Kazerne

Paradijslaan 8 5611 KN Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kazerne

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kazerne

rob H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mooi restaurant maar het eten is onder de maat voor de prijs. Te veel boter en te weinig smaak. Wat echt niet kon was dat de drukke kok de hele tijd alles proefde, zat met zijn vingers overal aan en in, om vervolgens zijn handen aan zijn broek af te vegen. Niet fris!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kazerne was al best goed: begin 2017 kregen ze een 7 van de krant NRC. Maar met de komst van de nieuwe chef Carlos Blankers, eind 2017, heeft Kazerne echt nog een enorme sprong vooruit gemaakt. Heerlijk eten in een creatieve omgeving van kunst, design, kennis en techniek. Ga er snel eten - voordat iedereen het doet!
Rob Voorwinden
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
In deze prachtige en met design ingerichte ruimte heerlijk gegeten. Wat een mooie en heerlijke gerechten! Ook de wijnkaart biedt volop lekkere en betaalbare wijnen. De bediening was erg vriendelijk. Voor wat we gegeten hebben zijn dit schappelijke prijzen. Dit Gaan we zeker vaker doen!!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Teleurstellend! Veel te duur voor de kwaliteit die geboden wordt. Erg makkelijke gerechten, bediening was slecht. Bijna 30 minuten moeten wachten op ons drankje. Het excuus was dat het erg druk was (zaterdagavond)..... een groot deel van het bedienend personeel spreekt geen Nederlands.
igt-reinders .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Helaas, zeer teleurstellend. De kok had blijkbaar zijn avond niet! Voorgerecht matig, hoofdgerecht een grote sof. Kok wil blijkbaar graag koken met vergeten groenten om "hip" te zijn en mee te gaan met zijn tijd maar was vergeten het kookboek te raadplegen. Aardperen zijn dus niet zijn specialiteit en ik betwijfel n.a.v. de reactie van de kok omdat ik bij hem ten rade ging of hij a) gaat onderzoeken hoe aardperen werkelijk bereid dienen te worden b) of hij echt liefde heeft voor zijn vak, want deze kok hoort niet thuis in een open keuken.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Op 8 april gegeten in Kazerne. Zijn bekend met lokatie en blijft interessant. Hebben 3-gangen menu genomen. Gerechten prima van samenstelling, smaak en uiterlijk. Medewerkers vriendelijk. Is een echte aanrader!
Cori V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ga hier nooit meer naar toe
Veel te prijzig voor wat je krijg
Koelkast was kapot we hadden
al besteld toen ze kwam zeggen dat sommige gerechten niet kon ?
chateaubriand .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gegeten tijdens het openingsweekeind van de DDW met gemende gevoelens.. Het grootste, haast theatrale, industriële interieur voldoet aan de grootstedelijke ambities van de stad. Ruimte voor experiment en expoities.. pure winst!
Het eten en de bediening daarentegen zijn in mijn ogen wat 'blasé'; Een driegangen menu voor 35 euro is niet echt duur, maar de gerechten zijn toch net iets te braaf en gewoontjes. De wijnen zijn oké, prijs-kwaliteit is op orde.
De bediening komt wat chaotisch over en eenvoudig een fles wijn bestellen bij de gastvrouw gaat dan weer niet. Dat zit niet in het takenpakket en moet na minuten door iemand anders opgenomen worden.. vreemd.
Wellicht is het de drukte van een zaterdag tijdens DDW, maar de voorgeschotelde ambities zijn vooralsnog niet helemaal waar gemaakt. Dit moet beter kunnen.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Drie keer de volle punten voor de Kazerne vanavond. Natuurlijk werkt het wel mee dat het heerlijk weer was om buiten onder de plataan te genieten van de scampi met venkel en de heerlije aubergineschotel. De cuisine is creatief, gebalanceerd in smaak en uitbundig waar nodig.
De geinspireerde ober gaf een korte proeverij in de dessertwijnen en stal daarmee ons hart en gaf de avond een liefhebbers-tintje...dankjewel!
Uitstekend!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een restaurant dat gevestigd is aan een ‘Paradijslaan’ schept hoge verwachtingen. Nog spannender wordt het als je weet dat ooit in datzelfde restaurant de garage van de Eindhovense vuilnisophaaldienst was ondergebracht. Inmiddels heeft de vuilnisophaaldienst plaatsgemaakt voor restaurant Kazerne met een galerie industrial design en winkel.
Het restaurant heeft een - tegenwoordig populaire - industriële aankleding. (oud-) Eindhovenaren zijn daar natuurlijk gek op. Maar Kazerne is een geslaagde versie, Londen aan de Dommel, kortom: inrichting 9+.
Het was prachtig weer, dus lunchten we op de schaduwrijke binnenplaats.
Niets beters dan een koele zomerwijn met wat oesters, die per stuk te bestellen zijn. We bestelden er negen en kregen er acht, de laatste acht. Wie na ons kwam had pech. Waarom de oesters op een bedje van grof zout werden gepresenteerd i.p.v. op ijs, is mij niet duidelijk. Ik kan slechts één reden bedenken: het ijs was op.
Na de oesters kozen we voor een Antipasti misti voor 3 personen. Prachtige plank met mooie harde/ zachte kazen, overheerlijke halfdroge worst met anijssmaak, Pesto, hammen en Italiaanse Mortadella, basilicum tomaatjes, vers brood, olijfolie, eendenrillette (of moet je zeggen pulled-duck?), enz.
We namen nog een voorgerecht: de rose gebraden eendenborst met rucola, rozijnen, granaatappel, aceto-uitjes en amandelen en de gekaramelliseerde en geschaafde venkel met gamba’s en roze peper-dilledressing. Alles prima opgemaakt en voldoende geportioneerd. Afsluiting: koffie met truffel.
De wijnkeuze per glas bestond uit Chardonnay, Sauvignon-blanc en een pinot Grigio. Voor een prijs van €4,/€5, per glas hebben we eerlijk gezegd wel eens iets beters gedronken.
Wat misschien niet helemaal klopte bij Kazerne werd ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijke en attente bediening.
Aanwinst voor Eindhoven.

