Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Oreo cheesecake
      Tiramisu

Over het restaurant Kek

Koe en Kreeft in hartje Den Bosch

Bij een naam als Kek denk je natuurlijk meteen aan een hippe, moderne en pittige stijl. Al die ingrediënten zijn uiteraard aanwezig in dit trendy restaurant, maar Kek staat vooral voor koe en kreeft, de belangrijkste ingrediënten waar ze zich op het menu in specialiseren! Rundersukade, kreeftensoep of een lekker surf ‘n turf gerecht waar vis en vlees worden gecombineerd? De keuze is aan jou, maar je kunt er zeker van zijn dat je een bijzonder gerecht voorgeschoteld krijgt!

Meer informatie over restaurant Kek

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag: 17:30 tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Kek

Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het duurde allemaal heel lang en totaal geen persoonlijke aandachr. We waren echt een tafeltje dat afgewerkt moest worden.
Marie-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
sfeervolle omgeving, uitstekende gerechten, klantvriendelijk personeel. Top restaurant
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor de 2e keer erg lekker gegeten bij dit restaurant via de AH actie. Vriendelijke en attente bediening, gezellige ambiance en goed eten. Voor herhaling vatbaar!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het begon al met hfeit dat ik een tafel bij het raam gevraagd had. Dit was niet mogelijk, hoewel de tafel de hele avond leeg is geweest. Je zit erg dicht op elkaar zodat er geen privé gesprek mogelijk is. Dat is wel jammer.
Toen we ging zitten hebben we meteen brood besteld. Hier hebben we een uur op moeten wachten en kregen we pas nadat het voorgerecht uitgeserveerd was.
Ik had de steak besteld, doorbakken. Deze was medium rare en het duurde zolang voordat we het kregen en bijna net zolang voordat ik een medewerker kon wenken, dat ik er de lekkere stukjes maar van op heb gegeten en de rest laten liggen. Mijn vriend heeft ruim een halfuur op zijn biertje zitten wachten, 2 keer om moeten vragen. Zelfs na al onze klachten werd er geen enkele oplossing last staan compensatie geboden. De mensen naast ons moesten zelfs zo lang op hun hoofdgerecht wachten dat ze zijn vertrokken. Zeker geen aanrader dus! Jammer!
J L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was accuraat en de gerechten smaakten voortreffelijk. Allemaal dagverse producten. We komen graag nog een keer terug.
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
heel mooi restaurant en vriendelijke bediening ,Eten was lekker.minpuntjes zijn :de frite was voor de helft kleine stukjes en het dessert werd op tafel gezet in een limonade glas zonder enige opmaak. Zonde want het oog wil ook wat
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
vriendelijk personeel goede bediening
Hera G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bon.
Wies T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Mijn steak was erg goed en de saus "beurre de Paris" was heel apart en lekker. De zalm van mijn echtgenoot was lekker gekruid. Alleen het toetje werd opgediend in een glas en die had ik liever op een bordje gehad met entourage.
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Het was te druk voor een persoon in de bediening. Daarom liep hij wat achter de feiten aan. Voor de rest prima gegeten. We gaan zeker nog een keer terug.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
de bediening was behoorlijk chaotisch, wellicht nauwelijks horeca ervaring?
Carlus S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De frietjes waren erg doorbakken en saus over de zalm was zout. Huiswijn was goed voor- en nagerecht prima.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke sfeer, de steak was echt super.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooi, sfeervol restaurant.
Heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening.
Komen zeker terug.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hebben met allen heerlijk gegeten , een aanrader voor anderen !
Vriendelijk personeel .
Komen zeker nog een keer terug voor a la carte !
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Hebben met allen heerlijk gegeten. Een aanrader voor anderen.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Met de AH-restaurant actie gegeten bij KEK. Ondanks het keuzemenu zeker genoeg keuze voor de vis- en vleeseter. Het was moeilijk kiezen omdat alle gerechten er lekker uitzien. De kreeftensoep is een aanrader maar ook de chipolata, steak, zalm en desserts waren heerlijk. Bedieningg is informeel, vriendelijk en behulpzaam. Mooi restaurant! Wij komen nog eens terug om kreeft te eten.
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Goede bediening, vriendelijk en attent. Geen lange wachttijden tussen de gerechten, maar zeker ook geen gehaast tussen de gangen.
Aanrader!
Renske C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Toen we droge wijn bestelde kregen we zoete. Het hoofdgerecht en toetje liet lang opzich wachten. Maar gelukkig goed gezelschap dus een mooie avond.