KEES eten & drinken

6,5
6,3
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Als voorgerecht hadden wij Pompoensoep en Nacho's. Het bord met Nacho's was extreem veel. Als hoofdgerecht gekozen voor de burger. Op het broodje zat veel te veel saus en het vlees was erg droog. De patat was lekker. De ellende begon echter bij het buiten stappen van restaurant Kees. Volgens mij gebruiken ze daar het overgebleven strooizout van de afgelopen winter. Wat een droge mond. De hoeveelheid zout die ze bij het restaurant gebruiken moet wel ongezond veel zijn.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We zijn nu 3 keer geweest en dat was scheepsrecht. Het eten is niet bijzonder, veel te duur.Voor een glas witte wijn betaalden wij 4 euro 50 belachelijk. De laatste keer was de druppel.We hadden nog maar net het voorgerecht toen het hoofdgerecht al werd gebracht. De serveerster stond een beetje te hakkelen toen ik er wat van zei maar zette het gewoon neer.Het is niet de bedoeling dat we na een half uur weer buiten staan. Klacht doorgegeven en ik heb zelf geweigerd het voorgerecht te betalen. Maar er was geen enkel excuus.De bediening werkt ook langs elkaar heen... Wij komen in ieder geval niet meer....
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Positieve ervaring. Leuk restaurant met gezellige inrichting. En - niet onbelangrijk- lekkere stoelen (ook voor de wat kleinere mensen). Een echte upgrade! Persoonlijke kaartje op tafel gaf een "welkom" gevoel.
Voldoende keus qua eten en het personeel was erg vriendelijk. Ze lijken zorgvuldig om te gaan met feedback/ recensies.
Prijs - kwaliteit was prima.
Wij komen zeker terug!
Marthine R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Fijne plek om te eten, je word snel geholpen en de kaart keuze is ruim. ook voor de vegetarische eter is er voldoende keuze met leuke en lekkere varianten. kortom top!
D C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ronduit slechte lunch! Veel te prijzig en bediening laat zwaar te wensen over! Entourage is leuk maar je zit dicht op elkaar. Hier kom ik echt niet nog eens
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vroeger hebben we heel erg graag in met Magneet Café gegeten!
Na de heropening hebben we ook inmiddels een paar keer bij KEES gegeten. Maar, het is echt niet te vergelijken! Wij zijn echt teleur gesteld!!!
De gerechten zijn niets bijzonder en we voelden ons na het eten echt opgeblazen.
Het ergste aan dit restaurant is de bediening! Echt slecht, erg traag, verkeerde drank geleverd (bij 2 bezoeken), zitten veel te kletsen en kijken niet eens naar de klant, je hebt zelf het gevoel ze willen je niet zien! De laatste keer hadden we eigenlijk ook een nagerecht willen eten, maar we hebben te lang moeten wachten, we hadden niet eens kunnen afrekenen aan tafel. We zijn dus naar de kassa gelopen. In der daad: traag en erg klantonvriendelijk. Helaas gaan wij hier niet meer heen.
Goedemiddag heer/mevrouw,

Allereerst wil ik bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met KEES niet hetzelfde is als bij de MagnEETcafé. Wij zouden graag uw ervaring als feedback willen oppakken en dit terugkoppelen naar het personeel. Graag willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via info@restaurantkees.nl zodat wij kunnen uitzoeken wat er de desbetreffende avond precies fout is gegaan.

Met vriendelijke groet, het team van KEES.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Aantal malen na de heropening bij KEES gegeten maar wat een teleurstelling. Gerechten zijn niet super bijzonder maar het ergste is de bediening. Wat een slechte bediening loopt er rond bij KEES. Super traag en erg klantonvriendelijk. Helaas gaan wij hier niet meer heen. Interieur is wel erg mooi
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vinden het zeer spijtig om te horen dat u bezoek aan KEES niet naar wens is geweest. Graag willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via info@restaurantkees.nl zodat wij kunnen uitzoeken wat er de desbetreffende avond precies fout is gegaan.

