KEES eten & drinken

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant KEES eten & drinken

Leen V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Vanavond na vele malen langs gereden te zijn een hapje gegeten.
Het vlees, Iberico was perfect, de aubergine van mijn partner was echt zwart geblakerd, niet zoals het hoort gegrild. Dames van de bediening doen hun best maar er zit totaal geen structuur in. De aanblik van de keuken was droevig er werd gekletst niet opgelet en op een gegeven moment stonden er drie man een beetje te "geiten" onze pogingen om aandacht te krijgen mislukten schromelijk. Niet voor herhaling vatbaar.
Dick C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Is niet meer wat het was!! De vriendelijke bediening loopt op hun tenen en kan het niet aan. 45 minuten wachten op je gerecht na brood en smeersels, nou ja brood en smeersels, zeer summier allemaal niet meer sfeervol uitgeserveerd op een plankje, maar in een kom waar je normaal hondenvoer in doet. Dan na 45 minuten komt het (hoofd) gerecht, Dorade in file vorm, had ook van een goudvis kunnen zijn, formaat slibtong. De smaak was niet raak, te zout, te droog kortom niet te eten en dat voor zo'n prijs!!! Er werd nog aangeboden om een nieuwe te bakken, maar dan was het eten in etappe's geworden en hier heb ik voor bedankt, de juffrouw van de bediening liep hierop beledigd weg. enige andere vorm van compensatie bleef achterwege, zoals mijn bezoek aan KEES in de toekomst ook achterwege zal blijven.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wij gaan geregeld uit eten, en hebben we twee keer bij Kees gegeten.
Een keer een lunch en de andere keer een diner.
Beide keren was het een slechte ervaring, ook met onze opmerkingen werd helemaal niets gedaan.
Salade kwam volgens ons uit de vriezer zo koud en smaakloos, gehaktbal met kaas was aan de onderkant zwart, Dorade was niet te genieten en niet vers. Vorig restaurant Magneetcafe was stukken beter!!!
Beste Robert,
Wat jammer te lezen over jullie ervaringen bij KEES. Wij willen u bedanken voor het delen van uw feedback op de gerechten. Ondanks uw recente ervaringen hopen wij u in de toekomst anders te kunnen laten ervaren. Onze excuses en graag tot ziens ^KEES
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eens in de zoveel tijd laten ze hier een steekje vallen! Als ik om een glaasje rose vraag dan moet je niet gelijk de duurste van 6,00 euro schenken. en dan nog eens een zeer kleine hoeveelheid in het glas ook! schande. Ik ging voor de spareribs die waren goed klaargemaakt maar op zondag krijg je maar twee stukjes als ik deze buiten het weekend besteld krijg ik er 3. Vreemde zaak. Mijn partner nam de zalm met couscous gelukkig hadden wij een mandje smeerseltjes genomen anders was ze met honger weggegaan. Alleen een stukje zalm met een klein schaaltje couscous. Voor een hoofdgerecht heel summier. Gaat het te goed met Kees en zetten zij daarom niet meer de puntjes op I. Jammer want het is veel beter geweest. Nogmaals het eten was goed.
Nel Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
vanmiddag hig tea voor mijn vriendin haar verjaardag erg goed lieve bediening ...lekker lichte aankleding en gezellig om te vertoeven
Beste Nel,

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Zien wij u snel weer bij KEES?

Mvg,
Bea L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De ontvangst en bediening is vriendelijk , de voorgerechten goed, en de frites ook. Prijs / kwaliteit ook goed. De hamburger was lekker, de entrecote werkelijk erg slecht. Dit wel gemeld en hadden ze vaker gehoord, maar we blijven het toch regelmatig serveren was het antwoord. Jammer, geen oplossing of alternatief geboden.
Beste Bea,

Bedankt voor uw beoordeling en de daarbij geschreven feedback. Wat een gemiste kans van ons. Wij hadden natuurlijk met een oplossing of alternatief moeten komen. Onlangs hebben wij de entrecote vervangen voor een steak. Nogmaals, bedankt voor uw feedback en graag tot ziens bij KEES.

Komt u nog eens langs om de steak te proberen?

