KEES eten & drinken

6,4

Jouw recensie over het restaurant KEES eten & drinken

Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Geweldige belevenis in een rustig gelegen gebied ten zuiden van Rotterdam.
Goed eten voor een leuke prijs. En de kwaliteit is werkelijkwaar uitstekend.
De bediening is super vriendelijk. Niet verder vertellen vanwege toenemende drukte. Je zit daar zeker op het terras als een koning.
Beste Thomas,

Bedankt voor uw mooie recensie, verteld u het vooral door. ;)
Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

^Stijn
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellige plek, lekker eten & super snel op tafel. Prima gegeten met 2 personen. Bediening erg vriendelijk! Alles wat uit de josper oven kwam was erg lekker.. BBQ zonder 3 uur te wachten zeg maar.
Beste Peter,

Bedankt voor uw recensie! Wat fijn dat het u zo goed bevallen is, zien wij u snel weer?

Met vriendelijke groet,

^Stijn
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goeden avond.
Wij zijn hier een half uur geleden wezen eten.
Spareribs en gamba' s gegeten. Beide menu' s waren echt voortreffelijk.
Bediening erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Als u dit restaurant bezoekt zult u daar zeker geen spijt van hebben
Goedemorgen meneer Bruinix,

Bedankt voor de mooie beoordeling! En natuurlijk goed te horen dat u een geslaagde avond bij ons heeft gehad.

Graag tot een volgende keer.

groeten,
Lianne
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het is een geweldige belevenis om hier te verblijven. Het is goed vertoeven hier.
Voor een biertje en eenbittergarnituur op het terras of een lekkerre maaltijd met een goed huiswijntje, als afsluiting van een lekker weekend..
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Drukke tent op zaterdagavond. De parkeerplaats is vol. Goed gestijlde inrichting, die je direct thuis doet voelen. In onze optiek beperkte kaart met nog wat suggesties buiten de kaart om. We aten met drie. Twee maal zalm met asperges en krieltjes en eenmaal gehaktbal gevuld met kaas. We waren alledrie niet super enthousiast over de smaaksensatie. Het aspergegerecht was wat vlak van smaak en de gehaktbal eerder wat zout en droog. De friet was oké, maar niet bijzonder. De worteltaart als nagerecht was prima! Evenals de verse gemberthee.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op een gewone zondagmiddag op het terras twee lentebokjes van de tap besteld en een portiebitterballen. De bittetballen werden snel geleverd....de lentebokjes bleven uit. Uiteindelijk na tien minuten maar eens gaan vragen waar de biertjes bleven. Blijkbaar zijn ze vergeten want ze werden ter plaatse aan de bar doorgegeven. Even later werden ze inderdaad geleverd. Nadat de glazen alweer geruime tijd leeg waren, nog maar eens aan de bel getrokken voor de volgende ronde. Nu een salade, een lentebokje en een wijntje besteld. Wederom werd de salade snel geleverd en bleven de drankjes weer uit. Na bijna tien minuten werden de drankjes geleverd. De bedienende dames zijn erg vriendelijk, maar organisatorisch gaat er iets mis.
Beste Rens,

Wat fijn dat het eten en de sfeer zo goed in de smaak zijn gevallen. Bij Kees zijn wij dagelijks bezig om deze processen te verbeteren om zo dit soort vervelende situaties in de toekomst te voorkomen. Hopelijk geeft u ons binnenkort nog een kans om van die 6 ook een 8 of hoger te maken.

