Over restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Annie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk geluncht bij Kawop in Lochem. Het is nu de wildtijd dus gekozen voor hertenstoof. Dit was prima bereid, mals en vol smaak. Prijs/kwaliteit goed in verhouding. De bediening was vriendelijk.
Beatrice W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De smaken waren niet echt goed op elkaar afgestemd. We hadden het gevoel dat er met halfproducten werd gewerkt. De groente: te weinig en wat er op het bord lag: erg gekunsteld.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij heb Afgelopen woensdag bij kawop gegeten.
We hebben gebruik gemaakt van het iens menu dat was zeer voortreffelijk.
Als voor gerecht had ik een rolletje met zalm en forel die was goed van smaak.
Mijn vriendin had de charcuterie met groene mosterd en augurkjes.
Als hoofd gerecht hadden een runder stoof die goed vulde met de puree er bij.
Als dessert namen we de pannacotta met amandelen en gekarameliseerde peer maar die was ruim voldoende
Na de tijd nog een kopje koffie na met een glaasje likeur, we hebben een top avond gehad bedankt voor deze ervaring we komen zeker nog eens terug
SavrijDroste .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zo goed als het in September was zo tegenvallend was het nu. Het restaurant doet mee met diverse actie aanbiedingen en daardoor was het op de maandagavond bijna geheel volgeboekt. Dat moet men toch van tevoren weten. Desondanks was de capaciteit in de keuken ver onder de maat. Een half uur wachten voor je iets te drinken krijgt en nog eens een half uur voor het voorgerecht verschijnt. Pfff. Het voorgerecht bestond uit twee smalle zalmrolletjes gevuld met forelmousse en wat kleine tomaatpartjes en een paar blaadjes sla. Smaak niet spectaculair en de vraag is of het wel huisgemaakt is. Als hoofdgerecht een Boeuf Bourguignone. Daar was niets op aan te merken goed van smaak. Als begeleiding wat puree en rode kool puree in een jasje en een flan met worteltjes zeer vlak van smaak allemaal. Nagerecht twee stukjes kaas op zich lekker, maar je vraagt je af of er geen derde stukje meer afkon. Voor de prijs van € 35 het geheel aan de dure kant. De huiswijn uit de Languedoc was voortreffelijk.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima bediening, fijne sfeer en mooie smaken. Kortom, heerlijk gegeten, een van de beste AH restaurants waar we gegeten hebben!
Mariette.ferguson .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Erg goed eten. Verademing dat er geen achtergrond muziek is. Vriendelijke bediening. Goed voorgerecht, super mals rundvlees voor hoofdgerecht. Alles meer dan voldoende. Goede wijn. Prijs kwaliteit zeker in verhouding.
Anilu .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Perfect heerlijk gegeten goed menu vriendelijk personeel gewoon goed.
Vooraf heerlijke mosselen kroketten, gevolg door een lekker stoofpotje en dessert zorgde voor een prima afsluiting.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik kom erg graag Kawop is een mooi ingericht restaurantje met heerlijke gerechten op de kaart en vriendelijke bediening. Mooi gelegen aan de markt in Lochem en parkeren voor de deur. Ook heerlijk voor de lunch.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Genoeglijke avond met heerlijk eten op een goed gevulde woensdagavond.
Prettige ontvangst en bediening. Fijne gerechten, voor elk wat wils.
Yeboroma .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prettige ontvangst en bediening. Mooi plekje op terras in historisch centrum Lochem. Goed gebalanceerde menukeuze met verrassende wijnselectie. Prima plek voor een mooi avondje genieten.
V.c.smit .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op een van de heetste dagen van het jaar heerlijk op het terras geluncht. Zeer smakelijk gegeten. Maar 35 euro voor een menu zou normaal gesproken best aan den prijs zijn, gezien de gerechten. De rosé van het huis was top!
Dinievrielink .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een fantastische avond gehad met heerlijke en bijzonder mooi gepresenteerde gerechten. De bediening was vriendelijk en correct. Het restaurant is mooi en stijlvol ingericht.
We komen graag nog eens terug.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Leuke sfeer, zaten op terras op een mooi plekje. Bediening erg vriendelijk en erg attent. Het samengestelde AH menu was goed van kwaliteit en erg lekker! We hebben erg genoten van het heerlijke eten en de mooie locatie!
Anna144 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Mooi gedekte tafels. Zeer vriendelijke bediening. Het was genieten bij Kawop.
Wij komen zeker terug.
-RVW- .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het was al weer 3 jaar geleden dat we hier hadden gegeten. Destijds als wisselend ervaren: 1x erg goed en 1x voldoende, maar 'geen top'.

Ook nu, augustus 2016, was het eten voldoende, maar geen uitgesproken top. Redelijke porties en op een voldoende manier klaargemaakt.
De bediening was netjes / correct, maar liet zich weinig zien.
De uitstraling van het restaurantgedeelte is zonder meer prettig en goed te noemen. Je kunt hier in een rustige sfeer op een verzorgde manier een hapje eten.
Redelijk wat betreft prijs-kwaliteitverhouding.
Devriesjwc .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het eten was uitstekend en de bediening
was vriendelijk.
Wij hebben ons goed vermaakt.
Zeker een restaurant om terug tekomen
Groetjes Annie.
To3thibluesettenew .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
v.w.b.het 3 gangenmenue
`n perfecte keuze van het diner , fijne combinatie v.w.b. voor- hoofd- en nagerecht

de ambiance is voortrefelijk, Heerlijke wijn , Uitstekende vriendelijke bediening.

Chapeau, Aanrader voor iedereen, Hetty & Frans van Thiel
r
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Met de AH bon geweest, heerlijk gegeten! Warm genoeg om buiten te eten, binnen wel even bekeken en dat zag er sfeervol uit. Bediening zeer attent. Aan andere tafels werden de prachtigste creaties opgediend die ik zeker een keer wil proberen.
Gmschimmelpenninck1 S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We zijn vaste klant bij dit restaurant, maar zo'n klant is geneigd maar een keer commentaar op te schrijven. Denk dat het goed is eens in de zoveel tijd te melden of de kwaliteit beter dan wel slechter is geworden. Het eerste: Kawop was al het beste restaurant van Lochem met de beste verhouding in kosten en kwaliteit en is dat na vele jaren nog steeds. Zeker een compliment waard. Dat men op donderdag gesloten is lijkt curieus, maar daar staat tegenover dat zij als een der weinigen op maandag open is. Blijft een aanrader zowel wat betreft de keuken als de vriendelijke bediening.