felkro .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk driegangenmenu gegeten, goede prijs-kwaliteit-verhouding. Nette service. Fantastische ambiance, heel bijzonder om te eten omringd door prachtige kunst en design. Kijk ook even in het kleine winkeltje waar je bijzondere design voorwerpen kunt kopen. Er is ook een binnentuin waar het leuk en heel rustig zitten is. Wij komen hier absoluut terug!
MissFijnproever .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Jammer dat we op deze zondagavond bijna de enige gasten zijn. En dat terwijl eten en sfeer hier prima in orde zijn. Ondanks dat het een hoge grote industriële ruimte is, doet de inrichting verzorgd aan en het is er behaaglijk. De combinatie van expositie en horeca geeft het geheel een extra leuk tintje.
Op de kaart prijken mediterrane gerechten en er is voldoende keuze. We gaan van start met gestoofde mosselen voor twee van ons, ceasar salad en gemarineerde bietensalade. Als hoofdgerecht kiezen we voor kalfssukade met linzen en paddestoelen, ossenhaas met rucola en twee maal Parmigiano Reggiano. We eindigen met tiramisu. We krijgen er prima wijn bij geschonken en ook het brood is heerlijk vers. Een aanrader.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij waren met 4 personen. Van 1 persoon was men het voorgerecht vergeten. Daarnaast wist de bediening niet alle vragen over de gerechten te beantwoorden. De bediening was wel uiterst vriendelijk! Als voorgerecht had ik pasta met gamba's. De pasta was erg flauw en de portie veel te groot. Geen aanrader. De ossenhaas die ik als hoofdgerecht had, was daarentegen super! Het citroendessert was ook prima. Kortom, een mooie locatie om met prettig gezelschap te dineren.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Eigenlijk te gek voor woorden dat ik hier nog niet geweest ben. Veel goede berichten over de sfeer en de keuken. Aangezien ik in internationaal gezelschap verkeerde die een nieuwe uitdaging zocht in culinair Eindhoven op naar De Kazerne. Warm, internationaal en professioneel ontvangst in een mooie locatie. Eenmaal aan tafel kozen we voor een gerecht deze avond. Mijn tafelgenote nam een vegetarische keuze, Aubergineschotel met courgette, tomaat, buffelmozzarella, aan haar gezicht te zien een goede keuze. Goed op smaak en een goede garing. Zelf nam ik Kabeljauw met een makreel brandade, gebrande prei en kervelolie. Dat was een verrassing qua smaken en combinatie. Aanrader. Begeleiding van een heerlijke rode Siciliaan met een vriendelijke prijs. Jammer dat aan het einde van de avond vooral het afruimen van de andere (en onze) tafels en de keuken qua geluid de overhand nemen.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Mooiste restaurant van Eindhoven, je waant je even in New York of Londen. Goede menukaart met erg lekker eten in hoeverre ik het heb kunnen proeven. Bediening leek wat onwennig maar was erg vriendelijk. Absoluut een aanrader.
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Fantastische plek om te eten. Veel design maar niet opdringerig. Op dit moment is er een expositie ingericht door trendwatcher en oud-directeur van de Design Academy Lidewij Edelkoort. Heerlijk om tussen de gangen door even tussen haar persoonlijke voorkeuren te lopen. Wij vonden dat echt een toevoeging.

Het eten was goed. Voortreffelijk ossehaas en boterzachte lam. Geen tien, maar een negen.

Helaas was er deze avond veel minder klandizie dan dit prachtige restaurant verdient. Daardoor begonnen de koks al heel vroeg met het schoonmaken van de keuken. Begrijpelijk, maar het geeft een onrustig gevoel. De bediening was uitstekend, als wij er niet de halve maaltijd getuige van hadden moeten zijn dat de keuken werd schoongemaakt zou dat een 9 zijn geweest.