Mvg,
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Geweldige belevenis in een rustig gelegen gebied ten zuiden van Rotterdam.
Goed eten voor een leuke prijs. En de kwaliteit is werkelijkwaar uitstekend.
De bediening is super vriendelijk. Niet verder vertellen vanwege toenemende drukte. Je zit daar zeker op het terras als een koning.
Beste Thomas,

Bedankt voor uw mooie recensie, verteld u het vooral door. ;)
Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellige plek, lekker eten & super snel op tafel. Prima gegeten met 2 personen. Bediening erg vriendelijk! Alles wat uit de josper oven kwam was erg lekker.. BBQ zonder 3 uur te wachten zeg maar.
Beste Peter,

Bedankt voor uw recensie! Wat fijn dat het u zo goed bevallen is, zien wij u snel weer?

Met vriendelijke groet,

Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goeden avond.
Wij zijn hier een half uur geleden wezen eten.
Spareribs en gamba' s gegeten. Beide menu' s waren echt voortreffelijk.
Bediening erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Als u dit restaurant bezoekt zult u daar zeker geen spijt van hebben
Goedemorgen meneer Bruinix,

Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk goed te horen dat u een geslaagde avond bij ons heeft gehad.

Graag tot een volgende keer.

groeten,
Lianne
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het is een geweldige belevenis om hier te verblijven. Het is goed vertoeven hier.
Voor een biertje en eenbittergarnituur op het terras of een lekkerre maaltijd met een goed huiswijntje, als afsluiting van een lekker weekend..
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Drukke tent op zaterdagavond. De parkeerplaats is vol. Goed gestijlde inrichting, die je direct thuis doet voelen. In onze optiek beperkte kaart met nog wat suggesties buiten de kaart om. We aten met drie. Twee maal zalm met asperges en krieltjes en eenmaal gehaktbal gevuld met kaas. We waren alledrie niet super enthousiast over de smaaksensatie. Het aspergegerecht was wat vlak van smaak en de gehaktbal eerder wat zout en droog. De friet was oké, maar niet bijzonder. De worteltaart als nagerecht was prima! Evenals de verse gemberthee.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op een gewone zondagmiddag op het terras twee lentebokjes van de tap besteld en een portiebitterballen. De bittetballen werden snel geleverd....de lentebokjes bleven uit. Uiteindelijk na tien minuten maar eens gaan vragen waar de biertjes bleven. Blijkbaar zijn ze vergeten want ze werden ter plaatse aan de bar doorgegeven. Even later werden ze inderdaad geleverd. Nadat de glazen alweer geruime tijd leeg waren, nog maar eens aan de bel getrokken voor de volgende ronde. Nu een salade, een lentebokje en een wijntje besteld. Wederom werd de salade snel geleverd en bleven de drankjes weer uit. Na bijna tien minuten werden de drankjes geleverd. De bedienende dames zijn erg vriendelijk, maar organisatorisch gaat er iets mis.
Beste Rens,

Wat fijn dat het eten en de sfeer zo goed in de smaak zijn gevallen. Bij Kees zijn wij dagelijks bezig om deze processen te verbeteren om zo dit soort vervelende situaties in de toekomst te voorkomen. Hopelijk geeft u ons binnenkort nog een kans om van die 6 ook een 8 of hoger te maken.

