Keetje bij de Sluis

F.B. Deurvorststraat 6 7071 BH Ulft Nederland Kaart

Over het restaurant Keetje bij de Sluis

Op het menu een Achterhoeks accent

Dit verrassend authentiek ingerichte restaurant ligt aan de Oude IJssel. Op de kaart vind je gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken, met een onvervalst Achterhoeks accent. Lunch, brunch, diner of gewoon een heerlijk kopje speciale koffie, het is hier allemaal mogelijk. Met het driegangen proeverijmenu krijg je van alles het beste. Er is ruimte genoeg om een gezellig feest te organiseren. Keetje bij de Sluis zorgt er ook dan voor, dat de catering tot in de puntjes is geregeld.

Meer informatie over restaurant Keetje bij de Sluis

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

a.ton1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Leuk restaurant, goede bediening en kwaliteit eten op prijsniveau. Gewoon goed.
Tournado had een typische smaak (verbrand hout) . Is toegelicht n.a.v. mijn vraag. Had dit liever naturel gehad.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Heerlijk gegeten, meer dan voldoende en een uitstekende bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Proberen erg hun best te doen zijn vriendelijk sfeer is oké verwarming mag iets hoger en eten is lekker maar mist het wauw gevoel. Vlees was wat aan de droge kant salade niet aangemaakt. nog wat puntjes van verbetering maar zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.
scheers S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was prima.Bediening erg vriendelijk.
Helaas zaten wij in de serre waar het erg koud was en wij elkaar bijna niet konden verstaan doordat er ook een grote groep zat die erg veel geluid maakte
anita G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
5 kwartier op lauwe soep moeten wachten. daarna kreeg ik een doorbakken varkenshaas. Al met al erg slecht, ze zien mij er niet weer!
Benniehi H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer goede bediening - prima kwaliteit en erg lekker.
Wij komen zeker terug.
Deeverhaar .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het vis gerecht viel erg tegen. Het bord was zelfs niet mooi opgemaakt. Andere gerechten waren heerlijk.
We komen graag terug.
José A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Er was een menu met drie gangen en uit elke gang had je keuze uit drie gerechten! Het hoofdgerecht met varkenvlees overbakken met brie en honing van mijn man, en de kipspies met bijlage
van mij was verrassend net even wat specialer dan ik verwachtte!
De bediening was top en zeker voor herhaling vatbaar!!????????
angenentjes .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij het Keetje bij de Sluis. Het eten en de bediening was zoals gewoonlijk weer prima. We zullen zeker terug komen
R. C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We werden keurig ontvangen, de jassen konden bij de tafel opgehangen worden aan speciale haken aan de muur. We zaten aan een tafel bij raam en dicht bij de toog. Mooie plek. Het menu bestond uit een driegangendiner met porties van ruim formaat. Allemaal voorbereid in eigen keuken. Het is een mooie locatie om " an te goan!"
John T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Iens had een foutje gemaakt en de reservering niet doorgegeven en dat komt slecht uit in een vol restaurant maar dat werd door de de eigenaar prachtig opgelost. Hij belde een vaste klant (reservering) of die misschien iets later wilde komen eten. Zo kregen wij toch een tafel en een drankje van de eigenaar. HEERLIJK gegeten en gedronken! AANRADER!!!!!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ik had mijn vriend hiermee uiteten genomen voor zijn verjaardag. We hebben beiden erg genoten van het eten en de bediening was erg vriendelijk . Ook hoefden we niet lang op ons eten te wachten hetgeen ook wel heel prettig was.
Kortom een geslaagde avond
jolandakuipers1958 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
hetgeen was erg lekker en ruimvoldoende, ze kwamen steeds vragen kf we genoeg hadden. De bediening was er vriendelijk. We bevelen dietbrestaurant aan.
MarikeB .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Mooi restaurant met een prettige sfeer. De bediening is zeer goed en vriendelijk!! Heerlijk gegeten, alleen jammer dat de couscous op was...
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel vriendelijke ontvangst! Zeer goed gegeten. Je kon kiezen, wat je wilde! Alles was gewoon perfect ! Gaan we nog eens een keer naar toe!
esmaraldaliebrand .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super gegeten...voor herhaling vatbaar.vriendelijke bediening.
We hadden er een heerlijke huiswijn bij.
Beetje huiskamer idee, niet oubollig maar wel gezellig..
willie.lowenthal .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben uitstekend bij Keetje bij de Sluis gegeten. Daar heeft de prettige en vriendelijke bediening zeer zeker aan bijgedragen. Wij raden Keetje bij de Sluis bij vrienden zeker aan.
barbara-koert .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg vriendelijke bediening. Decor is ok. Eten kan iets beter. Sate was niet zacht, er zat een zeentje in. Ligging van het restaurant aan het water is ok.
mgraat .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantbon. We vonden het eten matig. We zouden hier nooit 2 x € 29,50 voor betaald hebben. Nu was dus het 2e drie-gangendiner gratis. De mosterdsoep was veel te dik en melig. Vis en vlees flauw en de bijgerechten zeer karig en ook flauw (halfgare broccoli en worteltjes, eenvoudig bakje sla). Als nagerecht hadden we hangop. Deze was erg zuur (ook door het bosfruit dat erin zat). De bediening was prima en correct en vriendelijk. Doordat we niet buiten konden zitten vanwege het weer zaten alle AH-deelnemers in een ongezellig zijzaaltje. Ik zou dit restaurant niet aanraden aan anderen en kom hier ook niet meer terug. Iedereen doet erg zijn best maar het eten is onder niveau. Monique & Jan
koosenmarga .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke soepen als voorgerecht, ook de rest van het eten was lekker. De bediening was fantastisch!! Heerlijk rustig even uit eten. Wij gaan zeker vaker!!