Kee Lun Palace

Wagenstraat 95 2512 AS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Kee Lun Palace

Pretentieloze Chinees met heerlijke kaart

Voor wie goed Chinees wil eten voor een redelijke prijs is Kee Lun Palace een aanrader. Daar in de Haagse Wagenstraat, midden in Chinatown, wordt heerlijk authentiek gekookt. De kaart is uitgebreid, het decor is ontegenzeggelijk Chinees en de bediening is efficiënt en kort van stof. Er bestaat geen betere manier om te genieten van Dim Sum, Pekingeend of Szechuan-biefstuk.

Meer informatie over restaurant Kee Lun Palace

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

7,2
7,2

Jouw recensie over het restaurant Kee Lun Palace

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Eten hier is altijd een feestje. Heerlijk vers allemaal.
Jimi P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Te duur, en de kangkoeng was oud, een later chinese stel kwam later aan en bestelde ook de kangkoeng en je zag duidelijk dat ie vers bereid was, die van ons leek wel overgebleven kangkoeng van gister, zeker omdat wij geen chinesen zijn ??!!
Verder was de inktvis met peper en zout, de inktvis had veels te veel meel waardoor je de inktvis niet of nauwelijks meer proeft.

Kortom kwaliteit tegen prijs is het voor ons niet meer waard om hier nog een keer te komen.
Spijtig om geen positieve review te plaatsen.
Ingra D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Alleen niet veel keuzes voor koude dranken. Maar zeker zoals altijd heerlijk gegeten voor een redelijk prijs
Norbert H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Mijn favoriete Chinese restaurant in Den Haag. Altijd goed eten, zowel de vlees-, vis-, als groentegerechten. De inktvis gevuld met garnalen is een van mijn favorieten.
Er wordt altijd gevraagd of je bestek wilt of met stokjes wilt eten. De bediening is correct en efficient.
Reserveren is wel aan te raden want het is altijd druk.
Pien L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer plezierig, aardige, efficiënte bediening, prijs/kwaliteit goed.
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
goede kwaliteid tegen redelike prijs goede bediiening
Germaine S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Altijd goed
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk traditioneel Chinees restaurant! Nee, je komt hier niet voor het hippe interieur of de popie bediening. Dat interieur is juist typisch sober en kitsch. De bediening is typisch terughoudend/ingetogen Chinees maar zeker niet onvriendelijk. (Vandaar de volle punten want ik verwacht dit ook). Dus kom je puur voor waanzinnig lekkere gerechten en neem je de entourage voor lief dan moet je zeker hier gaan eten!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een Chinees restaurant met redelijk goed eten voor een prima prijs.
De bediening is echter heel onvriendelijk en daar komt door de jaren heen totaal geen verbetering in.
De dikke jonge kelner doet er alles aan om je niet meer terug te hoeven zien.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Helaas geen radler of cola light en slechts 1 soort rode wijn.
Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een goed dimsum restaurant. Visgerechten zijn lekker en alles, dus ook de groente, is zeer vers. Overige gerechten vrij vet. Al met al een lekkere chinees. Overigens staat Chinese bediening niet bekend als vriendelijk zeker in dit restaurant is dat het geval. Ik kom hier al jaren en eet altijd lekker.
yvonneeee .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dimsum is erg duur geworden en niet meer de moeite waard! Je kan bij fat kee uitgebreid dineren voor dezelfde prijs. Je betaalt nu 3x meer voor dimsum.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima pijs/kwaliteitsverhouding en altijd speciaal. Kom er graag.
An L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
vaker bij Kee Lung gegeten.
Gerechten nog vaak orginele smaak.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd prima!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor een verjaardag met een grote groep hier gegeten, bevindt zich in de Wagenstraat midden in Chinatown in Den Haag. We hebben een ronde gedaan met spareribjes, bapao's, dimsum, pannenkoekjes, etc. Daarna een ronde Char siu, spek, kip, garnalen, nasi, mihoen. Alles werd snel geserveerd en echt een hele goede Chinees. Hier kom je echt voor het eten, niet voor de bediening en entourage.
Minpuntje 1,5 uur voor sluitingstijd werd al gepusht om de volgende ronde te bestellen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed en eerlijk eten goed verzorgd, genieten
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren met z'n tweeën en hadden een vrij eenvoudig menu besteld: 1x mixed dim sum en 1x Mihoen Singapore, beide gerechten waren verrassend lekker. We hebben ze samen gedeeld. De ontvangst, inrichting en sfeer waren typisch Chinees, waar we ook voor kwamen.
mira L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten met Chinees Nieuwjaar. Topper blijft de broccoli met vlees en geroosterde walnoot!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Als altijd weer een genoegen om een keus te mogen maken uit de grote hoeveelheid gerechten. Alles was verser dan vers en smakelijk. Voor één tafelgenoot was het een eerste kennismaking met de grote diversiteit van smaken. Er is weer een liefhebber geboren!