KEES eten & drinken

6,8
6,9
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Toegewijd personeel. Amerikaanse service !
Eten is prima van kwaliteit en origineel. Prima parkeerplaats.
Wij gaan daar vaker komen !
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij zijn 18-11-2016 Vrijdag middag om15.30 geweest om een bakje koffie te drinken.
Dat was niet zo leuk want er werd ons door een serveerster verteld dat wij wel ergens aan een ronde tafel konden gaan zitten .
Toen ik dat nog eens vroeg aan een Ober (of was het de chef zelf ) Werd er nog al bot gezegd,daar kunt U niet gaan zitten dat is af gesloten,U kunt daar gaan zitten waar geen Reservering staat.Je loop een beetje als een kip zonder kop in zo'n Restaurant, Gelukkig kwam er toen een serveerster die het bordje gereserveerd weg haalden en tegen ons zei U kan hier wel gaan zitten..Was dit gelijk gebeurd en wordt je even naar een tafeltje geleid komt dit wat vriendelijker over.
Wij zijn Senioren en zijn niet gewend dat er op alle tafels een boordje staat met gereserveerd,Je kan dus bij jullie niet op je gemak een bakje koffie drinken .Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat met een Dineetje zal ik zal ik niet dat ook is reserveren?
Misschien kunnen jullie hier wat mee,
H.v.Dijk v.Herwaarden
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heb hier voor het eerst gegeten na de naamsverandering van magneet naar Kees eten en drinken , de zaak ziet er qua interieur goed uit maar het eten is zeer slecht ik had een uiensoep als voorgerecht met een stukbrood van driedagen oud dit voorgerecht zou niet verkocht mogen worden het hoofdgerecht dorade was iets beter maar de vraagprijs niet waard. De bediening was wel goed ondanks de drukte, Wij gaan hier niet meer naar toe of ze moeten de kwaliteit van het eten veranderen met de huidige kok erbij.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Brrrr vies. Saladepap met kerrie droge kip met kleurtje. Melige patat. Automaten koffie. Bediening vriendelijk en snel. Liever aandacht voor de smaak o het bord dan al die poespas rond het bord.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat jammer te moeten constateren na 5 maal na de verbouwing hier te hebben gegeten dat ze steekjes laten vallen. Vooraf de uiensoep genomen die was niet erg warm en bovendien veel te zout de stukjes brood met kaas waren al ver te voren klaargemaakt dus niet lekker, taai! toen de kip uit de Josper die was aan de onderkant verbrand op sommige stukken echt jammer. Hoop dat de Chef zijn dag niet had, anders voor ons Exit.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016

Ongeïnteresseerd en luisteren niet naar de gasten.
Zelfs wanneer een gast vraagt naar de weg in poortugaal, krijgen ze het advies om Google maps te gebruiken.
Wanneer deze gast aangeeft geen smartphone te hebben, haalt de bedoeling haar schouders op en doet niets! Een kleine moeite om deze mensen even te helpen, nu helaas een zeer ontevreden klant!

Het eten was matig, broodje bal was niet wat je verwacht van een lekker broodje bal. Een gepaneerde droge bal.
Broodje hamburger qua smaak goed, maar door de hoeveel heid saus, tomaat en vocht is de onderkant van het broodje in korte tijd erg zompig en vies.

