Kees. drinken, eten en drinken

Weesperzijde 44 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Dit voelt als thuiskomen

Als je bij Kees gaat eten lijkt het net alsof je bij iemand thuis aan de eetafel zit. Maar dan wel bij iemand die héél goed kan koken. Je eet wat de pot schaft, maar er is wel keuze uit het het aantal gangen. Met dieetwensen wordt goed rekening gehouden, en ook de vega(n) gast wordt hier verwend. De ideale plek om met een groep vrienden bij te praten en herinneringen op te halen. Na het eten nog geen genoeg van Kees? Geen probleem, de knusse bar blijft nog een hele tijd voor je open.

Meer informatie over restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Tram 3 - Halte Wibautstraat/Ruyschstraat

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Anja P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten!
H.J. G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
het is een restaurant met menu's, wij kregen een uitstekende zeer smaakvolle maaltijd waarbij rekening gehouden was met onze voorkeuren (geen vlees en/of schaaldieren) uitstekende huiswijn
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, lieve bediening. Niet zo vlot, het duurde even voor we ons voorgerecht kregen. Maar het is smullen!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Iedere keer weer een mooie verrassing wat Kees je voor schotelt. Met zorg bereid en heerlijke wijn erbij. En in een gezellige, oude, Amsterdamse kroeg.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Waar ga je eten als je daarna naar het theater gaat? Kees is een prima gelegenheid daarvoor, bij Carré even doorrijden en je bent er. Het was rustig toen wij zo vroeg kwamen, maar niet helemaal leeg en we werden lekker ontspannen ontvangen. Omdat we toch wel wat haast hadden namen we alleen een hoofdgerecht en een toetje. Erg lekker. Alleen is het menu er eigenlijk op ingericht dat je meer gangen neemt en daarvoor ontbrak ons dus de tijd. Dat hebben we in de pauze dus later nog wat aangevuld.
allard A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wat een verrassing! Achter een onopvallende gevel en in een losse entourage blijk je ongelofelijk lekker te kunnen eten! Wij namen 5 gangen en kregen een ongecompliceerd fijne salade, een spetterend lekker soepje, echt heel fijne risotto met zeebaars, onglet met wat lekker lichtzoet garnituur van oa pompoen en choco toetje hmmm!
Attente bediening leuke wijnen per glas, spannend Duits rood gedronken van schwarzriesling, je weet zelf : )
PaulaenMaarten .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
hoofdgerecht was erg zout en had betreft verhouding wat meer groenten en minder risotto mogen zijn wat het ook wat minder machtig maakt en nagerecht was de appelcrumble veel te zoet en de bijbehorende room veel te stijf.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg leuke huiselijke sfeer. Het is een relatief smal en klein restaurant, maar het is zo ingericht dat het ruim oogt. Je bepaalt zelf het tempo en wordt niet opgejaagd. Al met al goed!
Patty Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zalig eten, goede service, snel geserveerd maar niet te snel. Alleen wel erg warm op de bovenverdieping.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat is het toch elke keer weer een feest om bij Kees te eten. We voelen ons zeer welkom, de sfeer is heel persoonlijk en gezellig. Afgelopen vrijdag aten we er weer.
Het eten: waar haalt die Kees zijn inspiratie en creativiteit vandaan??! Het is altijd weer heerlijk.... en verrassend wat op tafel komt, de borden zijn prachtig opgemaakt en de smaken zijn tong strelend. Wij hadden het 5 gangen menu en hebben van elke gang genoten.
Wij vinden het een echte aanrader, komen zeker weer terug.
Als je, je echt wilt laten verrassen moet je zeker een keer naar Kees gaan.
En zijn er dingen die je niet lust of lekker vindt kan je dat aangeven en daar wordt dan echt rekening mee gehouden.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Al ongeveer 10 jaar spreek ik enkele keren per jaar af met een vriendin bij Kees en Annemarie. Oorspronkelijk vanwege de praktische ligging: precies tussen haar (Diemen) en mijn (Bos & Lommer) huis in. Maar vanwege het verrukkelijke eten en sympathieke concept blijven we steeds terugkomen. Het eten is supersmakelijk, de sfeer is goed, de bediening klantgericht en persoonlijk. In al die jaren zijn we nog nooit teleurgesteld: de kleine, met zorg gemaakte gerechten zijn altijd verrassend, van kwalitatief hoogwaardige producten en waar nodig aangepast aan individuele diëten, allergieën en intoleranties. Toen ik hier de laatste keer wegliep dacht ik: 'Kees is echt een supertalent'. Vandaar dat ik mijn aanvankelijke schroom (als het maar niet te druk wordt!) overwon en deze recensie schreef. Gaan dus, naar Kees en Annemarie. Om te eten, drinken, en nog eens te drinken.