Met vriendelijke groet, het team van KEES.
lisetth .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Woensdag 28 december hebben we hier met een grote groep gegeten. Alles ging super soepel het eten en drinken kwam snel. Het eten was erg lekker en iedereen was tevreden. Het enige minpunt vond ik dat ze het raar vonden dat wij het grande dessert wilde delen met 4 man en maar bleven pushen om nog meer desserts. Maar over het algemeen was het erg gezellig. Ik raad de gepaneerde gehaktbal met kaas aan.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Toegewijd personeel. Amerikaanse service !
Eten is prima van kwaliteit en origineel. Prima parkeerplaats.
Wij gaan daar vaker komen !
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij zijn 18-11-2016 Vrijdag middag om15.30 geweest om een bakje koffie te drinken.
Dat was niet zo leuk want er werd ons door een serveerster verteld dat wij wel ergens aan een ronde tafel konden gaan zitten .
Toen ik dat nog eens vroeg aan een Ober (of was het de chef zelf ) Werd er nog al bot gezegd,daar kunt U niet gaan zitten dat is af gesloten,U kunt daar gaan zitten waar geen Reservering staat.Je loop een beetje als een kip zonder kop in zo'n Restaurant, Gelukkig kwam er toen een serveerster die het bordje gereserveerd weg haalden en tegen ons zei U kan hier wel gaan zitten..Was dit gelijk gebeurd en wordt je even naar een tafeltje geleid komt dit wat vriendelijker over.
Wij zijn Senioren en zijn niet gewend dat er op alle tafels een boordje staat met gereserveerd,Je kan dus bij jullie niet op je gemak een bakje koffie drinken .Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat met een Dineetje zal ik zal ik niet dat ook is reserveren?
Misschien kunnen jullie hier wat mee,
H.v.Dijk v.Herwaarden
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heb hier voor het eerst gegeten na de naamsverandering van magneet naar Kees eten en drinken , de zaak ziet er qua interieur goed uit maar het eten is zeer slecht ik had een uiensoep als voorgerecht met een stukbrood van driedagen oud dit voorgerecht zou niet verkocht mogen worden het hoofdgerecht dorade was iets beter maar de vraagprijs niet waard. De bediening was wel goed ondanks de drukte, Wij gaan hier niet meer naar toe of ze moeten de kwaliteit van het eten veranderen met de huidige kok erbij.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Brrrr vies. Saladepap met kerrie droge kip met kleurtje. Melige patat. Automaten koffie. Bediening vriendelijk en snel. Liever aandacht voor de smaak o het bord dan al die poespas rond het bord.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat jammer te moeten constateren na 5 maal na de verbouwing hier te hebben gegeten dat ze steekjes laten vallen. Vooraf de uiensoep genomen die was niet erg warm en bovendien veel te zout de stukjes brood met kaas waren al ver te voren klaargemaakt dus niet lekker, taai! toen de kip uit de Josper die was aan de onderkant verbrand op sommige stukken echt jammer. Hoop dat de Chef zijn dag niet had, anders voor ons Exit.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016

Ongeïnteresseerd en luisteren niet naar de gasten.
Zelfs wanneer een gast vraagt naar de weg in poortugaal, krijgen ze het advies om Google maps te gebruiken.
Wanneer deze gast aangeeft geen smartphone te hebben, haalt de bedoeling haar schouders op en doet niets! Een kleine moeite om deze mensen even te helpen, nu helaas een zeer ontevreden klant!

Het eten was matig, broodje bal was niet wat je verwacht van een lekker broodje bal. Een gepaneerde droge bal.
Broodje hamburger qua smaak goed, maar door de hoeveel heid saus, tomaat en vocht is de onderkant van het broodje in korte tijd erg zompig en vies.

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2016

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2016

Herman D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima restaurant. Leuk bij binnenkomst op de tafel je naam als je hebt gereserveerd.
Wij waren hier met een gezelschap van vier pers. Bediening zeer vriendelijk, kleine foutjes in de bestelling werden opgelost met een lach en direct hersteld. Speciaal buiten de kaart om was de ribeye, heerlijk uit de josper, voorzien van lekkere salsa met een bite, prima! Leuke zaak om nogeens binnen te vallen.
Eatadvisor .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Kom al jaren in dit restaurant, vroeger was het De Magneet. Helaas is er sinds het Kees heet en er veel verbouwd is, het een en ander veranderd en helaas...niet altijd ten goede. De bediening is niet meer wat het vroeger was. Veel te onpersoonlijk, niet klantvriendelijk, er wordt niet geluisterd naar de wens van de klant, de bestelde drankjes komen veel te langzaam door en het eten was vroeger van een betere kwaliteit. Jammer. Maar zal er niet (zoveel) meer komen, helaas.
mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij zijn voor de lunch bij Kees wezen eten.
De biefstuk was prima,maar de kipspies was een beetje droog,de komkommersalade erbij was lekker fris en de friet lekker.
Bediening was vriendelijk en het eten was leuk gepresenteerd.
Toch vond ik dat voor wat je kreeg de prijs te hoog was.