Kees. drinken, eten en drinken

Weesperzijde 44 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Dit voelt als thuiskomen

Als je bij Kees gaat eten lijkt het net alsof je bij iemand thuis aan de eetafel zit. Maar dan wel bij iemand die héél goed kan koken. Je eet wat de pot schaft, maar er is wel keuze uit het het aantal gangen. Met dieetwensen wordt goed rekening gehouden, en ook de vega(n) gast wordt hier verwend. De ideale plek om met een groep vrienden bij te praten en herinneringen op te halen. Na het eten nog geen genoeg van Kees? Geen probleem, de knusse bar blijft nog een hele tijd voor je open.

Meer informatie over restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Tram 3 - Halte Wibautstraat/Ruyschstraat

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Nel S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ook deze keer hebben we ons laten verrassen en zijn gegaan voor de hele shebeng!! Een 5- gangen menu met heerlijke gerechtjes met seizoensgebonden groenten. Het gerecht met kandratiki, een Surinaamse vis, was heel bijzonder.
Een top van een grüner Veltliner erbij als aperitief. Wat wil je nog meer?
De nieuwe entourage van het restaurant en de hartelijke bediening dragen hier ook zeker aan bij. Wij komen zeker weer terug. Voor de prijs heb je 't in ieder geval niet te laten, want die valt hartstikke mee.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was waanzinnig lekker, goede bediening! Complimenten voor de heerlijke gerechten ッ
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vooral de ontvangst was allerhartelijks
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
een origineel menu met lekkere gerechten. en sublieme wijnen die er goed bij passen. Eén minpunt vonden we dat de tafels veel te dicht op elkaar staan zodat je nagenoeg met vreemden aan tafel zit en weinig privé kunt praten.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hele fijne avond gehad en lekker gegeten. Het restaurant is niet super groot maar je zit ook niet te dicht op elkaar. Gezellige inrichting. Verder aardige en vriendelijke bediening die met je mee denkt en rekening houdt met specifieke wensen. Ik mocht niet alles eten vanwege zwangerschap en hier werd het verrassingsmenu op aangepast.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Spontaan terecht gekomen in dit intieme gezellige restaurant. Mooi locatie aan de Weesperzijde met een ondergaand zonnetje als uitzicht.
Fijne host met een goede wijn kennis! Bij elk gang kregen we een bijpassende wijn die het gerecht ten goede kwam. Zeker een aanrader!
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Kees die met al onze wensen qua eten rekening hield! Sjapoo!
Steffie G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Kees stelt je nooit teleur. Wat een toptent!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten zag er mooi uit, maar was erg vlak qua smaak.
Rauwe vis met alfalfa, komkommer en pompoen heeft gewoon iets extra's nodig en dat ontbrak helaas.
Ook de hoofgerecht kip en het toetje waren mooi om te zien, maar niet spannend qua smaak.
Sfeer in restaurant, wijnen en bediening waren prima.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het verrassingsmenu is inderdaad positief verrassend, en bijzonder lekker
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Hartstikke leuk tentje tussen de vele goede maar ook nogal voorspelbare restaurants aan de Weesperzijde.
Birgitta H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten, bijzondere smaken.
De tafel van Sacha T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
heerlijk gegeten, gastvrij. kok komt zelf het eten brengen en geeft uitleg. Grote verrassing!
Frank Z.
Heerlijk gegeten, super uitleg van de gerechten en een super goede chef die zelf het eten komt brengen. Komen zeker terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
GE-WEL-DIG.
Super lekker eten en super goede service
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Toeten, prachtige smaken, super service....
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Na reservering kreeg ik een persoonlijke email met 'hartelijk welkom vanavond!' en dat vond ik heel erg leuk. Ontvangst en bediening was hartelijk en persoonlijk. Eten was lekker, wijn was lekker. Hoofdgerecht was zalig. We zaten buiten en hebben daardoor de inrichting van binnen niet mee kunnen maken. Hooguit voor buiten wat lekkerder stoelen, dat zou mijn enige tip zijn.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een plek waar de kok zo trots is op zijn eten dat hij het je zelf komt voorschotelen. Heerlijke gerechten die zonder poespas wordt geserveerd, met een lieve dame in de bediening die handig door de drukte heen danst. Kiezen uit een menu kan niet, maar bij Kees laat je je graag leiden. Een juweeltje aan de Amstel.
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten in een prettige en gezellige omgeving.
Diewertje H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een tijd geleden alweer dat ik voor het laatst bij Kees was wezen eten. Ze hebben het verbouwd en het ziet er mooi uit! De gerechten waren zoals verwacht verassend en lekker. Wij kozen dit keer voor peuzelen wat inhoud dat je drie heerlijke gerechten krijgt. Vooral het hoofdgerecht met vis in een heerlijke saus en de heerlijke witte chocolade mouse als desert waren om te smullen. Het voorgerecht was met Gorgonzola, iets wat mijn vriend niet erg kan waarderen maar dit was hij vergeten door te geven aan het begin (het is en blijft een verassing wat je krijgt). De bijpassende wijn viel ook goed in de smaak en de bediening was persoonlijk en aardig. Bedankt en tot snel!
Sarit L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk lekker en gezellig ! Het eten is goed en de sfeer is lekker huiselijk! Zeker een plek om terug te komen! En vergeet de wijn niet! Hij smaakt!