Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Zondag & Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag Gesloten
Vrijdag & Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Kawop

Fleur P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wat hebben we genoten! Kawop is ons favoriete lunchadres. Dit keer: Huisgemaakte garnalenkroketten en baobroodje met gegaard buikspek. Heerlijk! Tot de volgende keer maar weer.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten. Sfeervolle ambiance.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima restaurant en kwalitatief goed. Leuke ambiance. Wel erg korte tijd tussen (heerlijke) amuse en opdienen van het hoofdgerecht. Bediening correct. Niet overdreven vriendelijk.
roel H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Verrassende brasserie met prima service en eten op brasserie + niveau.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Echt als gast verwelkomd. Professioneel. Gastvrouw weet wat zij serveert. Het was verrukkelijk!
A L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk geluncht bij Kawop. De bediening was goed, er kwam meteen water en een toastje met paté en olijven op tafel. De wildkroketten smaakten goed, lekker brood erbij. Het sukadevlees en het wildstoofpotje zijn zeer aan te bevelen, heerlijk mals. Tenslotte nog een kaasplankje met erg lekkere kaassoorten.Het was ons een genoegen!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een restaurant waar je met plezier naar toe gaat. Wij hadden nog een AH bon en konden een heerlijk menu kiezen. Het eten was van een zeer goede kwaliteit
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goed eten in een prettige ambiance met prima bediening. Wachttijd tussen de gangen precies goed. Knap gedaan. Voortreffelijke wijnen. Sfeervol ingericht.
M.Th. Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke lunch met vriendelijke bediening. Jammer was het
lawaai van een, overgens heel gezellige, groep dames.
Wellicht kan een wat minder harde omgeving dit oplossen.
dianne.arnold .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gezellig restaurant, goede keuken. Speciaal AH menukaart met keus uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. We werden goed geholpen. Konden buiten op het terras zitten, heel bijzonder voor half oktober.
ToonS .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hadden een mooi tafeltje aan het raam. Fijne ambiance.
De bediening was professioneel en vriendelijk.
Heerlijk gegeten - huisgemaakte wildcroquetten met mosterdmayonaise, stoofpotje van hert met stoofpeer en cranberry-compote, zacht gegaarde kalfssukade met dragonsaus, 'tiramisu' van rood fruit en witte chocolade.
De gerechten werden mooi opgemaakt geserveerd.
De wijnen waren weliswaar niet goedkoop, maar wel lekker: Chardonnay (Frankrijk), Negro amaro (Italië) en Pinot Noir (Frankrijk).
Dit is een adres waar je vaker wil gaan eten.
R V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We komen elk jaar zeker in Frankrijk en eten daar altijd wel in restaurants; Dit restaurant zou daar hoog scoren in het hogere segment.
Geweldig gegeten met een leuke variatie mogelijkheid.
Weer zo'n actie; 'k ben zeker weer van de partij vanwege de prijs kwaliteit van het gebodene!
Alleen de wijn kan wat beter, zeker gespiegeld aan de prijs.
C. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Altijd aangenaam, goede service en prijs/kwaliteit verhouding. AH diner genoten. Leuke plek in Lochem. Vervolg bezoek zeker.
Alphons O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor ons een bekend restaurant waar we deze keer gebruik maakten van het AH-menu. Werden professioneel bediend in een goede sfeer. Het eten was uitstekend. Redelijke prijzen en een mooie ambiance.
jan F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijk, verzorgd en correct in een mooie omgeving. Als wij in Lochem zijn, gaan we weer bij Kawop eten.
Wij raden dit restaurant dan ook graag aan.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met het invullen van de recensievragen is alles wel gezegd. Prima restaurant. Aan te bevelen voor familie en vrienden. Zijn we in de buurt dan zullen we zeker overwegen dit restaurant opnieuw te bezoeken.
C.J. K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
we maakten gebruik van het AH-menu. Met vier personen kwamen van het voor- en hoofdgerecht alle drie keuzemogelijkheden op tafel, maar de tevredenheid was unaniem. De bediening was zeer correct, kortom een zeer geslaagde avond.
Rose D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hadden de AH restaurant actie menu. Dit was prima : drie gangen met ieder een keuze uit 3 gerechten allemaal zeer professioneel gemaakt en opgediend. En goed bijpassend wijn, per glas, geserveerd. Wij zaten eerst buiten maar werden vriendelijk naar binnen gebracht toen de beloofde hevige buien begonnen. Een zeer bekwame kok, een vriendelijk en professionele bediening, en een sfeervolle buiten- en binnen ruimte, maakte voor ons een avond AH-IENS restaurant bezoek tot een zeer aangename avond.
P S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lang wachten.
Prijs kwaliteit niet in verhouding.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Werlijk heerlijk gegeten met het AHmenu, kon niet beter, de borden waren ook nog schilderijtjes, super locatie, heel vriendelijke bediening, echt een aanrader.