Graag tot zien,

Thomas
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wij bezochten gisteravond met vier personen restaurant Kees, omdat Abel vol zat. Toen we net een paar seconden zaten stond de serveerster voor onze neus wat we wilden drinken, echter bij het bestellen van het hoofdgerecht liet niemand zich meer zien en moesten we echt moeite doen om contact te leggen. Voorgerecht, mandje brood met "smeersels", betreft een metalen bakje met stukjes brood, vergezeld van twee papieren bakjes met sausjes (mayo en cocktailsaus). Een van de hoofdgerechten (maaltijdsalade) werd eerder gebracht dan de overige drie hoofdgerechten en dan heb ik het over zeker 10 minuten. Die salade was niet aangemaakt, behalve de garnering (pitjes, geitenkaas etc) dus saai en flauw. Ik vroeg om azijn, hadden ze niet (???). De overige hoofdgerechten waren niets bijzonders (gehaktballen en hamburger) qua smaak, althans niet iets wat je zelf ook niet heel makkelijk thuis maakt. Geen verrassingen of het gevoel dat je lekker eet en zit te genieten. Op de terug weg in de auto vroegen we voorzichtig aan elkaar hoe we het vonden en iedereen was het erover eens dat we echt beter ergens een lekker frietje hadden kunnen halen. Jammer van die 80 euro.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Als voorgerecht hadden wij Pompoensoep en Nacho's. Het bord met Nacho's was extreem veel. Als hoofdgerecht gekozen voor de burger. Op het broodje zat veel te veel saus en het vlees was erg droog. De patat was lekker. De ellende begon echter bij het buiten stappen van restaurant Kees. Volgens mij gebruiken ze daar het overgebleven strooizout van de afgelopen winter. Wat een droge mond. De hoeveelheid zout die ze bij het restaurant gebruiken moet wel ongezond veel zijn.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
20-3-2017 met onze vader/schoonvader bij Kees wezen eten t.g.v. zijn 92e verjaardag. Hij wilde graag een biefstuk maar dat hadden ze niet zei de serveerster. Toen maar de entrecot genomen die niet weg te krijgen wasvoor hem en lauw was (ondanks dat hij uit de Jopper kwam met 400 graden).
Wat schetst onze verbazing, toen een andeer tafelgenoot een mixed grill had besteld dat daar biefstuk bij zat. Dus ze hebben het wel maar niet de moeite nemen om even aan de keuken vragen of een biefstuk apart mogelijk is. Mijn entrecot was ook lauw. Dit was de 3e keer maar voorlopig slaan we deze zaak even over.
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We zijn nu 3 keer geweest en dat was scheepsrecht. Het eten is niet bijzonder, veel te duur.Voor een glas witte wijn betaalden wij 4 euro 50 belachelijk. De laatste keer was de druppel.We hadden nog maar net het voorgerecht toen het hoofdgerecht al werd gebracht. De serveerster stond een beetje te hakkelen toen ik er wat van zei maar zette het gewoon neer.Het is niet de bedoeling dat we na een half uur weer buiten staan. Klacht doorgegeven en ik heb zelf geweigerd het voorgerecht te betalen. Maar er was geen enkel excuus.De bediening werkt ook langs elkaar heen... Wij komen in ieder geval niet meer....
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Positieve ervaring. Leuk restaurant met gezellige inrichting. En - niet onbelangrijk- lekkere stoelen (ook voor de wat kleinere mensen). Een echte upgrade! Persoonlijke kaartje op tafel gaf een "welkom" gevoel.
Voldoende keus qua eten en het personeel was erg vriendelijk. Ze lijken zorgvuldig om te gaan met feedback/ recensies.
Prijs - kwaliteit was prima.
Wij komen zeker terug!
Marthine R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Fijne plek om te eten, je word snel geholpen en de kaart keuze is ruim. ook voor de vegetarische eter is er voldoende keuze met leuke en lekkere varianten. kortom top!
D C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ronduit slechte lunch! Veel te prijzig en bediening laat zwaar te wensen over! Entourage is leuk maar je zit dicht op elkaar. Hier kom ik echt niet nog eens
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vroeger hebben we heel erg graag in met Magneet Café gegeten!
Na de heropening hebben we ook inmiddels een paar keer bij KEES gegeten. Maar, het is echt niet te vergelijken! Wij zijn echt teleur gesteld!!!
De gerechten zijn niets bijzonder en we voelden ons na het eten echt opgeblazen.
Het ergste aan dit restaurant is de bediening! Echt slecht, erg traag, verkeerde drank geleverd (bij 2 bezoeken), zitten veel te kletsen en kijken niet eens naar de klant, je hebt zelf het gevoel ze willen je niet zien! De laatste keer hadden we eigenlijk ook een nagerecht willen eten, maar we hebben te lang moeten wachten, we hadden niet eens kunnen afrekenen aan tafel. We zijn dus naar de kassa gelopen. In der daad: traag en erg klantonvriendelijk. Helaas gaan wij hier niet meer heen.
Goedemiddag heer/mevrouw,

