren bij Kek. Heerlijke pata negra als aperitief, niets op aan te merken. Vervolgens
2 flessen gruner veltliner bestelt. Duurde lang voordat deze op tafel stonden. Vervolgens het eten bestelt vooraf 3 bereidingen van tonijn en als hoofdgerecht een hele gegrilde kreeft. Ook de voorgerechten lieten lang op zich wachten, maar waren prima. niet heel bijzonder maar gewoon oké. De bediening niet attent op lege glazen of het afruimen van de tafel. Ook het hoofdgerecht liet lang op zich wachten en wederom geen bedienend personeel die attent is op lege glazen. De kreeft was wel op de grill geweest maar dat voegde niets toe aan de smaak, zonde. De frites met de schil daarentegen waren heerlijk.
conclusie: leuke zaak met mooie producten die met wat extra zorg en aandacht voor product en gast uit kan blinken.

Misslola .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima gegeten hier, maar de bediening was ronduit slecht te noemen.
We moesten zelf steeds vragen of we iets mochten bestellen, terwijl het niet druk was en er ruim voldoende personeel rondliep. Bij het aan tafel gaan, was de tafel niet schoon en één couvert niet geheel opgedekt. (we waren met 4en) Nadat ik hier melding van maakte kreeg ik een doekje om zelf de tafel schoon te maken ipv dat het gedaan werd.
Bij het weggaan moesten we opnieuw vragen om de rekening, moesten we zelf onze jassen pakken en kregen we geen afscheidsgroet.
Er wordt geen kraanwater geschonken op verzoek en de rekening was niet in verhouding. Jammer dat de bediening de kok naar beneden haalt.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten! De bediening is erg vriendelijk maar niet altijd even efficient.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
lekker gegeten op het mooie terras! leuke bediening ook. De enige aanbeveling zou zijn om wat salade of groente als bijgerecht te serveren.
Toinevg .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
KEK is een mooi resraurant.De gerechten zijn van een bovengemiddelde kwaliteit, leuk gepresenteerd met waar nodig goed advies van het spontane en deskundig personeel.
Dat is volgens mij een korte en goede recensie van de belevenis KEK. Er zijn ook verbeter puntjes zoals de bijgerechten. Die alleen bestond uit frietjes. Frietjes waren niet erg warm en qua vorm -zeer donker en bijna verbrande zeer kleine stukjes- niet erg smaakvol. Persoonlijk was een kleine salade als bijgerecht ook welkom. Jammer omdat het hoofdgerecht en overige zaken zoals ambiance en personeel perfect waren. Komen wij hier nog terug? Jazeker !!!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik vond het heel bijzonder. Ik had het vegetarische gerecht. En de minste groenten op mijn bord van de hele tafel. Ook miste ik iets van salade. Het eten zelf was wel lekker. Ik had spijt dat ik niet voor de asperges ben gegaan. Dan had ik meer groenten gehad. Het toetje was heerlijk!
Phreque .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten: surf & turf van kreeft en steak met bisque vooraf en crèpes suzette toe. Dit zijn niet voor niets klassiekers geworden. Lekker gezeten in ongedwongen sfeer. Geweldige bediening die en passant aan tafel de crêpes klaarmaakte.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Verrassend restaurant op een hele mooie plek in Den Bosch. Zowel de Plat Aziatique als de surf and turf waren erg lekker. Dat gecombineerd met leuke en attente bediening...
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wat een lekker eten. En wat een goede kaart (voor een koe en kreeftliefhebber althans) Mindere keuze voor een vergetarier. Vlees op uitstekende wijze klaar gemaakt. Heerlijke frites, goede mayo. Alles vers, zeker een reden om terug te gaan komen.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen en begonnen met de oesters en pata negra, heerlijk. Hoofdgerechten heerlijk vlees, met fijne groeten en huisgemaakte patatjes en als toetje de crêpes suzettes en bij dit alles een heerlijke wijn. Kortom: een heerlijke avond uit!
RobertKl .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
HEERLIJK.
Voor wie van vlees en/of kreeft houdt moet een bezoek brengen aan KEK.
Keus uit overheerlijke gerechten van de mooiste stukken rundvlees.
Wij hebben ons alle gangen laten verrassen door de chef. Elke gang werden we voorzien van een plateau voorzien van de lekkerste gerechten. Alles is vers, de kreeften zwemmen zelf nog tot voor de bereiding boven de open keuken.
Bediening is attent en heeft kennis van de producten.
Voor een heerlijk avondje tafelen ga een naar KEK