Oh ja, de wijn: duidelijk met zorg uitgekozen met mooie neuzen en fijne afdronk :-)
N. W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten. En tot en met het hoofdgerecht prima bediening. Helaas erg lang moeten wachten op het toetje, waarna we dit - naast nog schaaltjes met lege schaaldieren van het hoofdgerecht - opaten. Terwijl naast ons een onbemande tafel wel werd afgeruimd. Voor de koffiebestelling zou iemand 'zo' komen die niet kwam, waarna we helaas met een ontevreden gevoel na lang wachten weggingen en de prijs-kwaliteit verhouding uiteindelijk toch nog tegenviel gezien de service.
hoi! dank voor je recensie, en fijn dat je lekker hebt gegeten. Daar doen we t voor:-) Afgelopen zaterdag was er inderdaad een moment van chaos, omdat onze Maricella (het meisje dat jullie bediend heeft) wegens prive-omstandigheden plotseling weg moest. De keukenhulp is toen bijgesprongen. Dit was dan ook een momentopname, en zeker geen gewoonte. We hadden dit duidelijker moeten communiceren, waarvoor excuus.
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Bij Kees wordt met aandacht en liefde gekookt en voor de gasten gezord. Een aanrader, mooie producten met smaak bereid.
Ro-ell G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Fijne avond gehad bij Kees en Annemarie, ongedwongen sfeer, lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de vis en toetje waren echt heerlijk!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eindelijk eens een kok die goed en smaakvol veganistisch kan koken. Gereserveerd voor een 5 gangen menu en elke gang was smaakvol met zorg bereid. En dat zonder te veel zout of suiker te gebruiken! de kok komt de gerechten zelf uitserveren en legt daarbij uit wat hij gemaakt heeft. Ook de locatie is geweldig - een prachtig uitzicht over de Amstel, je zit er pal op. Dit restaurant is zeker een aanrader aangezien de prijs-kwaliteit van het eten ook prima in orde is.
Aris B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellig terras, goede bediening en heerlijk gegeten. Aanrader! Eten wat de pot schaft is weer eens wat anders, maar je krijgt hoe dan ook wat lekkers. Alle gerechten zijn goed doordacht.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kees is een verrassingsfeestje. Het zit op een stukje waar je zo langs zou lopen en ook het onderhoud van het restaurant ziet er niet uit als een bijzondere ervaring. Tot je het eten proeft; heerlijk! elk gerecht is een feestje en de prijs-kwaliteit verhouding is uitzonderlijk goed. Het is eten wat de pot schaft, maar die pot is dan wel goddelijk. Ook de service is onverwacht goed voor dit kleine pijpela'tje. Professioneel en er ontgaat ze niets. absoluut een aanrader!
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kees kan koken, dat is duidelijk.! Lekkere gerechten, uitstekend bereid. Geen geneuzel, maar zeker verassend. Mooie combinatie en structuur van ingredienten (sommige kende ik niet). Precies goed en gewoon erg lekker! Ik kom terug! Na vier gangen had ik alleen nog een beetje trek (misschien gewoon pavlov-reactie vanwege het lekkere eten?). Suggestie: wat brood en boter erbij?
Frida M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, alleen akoestiek kan beter. Moesten erg hard praten om verstaanbaar te zijn.
Carlijne L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker eten met verrassende combinaties! Ik was met 4 vrienden en we hebben heerlijk op het terras in de zon gezeten. De bediening was snel en vriendelijk, ook heel netjes (de dames kregen als eerst het bord).