Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
saskia268 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De ontvangst en bediening was de hele avond prima. Maar belangrijker, we hebben buitengewoon lekker gegeten. We maakten gebruik van het AH-menu en hadden een paar keuzes. Beide voorgerechten waren heerlijk. En het stoofpotje van hert dat we als hoofdgerecht hadden was ook erg lekker. Alles was prachtig opgemaakt. En de portiegrootte precies goed. Kortom, geen enkel verbeterpunt te vinden. We zijn blij dit restaurant te hebben ontdekt in Lochem. We gaan zeker nog eens terug.
Lourens F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gezellig restaurant in een mooi oud pand. Je wordt als gast verwend met lekker eten en een goed glas wijn. Een flesje water wordt naar wens aangevuld en is gratis. Wat wil een mens nog meer!
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We wordt veel aandacht aan de gerechten besteed. Bediening uitermate vriendelijk! Een aanrader! Bijzinder lekker gegeten!
Erik1961 T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Kleine aparte menukaart voor AH klanten. De gerechten waren van een prima niveau, goede kwaliteit . Verrassend, de flinter mierikswortel en de heerlijke stoofpeer bij het stoofpotje hert. Het stoofpotje zelf was ook heerlijk, met veel kruiden en groenten. Borden waren mooi opgemaakt.
Echter ook verbeterpunten:
1. Alle rode wijn en port waren te warm. Erg jammer voor een restaurant van dit niveau. Je betaalt er tenslotte flink voor.
2. De bediening hoort de wijn uit te schenken naast de gast en niet voor andere gasten langs en over detafel heen.
Jannes K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Niets meer aan doen! Nou ja, in het nieuwe seizoen weer een nieuwe kaart dan. En misschien niet de hele avond Aznavour draaien.
AshleyV .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Genoten van een heerlijk AH-menu. De kalfsentrecot was op mijn verzoek perfect mediumplus gebraden geserveerd op een bord met allerlei verrassingshapjes. Het dessert was verrukkelijk en de sfeer prettig en rustig. Kortom een ontspannen avondje uit en komen zeker terug.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige ontvangst. Met z'n vieren verrukkelijk gegeten. Persoonlijke bediening. Goede portionenring.
Gezellige Ambiance. Kortom voor herhaling vatbaar!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk geluncht bij Kawop in Lochem. Het is nu de wildtijd dus gekozen voor hertenstoof. Dit was prima bereid, mals en vol smaak. Prijs/kwaliteit goed in verhouding. De bediening was vriendelijk.
Beatrice W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De smaken waren niet echt goed op elkaar afgestemd. We hadden het gevoel dat er met halfproducten werd gewerkt. De groente: te weinig en wat er op het bord lag: erg gekunsteld.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij heb Afgelopen woensdag bij kawop gegeten.
We hebben gebruik gemaakt van het iens menu dat was zeer voortreffelijk.
Als voor gerecht had ik een rolletje met zalm en forel die was goed van smaak.
Mijn vriendin had de charcuterie met groene mosterd en augurkjes.
Als hoofd gerecht hadden een runder stoof die goed vulde met de puree er bij.
Als dessert namen we de pannacotta met amandelen en gekarameliseerde peer maar die was ruim voldoende
Na de tijd nog een kopje koffie na met een glaasje likeur, we hebben een top avond gehad bedankt voor deze ervaring we komen zeker nog eens terug
SavrijDroste .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zo goed als het in September was zo tegenvallend was het nu. Het restaurant doet mee met diverse actie aanbiedingen en daardoor was het op de maandagavond bijna geheel volgeboekt. Dat moet men toch van tevoren weten. Desondanks was de capaciteit in de keuken ver onder de maat. Een half uur wachten voor je iets te drinken krijgt en nog eens een half uur voor het voorgerecht verschijnt. Pfff. Het voorgerecht bestond uit twee smalle zalmrolletjes gevuld met forelmousse en wat kleine tomaatpartjes en een paar blaadjes sla. Smaak niet spectaculair en de vraag is of het wel huisgemaakt is. Als hoofdgerecht een Boeuf Bourguignone. Daar was niets op aan te merken goed van smaak. Als begeleiding wat puree en rode kool puree in een jasje en een flan met worteltjes zeer vlak van smaak allemaal. Nagerecht twee stukjes kaas op zich lekker, maar je vraagt je af of er geen derde stukje meer afkon. Voor de prijs van € 35 het geheel aan de dure kant. De huiswijn uit de Languedoc was voortreffelijk.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima bediening, fijne sfeer en mooie smaken. Kortom, heerlijk gegeten, een van de beste AH restaurants waar we gegeten hebben!
mariette.ferguson .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Erg goed eten. Verademing dat er geen achtergrond muziek is. Vriendelijke bediening. Goed voorgerecht, super mals rundvlees voor hoofdgerecht. Alles meer dan voldoende. Goede wijn. Prijs kwaliteit zeker in verhouding.
Anilu .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Perfect heerlijk gegeten goed menu vriendelijk personeel gewoon goed.
Vooraf heerlijke mosselen kroketten, gevolg door een lekker stoofpotje en dessert zorgde voor een prima afsluiting.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik kom erg graag Kawop is een mooi ingericht restaurantje met heerlijke gerechten op de kaart en vriendelijke bediening. Mooi gelegen aan de markt in Lochem en parkeren voor de deur. Ook heerlijk voor de lunch.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Genoeglijke avond met heerlijk eten op een goed gevulde woensdagavond.
Prettige ontvangst en bediening. Fijne gerechten, voor elk wat wils.
yeboroma .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prettige ontvangst en bediening. Mooi plekje op terras in historisch centrum Lochem. Goed gebalanceerde menukeuze met verrassende wijnselectie. Prima plek voor een mooi avondje genieten.
v.c.smit .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op een van de heetste dagen van het jaar heerlijk op het terras geluncht. Zeer smakelijk gegeten. Maar 35 euro voor een menu zou normaal gesproken best aan den prijs zijn, gezien de gerechten. De rosé van het huis was top!
dinievrielink .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een fantastische avond gehad met heerlijke en bijzonder mooi gepresenteerde gerechten. De bediening was vriendelijk en correct. Het restaurant is mooi en stijlvol ingericht.
We komen graag nog eens terug.