Kek Delft

Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
onwijs leuke hippe tent waar je heerlijk en eerlijk kan eten en drinken voor een mooie prijs.
een aanrader voor een ieder die in delft centrum iets lekkers te eten zoekt.
Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Geluncht bij Kek. De bank waar wij buiten op gingen zitten was helaas nat, het had eerder die dag geregend en niet droog gemaakt.
De limonades op de kaart zijn erg lekker en verfrissend. De zomerse salade was lekker maar weinig.
Decor binnen is erg leuk, service was prima.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We hebben hier appeltaart en een soort van ontbijt/brunch, met heerlijke koffie genuttigd. Het stuk appeltaart was mega groot en ontbijt was meer dan je op kunt (maar dat is natuurlijk persoonlijk). Het eten zag er allemaal erg verzorgd uit en was erg lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De hond kreeg gelijk een bakje water en een koekje. De sfeer is er huiselijk, gezellig en gemoedelijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Hier vandaag voor het eerst gegeten. We kwamen hier voor de weed burger maar deze was helaas niet meer op de menu terwijl het wel wordt aangegeven op de site. Ik. Mijn vrouw had de portobello sandwich besteld. Die vond zij heerlijk. Ik had de pulled pork sandwich besteld. Hier was ik niet blij mee. Ik kreeg op ieder stukje brood 2 kleine stukjes pulled pork. Gelukkig hebben ze uitstekende service dus er werd tussendoor gevraagd of het lekker was. Die van mij ging terug naar de keuken en ik dacht "ok goed ik krijg het gewoon weer opnieuw. Toen het terug kwam kreeg ik op een leeg bord 1 broodje zonder rucola wat er wel allemaal bij hoorden. Het was dezelfde broodje bier was wat extra pulled pork opgedaan en een beetje warm laten maken. Wat ik terug kreeg was een nat vies broodje zonder smaak. Jammer. Deze mocht ik wel van de rekening afhalen want ik wou niet dat het voor de derde keer fout ging. Een tip als iemand iets niet lekker vind zorg er dan voor dat je het eten opnieuw klaar maakt. Een goed restaurant doet dit. Als de kok te eigenwijs is moet er maar een nieuw kok komen die wel luistert naar de mens. Bedankt iig voor de goede service want daardoor was mijn dag nog niet helemaal stuk gemaakt. Maar lekker gegeten heb ik niet.
C R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Kek is een ontzettend gezellige plek voor een kop koffie of een lunch met één van de heerlijke broodjes. De kaart gaat mee in de ' food trends' anno nu met bijvoorbeeld slowjuice sapjes, diverse koffie en originele broodjes. Elk gerecht heeft een leuke twist. Het personeel is ondanks de vaak grote drukte, altijd even vriendelijk en vrolijk. Het is altijd het wachten op een tafeltje waard; ik kom hier graag!
Stevens94 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De lekkerste koffie van Delft. Leuke aankleding, gezellig sfeer en heerlijke suikervrije gebakjes. Ook leuk dat je alles van de inrichting kunt kopen.
Eastwood82 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat een leuke tent! We moesten even wachten voordat we een tafeltje kregen, meer mensen vinden dit een fijne plek om te lunchen... Maar het was het wachten waard! Tijdens het wachten kun je mooi de leuke spulletjes en hebbedingetjes bekijken die ze verkopen. Heerlijk gegeten en lekkere verse sap gedronken. Fijn is ook dat ze met alle soorten allergieën rekening houden. Vriendelijke bediening ook! Ik kom zeker een keer terug als ik in Delft ben.
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We werden getipt om te gaan lunchen bij Kek. Wat een leuke zaak is dit! En wat een vriendelijk personeel! Hier kunnen ze in de Amsterdamse horeca nog veel van leren;-) We waren wat laat qua lunch, dus niet alle gerechten waren meer voorradig, maar het rustieke broodje met gecarameliseerde pompoen en geitenkaas was een topper. Ook de weekspecial met broccoli/maiskoekjes met huisgemaakt bieten hummus was heel erg smakelijk. En dan de verse sappen. Leuk geserveerd in zgn. mason jars. Wel iets te veel ijsklontjes gebruikt, maar niet minder lekker hierdoor. Wij komen hier graag weer terug als we weer eens in Delft zijn.