Graag tot zien,

Thomas
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wij bezochten gisteravond met vier personen restaurant Kees, omdat Abel vol zat. Toen we net een paar seconden zaten stond de serveerster voor onze neus wat we wilden drinken, echter bij het bestellen van het hoofdgerecht liet niemand zich meer zien en moesten we echt moeite doen om contact te leggen. Voorgerecht, mandje brood met "smeersels", betreft een metalen bakje met stukjes brood, vergezeld van twee papieren bakjes met sausjes (mayo en cocktailsaus). Een van de hoofdgerechten (maaltijdsalade) werd eerder gebracht dan de overige drie hoofdgerechten en dan heb ik het over zeker 10 minuten. Die salade was niet aangemaakt, behalve de garnering (pitjes, geitenkaas etc) dus saai en flauw. Ik vroeg om azijn, hadden ze niet (???). De overige hoofdgerechten waren niets bijzonders (gehaktballen en hamburger) qua smaak, althans niet iets wat je zelf ook niet heel makkelijk thuis maakt. Geen verrassingen of het gevoel dat je lekker eet en zit te genieten. Op de terug weg in de auto vroegen we voorzichtig aan elkaar hoe we het vonden en iedereen was het erover eens dat we echt beter ergens een lekker frietje hadden kunnen halen. Jammer van die 80 euro.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Als voorgerecht hadden wij Pompoensoep en Nacho's. Het bord met Nacho's was extreem veel. Als hoofdgerecht gekozen voor de burger. Op het broodje zat veel te veel saus en het vlees was erg droog. De patat was lekker. De ellende begon echter bij het buiten stappen van restaurant Kees. Volgens mij gebruiken ze daar het overgebleven strooizout van de afgelopen winter. Wat een droge mond. De hoeveelheid zout die ze bij het restaurant gebruiken moet wel ongezond veel zijn.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
20-3-2017 met onze vader/schoonvader bij Kees wezen eten t.g.v. zijn 92e verjaardag. Hij wilde graag een biefstuk maar dat hadden ze niet zei de serveerster. Toen maar de entrecot genomen die niet weg te krijgen wasvoor hem en lauw was (ondanks dat hij uit de Jopper kwam met 400 graden).
Wat schetst onze verbazing, toen een andeer tafelgenoot een mixed grill had besteld dat daar biefstuk bij zat. Dus ze hebben het wel maar niet de moeite nemen om even aan de keuken vragen of een biefstuk apart mogelijk is. Mijn entrecot was ook lauw. Dit was de 3e keer maar voorlopig slaan we deze zaak even over.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We zijn nu 3 keer geweest en dat was scheepsrecht. Het eten is niet bijzonder, veel te duur.Voor een glas witte wijn betaalden wij 4 euro 50 belachelijk. De laatste keer was de druppel.We hadden nog maar net het voorgerecht toen het hoofdgerecht al werd gebracht. De serveerster stond een beetje te hakkelen toen ik er wat van zei maar zette het gewoon neer.Het is niet de bedoeling dat we na een half uur weer buiten staan. Klacht doorgegeven en ik heb zelf geweigerd het voorgerecht te betalen. Maar er was geen enkel excuus.De bediening werkt ook langs elkaar heen... Wij komen in ieder geval niet meer....
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Positieve ervaring. Leuk restaurant met gezellige inrichting. En - niet onbelangrijk- lekkere stoelen (ook voor de wat kleinere mensen). Een echte upgrade! Persoonlijke kaartje op tafel gaf een "welkom" gevoel.
Voldoende keus qua eten en het personeel was erg vriendelijk. Ze lijken zorgvuldig om te gaan met feedback/ recensies.
Prijs - kwaliteit was prima.
Wij komen zeker terug!
marthine R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Fijne plek om te eten, je word snel geholpen en de kaart keuze is ruim. ook voor de vegetarische eter is er voldoende keuze met leuke en lekkere varianten. kortom top!
D C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ronduit slechte lunch! Veel te prijzig en bediening laat zwaar te wensen over! Entourage is leuk maar je zit dicht op elkaar. Hier kom ik echt niet nog eens
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vroeger hebben we heel erg graag in met Magneet Café gegeten!
Na de heropening hebben we ook inmiddels een paar keer bij KEES gegeten. Maar, het is echt niet te vergelijken! Wij zijn echt teleur gesteld!!!
De gerechten zijn niets bijzonder en we voelden ons na het eten echt opgeblazen.
Het ergste aan dit restaurant is de bediening! Echt slecht, erg traag, verkeerde drank geleverd (bij 2 bezoeken), zitten veel te kletsen en kijken niet eens naar de klant, je hebt zelf het gevoel ze willen je niet zien! De laatste keer hadden we eigenlijk ook een nagerecht willen eten, maar we hebben te lang moeten wachten, we hadden niet eens kunnen afrekenen aan tafel. We zijn dus naar de kassa gelopen. In der daad: traag en erg klantonvriendelijk. Helaas gaan wij hier niet meer heen.
Goedemiddag heer/mevrouw,

Allereerst wil ik bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met KEES niet hetzelfde is als bij de MagnEETcafé. Wij zouden graag uw ervaring als feedback willen oppakken en dit terugkoppelen naar het personeel. Graag willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via info@restaurantkees.nl zodat wij kunnen uitzoeken wat er de desbetreffende avond precies fout is gegaan.

Met vriendelijke groet, het team van KEES.