Kaya

Karel Doormanweg 4 1181 WE Amstelveen Nederland Kaart
31-203452555

Over restaurant Kaya

Authentiek Koreaans

In Amstelveen vind je dit typisch Koreaanse restaurant. De Koreaanse keuken staat vooral bekend om kimchi, bulgogi en sjou en dat is bij Kaya zeker niet anders. In een simpele entourage met houten stoelen en tafels worden de meest verrukkelijke gerechten geserveerd. De bediening is vriendelijk en bescheiden. Die authentieke sfeer die je het gevoel geeft dat je een avond in Korea bent, dat vind je bijna nergens in Nederland!

Meer informatie over restaurant Kaya

• Af te huren
6,4
Aavandooren .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk eten, bijzonder koreaans. Verlichting in het restaurant kan wel wat gedempter. Prijs is aan de forse kant. Vooral de voorgerechten zijn aan de prijs
Koeanggo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Service was redelijk. Wij hadden jelly fish en inkvis salade als voorgerechten. Veel groenten en weinig jelly fish of inkvis. Voor 16 EUR per stuk is het wel duur. Hoofdgerechten was sweet marinade chicken en BBQ pork. Voor beiden gerechten was de vlees een beetje droog. Dus niet echt lekker.
Schuitlucy .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wij hebben voor de 2e keer lekker gegeten bij Kaya, weer nieuwe gerechten geprobeerd en ook deze waren erg lekker.
Wij waren er met de AH actie, maar met 4 personen konden wij slechts 1 actiekaart gebruiken, dit was volgens de regels van de actie zo vertelde het personeel. Hiervan is echter niets te vinden op de voorwaarden van de actie. Jammer dus toch een duur etentje uiteindelijk.
Wingetje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
We mochten met de AH Restaurantactie alles van de kaart proberen, dus zijn we voor de Koreaanse dumplings, Bibimbap en Kimchi Jjigae stew gegaan. De dumplings waren een beetje flauw van smaak. De saus die hierbij hoorde voegde daar helaas ook niet veel aan toe.
De Bibimbap daarentegen was wel heel heerlijk! We zijn met de Kimchi stew geëindigd (soort van soep met Kimchi, vlees en tofu). Deze was lekker pittig en we konden maar niet stoppen met eten ondanks dat we al enorm vol zaten!
De inrichting van het restaurant was een beetje kil en te overbelicht vond ik. Maar de hele ervaring was heel positief. De gastvrouw was erg aardig en deed enorm haar best om iedereen tevreden te stellen.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Alles zeer smakelijk,vis pannenkoekjes waren lekker, de salade fris..en het hoofdgerecht apart van smaak, ruime hoeveelheden..vriendelijke bediening..eenvoudige entourage
Cbro .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben het menu door bediening uitlaten zoeken. (Met AH bon) Royale porties, 1 hoofdgerecht is voor 2prs genoeg. Prijzen zijn pittig. Aankleding restaurant is simpel maar het eten maakt het goed.
Sestellop .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij waren er om 18:30uur, blijkbaar te vroeg. Het was erg koud. Na 19 uur begon druk te worden en met meer mensen werd het ook warmer, het lijkt op een kantine. Wij werden zeer vriendelijk geholpen met het kiezen van de gerechten. Ze smaakten goed. De groente panekoek was heerlijk, de kip dumplings ook, maar de kimichi vonden wij niet echt lekker. Voor het eten, kregen we 4 schaltjes met verschillende soorten groente dat wij zeer smakelijk vonden. Eigenlijk hadden we genoeg aan de voorgerechten, te groot en aan de prijs voor een voorgerecht. Van de Hoofdgerechten kon ik niet meer genieten en werd mij gevraagd of ik het mee wilde nemen. Zeer sympathiek.
Ljwhofstede .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij hadden wegens de hoge cijfer, hoge verwachtingen van dit restaurant. Met de AH spaarbonnen hebben wij elk tweede gerecht gratis gekregen. Wij zijn niet echte pittige eters. De gerechten die wij bestelde hadden zeer veel kimchi, welke wij niet verwacht hadden. We dachten dat het misschien apart erbij werd geserveerd. De kimchi was lekker, maar voor ons te veel kimchi. Er was die avond een grote tafel, wat maakte dat het personeel het heel druk had met die tafel. En soms ons waren vergeten. Aan onze tafel was de bediening wel erg vriendelijk. We hadden ook bulgogi bestelt, welke al kant en klaar werd geserveerd. Dit was ik niet gewend. Ik ben gewend dat je bulgogi zelf aan tafel mag grillen. Maar de smaak was goed.
Trisha R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Goededag, Ik had niet zo'n grote verwachting qua decor en service toen ik naar dit restaurant ging omdat ik dacht dat het een redelijk geprijsd kantine achtig restaurant was. Het is wel kantine achtig maar vrij duur. Een voorgerecht kost ongeveer 15 euro en een hoofdgerecht tussen 16-22 euro wat ik liever in een echt restaurant zou betalen. Een van de tapas stank en het hoodgerecht van gebakken varkensvlees met inktvis was helemaal niet lekker, Ik heb bij andere koreaanse restaurants gegeten en zou dit restaurant afraden.