ProeverDL .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke koffie met heerlijke taart in een fijne setting. Jammer genoeg weten meer mensen dit en kan het er druk zijn. Desondanks heb ik altijd een plekje gehad. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam.
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een leuke hippe winkel/lunchroom/koffieplek. Heerlijke koffie goed power ontbijt en vriendelijk personeel.
Vaak druk maar dat komt door de kwaliteit ook leuke spulletjes voor thuis of om kado te geven kan je hier kopen. Inrichting apart.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Kek is absoluut mijn favoriete koffie-, lunch- en werkplek in Delft. Ik kom hier heel vaak en het is altijd goed eten, altijd gezellig en altijd top in de bediening. Ik kom hier heel heel graag! Aanraders: De worteltaart en de gemberlimonade, maar eigenlijk is alles op de kaart lekker.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wat werd ik hier blij van! Hier 'snappen ze het'!
De ambiance is fantastisch, leuke snuisterijen te koop ook. De gerechten zijn goed afgestemd qua smaken, er worden goede producten gebruikt (dat proef je!) en het wordt leuk opgemaakt. Allerhande drankjes (karnemelk mey vlierbloesemsiroop, jum!) en heerlijke koffie!
Tenslotte aardige mensen in dienst die hun werk zichtbaar leuk vinden.
Zo gauw ik kan kom ik weer eens terug!
Westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Hippe zaak die al vroeg open is (top).
Heerlijk goed de dag beginnen met een gezond en vers sapje en een power ontbijt in de vorm van een yoghurt met noten, zaden en fruit. Goede koffie.
Joyce365 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Super hippe koffietent! Lekkere koffie, broodjes, taartjes, etc. Het personeel heeft aanzienlijk plezier in het werk en straalt dat ook zeker uit. Verder is het heel modern en gezellig ingericht en is bijna alles er te koop, van stoelen tot kasten. Echt een aanrader!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Leuke 'nieuwe' koffie-/lunch adres in Delft. Lekkere kaart: zowel gezond als 'zondigen' ;-)
Relaxte sfeer, leuk decor en vriendelijke bediening.
Jammer dat het er rond lunchtijd altijd zo druk is waardoor ik het toch maar elders ga proberen.... ;-)!
DelftEssie .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Tja, eigenlijk een heel erg leuke tent. Ontzettend aardige bediening, hip interieur: een aparte lunchzaak waarvan je vrolijk wordt bij binnenkomst. Helaas blijf ik het eten matig vinden. Vooral t gebak valt tegen. Bij de appeltaart een zompige, nog ongare bodem en bij de passievrucht cheesecake valt de passievrucht smaak ver te zoeken (of was dat t gelatine laagje met 3 pitjes passievrucht?). De koffie maakt weer een hoop goed en ook de thee is met diverse heerlijke smaken prima. Ik kom er graag vanwege de sfeer; misschien nog wat meer zorg voor het gebak..?
Pauwelkwak .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Prima ontbijt / lunch/ koffie gelegenheid.
Vriendelijke bediening prima sfeer.
Mooie cappuccino iets mindere koffie. Lekkere zoetigheden voor bij de koffie en een mooie lunchkaart met gezonde gerechtjes.
decor met smaak ingericht en de spulletjes kan je ook kopen voor thuis.
C R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Ontzettend leuke lunchroom in hartje Delft. Leuke en enthousiaste bediening en een heerlijke kaart. Op de kaart kun je zowel gezonde, verse broodjes als minder gezonde zoetigheden vinden. Het decor van de lunchroom is ook ontzettend leuk. Hip, maar toch huiselijk! Ik kom hier erg graag.