Keetje bij de Sluis

F.B. Deurvorststraat 6 7071 BH Ulft Nederland Kaart

Over het restaurant Keetje bij de Sluis

Op het menu een Achterhoeks accent

Dit verrassend authentiek ingerichte restaurant ligt aan de Oude IJssel. Op de kaart vind je gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken, met een onvervalst Achterhoeks accent. Lunch, brunch, diner of gewoon een heerlijk kopje speciale koffie, het is hier allemaal mogelijk. Met het driegangen proeverijmenu krijg je van alles het beste. Er is ruimte genoeg om een gezellig feest te organiseren. Keetje bij de Sluis zorgt er ook dan voor, dat de catering tot in de puntjes is geregeld.

Meer informatie over restaurant Keetje bij de Sluis

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Janny B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We kwamen eerder aan dan onze reservering en hebben eerst een kopje koffie gedronken op het verrassend gezellige tuinterras. De bediening was erg vriendelijk en we konden zelf aangeven wanneer we wilden gaan eten en of dat buiten of binnen was.
We hebben genoten van het eten. Is voor herhaling vatbaar!

ezellige
Charles L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
lekker gegeten met een vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar
???? sfeer rustig en gemoedelijk prijs kwaliteit verhouding prima
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
O ja, de Albert Heijn actie. We werden wat achteraf in het bistrogedeelte gezet. Het was er warm terwijl het buiten op het terras (waar nog plaats genoeg was) heerlijk was. Het eten was aan de matige kant. De vispotjes hadden vrij weinig smaak en de wienerschnitzel die ik had is het beschrijven eigenlijk niet waard. De volgende dag 10 km. verderop in een duits dorpje gegeten. Het was er allemaal veel lekkerder, gezelliger en nog goedkoper ook. (Wienerschnitzel € 9,90!!)
Amber H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bij binnenkomst hadden ze het restaurant niet klaar staan en moesten we buiten een. Tijd wachten dit is opgelost met een drankje. Het eten was wel zeer goed
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen-Snelle bediening-Goede wijn-Heerlijk eten. Wij komen zeer zeker hier nog eens eten.
Ik zou zeggen ga zo door als restauranthouder en je zult alleen maar meer gasten krijgen.
Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super leuke tuin aan het water, leuke sfeer. Vriendelijk personeel. We waren hier voor een lunch en die heeft 2,5 uur geduurd. Het duurde tussen de gangen echt enorm lang voordat we het volgende kregen. Achteraf bleek er één iemand in de keuken en één persoon in de bediening aan het werk. Dat lijkt wat weinig op een mooie zomerdag met een terrastuin aan het water. De eigenaar bleek rustig aan een tafel te zitten. Personeel was erg vriendelijk!
H.G. R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten kunnen zitten. Dat werd ons door het personeel aangeraden en dat was een succes. Heerlijk rustig aan het water. Het personeel moest zo veel verder lopen, m aar dat was geen probleem.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk op het terras onder de bomen gegeten. Geen last van ongedierte gehad.
Tip om tafel iets leuker aan te kelder met placemat.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Op 7 juli aten we met vier personen bij Keetje bij de Sluis in Ulft. Het was een leuke avond, waarbij het eten van goede kwaliteit was. De eigenaar toonde zich een enthousiaste gastheer. Nergens kregen we het gevoel dat we 'maar AH-gasten' waren'. De uitbater had een kaart laten drukken met daarop de gangen die speciaal voor deze actie waren samengesteld. Een door mij aan tafel omgegooid glas Radler werd snel vervangen en niet op de rekening bijgeschreven. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen...
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zoals altijd!
Komen snel weer terug.was best wel druk,maar daar merkte je niks van.
Jammer dat bij de buren de muziek zo ontzettend hard stond, dat was wel storend.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was erg lawaaierig. Er was een zeer luidrustig feest. Ongezellige ruimte en tafels. Hele matige kwaliteit van het eten.
wim W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
wij hebben genoten van ons avondje uit wij hadden het geluk dat mooi weer was en we lekker in de mooie tuin
van het lekkere eten konden genieten en van de aardige bediening een aanrader
Harms J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten. De kipspies had iets warmer mogen zijn en de hoeveelheid soep is aan de ruime kant. Geen verwijt maar jammer dat kritiek meteen als een "aanval" wordt gezien. Serveerster Laura is een prima gastvrouw en een uitstekend visitekaartje.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Asperge menu met zalm geprobeerd, uitstekend bevallen goed van smaak en voldoende zeker aanrader. Lekker buiten aan het water gezeten .
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De bediening was erg vriendelijk, snel en acuraat. We hebben heerlijk gegeten, de porties waren precies goed allemaal! We zaten lekker vol :) dank voor de fijne avond.
Beatrixx .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben het eten bij Keetje, met de AH restaurantactie als zeer prettig ervaren. De ontvangst en de bediening waren geweldig, met veel persoonlijke aandacht.
De flexibiliteit rondom het actiemenu in een woord fantastisch. Op de menukaart op internet stond al aangegeven dat met een kleine bijbetaling alles mogelijk was. Uiteindelijk gekozen uit de hele kaart, en tenslotte een zeer prettige rekening gepresenteerd gekregen!
Het eten was goed, en aan de presentatie van de gerechten was veel aandacht besteed.
Kortom, een fijne avond gehad (heerlijk buiten gezeten op het aangename terras; misschien was het enige negatieve puntje dat de muziek binnen nogal hard stond, maar daar hadden wij dus geen last van).
An61 V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Ondanks dat het erg druk was.
Met de AH actie.
Ondanks de actie vond ik het wel prijzig.
Maar ja je gaat voor de gezelligheid.
Daarin zijn ze helemaal geslaagd.
Fleur Mignon B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Keetje. Niet te weinig op je bord, niet te veel garnituur erbij. Precies goed.
Deze staat er bij ons bij in ons lijstje met toppers
h P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
was geweldig super.eten erg goed bediening ook erg fijn bedankt komen nog een keer weer.
we vonden de plek ook mooi waar we zaten.vgr h pothof.
a.ton1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Leuk restaurant, goede bediening en kwaliteit eten op prijsniveau. Gewoon goed.
Tournado had een typische smaak (verbrand hout) . Is toegelicht n.a.v. mijn vraag. Had dit liever naturel gehad.