Socrathess .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het zou slim zijn om de omschrijvingen van het menu aan te passen naar de prijzen, de porties zijn enorm namelijk. Bijv. groot voorgerecht/hoofdgerecht of "om te delen". In ieder geval was alles superlekker (1e keer Koreaans geprobeerd).
Harry_ .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Wij hebben hier met de ah actie gegeten. Het restaurant ziet er uit als een klaslokaal met wat tafeltjes. Niet erg gezellig. Als appatizer kregen wat bakjes met groente in zuur. Als voorgerecht hadden we een salade en pasteitjes die lekker waren. Als hoofdgerecht hadden we rijst met garnalen en een vlees gerecht genomen welke erg duur zijn voor wat je krijgt. De prijzen zijn erg hoog maarhet eten is wel lekker. Wij zouden hier nooit zonder ah actie gaan eten.
Hymlee .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Een geslaagde verassingsdinner bij Kaya was de reis er naar toe dubbeldwars waard. Een overheerlijke pannekoek met vis en groente en goeie kimchies met een drie aantal geweldige hoofdgerechten met lekker vlees en meer deed ons genieten. Onze kleine jongen heeft mee gesmuld en zich dik vermaakt met het lieve personeel. Een top restaurant!!!
Chun1 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
We hadden een reservering om 18:00 uur en om exact 18:00 uur was het restaurant nog niet open. Pas 5 minuten later konden we erin. De bediening is voldoende, maar mag iets attenter en vriendelijker. Het eten is lekker! Zonder de AH actie zouden we hier niet meer komen. De prijs van de gerechten is wat aan de hoge kant.
Tibedaan .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij Kaya!
De voorgerechten zijn groter dan je verwacht. Wij vonden dit helemaal niet erg en hebben genoten van de pannenkoek met kimchi en varkensvlees en de vleespasteitjes.
De hoofdgerechten waren ook heerlijk. In Korea is het gebruikelijk om je eten met je tafelgenoten te delen. Dit hebben wij ook gedaan.
Je komt niet in een prachtig gestyled restaurant. Dat gaf voor ons niets, want het eten en de gastvrijheid was meer dan goed om een fijne avond te hebben.
De gastvrouw was zeer vriendelijk en deed een aantal suggesties voor gerechten. Ze vertelde ook over gebruiken in de Koreaanse keuken en cultuur.
Zeker voor herhaling vatbaar!
N V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Eten komt iets te snel op tafel. In Korea hoort alles in 1x op tafel te staan, maar dit is Nederland. Een beetje rust is wel zo prettig tussen de gangen. De inrichting kan wel een kleurtje of een plantje gebruiken. "Koreaans saai". Er staan (te) veel gerechten voor meerdere personen op de kaart. Ook de gerechten voor 1 persoon zijn eigenlijk te groot. Het eten smaakt goed. De verschillende smaken komen goed tot hun recht. De bediening (eigenaresse) is ontzettend gastvrij, aardig en bereid tot meedenken.
Jammer jammer jammer dat je hoe dan ook 16 euro parkeergeld moet betalen. Niet iets waar de eigenaar voor verantwoordelijk is, maar zeker vermeldenswaard. "Om de hoek, 1 straat verderop", is het gratis parkeren. De eigenaar heeft uitgebreid uitgelegd waar wél en waar vooral niet te parkeren.
Nath_wenas .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
De gerechten lekker gekook, end de eigenaar vriendelijk, als de rest opniuwe ingericht naar modern interieur zal better zijn.
Wilma591217 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Voorafjes en hoofdgerecht waren verassend en lekker. Mooie presentatie. Zeer vriendelijke service. Alle gerechten werden uitgelegd. Eenvoudige decor maar dat heeft ook zijn charme. Het was een leuke, aangename ervaring.
Christr .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Verrassend lekker eten, heel goede uitleg over het menu en een hele voorkomende bediening.
Fijn restaurant! We hebben ook een tip ontvangen over de aanschaf van de pittige saus.
Anne_dirkson .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het was een geweldige ervaring om bij Kaya te eten. Al het eten was even lekker en authentiek. De bediening was aardig en hielp ons een menu samen te stellen voor onze eerste ervaring met de Koreaanse keuken. We konden gemakkelijk ieder een ander gerecht kiezen en delen. IK zou het zeker aan iedereen aanraden! Ze hadden zo veel keuze dat als je al met de Koreaanse keuken bekend bent dat je alsnog altijd iets nieuws kan proberen.
Pgroo .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
De salade was prima. Het gerecht met varkensvlees was heerlijk, dat met rundvlees wat zoetig. Lekker gegeten, voor herhaling zonder de AH-actie te prijzig.
Achteraf was pas duidelijk dat alleen het hoofdgerecht onderwerp was van de AH-actie.