Kedai Jalan-Jalan

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 21:00

Frank-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Kedai Jalan Jalan is voor mij een afhaalgelegenheid, dus het decor is wat mij betreft goed genoeg. Het eten is eigenlijk nooit tegengevallen; de pittige en ook de zoete kip zijn allebei heel eigen, verder is vooral de zoete tempeh aan te raden. Ik neem ook tenminste de boontjes als groente.
Joseph A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Ik had eerst op de website gekeken, waarop af te lezen was dat ze gesloten waren. Toch voor de zekerheid even gebeld. Gelukkig maar , want ze waren gewoon geopend, volgens een vriendelijke dame door de telefoon.
De Nasi Kuning speciaal bestond naast de gele rijst uit twee soorten vlees, een telor (ei) en groenten naar keuze. De smaak van de kuning was redelijk goed. De santen (cocos) smaak was te onderscheiden, wat veelal in het normale aanbod niet het geval is.
Ik had de pittige variant besteld, maar het pittige overheerste zeker niet. Alles verder met een behoorlijk gevuld mandje kroepoek.
Voor een schappelijke prijs van € 10,00.
Als je in de buurt bent, voor een snelle hap, aan te raden. Zeker door de alleraardigst vriendelijke bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Ex-chef kok gaat solo. Ik ben fan! Grote variatie aan Indonesische gerechten. Zou mooi zijn als er ook stoelen komen ipv krukken, blijf ik wat langer hangen