Peetje09 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eten was goed, bediening aan tafel voor de kreeft was leuk om te zien. Daarnaast ook lekker. Van de bereiding van de chateau briand aan tafel had ik een andere voorstelling. Deze werd aan tafel alleen in plakjes gesneden en meer niet. Jammer, maar het vlees was daarom niet minder lekker.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na een slechte ervaring op een andere locatie (gereserveerd maar niet echt welkom) via via bij KEK terecht gekomen. Fijne ontvangst en prima bediening. Hebben een heerlijk stuk vlees verorbert (ben de naam kwijt, ergens van de staart) en daarbij een mooie wijn gedronken. Gewoon erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar!
Fanne E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Al eerder heerlijk gegeten bij Koe en Kreeft, maar deze keer viel het tegen. De ambiance en service is nog steeds prima maar het eten was matig. Een aantal voorgerechtjes van de Kek Taste scoren nog een ruim voldoende, maar het hoofdgerecht (een kilo kreeft) was een grote teleurstelling. Het kreeftenvlees was taai en er zat weinig smaak meer aan.
Een fles Gewurztraminer uit 2007 van de wijnkaart besteld, er werd een fles uit 2010 gebracht, blijkt de leverancier overgestapt naar een jonger jaartal. De prijs op de bon bleef wel hetzelfde. Minpunt.
Na deze avond geen aanrader om naar toe te gaan, de prijs/kwaliteitverhouding is een beetje zoekgeraakt.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Eerste keer hier wezen eten op aanraden van iemand uit Den Bosch. Restaurant met veel vlees/vis surf 'n turf style gerechten op de menukaart. Op zich ziet de kaart er redelijk uit, zonder echt verrassende gerechten. Gekozen voor een 3-gangen menu. Voorgerecht van rivierkreeft en carpaccio had weinig smaak, kroketten van tafelgenoot ook niet heel bijzonder. Hoofdgerecht van rundvlees en scampi's an sich redelijk goed, werd in tegenstelling tot wat ik hier vaker lees wél gevraagd hoe gaar het rundvlees moest zijn. Scampi's werden echter doorgesneden en vermoedelijk op de plaat gebakken, waardoor je zelf de schaal er nog van af moet peuteren, niet echt mijn hobby tijdens een avond uit eten. Crème Brûlée zonder vers gebrande caramellaag maar gewoon rechtstreeks uit de koeling. Fles water die besteld is maar waar we een uur op moesten wachten (zelfs na herinneren van de bediening eraan) en bediening die de hele avond sowieso een wat gehaaste indruk maakt. Van de wijn de Chenin Blanc geproefd (prima) en de Rioja (niet geweldig, wel aanzienlijk duurder). Met de rekening van € 110,- voor 2 personen al met al niet een juiste afspiegeling van prijs/kwaliteit, er zijn zaken in Den Bosch waar ik beter gegeten heb binnen dit segment. Zou eigenlijk een 6,5 willen geven voor het eten daardoor maar dat kan helaas niet.
Beursfeud .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gezellig restaurant, erg vriendelijke en attente bediening (Danielle).
Sexy lobster salade was helaas zeer magertjes.. Salade van €29,50!
Gewone sla zonder opsmuk met stukjes kreeft er tussen. Simpele dressing, geen tomaat o.i.d. er bij, geen brood, buiten slablaadjes geen ingredienten die een luxe salade tot een succes maken...Hier kun je geen €29,50 voor vragen..Voor de rest geen salades op de kaart... Biedt dan een heerlijke salade aan met reepjes bief , kip etc. aan voor €12,50, die kun je overal krijgen...Alleen kreeft maakt een salade van €29,50 nog niet tot een succes.. Heel jammer!
De rest was heerlijk!
Bramschaik .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We hebben entrecote en kreeft gegeten. Die waren op zich wel prima, maar als jouw restaurant "Koe En Kreeft" heet, hadden we meer verwacht; de entrecote was goed klaargemaakt maar het vlees was niet erg mals en de kreeft was wat vlak en net gaar. Als je dan naar prijs-kwaliteit kijkt, hebbem we vaak lekkerder/beter gegeten
Value .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Uitstekend al fresco gegeten tijdens de Nationale restaurantweek.
Begonnen met mooie Tanqueray 10 gin-tonic van hun speciale gin kaart.
We kregen ook een flink stuk lekker bruinbrood met een olijfolie dip en kruidenboter.
Vooraf een kopje lobster bisque met "vitello lobsterato" (zo noem ik het maar), plakjes kalfsbief met stukjes kreeft, zongedroogde tomaat, rucola en limoenmayo.

Hoofdgerecht was rose gegaarde kalfsbiefstuk en tempura gambas met een groene kruidenjus, met perfect gekookte zachte groente en heel lekkere frietjes in hun jasje.
Als dessert een heerlijke bitterkoekjes ijscake.
Allemaal heel erg lekker.

De bediening was stukken beter dan enkele maanden geleden.
We hebben genoten, maar goedkoop zijn ze niet bepaald.