Keetje bij de Sluis

F.B. Deurvorststraat 6 7071 BH Ulft Nederland Kaart

Over het restaurant Keetje bij de Sluis

Op het menu een Achterhoeks accent

Dit verrassend authentiek ingerichte restaurant ligt aan de Oude IJssel. Op de kaart vind je gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken, met een onvervalst Achterhoeks accent. Lunch, brunch, diner of gewoon een heerlijk kopje speciale koffie, het is hier allemaal mogelijk. Met het driegangen proeverijmenu krijg je van alles het beste. Er is ruimte genoeg om een gezellig feest te organiseren. Keetje bij de Sluis zorgt er ook dan voor, dat de catering tot in de puntjes is geregeld.

Meer informatie over restaurant Keetje bij de Sluis

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Harms J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten. De kipspies had iets warmer mogen zijn en de hoeveelheid soep is aan de ruime kant. Geen verwijt maar jammer dat kritiek meteen als een "aanval" wordt gezien. Serveerster Laura is een prima gastvrouw en een uitstekend visitekaartje.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Asperge menu met zalm geprobeerd, uitstekend bevallen goed van smaak en voldoende zeker aanrader. Lekker buiten aan het water gezeten .
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De bediening was erg vriendelijk, snel en acuraat. We hebben heerlijk gegeten, de porties waren precies goed allemaal! We zaten lekker vol :) dank voor de fijne avond.
Beatrixx .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben het eten bij Keetje, met de AH restaurantactie als zeer prettig ervaren. De ontvangst en de bediening waren geweldig, met veel persoonlijke aandacht.
De flexibiliteit rondom het actiemenu in een woord fantastisch. Op de menukaart op internet stond al aangegeven dat met een kleine bijbetaling alles mogelijk was. Uiteindelijk gekozen uit de hele kaart, en tenslotte een zeer prettige rekening gepresenteerd gekregen!
Het eten was goed, en aan de presentatie van de gerechten was veel aandacht besteed.
Kortom, een fijne avond gehad (heerlijk buiten gezeten op het aangename terras; misschien was het enige negatieve puntje dat de muziek binnen nogal hard stond, maar daar hadden wij dus geen last van).
An61 V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Ondanks dat het erg druk was.
Met de AH actie.
Ondanks de actie vond ik het wel prijzig.
Maar ja je gaat voor de gezelligheid.
Daarin zijn ze helemaal geslaagd.
Fleur Mignon B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Keetje. Niet te weinig op je bord, niet te veel garnituur erbij. Precies goed.
Deze staat er bij ons bij in ons lijstje met toppers
h P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
was geweldig super.eten erg goed bediening ook erg fijn bedankt komen nog een keer weer.
we vonden de plek ook mooi waar we zaten.vgr h pothof.
a.ton1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Leuk restaurant, goede bediening en kwaliteit eten op prijsniveau. Gewoon goed.
Tournado had een typische smaak (verbrand hout) . Is toegelicht n.a.v. mijn vraag. Had dit liever naturel gehad.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Heerlijk gegeten, meer dan voldoende en een uitstekende bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Proberen erg hun best te doen zijn vriendelijk sfeer is oké verwarming mag iets hoger en eten is lekker maar mist het wauw gevoel. Vlees was wat aan de droge kant salade niet aangemaakt. nog wat puntjes van verbetering maar zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.
scheers S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was prima.Bediening erg vriendelijk.
Helaas zaten wij in de serre waar het erg koud was en wij elkaar bijna niet konden verstaan doordat er ook een grote groep zat die erg veel geluid maakte
anita G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
5 kwartier op lauwe soep moeten wachten. daarna kreeg ik een doorbakken varkenshaas. Al met al erg slecht, ze zien mij er niet weer!
Benniehi H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer goede bediening - prima kwaliteit en erg lekker.
Wij komen zeker terug.
Deeverhaar .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het vis gerecht viel erg tegen. Het bord was zelfs niet mooi opgemaakt. Andere gerechten waren heerlijk.
We komen graag terug.
José A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Er was een menu met drie gangen en uit elke gang had je keuze uit drie gerechten! Het hoofdgerecht met varkenvlees overbakken met brie en honing van mijn man, en de kipspies met bijlage
van mij was verrassend net even wat specialer dan ik verwachtte!
De bediening was top en zeker voor herhaling vatbaar!!????????
angenentjes .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij het Keetje bij de Sluis. Het eten en de bediening was zoals gewoonlijk weer prima. We zullen zeker terug komen
R. C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We werden keurig ontvangen, de jassen konden bij de tafel opgehangen worden aan speciale haken aan de muur. We zaten aan een tafel bij raam en dicht bij de toog. Mooie plek. Het menu bestond uit een driegangendiner met porties van ruim formaat. Allemaal voorbereid in eigen keuken. Het is een mooie locatie om " an te goan!"
John T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Iens had een foutje gemaakt en de reservering niet doorgegeven en dat komt slecht uit in een vol restaurant maar dat werd door de de eigenaar prachtig opgelost. Hij belde een vaste klant (reservering) of die misschien iets later wilde komen eten. Zo kregen wij toch een tafel en een drankje van de eigenaar. HEERLIJK gegeten en gedronken! AANRADER!!!!!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ik had mijn vriend hiermee uiteten genomen voor zijn verjaardag. We hebben beiden erg genoten van het eten en de bediening was erg vriendelijk . Ook hoefden we niet lang op ons eten te wachten hetgeen ook wel heel prettig was.
Kortom een geslaagde avond
jolandakuipers1958 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
hetgeen was erg lekker en ruimvoldoende, ze kwamen steeds vragen kf we genoeg hadden. De bediening was er vriendelijk. We bevelen dietbrestaurant aan.