Keetje bij de Sluis

F.B. Deurvorststraat 6 7071 BH Ulft Nederland Kaart

Over het restaurant Keetje bij de Sluis

Op het menu een Achterhoeks accent

Dit verrassend authentiek ingerichte restaurant ligt aan de Oude IJssel. Op de kaart vind je gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken, met een onvervalst Achterhoeks accent. Lunch, brunch, diner of gewoon een heerlijk kopje speciale koffie, het is hier allemaal mogelijk. Met het driegangen proeverijmenu krijg je van alles het beste. Er is ruimte genoeg om een gezellig feest te organiseren. Keetje bij de Sluis zorgt er ook dan voor, dat de catering tot in de puntjes is geregeld.

Meer informatie over restaurant Keetje bij de Sluis

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Keetje bij de Sluis

Ans R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was er druk, waardoor het Wat langer duurde maar dit werd al direct vermeld.we Wisten meteen waar we aan toe waren.maar het eten was heerlijk! De bediening was correct!
LotJos .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten, AH restaurantactie, we konden kiezen uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten of gewoon van de kaart met kleine bijbetaling.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gastvrij, gezellig en gastronomisch. Kwaliteit van de lunch beloofd veel voor het diner. De pitjessoep, het broodje carpacio en het broodje warme brie smaakte voortreffelijk.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ruime keuze uit menu's, waarvan sommige met een bijbetaling op het AH menu! Uitstekend gegeten in gezellige sfeer! Fijne en correcte bediening!
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prijs kwaliteit in orde. Bediening goed. Vriendelijke ontvangst. Tevreden met het gebodene. De porties waren afgepast op een maag van grote afmetingen; voor ons was een twee gangen menu al voldoende geweest.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met AH uit eten gegaan. Mochten tegen geringe bijbetaling afwijken van de AH-menu's. Heel vriendelijke bediening, gezellige atmosfeer, topplek!
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, groentesoep en mosterdsoep was lekker, vispotje was heerlijk. t Nagerecht was heerlijk met advokaatmousse om af te sluiten.
amigo01 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een heerlijk avondje 'uit'!
Erg vriendelijk ontvangen in het gezellige bruine eetcafé. Fijn dat er een keuze gemaakt kan worden voor kleinere porties (nog ruim voldoende)
We hebben lekker gegeten en genoten.
JanvandeWal .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
een zeer leuke avond gehad in een uitermate prettige sfeer.
de ontvangst en de omgang met de staff was zeer aangenaam.
het eten was verrassend en goed.
we komen hier zeker nog een keer terug
een aanrader voor wie graag in een informele sfeer van een prima maaltijd wil genieten.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellige zaak lekker eten vriendelijke bediening redelijke prijs. Echt voor herhaling vatbaar. Als je lekker wil eten.voor een goede prijs.
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
we hebben lekker gegeten met een meedenkende bediening.
een ,prettige sfeerr estaurant om vaker te komen,met goede verzorging
en uiteraard lekker eten.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijk en aandacht voor de klant.Zeker een keer om terug te gaan.
Omdat ik een glutenvrijdieet heb werd het menu goed aangepast.
Een tevreden klant!
De tafel van Berd S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De gastvrijheid en decbediening was erg prettig. De wachttijd is niet 'redelijk' maar 'precies goed' dus 'uitstekend'. Omdat ook het weer meewerkte konden we lekker buiten eten. De verlichting op het terras was daar niet helemaal op ingesteld, maar de koffie konden we wel drinken terwijl de duisternis inviel.
H L.
Gemoedelijk restaurant. Het eten was heel goed en voldoende keus.
Charles L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
lekker gegeten met een vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar
???? sfeer rustig en gemoedelijk prijs kwaliteit verhouding prima
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
O ja, de Albert Heijn actie. We werden wat achteraf in het bistrogedeelte gezet. Het was er warm terwijl het buiten op het terras (waar nog plaats genoeg was) heerlijk was. Het eten was aan de matige kant. De vispotjes hadden vrij weinig smaak en de wienerschnitzel die ik had is het beschrijven eigenlijk niet waard. De volgende dag 10 km. verderop in een duits dorpje gegeten. Het was er allemaal veel lekkerder, gezelliger en nog goedkoper ook. (Wienerschnitzel € 9,90!!)
Amber H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bij binnenkomst hadden ze het restaurant niet klaar staan en moesten we buiten een. Tijd wachten dit is opgelost met een drankje. Het eten was wel zeer goed
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen-Snelle bediening-Goede wijn-Heerlijk eten. Wij komen zeer zeker hier nog eens eten.
Ik zou zeggen ga zo door als restauranthouder en je zult alleen maar meer gasten krijgen.
Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super leuke tuin aan het water, leuke sfeer. Vriendelijk personeel. We waren hier voor een lunch en die heeft 2,5 uur geduurd. Het duurde tussen de gangen echt enorm lang voordat we het volgende kregen. Achteraf bleek er één iemand in de keuken en één persoon in de bediening aan het werk. Dat lijkt wat weinig op een mooie zomerdag met een terrastuin aan het water. De eigenaar bleek rustig aan een tafel te zitten. Personeel was erg vriendelijk!
H.G. R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten kunnen zitten. Dat werd ons door het personeel aangeraden en dat was een succes. Heerlijk rustig aan het water. Het personeel moest zo veel verder lopen, m aar dat was geen probleem.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk op het terras onder de bomen gegeten. Geen last van ongedierte gehad.
Tip om tafel iets leuker aan te kelder met placemat.