Allereerst wil ik bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met KEES niet hetzelfde is als bij de MagnEETcafé. Wij zouden graag uw ervaring als feedback willen oppakken en dit terugkoppelen naar het personeel. Graag willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via info@restaurantkees.nl zodat wij kunnen uitzoeken wat er de desbetreffende avond precies fout is gegaan.

Met vriendelijke groet, het team van KEES.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Aantal malen na de heropening bij KEES gegeten maar wat een teleurstelling. Gerechten zijn niet super bijzonder maar het ergste is de bediening. Wat een slechte bediening loopt er rond bij KEES. Super traag en erg klantonvriendelijk. Helaas gaan wij hier niet meer heen. Interieur is wel erg mooi
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vinden het zeer spijtig om te horen dat u bezoek aan KEES niet naar wens is geweest. Graag willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via info@restaurantkees.nl zodat wij kunnen uitzoeken wat er de desbetreffende avond precies fout is gegaan.

Met vriendelijke groet, het team van KEES.
lisetth .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Woensdag 28 december hebben we hier met een grote groep gegeten. Alles ging super soepel het eten en drinken kwam snel. Het eten was erg lekker en iedereen was tevreden. Het enige minpunt vond ik dat ze het raar vonden dat wij het grande dessert wilde delen met 4 man en maar bleven pushen om nog meer desserts. Maar over het algemeen was het erg gezellig. Ik raad de gepaneerde gehaktbal met kaas aan.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Toegewijd personeel. Amerikaanse service !
Eten is prima van kwaliteit en origineel. Prima parkeerplaats.
Wij gaan daar vaker komen !
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij zijn 18-11-2016 Vrijdag middag om15.30 geweest om een bakje koffie te drinken.
Dat was niet zo leuk want er werd ons door een serveerster verteld dat wij wel ergens aan een ronde tafel konden gaan zitten .
Toen ik dat nog eens vroeg aan een Ober (of was het de chef zelf ) Werd er nog al bot gezegd,daar kunt U niet gaan zitten dat is af gesloten,U kunt daar gaan zitten waar geen Reservering staat.Je loop een beetje als een kip zonder kop in zo'n Restaurant, Gelukkig kwam er toen een serveerster die het bordje gereserveerd weg haalden en tegen ons zei U kan hier wel gaan zitten..Was dit gelijk gebeurd en wordt je even naar een tafeltje geleid komt dit wat vriendelijker over.
Wij zijn Senioren en zijn niet gewend dat er op alle tafels een boordje staat met gereserveerd,Je kan dus bij jullie niet op je gemak een bakje koffie drinken .Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat met een Dineetje zal ik zal ik niet dat ook is reserveren?
Misschien kunnen jullie hier wat mee,
H.v.Dijk v.Herwaarden
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heb hier voor het eerst gegeten na de naamsverandering van magneet naar Kees eten en drinken , de zaak ziet er qua interieur goed uit maar het eten is zeer slecht ik had een uiensoep als voorgerecht met een stukbrood van driedagen oud dit voorgerecht zou niet verkocht mogen worden het hoofdgerecht dorade was iets beter maar de vraagprijs niet waard. De bediening was wel goed ondanks de drukte, Wij gaan hier niet meer naar toe of ze moeten de kwaliteit van het eten veranderen met de huidige kok erbij.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Brrrr vies. Saladepap met kerrie droge kip met kleurtje. Melige patat. Automaten koffie. Bediening vriendelijk en snel. Liever aandacht voor de smaak o het bord dan al die poespas rond het bord.