Kee Lun Palace

Wagenstraat 95 2512 AS Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Kee Lun Palace

Pretentieloze Chinees met heerlijke kaart

Voor wie goed Chinees wil eten voor een redelijke prijs is Kee Lun Palace een aanrader. Daar in de Haagse Wagenstraat, midden in Chinatown, wordt heerlijk authentiek gekookt. De kaart is uitgebreid, het decor is ontegenzeggelijk Chinees en de bediening is efficiënt en kort van stof. Er bestaat geen betere manier om te genieten van Dim Sum, Pekingeend of Szechuan-biefstuk.

Meer informatie over restaurant Kee Lun Palace

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

6,5
6,2
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kee Lun Palace, midden in het Haagse Chinatown in de Wagenstraat, blijft er mijn favoriete Chinese adres. De gerechten zijn altijd op een behoorlijk tot zeer goed niveau. Verwacht niet dat de chef-kok een praatje komt maken aan tafel, dat de maître (als ze die daar al hebben...) de gasten overlaadt met aandacht of dat een sommelier met een exquise wijnadvies op de proppen komt. Nee, Kee Lun Palace is gewoon goed Chinees eten voor een redelijke prijs in een Chinese omgeving: veel rood, blauw en goud in het decor, beperkt contact met de bediening en gerechten die snel worden geserveerd. Mijn dim sum favoriet blijft de eendenreepjes met zeekwal; een koud gerecht dat met zijn combinatie van zoete en zure smaken altijd verrassend verfrissend is.
KellyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten bij Kee Lun Palace is lekker! Voor een goed prijsje kun je hier terecht voor heerlijk authentieke chinese gerechtjes. Je hoeft ook niet heel lang te wachten om het eten op tafel te krijgen!
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten, Cha Sieuw en Kipfilet met peper en zout. De Cha Sieuw was heerlijk mals de kip goed gekruid en lekker pittig. De thee was overigens gratis zo ook (alleen op vrijdag en zaterdag werd verteld) een aantal heerlijke stukken sinasappel. DE bediening was zeer snel en even zo vriendelijk. Ook hier weer een zeer matige inrichting(helaas) Wij gaan hier zeker weer terug.
Voor de prijs/kwaliteit.
NocheV .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heb hier een lunch genoten samen met een zakenrelatie. De lunch bestond uit een aantal dim sum gerechtjes, waaronder bapao gevuld met kip, die heel goed smaakte. Ook de andere gerechtjes waren goed en apart, in ieder geval zal je hier niet de standaard chinese verwesterde keuken die je hier aantreft! De prijs van het geheel was in ieder geval dik in orde: 30 euro voor 2 personen.

Het interieur is wel redelijk typisch chinees (veel rood), maar het is een vrij grote zaak en als pluspunt valt daarom op dat je niet erg dicht op elkaar zit. Het meubilair zag er goed uit, ik kan me voorstellen dat het een goede plek is om gezellig een avondje uit eten te gaan (wat ik zeker nog eens zal doen).

