Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Zondag & Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag Gesloten
Vrijdag & Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Kawop

dianne.arnold .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
ToonS .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
R V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We komen elk jaar zeker in Frankrijk en eten daar altijd wel in restaurants; Dit restaurant zou daar hoog scoren in het hogere segment.
Geweldig gegeten met een leuke variatie mogelijkheid.
Weer zo'n actie; 'k ben zeker weer van de partij vanwege de prijs kwaliteit van het gebodene!
Alleen de wijn kan wat beter, zeker gespiegeld aan de prijs.
C. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Altijd aangenaam, goede service en prijs/kwaliteit verhouding. AH diner genoten. Leuke plek in Lochem. Vervolg bezoek zeker.
Alphons O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor ons een bekend restaurant waar we deze keer gebruik maakten van het AH-menu. Werden professioneel bediend in een goede sfeer. Het eten was uitstekend. Redelijke prijzen en een mooie ambiance.
jan F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijk, verzorgd en correct in een mooie omgeving. Als wij in Lochem zijn, gaan we weer bij Kawop eten.
Wij raden dit restaurant dan ook graag aan.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met het invullen van de recensievragen is alles wel gezegd. Prima restaurant. Aan te bevelen voor familie en vrienden. Zijn we in de buurt dan zullen we zeker overwegen dit restaurant opnieuw te bezoeken.
C.J. K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
we maakten gebruik van het AH-menu. Met vier personen kwamen van het voor- en hoofdgerecht alle drie keuzemogelijkheden op tafel, maar de tevredenheid was unaniem. De bediening was zeer correct, kortom een zeer geslaagde avond.
Rose D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hadden de AH restaurant actie menu. Dit was prima : drie gangen met ieder een keuze uit 3 gerechten allemaal zeer professioneel gemaakt en opgediend. En goed bijpassend wijn, per glas, geserveerd. Wij zaten eerst buiten maar werden vriendelijk naar binnen gebracht toen de beloofde hevige buien begonnen. Een zeer bekwame kok, een vriendelijk en professionele bediening, en een sfeervolle buiten- en binnen ruimte, maakte voor ons een avond AH-IENS restaurant bezoek tot een zeer aangename avond.
P S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lang wachten.
Prijs kwaliteit niet in verhouding.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Werlijk heerlijk gegeten met het AHmenu, kon niet beter, de borden waren ook nog schilderijtjes, super locatie, heel vriendelijke bediening, echt een aanrader.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben genoten! Ze hadden een speciaal AH menu en dat was erg lekker en
verrassend. De kwaliteit was zeer hoog. De bediening geweldig!
Als wij weer eens in de buurt zijn, gaan wij er zeker weer eten!
Claudie D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Op een mooie lokatie, aan een stil gedeelte van de markt in Lochem met een terrasje en heg ervoor, ligt Kawop. De inrichting is mooi. De kwaliteit van de gerechten was wat teleurstellend. Charcuterie resp. geitenkaaskroketten, kabeljauw resp. kalfssukade, kaasplankje en rode vruchten pannacotta. De charcuterie en de kroketten waren goed. De kabeljauw was goed. De kalfssukade was wel goed, maar de plak vlees was vrij klein en er waren nauwelijks groenten bij: het bord was vrij leeg! De frites gemaakt van zoete aardappels waren lekker stevig en smakelijk. Bij beide gerechten stond een klein glaasje met resp. zure komkommer en zure watermeloen op het bord. De pannacotta met rood fruit die in plaats van de titamisu met rood fruit werd geserveerd ( aangekondigd) was niet goed: een normaal limonadeglas vol met te stijve, smakeloze pannacotta en bovenop lagen 4 besjes......
Positief was dat we een karafje water op tafel kregen ( niet gekoeld) en een kleine amuse ( zwarte olijven, toastjes en auberginesmeersel).
Marianna T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst en de bediening was vriendelijk en goed. Het keuzemenu was goed samengesteld. We hebben dan ook heerlijk gegeten bij Kawop. We komen zeker terug.
Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker gegeten en vooral goede sfeer en vriendelijke bediening! geitenkaas kroketjes waren erg lekker, evenals de stoofschotel met lam. We moesten wel best even wachten op het hoofdgerecht, wat dan weer goed gemaakt werd met snelle service van het dessert.
nakkie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben wederom dit restaurant de afgelopen weken een aantal keren bezocht vanwege onze eerdere goede ervaringen tijdens onze vakanties in de omgeving van Lochem, en telkens is het hier weer opnieuw genieten.
Onze ervaring is dat alle gerechten zoals gekozen met zorg en aandacht worden bereid en geserveerd.
Prima smaak, goede presentatie(s) en een hele prettige bediening waarbij opgemerkt dat prijs en kwaliteit hier volledig in balans zijn.
Wat ons betreft is restaurant KAWOP "The best in Town" en kunnen (willen) wij hiermede graag iedereen van harte aanbevelen.

H&M
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Samen met m'n man geluncht in Lochem. We waren nog nooit eerder in het centrum van Lochem geweest en het eerste de beste terrasje wat we tegen kwamen was van Kawop. Het zag er knus en gezellig uit, het was er niet te druk, dus besloten we daar te gaan zitten. M'n man koos voor een hamburger en ik voor vloerbrood met roerei, champignons en oude kaas. De smaak van het eten was prima. De hamburger was goed en de roerei was goed op smaak gebracht. We waren echter een beetje teleurgesteld in de porties. Het roerei lag op een (mijns inziens) klein sneetje vloerbrood. Het roerei was voldoende, maar er hadden toch minimaal twee stevige sneetjes brood bij moeten zitten. Bij de hamburger had best nog iets van salade of frietjes mogen zitten. Het bord was er groot genoeg voor. Bij het afruimen wel gemeld aan de serveerster dat er bij het roerei erg weinig brood zat. Ze zou het doorgeven aan de keuken. O ja, en de theeglazen zijn ook een beetje klein. Mag wel een iets royaler glas zijn, want de theezakjes zijn bijna voldoende om een hele pot mee te zetten. De bediening was erg vriendelijk en netjes.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was goed!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het is een klasse restaurant. De maaltijd werd zeer origineel en smakelijk opgediend. Het toetje (Irish coffee) was
geen enkel probleem. We zijn er uitermate tevreden over.
Dinie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hadden gereserveerd via de de AH restaurantactie site. Tweede 3 gangen menu gratis.
We werden hoffelijk verwelkomd en kregen een mooie plaats. Je kunt er ruim zitten op fijne stoelen.
Heel netjes kregen we direct de aparte AH menukaart. Zonder moeilijk gedoe.
Met keuze uit telkens 3 voor- hoofd en nagerechten. Ondertussen kregen we een kan water en brood en olijven van het huis.
Het eten was een heel bijzondere verrassing. Een staaltje vakmanschap dat grote indruk op ons maakte.
Echt super smakelijk en van top kwaliteit. Een culinaire traktatie is niets teveel gezegd.