Kaya Pastanesi

Middellandstraat 1e 3021 BD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kaya Pastanesi

Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Werkelijk goede zaak voor vooral zoetigheid (baklava etc. traditionele turkse koekjes) maar ook een turkse pizza in totaal andere vorm (rolletje) erg krokant en goed gevuld. De eigenaren zijn bijzonder hartelijk en gastvrij (en blijken dus ook de minder bedeelden in de wijk weleens gratis van een pizza te voorzien... hulde!). Het zaakje is klein, doet authentiek aan en heeft voldoende plaats om even lekker terplaatse je hapje op te eten. Goede koffie ook!
Samir .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Ik kom hier vaak even snel een turkse pizza eten voor €2,50 en het stelt me nooit teleur. De pizza's zijn altijd vers, de ingredienten smaken lekker en we worden altijd vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Kaya Pastanesi staat in de buurt bekend als de lunchroom met de allerbeste Turkse pizza. Ik ben er geweest en zo lekker heb ik inderdaad nog geen Turkse pizza gegeten. De koffie is er prima en er zijn tal van andere broodjes en vooral Turkse zoetigheden te koop. De bediening is snel en vriendelijk. Er is een mogelijkheid om buiten te zitten.