Er was nog iets dat op viel: ondanks de enorme ruimte met "harde" wanden was de akoestiek heel prettig. Dat is fijn als je gewoon met elkaar wil praten zonder dat anderen mee luisteren.

Ik hoop echt dat er zoveel mensen gaan eten dat de koks het tot het allerlaatste moment zo druk hebben dat ze pas hoeven poetsen als iedereen weg is. De Kazerne is het waard.
willey .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
De Kazerne is als concept ontegenzeglijk erg geslaagd. Een aanwinst voor Eindhoven. Wat betreft het restaurant daar gaat het mis op de bediening. De keuken, daar valt weinig op aan te merken. Mooie gerechten, goed van smaak, uitgebalanceerd met een ruime keuze aan wijn om de juiste combinaties te maken. Waar het misgaat is in de bediening. Een heuse 'maître' die weinig gastvrouwschap presenteert. Die verbergt zich de hele avond in een scherm. De bediening is vooral 'rap' op rustige avonden. De laatste hap van een gerecht zit nog in je mond en het volgende gerecht wordt alweer uitgeserveerd. Om 22.00 uur willen ze blijkbaar naar huis en beginnen de matzwarte designtafels demonstratief met spray te reinigen terwijl je nog aan het dessert zit. Voor ruime wijnkeus ben je aangewezen op je eigen inzicht want een fatsoenlijk advies blijft achterwege, evenmin als een vraag of het gesmaakt heeft. Alle complimenten voor de chef, jammer dat het wat betreft 'een leuke avond uit' zo'n teleurstelling was.
Deze ervaring was niet eenmalig. Deze recensie is op basis van 4 bezoeken. 14 juli de laatste maal.
Beste Willey,

Dank voor je complimenten over ons concept en de keuken!

Maar wat spijtig om te horen dat je slechte ervaringen hebt gehad op het gebied van service. We zullen stappen ondernemen, bijvoorbeeld door wat je aankaart mee te nemen in de training van onze medewerkers.

We stellen reacties zoals deze erg op prijs, omdat we dan gericht kunnen werken aan verbetering. Graag bieden we persoonlijk onze excuses aan. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen? Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Nogmaals dank voor je feedback en we hopen je gauw weer te mogen verwelkomen in de Kazerne!

Hartelijke groet,
Koen en Annemoon
Founders van Kazerne

info@kazerne.com
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wat een schitterende locatie is dit. Als je op zoek bent naar een typisch Eindhovense ervaring moet je hier zijn. Het eten stak wat schraal af bij de omgeving maar ik heb ook hele andere verhalen gehoord, dus misschien is de kwaliteit wat wisselend. Maar ga er zeker eens langs, al was het alleen maar om even een kijkje te nemen.
Pieter_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Wederom een leuke post-industriële eetlokatie in Eindhoven. De kaart is klein, maar schijnt wekelijks te wisselen, op de vaste "toppers", aangegeven met een ster, na. Je kunt voor- en hoofdgerecht los bestellen, of zelf je 3 of 4-gangen menu uit de kaart samenstellen. Wat wijnen betreft is er meer keuze, ook in het wat stevigere prijssegment. Een Navarra die wij kozen was helaas 'op' maar de Italiaan (Barbera plus Pinot Nero) die we ervoor in de plaats namen heerlijk. In de grote ruimte zelf valt de nodige "designkunst" te bewonderen. We zijn benieuwd of die ook regelmatig gewisseld wordt. Leuke aanwinst. Even wachten op het binnenterras dat volgende maand (mei 2015) klaar moet zijn.
David B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Een grote hal. Lijkend op een bedrijfshal. Stevige glazen deuren met stoere stalen kozijnen. Alles strak. Veel grijs en zwart. Ruimte tussen de tafels. Kunstwerken achterin. Alles ademt ‘design’. Achterin een grote open keuken.
We worden verwelkomd op elegante en vriendelijke wijze door een mooie, in zwart geklede jonge vrouw. We kiezen een tafel bij het raam en krijgen heerlijke koffie met originele kleine verrukkelijke chocolade snoep.
De bediening is attent en vriendelijk.
Twee van onze groep kiezen een gerecht van de kaart (iets met aubergine), twee anderen vragen om veel groenten (staat niet als zodanig op de kaart).
Alles wordt snel en aantrekkelijk geserveerd. De groenten zijn een lauw-warm mengsel van verschillende verse seizoensgroenten met een delicate dressing.
Vers brood en grissini, met olijfolie en boter, thee van het uitgelezen merk Kusmi, linnen servetten, zwaar bestek, grote glazen heet water voor de thee (in plaats van ‘een Haags bakkie’) zijn onder meer de details die dit bijzondere restaurant onderscheiden.