Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Vrijdag & Zaterdag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker hoofdgerecht (slibtong) gegeten in een vriendelijke sfeer. Aanrader.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We komen hier zeker voor terug. Zachte eendenterrine met ananaschutney. Daarna een overheerlijke gegrilde tarbotfilet.
Attente gastvrouw, bediening mag op zich sneller serveren. Maar het was druk, ze liepen hun benen uit hun lijf. Top, was het!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het restaurant maakt tweede menu gratis niet echt waar.
Het AH menu was een sobere uitvoering van het reguliere menu en 36 euro was te veel.
Het had 8 /10 goedkoper moeten zijn.
We werden duidelijk anders behandeld dan de andere gasten.
Louise L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met de AH zegels gegeten,hoge kwaliteit ,zeer goed. Goed uitziend restaurant. Vriendelijke bediening.
Komen beslist terug als we in de buurt van Lochem zijn.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
brood is erg droog, vis was te doorgebakken en de groenten quiche weinig smaak.
De bediening was zeer goed en de ambiance prima. jammer genoeg het eten een stuk minder.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was goed, fijne gerechten, mooi opgemaakt. De ambiance vonden we minder. stoeltjes zaten niet zo goed. De tafels waren wel mooi gedekt.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, vriendelijke bediening!
Mooie locatie, ook met mooi weer een gezellig terras.
Gewoon top????????
We komen hier vaker terug!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Dit is een uitstekend restaurant: prima eten, vriendelijke bediening, plezierige inrichting. Van harte aanbevolen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Afgelopen zondag bij Kawop een diner genuttigd met de Ah-restaurant actie. Heerlijk gegeten met een goed glas wijn. Zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben écht héél lekker gegeten en prettig gezeten op een unieke plek.

En een hele mooie verhouding in prijs en kwaliteit
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit mooie, monumentale pand. We hadden super verse oesters als voorgerecht en een magnifieke lamsrib als hoofdgerecht. Er heerst hier een ongedwongen sfeer. Je krijgt mooie porties. We komen zeker vaker terug.
ger S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De hoeveelheid van de verschillende gerechten viel erg tegen en de smaak was redelijk maar niet goed. Een van ons had een voorgerecht als hoofdgerecht besteld: de proeverij van vegetarische gerechtjes. Met uiteraard de vraag om de hoeveelheid wat aan te passen. Bleken een stuk of zeven muisje-hapjes te zijn, in de omvang van zes bitterballen. Op ons verzoek gebakken aardappels bijbesteld. Ook qua hoeveelheid en smaak onder de maat. Nagerecht (Pavlova) was taai en maakte een oude indruk. Koste veel moeite om met het bij geleverde vorkje en lepeltje te 'snijden'. Wij waren met oude vrienden; dat maakt het gezellig. Maar voor de kaart komen wij zeer beslist niet terug!
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij vonden het eten kwalitatief goed, maar de porties zeer klein. De bonbon van rettich met gerookte makreel had meer de afmeting van een amuse als van een voorgerecht. Beide hoofdgerechten, tongfilets en rouleau van parelhoen waren ook zeer zuinig uitgevoerd. Ook vonden wij de tafeltjes erg dicht op elkaar staan, ongewild kreeg je de hele conversatie van de buren mee. Geen reden voor ons om nog eens terug te gaan.
W V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed verzorgd , avondje uit daarna schouwburg !
gerda387 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Smaakvolle 3 gangen maaltijd. goed verzorgd. Ook voor mij (gluten en koemelkintolerantie)
Voor herhaling vatbaar. Prijs, kwaliteitverhouding prima.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij Kawop prima gegeten met de laatste AH bon van 2016. En het was geslaagd. Een prima drie gangen menu met verrassende en heerlijk smakende gerechten. Ook -hoewel bekend, dus minder verrassend- het nagerecht was de kaas op goede temperatuur. Bediening jong,echter prima! En een heerlijke goed aangeklede ruimte zonder muziek en een prima akoestiek. Voor ons de eerste keer in Lochem, echter zijn we weer in de buurt dan zullen we zeker ook weer aan de monniken denken!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooi plekje aan het raam met uitzicht op de markt. We zaten voor de lunch in de 'gelagkamer'. Daar staan de tafeltjes wel wat dicht op elkaar. Mooi gedekte tafel (tafellinnen). De vis (doradefilet) smaakte wat sterk maar dat lag aan een dun bruin laagje onder de huid. Vooraf zelfgemaakte mosselkroketjes met een milde mosterdmayonaise en als dessert een panna cotta met stukjes gecaramelliseerde peer erop.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker gegeten. Leuk keuzemenu voor AH-spaaractie, met behoorlijke keuzemogelijkheid. Vriendelijke en attente bediening. Een aanrader!
Reinder D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk 4gangendiner gegeten
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten is heerlijk. De verfijnde gerechten zijn goed op elkaar afgestemd. Het restaurant staat op een mooie locatie en straalt een goede sfeer uit. De bediening is vlot en vriendelijk. Al met al voor herhaling vatbaar. Ook de prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde.