Kediri

Zaterdag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Eelke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Voor mij is Kediri de top Indonesiër in Amsterdam. Ruime keuze, alles super vers en heerlijk op smaak. Je krijgt een goed advies als het gaat op de combinaties van de gerechten van het vriendelijke personeel. En ruime porties. Ik kom er al jaren en het blijft heerlijk. Ze verkopen ook prima ketjap en vleesmarinades van eigen makelij. Kortom, de beste afhaal-Indonesiër van Amsterdam.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Ben hier nu vele malen geweest en het eten is erg lekker maar je moet er wel een uurtje voor uittrekken. Het gaat allemaal zo verschrikkelijk traag. Ik begon met de saté te bestellen en daarna kozen we de verschillende gerechten. Nadat alle bakjes gevuld waren en we af wilden rekenen werd pas de saté aan de keuken doorgegeven. Het lijkt mij logisch om daar mee te beginnen. Ook luisteren de personeelsleden met elkaar mee als de ander een bestelling doorkrijgt. Er stond een rij tot buiten. Voor ons liepen er mensen weg omdat ze niet meer wilden wachten. Heel jammer dat het zo gaat want als je het eten eenmaal heb is het genieten.
Pandanwangi .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Naar aanbeveling van een goede kennis heb ik deze toko bezocht. Ik heb nasi rames met vlees, ajam panggang besengek, urap en tahoe besteld. Heerlijk! Vlees was mals, groeten zijn vers en de houtskool smaak van de kip is echt autentiek indonesisch. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Kortom, Top!
David E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Gisteren hadden we een feestje en daar hebben we lekker Indonesich eten bij gehaald. Dat is bij Kedirie altijd bijzonder goed van smaak. Ik heb bij veel Indonesiche restaurants gegeten in mijn leven, maar zij horen echt bij de top qua smaak. Vandaag de restjes opgegeten en weer echt zitten genieten. De Rendang, de Sambal Goreng Daging, de Urap Urap en de rest allemaal even lekker. Wij nemen altijd verschillende vlees en groente gerechten en bestellen van tevoren per telefoon. Altijd op tijd klaar en snel afhalen. Werkt en smaakt super!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Veels te dure toko. De prijs kwaliteit is hier ver te zoeken, ook wij moesten 2 euro extra betalen voor tempeh ipv de tofuh. Vlees is niet mals en bij de sate zit veels te weinig vlees.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Gister een afgehaald hier. Ik had de nasi rames speciaal met extra sate erbij. De porties zijn hier ontzettend karig. Het eten is opzich wel prima van smaak. Maar staat totaal niet tot de prijs/hoeveelheid verhouding. Voor een klein schepje extra groente €2 euro extra afrekenen en €1,30 per stuk voor een MINI stokje sate... Ik ben nog nooit een Indo tegengekomen met zulke kleine porties... Niet echt typisch voor een Indo, waar ik gewend ben om grotere porties te krijgen. Als de smaak helemala fantastisch en geweldig was zou ik misschien overwegen om veel te betalen voor weinig, maar ook dat is niet het geval. Ik kom hier niet weer!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
had takeaway this evening again and it was really good as usual. choose your own mix of rice , noodles , meat ,fish ,vegetables , spicy or mild .they make thier own sambal and ketjap , all really fresh and just a bit better than all the other indonesian places.thats what i think anyway.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Heerlijke rijsttafel genomen voor 2 personen. Goed klaargemaakt en porties ook groot genoeg. Meestal staat het hier vol met mensen die wachten tot het eten warm is (je kan kiezen: warm of koud meenemen) maar op maandagavond was het prima te doen.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Ze waren al nooit royaal, maar de laatste keer dat ik heb afgehaald was echt te karig. Ik vroeg of ze bij de nasi rames speciaal de tofu wilde vervangen voor tempeh, daar rekende ze voor een schepje 2 euro extra voor! Verder krijg je tweemaal 3 stukjes vlees en boontjes in een hoeveelheid dat je ze kan tellen. De smaak is prima, vlees wat taai maar de hoeveel staat niet in verhouding tot de prijs (12 euro). Het is er altijd druk, dus het lijkt erop dat de meeste mensen het niet erg vinden. Ik ga voorlopig wel naar een andere...