Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

• Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was goed!
w-storms .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Service, eten van zeer goede kwaliteit. We gaan zeker nog een keer terug. We misten alleen een wit tafelkleed terwijl dit wel op andere tafels lagen.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het is een klasse restaurant. De maaltijd werd zeer origineel en smakelijk opgediend. Het toetje (Irish coffee) was
geen enkel probleem. We zijn er uitermate tevreden over.
Dinie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hadden gereserveerd via de de AH restaurantactie site. Tweede 3 gangen menu gratis.
We werden hoffelijk verwelkomd en kregen een mooie plaats. Je kunt er ruim zitten op fijne stoelen.
Heel netjes kregen we direct de aparte AH menukaart. Zonder moeilijk gedoe.
Met keuze uit telkens 3 voor- hoofd en nagerechten. Ondertussen kregen we een kan water en brood en olijven van het huis.
Het eten was een heel bijzondere verrassing. Een staaltje vakmanschap dat grote indruk op ons maakte.
Echt super smakelijk en van top kwaliteit. Een culinaire traktatie is niets teveel gezegd.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gewoon goed en lekker! Geen culinaire hoogstandjes, wel zeer smaakvol. Voortreffelijke wijnen. Rustige sfeer (op zondagavond). Aanrader.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben gegeten in een super gelegenheid!
Erg sfeervol. We zaten buiten alwaar de tafel keurig gedekt werd met tafellinnen.
Ontzettend vriendelijk personeel. Het eten was super super lekker! Zowel de vlees als visgerechten voor- hoofd-nagerecht,alles was af! Een echte aanrader. Ook al was het een actie van A.H .
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zalm uit een blikje als voorgerecht en vlees bij het hoofdgerecht met natte groenten
Beste heer Kok,
Het betreurt ons ten zeerste dit te lezen. De zalm die u als voorgerecht in een lunchmenu geserveerd heeft gekregen, is van een stuk verse Schotse zalmfilet, huisgemarineerd en vervolgens langzaam gegaard. Uw bewering over ‘blikzalm’ is dus volledig onterecht en beledigend voor zowel ons als onze visleverancier.
Wanneer u uw vooroordeel v.w.b. de zalm meteen met ons had gedeeld, hadden we u exact kunnen uitleggen wat de bereidingswijze van dit gerecht is. In plaats daarvan antwoordt u alle vier met “ja heerlijk!” op de vraag van de bediening of het gesmaakt heeft. Veilig vanachter computer/tablet/telefoon een recensie schrijven heeft bij u dus blijkbaar de voorkeur boven ‘live’ een opmerking of klacht neerleggen zodat het restaurant zich kan verdedigen en/of zaken kan herstellen.

Met vriendelijke groet,
Team Kawop
Balmoral .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Voorgerechten (zalm en kroketten met geitenkaas) uitstekend. Hoofdgerecht kalfs sukade kwalitatief goed, echter zat er weinig smaak aan het vlees. Gebakken aardappeltjes veel te donker. Het toetje, mier- en mier zoet. Goede wijn en een prima bediening.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Dit was een zeer teleurstellende ervaring. Het voorgerecht, terrine de canard, smaakte nergens naar. Dit had ook tonijn kunnen zijn, ik zou het niet bemerkt hebben. Het hoofdgerecht, gegrilde tarbotfilet met zoete aardappel en truffelolie, was veel te gaar. De zoete aardappel was daardoor papperig en de tarbot taai. in de truffelolie zat zoveel knoflook dat van de smaak van de tarbot niets overbleef. Er zat geen enkele beleving, passie of creativiteit in de gerechten en de opmaak ervan. Vervolgens werd daarvoor een prijs in rekening gebracht, waarvoor je elders heerlijk kunt eten. De kwaliteit van het eten was omgekeerd evenredig met de prijs. Een regelrechte afknapper dus. Wij zullen daar nooit meer gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Na een gezellig ontvangst wederom prima gegeten in de Kawop. Gezellig en smaakvol ingeicht restaurant met geen storend achtergrond muziek. Moeilijk kiezen uit de mooie overzichelijke kaart. Wat ter tafel kwam was heerlijk. Geen side dishes op tafel. Prima. Met voor- en hoofdgerecht waren wij zeer tevreden. Kop heerlijke koffie met wat zoetigheden rondde het diner af. Tevreden gingen wij huiswaards.m
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker hoofdgerecht (slibtong) gegeten in een vriendelijke sfeer. Aanrader.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We komen hier zeker voor terug. Zachte eendenterrine met ananaschutney. Daarna een overheerlijke gegrilde tarbotfilet.
Attente gastvrouw, bediening mag op zich sneller serveren. Maar het was druk, ze liepen hun benen uit hun lijf. Top, was het!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het restaurant maakt tweede menu gratis niet echt waar.
Het AH menu was een sobere uitvoering van het reguliere menu en 36 euro was te veel.
Het had 8 /10 goedkoper moeten zijn.
We werden duidelijk anders behandeld dan de andere gasten.
Louise L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met de AH zegels gegeten,hoge kwaliteit ,zeer goed. Goed uitziend restaurant. Vriendelijke bediening.
Komen beslist terug als we in de buurt van Lochem zijn.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Kijk, daar komen we voor terug! Zachte eendenterrine met een ananaschutney. Daarna genoten van de gegrilde tarbotfilet met zoete aardappel en truffelolie.
Attente, correcte gastvrouw. De gerechten hadden van ons wat sneller door mogen komen. Maar dat is persoonlijk. Bovendien was het erg druk, dat is een goed teken!
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
brood is erg droog, vis was te doorgebakken en de groenten quiche weinig smaak.
De bediening was zeer goed en de ambiance prima. jammer genoeg het eten een stuk minder.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was goed, fijne gerechten, mooi opgemaakt. De ambiance vonden we minder. stoeltjes zaten niet zo goed. De tafels waren wel mooi gedekt.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, vriendelijke bediening!
Mooie locatie, ook met mooi weer een gezellig terras.
Gewoon top????????
We komen hier vaker terug!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Dit is een uitstekend restaurant: prima eten, vriendelijke bediening, plezierige inrichting. Van harte aanbevolen!