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2016

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2016

Roland B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dat viel niet tegen. En daar ben ik altijd wel bang voor in de Nederlandse Horeca! Mooie zaak. Attente bediening. Groep van 10 man netjes verzorgd. Voorgerecht de kipstrips waren geweldig. Hoofdgerecht de steak had iets malser gekund maar de patatjes maakten veel goed. Nagerecht de rocky brokken met marshmallows GEWELDIG! Relatief normale prijzen. Al met al een bovengemiddelde ervaring. Kan het aanbevelen!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima restaurant. Leuk bij binnenkomst op de tafel je naam als je hebt gereserveerd.
Wij waren hier met een gezelschap van vier pers. Bediening zeer vriendelijk, kleine foutjes in de bestelling werden opgelost met een lach en direct hersteld. Speciaal buiten de kaart om was de ribeye, heerlijk uit de josper, voorzien van lekkere salsa met een bite, prima! Leuke zaak om nogeens binnen te vallen.
Eatadvisor .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Kom al jaren in dit restaurant, vroeger was het De Magneet. Helaas is er sinds het Kees heet en er veel verbouwd is, het een en ander veranderd en helaas...niet altijd ten goede. De bediening is niet meer wat het vroeger was. Veel te onpersoonlijk, niet klantvriendelijk, er wordt niet geluisterd naar de wens van de klant, de bestelde drankjes komen veel te langzaam door en het eten was vroeger van een betere kwaliteit. Jammer. Maar zal er niet (zoveel) meer komen, helaas.
Mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij zijn voor de lunch bij Kees wezen eten.
De biefstuk was prima,maar de kipspies was een beetje droog,de komkommersalade erbij was lekker fris en de friet lekker.
Bediening was vriendelijk en het eten was leuk gepresenteerd.
Toch vond ik dat voor wat je kreeg de prijs te hoog was.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op 30 augustus met vier personen gegeten bij Kees.
Het restaurant ziet er gezellig uit na de verbouwing. Modern en ruim van
opzet. Het personeel was vriendelijk en het eten heerlijk.
We komen hier graag nog eens terug.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij Kees, was de eerste keer na de verbouwing. Zoals we gewend waren bij de Magneet was nu ook bij Kees de bediening bijzonder vriendelijk en ja, er zijn wat nieuwe mensen maar we hebben ons vak allemaal moeten leren, dus heb wat geduld. In tegenstelling tot andere berichten hebben wij nergens lang op moeten wachten, werden lege flesjes en glazen snel weggehaald en werd er meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. De vaste kern van de bediening is er nog, dezelfde kok is er nog, vind de verbouwing geslaagd, het is heel licht qua inrichting. We hebben genoten van de carpaccio met truffelmayonaise, van de zalm en de portugese kip en als vanouds ook van het grand dessert. Laat je niet leiden door de negatieve verhalen maar ga gewoon zelf eens proberen, het zal je niet tegenvallen !
A. O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen zondag voor het eerst met 7 personen bij Kees geluncht. Allereerst wat is deze zaak sfeervol en eigentijds ingericht. Ik ben blij met deze leuke zaak in de regio. Alle lof voor de inrichting.
We hebben lekker gegeten. De hamburger met pulled pork prima. De kipspies mals. De borden zagen er uitnodigend uit.
Alle toetjes groot en heel lekker. Bediening heel vriendelijk.
Wij hebben een hele gezellige middag met lekker eten bij Kees gehad.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag wezen eten bij kees .

