Kee Lun Palace

Wagenstraat 95 2512 AS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Kee Lun Palace

Pretentieloze Chinees met heerlijke kaart

Voor wie goed Chinees wil eten voor een redelijke prijs is Kee Lun Palace een aanrader. Daar in de Haagse Wagenstraat, midden in Chinatown, wordt heerlijk authentiek gekookt. De kaart is uitgebreid, het decor is ontegenzeggelijk Chinees en de bediening is efficiënt en kort van stof. Er bestaat geen betere manier om te genieten van Dim Sum, Pekingeend of Szechuan-biefstuk.

Meer informatie over restaurant Kee Lun Palace

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Kee Lun Palace

h.buitenbos B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijke dim-sums gegeten. De bediening zeer goed, snel en gezellig. Een echte aanrader!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker geluncht vooraf loempia’s en tempura van inktvis super licht en lekker. Hoofdgerechten ossenhaas met broccoli, walnoten en honing en ossenhaas in zwarte pepersaus en witte rijst. Hoofdgerechten waren heerlijk. Deel ervan naar huis meegenomen netjes in een bakje en plastic tasje.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Tja, wisselvallig. Lekker en verzorgd en slordig en onattent allemaal tegelijk.
Met groot gezelschap gegeten. Twee grote ronde tafels, maar niet aan elkaar. Dat is toch minder gezellig. Van te voren afgesproken wat er gebracht zou worden. Overdadige hoeveelheden. Wat achteraf bleek vooraf te zijn, maar makkelijk voor voor- en hoofdgerecht kon doorgaan, was grote hoeveelheid kleine gerechtjes die regelmatig werden bij- en aangevuld. Als je niet houdt van met je vingers eten, mis je een bord. Alleen kommen en kopjes op tafel en dat waren nu de enige dingen die we niet nodig hadden. Bediening was aardig maar je moest wel erg bij de les blijven.
Eetstokjes lagen klaar maar je moest vragen om bestek en dat vind ik toch prettiger eten. Eend was erg lekker (maar pas op: er kunnen stukken bot in zitten!). Babi pangang mooi geroosterd, maar wel met erg forse vetrand (en hoe je die met stokjes eraf krijgt?) Gebakken mihoen viel tegen en verder was er niet veel 'zetmeel'.
Zeker bij dit concept zijn of grotere en regelmatig ververste papieren servetten of nog liever forse linnen servetten dringend gewenst.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Lekkerste Chinees restaurant van Den Haag
S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Niet lang hieven te wachten op eten. Kan niet wachten tot we weer gaan.
Charita L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten en de service was top
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk authentiek Chinese keuken. Was vanavond€ niet druk en personeel had ruimschoots de tijd voor ons. Afwikkeling van voorgerecht en hoofdgerechten verliep niet helemaal zoals we dachten. Ze werden gezamenlijk uitgeserveerd. Smaken van de krabbetjes (peper/zout) was prima evenals de ku lo kai en de kalfskoteletjes met paddenstoelen.
Franskras .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hier ga ik altijd hun heerlijke Chinese crab gerechten eten. Nergens eet je dit lekkerder dan hier. Ook de Dim Sum is hier erg lekker. Ik kom hier graag.
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Blijf er lekker eten. Personeel werkt zichtbaar hard en doet zijn best, ook met drukte. Het is vaak druk, want het goede eten zorgt voor veel terugkerende mensen. Reserveren is aangeraden.
Mira L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Altijd heerlijk bij Kee Lun. Vooral de Ossenhaas met walnoot en broccoli blijft een klassieker
Geesje M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker Chinees gegeten!
Jeany L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We waren met z'n vieren op 2e kerstdag. Het was heel erg druk. We wilden niet dat de soep gelijk met de hoofdgerechten werden opgediend zoals vorige jaar. Eerst de bestelling van de soep opgegeven. Na 15 minuten de hoofdgerechten opgegeven. We kregen inderdaad eerst de soep, maar een paar minuten daarna gelijk de hoofdgerechten! Volgende jaar bestellen we de hoofdgerechten, nadat we de soep hebben gegeten.
We gaan volgende weer! Het eten is daar zo heerlijk voor een redelijke prijs. Geen extra toeslag voor de kerst.
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kaa Lun is de beste plaats voor lekkere gerechten voor goede prijzen. Het maakt niet uit of je alleen komt, met zijn tweeën of een familie van acht. Het eten is altijd vlot op tafel, ook tijdens drukte. Ik raad aan hier ook eens te dineren, maar wil je verzekerd zijn van een plaats dan moet je wel even reserveren van tevoren. En anders eens een keertje hier lunchen als pauze van het winkelen in de stad.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hartstikke goed restaurant!
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zeer goed eten. Echt lekjer en ieder gerecht smaakte anders. Vers bereid
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik heb bij Kee Lun Palace in het verleden regelmatig veel lekkerder gegeten. Is het management c.q. de eigenaar gewijzigd? Ze wisten ook niets van onze reservering via Iens. Nu was dat geen probleem, want er was plek genoeg. Dat was vroeger ook heel anders. Op zaterdag altijd erg druk. Nu dus helemaal niet. Tekenend?
De schotel Chinese gemengde groenten vond ik onredelijk duur (€ 14,95).
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Eten hier is altijd een feestje. Heerlijk vers allemaal.
Jimi P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Te duur, en de kangkoeng was oud, een later chinese stel kwam later aan en bestelde ook de kangkoeng en je zag duidelijk dat ie vers bereid was, die van ons leek wel overgebleven kangkoeng van gister, zeker omdat wij geen chinesen zijn ??!!
Verder was de inktvis met peper en zout, de inktvis had veels te veel meel waardoor je de inktvis niet of nauwelijks meer proeft.

Kortom kwaliteit tegen prijs is het voor ons niet meer waard om hier nog een keer te komen.
Spijtig om geen positieve review te plaatsen.
Ingra D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Alleen niet veel keuzes voor koude dranken. Maar zeker zoals altijd heerlijk gegeten voor een redelijk prijs