Kee Lun Palace

Wagenstraat 95 2512 AS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Kee Lun Palace

Pretentieloze Chinees met heerlijke kaart

Voor wie goed Chinees wil eten voor een redelijke prijs is Kee Lun Palace een aanrader. Daar in de Haagse Wagenstraat, midden in Chinatown, wordt heerlijk authentiek gekookt. De kaart is uitgebreid, het decor is ontegenzeggelijk Chinees en de bediening is efficiënt en kort van stof. Er bestaat geen betere manier om te genieten van Dim Sum, Pekingeend of Szechuan-biefstuk.

Meer informatie over restaurant Kee Lun Palace

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

6,8
6,8
yvonneeee .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dimsum is erg duur geworden en niet meer de moeite waard! Je kan bij fat kee uitgebreid dineren voor dezelfde prijs. Je betaalt nu 3x meer voor dimsum.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima pijs/kwaliteitsverhouding en altijd speciaal. Kom er graag.
An L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
vaker bij Kee Lung gegeten.
Gerechten nog vaak orginele smaak.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd prima!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voor een verjaardag met een grote groep hier gegeten, bevindt zich in de Wagenstraat midden in Chinatown in Den Haag. We hebben een ronde gedaan met spareribjes, bapao's, dimsum, pannenkoekjes, etc. Daarna een ronde Char siu, spek, kip, garnalen, nasi, mihoen. Alles werd snel geserveerd en echt een hele goede Chinees. Hier kom je echt voor het eten, niet voor de bediening en entourage.
Minpuntje 1,5 uur voor sluitingstijd werd al gepusht om de volgende ronde te bestellen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goed en eerlijk eten goed verzorgd, genieten
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We waren met z'n tweeën en hadden een vrij eenvoudig menu besteld: 1x mixed dim sum en 1x Mihoen Singapore, beide gerechten waren verrassend lekker. We hebben ze samen gedeeld. De ontvangst, inrichting en sfeer waren typisch Chinees, waar we ook voor kwamen.
mira L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten met Chinees Nieuwjaar. Topper blijft de broccoli met vlees en geroosterde walnoot!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Als altijd weer een genoegen om een keus te mogen maken uit de grote hoeveelheid gerechten. Alles was verser dan vers en smakelijk. Voor één tafelgenoot was het een eerste kennismaking met de grote diversiteit van smaken. Er is weer een liefhebber geboren!
RonNel W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Regelmatig eten wij hier met vrienden. En tot nu toe met volle te tevredenheid. wij komen altijd terug voor de inktvis gevuld met garnalen en de mihoen met garnalen. Daarvoor heerlijke gevarieerde dim sums. Daarnaast andere diverse gerechten die altijd fantastisch smaken. Wij zijn altijd blij!
Jambat R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het heeft niet zo veel zin als het personeel niet weet dat je op iens.nl een reservering hebt geplaatst.......
(Rechtstreeks het restaurant bellen heeft meer kans)