Over het eten kan ik weinig zeggen, het was niet slecht maar ook niet echt oke.
De bediening is aardig, Maar merk wel goed dat dit nog vrij jong personeel is met zeer weinig ervaring. Heel erg lang op ons voorgerecht moeten wachten, En laten we over het hoofd gerecht maar zweigen, meer als een uur. Wel doorgegeven aan de serveerster , Oooh sorry het hoofdgrecht van u is nog helemaal niet door gegeven . Mag ik u een gratis drankje aanbieden van het huis. Heel aardig hoor , maar toch. Vind dat er ook geen goede organisatie is , In 2 uurtjes tijd , 5 verschillende serveersters en bedieners aan ons tafeltje gehad. Sorry kees ons zie je niet meer terug . Dan mag het er nu qua aanzicht beter uitzien als de Magneet , Maar die wisten wel hoe ze moesten bedienen , En konden hoe druk het ook was , alles aan.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
op 17 aug jl vol verwachting naar het vernieuwde restaurant.Maar wat een tegenvaller!Het was vrij rustig toen we kwamen,maar het eerste drankje duurde best lang.Ipv de bestelde witte wijn(waarbij niet gevraagd werd welke)een bitter lemon.Dus retour en weer wachten!!Als voorgerecht de crispy chicken,deze was heerlijk!! en het knoflookbrood,dit was gewoon toast met 2 gegrilde tomaten en een paar stukjes mozzarella.Niet bijzonder.Als hoofdgerecht de dorade,deze was heel lekker!En de KEESburgermet pulled pork,nou haal deze maar van de kaart!!Het gerecht was koud,dus terug gestuurd,kwam opgewarmd terug,pork taai en smakeloos en ook de burger was taai en gewoon niet lekker!!Ik miste ook een bakje salade oid.Dit gerecht is veel te duur met €15 of €17!!Weer drank besteld,weer lang wachten,inmiddels wel 5 verschillende serveersters gehad wat wij ook storend vonden.Als toetje het Grand dessert,heel lekker en een koffie compleet die pas kwam toen het toetje al op was!De bediening verloopt rommelig,maar is wel vriendelijk.En 1/3 glas wijn voor €3,90 vonden wij ook best prijzig.
Ik weet niet of wij hier nog een keer komen eten.Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt.
Bijzonder jammer!!
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag bij Kees gegeten.
Viel helaas tegen. Het was te druk.
Personeel was niet kundig en kon het door de drukte niet meer aan.
Geen wijnadvies ("Ja, we hebben wit en rood. De een is wat lichter dan de ander."), lege borden en glazen werden niet van tafel gehaald, etc.
Broodmandje ook erg duur voor 3 stukjes brood en 2x piepkleine bakjes dipsaus.
Over algemeen waren de porties erg klein en viel het gewoon tegen.
Prijs-kwaliteitverhouding vonden wij ver te zoeken.
Men heeft ons niet eens gevraagd of wij dessert wilden en er werd verder geen aandacht aan ons geschonken.
Zijn dus zijn we zelf maar zonder dessert en koffie naar de kassa gelopen.
Sorry, geen fooi gegeven.
Nogmaals sorry maar Kees ziet ons niet meer terug!
Noen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vanavond hebben wij bij Kees gegeten. Het eten was op zich wel ok, maar de teleurstelling was dat de Kees burger vol zat met zenen/harde stukjes en zelfs een stuk bot. Wat ons betreft was het dus een zenenburger. Nadat wij hadden aangegeven dat de burger vol zat met zenen, was een 'sorry, sorry' het enige wat er vanaf kon. Een gemiste kans om ervoor te zorgen dat klanten met een tevreden gevoel het restaurant verlaten. Wij vragen ons overigens af of de bediening het wel heeft doorgegeven aan de keuken.
Hallo Noen, N.a.v. uw recensie hebben wij uw opmerking twee weken geleden doorgegeven aan de keuken,management en natuurlijk onze slager. Gelukkig hebben we geen negatieve opmerkingen meer gehad. Het zal een vervelend incident geweest zijn. Onze excuses. Groeten, ^Sjoerd
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het restaurant is op een leuke manier aangekleed en verbouwd.
Eten daarentegen viel wat tegen.
Voorgerecht was de caprese bruschetta waar de mozzarella nergens te vinden was. Slechts 3 miezerige stukjes lagen er op het bord, met daarnaast 3 tomaten zonder smaak.
Hoofdgerecht een garnalenspies, welke ook door kan gaan als voorgerecht, klein portie met droge gnocchi.
Nagerecht: grand dessert was dan wel weer erg lekker!
Bediening vriendelijk en enthousiast.
Beste EvdBerg, bedankt voor je recensie. Wij waarderen het als onze gasten hun ervaring delen. Daar kunnen wij alleen maar beter van worden. Wij gaan ervoor zorgen dat bij uw volgende bezoek alle cijfers een dikke voldoende zijn. Groeten, ^Sjoerd