Kees. drinken, eten en drinken

Weesperzijde 44 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Dit voelt als thuiskomen

Als je bij Kees gaat eten lijkt het net alsof je bij iemand thuis aan de eetafel zit. Maar dan wel bij iemand die héél goed kan koken. Je eet wat de pot schaft, maar er is wel keuze uit het het aantal gangen. De ideale plek om met een groep vrienden bij te praten en herinneringen op te halen. Na het eten nog geen genoeg van Kees? Geen probleem, de knusse bar blijft nog een hele tijd voor je open.

Meer informatie over restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Tram 3 - Halte Wibautstraat/Ruyschstraat

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Aris B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellig terras, goede bediening en heerlijk gegeten. Aanrader! Eten wat de pot schaft is weer eens wat anders, maar je krijgt hoe dan ook wat lekkers. Alle gerechten zijn goed doordacht.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kees is een verrassingsfeestje. Het zit op een stukje waar je zo langs zou lopen en ook het onderhoud van het restaurant ziet er niet uit als een bijzondere ervaring. Tot je het eten proeft; heerlijk! elk gerecht is een feestje en de prijs-kwaliteit verhouding is uitzonderlijk goed. Het is eten wat de pot schaft, maar die pot is dan wel goddelijk. Ook de service is onverwacht goed voor dit kleine pijpela'tje. Professioneel en er ontgaat ze niets. absoluut een aanrader!
Willow2010 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kees kan koken, dat is duidelijk.! Lekkere gerechten, uitstekend bereid. Geen geneuzel, maar zeker verassend. Mooie combinatie en structuur van ingredienten (sommige kende ik niet). Precies goed en gewoon erg lekker! Ik kom terug! Na vier gangen had ik alleen nog een beetje trek (misschien gewoon pavlov-reactie vanwege het lekkere eten?). Suggestie: wat brood en boter erbij?
Frida M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, alleen akoestiek kan beter. Moesten erg hard praten om verstaanbaar te zijn.
Carlijne L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker eten met verrassende combinaties! Ik was met 4 vrienden en we hebben heerlijk op het terras in de zon gezeten. De bediening was snel en vriendelijk, ook heel netjes (de dames kregen als eerst het bord).
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijn welkom geheten, goed sfeer en aardige mensen! Alleen aan het einde wat onduidelijkheid over de kosten - maar eind goed al goed! Ik kom zeker nog een keer
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heel leuk concept met lekker eten en vooral hele vriendelijke bediening. Alleen al voor dat laatste kom ik zeker weer terug. Absolute aanrader!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten op het terras in de zon! Zeker een aanrader en ik ga zelf ook zeker nog een keertje????
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Dit was de derde keer dat we hier hebben gegeten. De laatste keer was 2 jaar geleden. Van de 3x was dit wel de minste. We vonden het hoofdgerecht super, heerlijke Zeebaars. Echter, de andere rondes vielen tegen. 'Brood met dips' was simpel brood met boter, het voorgerecht was een simpele salade en het dessert was niet onze smaak. Volgende keer hopelijk meer geluk!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heeelijk gegeten en leuk fenomeen eten wat de pot schaft. leuk zo'n verrassingsmenu! Goede locatie en een aanrader. Ik kom zeker nog keer terug!
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Hoofdgerecht lekker maar weinig
Voor-en nagerecht prima.
De wijn was behoorlijk prijzig
Gezellige sfeer en goede bediening
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eten duidelijk met liefde bereid, prima prijs /kwaliteit. Vriendelijke ontvangst en fijne relaxte bediening. Aanrader!
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Bovenverwachting goed. Eten uitstekend. Bediening relaxt. Laat je niet afschrikken door de uitstraling van de begane grond.boven zit je heerlijk.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wauw, het interieur heeft een flinke opfrisser gehad, erg leuk. Daarnaast is het Elke keer weer een verrassing wat Kees je voorschotelt en elke keer is het weer subliem. Finger licking good!
Me ,.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Verrassend. Low key. Gezellig eetcafe uitstraling maar met gerechten op restaurant nivo. Leuke gerechten. 5 gangen precies goed geproportioneerd. Wijnen lekker. Mogen wel nog iets beter passen bij de gerechten. Personeel super. Vriendelijk, flexibel, authentiek. Aanrader.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben hier met 7 personen gegeten, de bediening is erg vriendelijk en het eten erg smaakvol.
Het was een drukke avond en daardoor wordt het boven behoorlijk warm.
We gaan zeker nog eens bij Kees eten.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuke gelegenheid met een heel gastvrije ontvangst. Een biologisch 5 gangen menu van voortreffelijke kwaliteit gegeten. Goede en betaalbare wijn.
Wat mij betreft kunnen de houten keukenstoelen wel worden vervangen! Ook een leuk tafelservet zou gezelliger zijn. Voor het overige een aanrader!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Je eet wat de pot schaft en
dat was allemaal heel erg lekker.

Het restaurant heeft een soort bruine kroeg uitstraling, gezellig maar wel erg rumoerig, je kon elkaar af en toe bijna niet verstaan.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Goed concept, nog beter eten!
Vriendelijke bediening en leuke setting. Kees komt na afloop zelf nog even de tafels langs. Een echte gastheer, die bijzonder goed kan koken.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Kees. Verrassend concept: eten wat de kok heeft bedacht. Zelf nadenken en een keuze maken is er dus niet bij. Ik vind dat erg fijn. Het saladevoorgerecht met sla, geitenkaas en bieten was erg bijzonder. Het hoofdgerecht met ravioli was prima maar de portie was wat aan de kleine kant. Het nagerecht was klein maar fijn. Ook de cappuccino was prima. Kortom zeer aan te raden vooral vanwege de prijs-kwaliteit.