Kees. drinken, eten en drinken

Weesperzijde 44 1091 EE Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Dit voelt als thuiskomen

Als je bij Kees gaat eten lijkt het net alsof je bij iemand thuis aan de eetafel zit. Maar dan wel bij iemand die héél goed kan koken. Je eet wat de pot schaft, maar er is wel keuze uit het het aantal gangen. Met dieetwensen wordt goed rekening gehouden, en ook de vega(n) gast wordt hier verwend. De ideale plek om met een groep vrienden bij te praten en herinneringen op te halen. Na het eten nog geen genoeg van Kees? Geen probleem, de knusse bar blijft nog een hele tijd voor je open.

Meer informatie over restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Tram 3 - Halte Wibautstraat/Ruyschstraat

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Kees. drinken, eten en drinken

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Ongelofelijk lekker gegeten.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Helaas was het niet wat we verwacht hadden. Het eten was heerlijk maar de bediening (1 dame) niet goed, we vroegen ons ook af of het de eerste keer was dat deze dame in de bediening werkzaam was. Kennis van wijn was niet aanwezig, zo kregen wij een dessertwijn als aperitief en kon niets over de wijnen worden verteld anders dan het is de rode wijn. Gebruikte glazen werden niet weggehaald. En wij kregen ons hoofdgerecht al terwijl naast ons de mensen die eerder waren binnengekomen nog moesten bestellen. Ook werd de thee en koffie op een dienblad gebracht en zo neergezet op tafel waarbij het dienblad tot nu het afrekenen op tafel bleef. Heel raar. Jammer want de dame die er normaal is is zo enthousiast en met kennis van wijn. Nu was het een enorme tegenvaller en hadden we ook minder geslaagde avond
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Verrassingsmenu a la eten wat de pot schaft met keuze uit aantal gangen heeft in ieder geval als voordeel dat je geen keuzestress beleeft. Gerechten zijn origineel, avontuurlijk en goed - er zit duidelijk enthousiasme achter: wij hadden de vier gangen gekozen en begonnen vroeg omdat we nog naar een concert gingen - hier werd qua timing goed rekening mee gehouden. De porties waren wel aan de ruime en vooral het eerste gerechtje aan de 'zware' kant, waardoor we behoorlijk vol het restaurant uitrolden maar dat is moeilijk 'kritiek' te noemen. Enig puntje van kritiek dan wel: wij hadden begrepen dat we als hoofdgerecht geen keuze hadden (het werd vis [grietfilet] - en die viel zeer goed in de smaak), maar achteraf bleek toch dat we ook een vleesgerecht hadden kunnen kiezen. Misverstandje. Enfin: geen spijt en grote kans dat we met een maandelijks wisselende kaart en alles vriendelijk geprijsd (geldt ook voor de overigens ietwat beperkte wijnkaart) weer terug willen komen en daarmee bereikt Kees zeker zijn doel...
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goede creatieve keuken, aardige bediening
Sterre K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij zijn inmiddels al zeker zeven keer bij Kees geweest en elke keer is het weer een feest. Heerlijke menu's met innovatieve gerechten, porties zijn precies groot genoeg en wat je krijgt voor deze prijs....te gek! Kees en zijn team zijn heel lieve mensen die altijd voor je klaar staan. Heerlijke avond uit!
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ook deze keer hebben we ons laten verrassen en zijn gegaan voor de hele shebeng!! Een 5- gangen menu met heerlijke gerechtjes met seizoensgebonden groenten. Het gerecht met kandratiki, een Surinaamse vis, was heel bijzonder.
Een top van een grüner Veltliner erbij als aperitief. Wat wil je nog meer?
De nieuwe entourage van het restaurant en de hartelijke bediening dragen hier ook zeker aan bij. Wij komen zeker weer terug. Voor de prijs heb je 't in ieder geval niet te laten, want die valt hartstikke mee.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was waanzinnig lekker, goede bediening! Complimenten voor de heerlijke gerechten ッ
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Vooral de ontvangst was allerhartelijks
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
een origineel menu met lekkere gerechten. en sublieme wijnen die er goed bij passen. Eén minpunt vonden we dat de tafels veel te dicht op elkaar staan zodat je nagenoeg met vreemden aan tafel zit en weinig privé kunt praten.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hele fijne avond gehad en lekker gegeten. Het restaurant is niet super groot maar je zit ook niet te dicht op elkaar. Gezellige inrichting. Verder aardige en vriendelijke bediening die met je mee denkt en rekening houdt met specifieke wensen. Ik mocht niet alles eten vanwege zwangerschap en hier werd het verrassingsmenu op aangepast.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Spontaan terecht gekomen in dit intieme gezellige restaurant. Mooi locatie aan de Weesperzijde met een ondergaand zonnetje als uitzicht.
Fijne host met een goede wijn kennis! Bij elk gang kregen we een bijpassende wijn die het gerecht ten goede kwam. Zeker een aanrader!
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Kees die met al onze wensen qua eten rekening hield! Sjapoo!
Steffie G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Kees stelt je nooit teleur. Wat een toptent!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten zag er mooi uit, maar was erg vlak qua smaak.
Rauwe vis met alfalfa, komkommer en pompoen heeft gewoon iets extra's nodig en dat ontbrak helaas.
Ook de hoofgerecht kip en het toetje waren mooi om te zien, maar niet spannend qua smaak.
Sfeer in restaurant, wijnen en bediening waren prima.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het verrassingsmenu is inderdaad positief verrassend, en bijzonder lekker
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Hartstikke leuk tentje tussen de vele goede maar ook nogal voorspelbare restaurants aan de Weesperzijde.
Birgitta H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten, bijzondere smaken.
De tafel van Sacha T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
heerlijk gegeten, gastvrij. kok komt zelf het eten brengen en geeft uitleg. Grote verrassing!
Frank Z.
Heerlijk gegeten, super uitleg van de gerechten en een super goede chef die zelf het eten komt brengen. Komen zeker terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
GE-WEL-DIG.
Super lekker eten en super goede service
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Toeten, prachtige smaken, super service....