Bediening is typisch Aziatisch: verwacht niet dat men hier voor een gezellig praatje bij je tafel komt of informeert of alles naar tevredenheid is. Al met vind ik Kee Lun een aanrader.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten top! Zeer uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. En vooral lekker. Prijs gewoon (niet goedkoop, niet duur). Bediening nogal hoekig en onwennig. Decor is meer van een restaurant in het Verre Oosten zelf dan van een traditionele Chinees in Nederland. Je voelt je echt wel even bv in China als je bij Kee Lun zit.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zeer slecht gegeten voor veel geld. Hele pekingeend is een berg kroepoek waarop stukjes eend liggen, alleen buitenste van de eend, veel krokant vel zonder vlees. En dat voor 29,95.?Waardeloos. Bestelde gebakken tarbot werd als gestoomd geleverd, teruggenomen en toen later als gebakken gekregen. Vermoed dat ze die gestoomde tarbot in de frituur hebben gegooid. Keihard gebakken, alleen in het midden wat stukjes eetbare vis. Hup, weer 25 euro weggeggoid. Hier komen we NOOIT meer. Met hongerig gevoel en 60 euro armer verlieten we deze zaak.
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met de buurtjes wezen eten (zij zijn daar regelmatig te vinden) bij dit restaurant. Lang geleden was ik er al eens eerder geweest maar nu maar een recensie. Eten varieert van authentiek chinees tot de voor de Europeaan bekendere gerechten. Als je liever niet met stokjes eet krijg je keurig bestek aangereikt. Diverse gerechten besteld, gezellig vorkje prikken, proeven etc. Vond de Peking eend goed. Niet perfect, maar wel goed. Rundvlees in zwarte pepersaus vond ik ook erg lekker. Voor de inrichting hoef je er niet heen. Niet erg uitdagend en enigszins aan vervanging toe. Vooral veel chinezen die er komen eten. Leuk om een keer te ervaren, ook niet erg om nog een keer terug te komen. Hoewel er ook andere goede alternatieven zijn
Jelle M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Authentiek chinees restaurant in china town den haag. Bij binnenkomst voornamelijk chinezen die daar eten. Je krijgt de kaart met foto's en beschrijving van de gerechten en een papier met pen en daar schrijf je op wat je wilt hebben. We hebben allerlei dingen besteld en het was zo anders dan een standaard chinees maar echt super lekker. De bediening glimlacht veel maar is niet echt attent en spraakzaam. Ons maakt dat niets uit want we komen voor het eten en dat was goed.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Op zich goed gegeten, veel verscheidenheid in gerechten en gerechten. Toppertje was ossenhaas/walnoten/honing, idem coquilles. Pekingeend viel wat tegen, idem loempia's met garnalen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Decor blijft shabby, wordt niet in geinvesteerd.
Moeite waard om terug te gaan, vooral vanwege de grote en uitdagende keus
George D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Keer Lun is in mijn beleving het beste Chinees restaurant van Den Haag en wijde omtrek. Wellicht wel van Nederland. Echt Chinees eten zonder concessies aan Europese wensen. Eten ook dat je bijna nergens anders vindt. Vis en vleesgerechten en dim sums. Heel bijzonder zijn de Chinees toetjes die je nergens anders vindt.
Kortom tegen een schappelijke prijs bijzonder goed eten in een goede omgeving.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
In de Wagenstraat in het Haagse Chinatown, halverwege twee Chinese toegangspoorten, is het Chinese restaurant Kee Lun Palace gevestigd. Kee Lun Palace geldt al jaren als één van de beste Chinese restaurants van Den Haag en omstreken en de ervaringen van mijn laatste bezoek bevestigen wat mij betreft die status. Nergens smaakt het traditionele gerecht 'gemengd vlees' (een mix van eend, geroosterd buikspek en rood varkensvlees) zo goed als hier. Hoofdschotels kunnen er de hele dag worden gecombineerd met dim sum gerechten zoals bijvoorbeeld de overheerlijke Choi Yuk Pao (varkensvlees dumplings) en Kau Choi Kau (garnalen dumplings). Maar de lijst dim sum gerechten is lang zodat er bij ieder bezoek nieuwe verrassingen opduiken. De bediening in Kee Lun Palace is efficiënt; contact met het bedienend personeel door de taalbarrière beperkt. De inrichting van het restaurant is wat je zou kunnen noemen 'typisch Chinees'. Een opknapbeurt zou beslist geen kwaad kunnen. Maar ja, waar moeten al die fans van dit restaurant dan tijdens een verbouwingsperiode naartoe?
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Zoals al meer gezegd hier: een authentiek Chinees restaurant in het hart van Chinatown. Veel Chinese gasten, waanzinnig uitgebreide kaart met curieuze gerechten zoals gemarineerde kwal en kippenteentjes. Maar ook als je een afkeer hebt van wat westerlingen als (slacht)afval beschouwen vind je wel iets van je gading. De gerechten zijn op een onnavolgbare manier genummerd (nummers dwars door elkaar op de kaart), en je wordt geacht de nummers van de gerechten die je wilt op een briefje te schrijven. Dat werkt wel efficiënt.
Laat je niet afschrikken door de ingang van het restaurant: die wekt soms de indruk dat de tent al jaren dicht is, en dat er niemand binnen zit.
Dit keer was de serveerster die ons bediende opvallend aardig gemeten naar de normen die in dit restaurant lijken te gelden. We bespeurden af en toe zelfs een glimlach; ze waardeerde de fooi, en dat we zeiden dat we het erg lekker vonden.
We hadden Szechuan-bief en gemengde Chinese groenten. Allebei goed bereid en authentiek gekruid. Een goede hoeveelheid voor ons tweeën: we hadden net geen doggy bag nodig.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Zalig authentiek chinees eten

In het midden van chinatown staat dit restaurant, waar je in tegenstelling tot full moon/ fat kee wel rustig kan zitten (buiten de zaterdag om). Het eten is er vers, zeer goed bereid en als je op de menukaart zoekt kan je ook nog wel wat speciale pareltjes tegenkomen...

Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk en is het er fijn vertoeven, de bediening is wat terughoudend, maar zeker niet kwaadaardig/bot zoals sommige hier beweren.
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Een authentiek Chinees restaurant in het hart van Chinatown. Veel Chinese gasten, dat zegt genoeg en een hele uitgebreide kaart! Wanneer je écht chinees wilt eten, moet je echt hier komen.
Wel van tevoren reserveren, want het is er altijd druk. Lekker chinees biertje erbij en je hebt een geweldige avond in een iets wat oudbollige decor, maar dat doet niet af voor het heerlijke eten.
Sylvia013 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Samen met me vriendin bij dit restaurant geweest. Reserveren is aan te raden! We hadden de rijsttafel genomen en deze beviel redelijk. Vlees was koud/lauw, personeel spreekt voornamelijk Chinees, maar proberen ook Engels/nederlands als het nodig is. Het is een "echt" Chinees restaurant en je moet er dus van houden om op deze manier uit eten te gaan.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Heerlijke Dimsum gegeten hier. Onder andere absoluut de lekkerste inktvis ooit, en heel bijzondere deegbolletjes met een zoete vulling van zwarte sesam. Met zes Dimsumgerechtjes zaten we allebei tjokvol, en dat alles voor onder de 25 euro... Het bedienend personeel is, om het op de meest positieve manier te zeggen, ronduit ongeïnteresseerd. Misschien authentiek Chinees, maar dat zijn de gerechten dan ook weer en dat maakt veel goed.
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Bloemetjesbehang en morsige tafelkleden complementeren een decor wat al tien jaar aan vervanging toe is. Semi-geïnteresseerd personeel, soms hartelijk en soms onbeschoft weet dat niet te verhullen. Waarom dan toch naar Kee Lun Palace? Omdat het de beste echte Chinees van China Town is, waar je voor een prikkie een dwarsdoorsnede van de Chinese keuken kan eten. Laat de - overigens prima - Peking Eend staan en neem de kwal met eend en rode peper salade. Of probeer wat van de varkens stoofschotels. Super pittig, super Sechuan. Dus probeer in plaats van zeuren over de bende de gerant zo ver te krijgen wat specialiteiten op tafel te zetten.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Mijn vaste adresje in China Town voor dim sum. Lekker soepje vooraf en 3 à 4 dim sum per persoon en je zit goed vol. Alle gerechtjes met seafood zijn hier heerlijk, behalve de Long So. Vroeger delicate stukjes tentakel met dun laagje krokant deeg, maar nu dus grote meelballetjes zonder al teveel smaak. Zoals bij elke Chinees kom je hier niet voor de service of gezelligheid, maar echt voor het eten. Ik merk wel de laatste jaren dat hier steeds meer niet-Chinezen te vinden zijn, maar qua smaak is het niet verandert. Wel vooraf reserveren, want vooral in het weekend krijg je hier anders geen tafeltje.
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voor de zoveelste keer weer gegeten daar. Heerlijkkkk. We hadden allerlei dim sums en bami (nr68 :) ) en kipfilet met walnoten en honingsaus. Toch blijf ik verrast hoe lekker alles steeds weer is. De gerechten komen vlot. Dit keer ook meerdere dingen tegelijk. Het decor stelt niet veel voor. Vloerbedekking en stoelen mogen nodig eens vervangen worden. Maar ja, ik kom voor het eten dus dat neem ik op de koop toe. De toiletten zijn er beter aan toe dan een paar maanden geleden. Personeel komt geregeld langs en vliegt door de zaak heen om iedereen te helpen. Je moet hier echt eens eten. Reserveer tijdig anders zit het vol, vol, vol. Het decor krijgt een 6 omdat de wc's een hele verbetering zijn. Ik kan niet wachten tot de volgende keer.