Het restaurant hanteert helaas de regel "het eerst komt wie het eerst maalt"......
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kom hier al zeker 15 jaar. Blijft de lekkerste dim sum van Den Haag en erg betaalbaar. Vooral alles met seafood is erg lekker hier. Supersnelle service, het eten stond zo op tafel. Bestel altijd 3-4 dim sum pp en soepje of warm gerecht. De kwaliteit van de warme gerechten met lunch is laatste tijd erg wisselend, maar de dim sum is altijd lekker.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier heerlijk gegeten: Chinees waar ook de Chinezen eten. Verwacht dus geen aangepast eten, maar echt originele gerechten met Tofu, kip met cashewnoten (wel erg zout) kroepoek zoals je ze in China eet, Als voorgerecht hadden wij maisssoep en schaaldieren soep, heerlijk. en als dessert kokos pudding, heel veel kokospudding. De bediening was Chinees vlot, voor je het weet sta je weer buiten en de inrichting is efficient, de Chinese gasten bepalen de sfeer.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kee Lun Palace, midden in het Haagse Chinatown in de Wagenstraat, blijft er mijn favoriete Chinese adres. De gerechten zijn altijd op een behoorlijk tot zeer goed niveau. Verwacht niet dat de chef-kok een praatje komt maken aan tafel, dat de maître (als ze die daar al hebben...) de gasten overlaadt met aandacht of dat een sommelier met een exquise wijnadvies op de proppen komt. Nee, Kee Lun Palace is gewoon goed Chinees eten voor een redelijke prijs in een Chinese omgeving: veel rood, blauw en goud in het decor, beperkt contact met de bediening en gerechten die snel worden geserveerd. Mijn dim sum favoriet blijft de eendenreepjes met zeekwal; een koud gerecht dat met zijn combinatie van zoete en zure smaken altijd verrassend verfrissend is.
KellyvanDijk .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten bij Kee Lun Palace is lekker! Voor een goed prijsje kun je hier terecht voor heerlijk authentieke chinese gerechtjes. Je hoeft ook niet heel lang te wachten om het eten op tafel te krijgen!
snor1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten, Cha Sieuw en Kipfilet met peper en zout. De Cha Sieuw was heerlijk mals de kip goed gekruid en lekker pittig. De thee was overigens gratis zo ook (alleen op vrijdag en zaterdag werd verteld) een aantal heerlijke stukken sinasappel. DE bediening was zeer snel en even zo vriendelijk. Ook hier weer een zeer matige inrichting(helaas) Wij gaan hier zeker weer terug.
Voor de prijs/kwaliteit.
NocheV .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heb hier een lunch genoten samen met een zakenrelatie. De lunch bestond uit een aantal dim sum gerechtjes, waaronder bapao gevuld met kip, die heel goed smaakte. Ook de andere gerechtjes waren goed en apart, in ieder geval zal je hier niet de standaard chinese verwesterde keuken die je hier aantreft! De prijs van het geheel was in ieder geval dik in orde: 30 euro voor 2 personen.

Het interieur is wel redelijk typisch chinees (veel rood), maar het is een vrij grote zaak en als pluspunt valt daarom op dat je niet erg dicht op elkaar zit. Het meubilair zag er goed uit, ik kan me voorstellen dat het een goede plek is om gezellig een avondje uit eten te gaan (wat ik zeker nog eens zal doen).

Bediening is typisch Aziatisch: verwacht niet dat men hier voor een gezellig praatje bij je tafel komt of informeert of alles naar tevredenheid is. Al met vind ik Kee Lun een aanrader.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten top! Zeer uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. En vooral lekker. Prijs gewoon (niet goedkoop, niet duur). Bediening nogal hoekig en onwennig. Decor is meer van een restaurant in het Verre Oosten zelf dan van een traditionele Chinees in Nederland. Je voelt je echt wel even bv in China als je bij Kee Lun zit.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Zeer slecht gegeten voor veel geld. Hele pekingeend is een berg kroepoek waarop stukjes eend liggen, alleen buitenste van de eend, veel krokant vel zonder vlees. En dat voor 29,95.?Waardeloos. Bestelde gebakken tarbot werd als gestoomd geleverd, teruggenomen en toen later als gebakken gekregen. Vermoed dat ze die gestoomde tarbot in de frituur hebben gegooid. Keihard gebakken, alleen in het midden wat stukjes eetbare vis. Hup, weer 25 euro weggeggoid. Hier komen we NOOIT meer. Met hongerig gevoel en 60 euro armer verlieten we deze zaak.
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met de buurtjes wezen eten (zij zijn daar regelmatig te vinden) bij dit restaurant. Lang geleden was ik er al eens eerder geweest maar nu maar een recensie. Eten varieert van authentiek chinees tot de voor de Europeaan bekendere gerechten. Als je liever niet met stokjes eet krijg je keurig bestek aangereikt. Diverse gerechten besteld, gezellig vorkje prikken, proeven etc. Vond de Peking eend goed. Niet perfect, maar wel goed. Rundvlees in zwarte pepersaus vond ik ook erg lekker. Voor de inrichting hoef je er niet heen. Niet erg uitdagend en enigszins aan vervanging toe. Vooral veel chinezen die er komen eten. Leuk om een keer te ervaren, ook niet erg om nog een keer terug te komen. Hoewel er ook andere goede alternatieven zijn