Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gerookte Schotse zalmfilet met blini's en wasabimayonaise
      Huisgemaakte loempia van geitenkaas en groene kruiden met yoghurt-chilidip
      Wisselende dagsoep
  • Hoofdgerechten
    • Zachtgegaarde procureur van wildzwijn met mosterdsaus
      Gebakken zeewolffilet met bieslooksaus
      Coq au vin; gestoofde landhoen met knoflook en rode wijn
  • Nagerecht
    • Fromage du jour; 2 kazen met appelstroop
      Panna cotta van stoofpeertjes
      Parfait van vanille met kaneelcake en karamelsaus

Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Zondag & Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag Gesloten
Vrijdag & Zaterdag

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Kawop

Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Wij aten hier met de AH actie, zij hadden hiervoor een speciaal 3 gangen menu samengesteld voor 36 euro.
Alle gerechten waren heer smakelijk en prachtig opgediend. Daarnaast kregen we ook nog tussendoortjes. We gaan zeker nog een keer terug.
A. A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. De tafels staan een beetje dicht op elkaar omdat de ruimte niet zo groot is maar dat was voor ons geen bezwaar.
LJWM W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Uitstekend. Voor herhaling vatbaar .
D.J. W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heel lekkere lunch!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk eten, correcte vlotte bediening. Aangename sfeer, een aanrader. Lekkere bonbons bij de koffie
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Mooi menu met voldoende keus. Heerlijk gegeten.
Willeke L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima gegeten. Heerlijk bereide procureur van wild zwijn. Vriendelijke en attente bediening, kortom we komen graag eens terug
H. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Een leuk 3 gangen menu. Onze keuze viel op vis.
Komen zeker 1 keer per jaar eten bij Kawop. Dit was een leuk extraatje met de AH bon.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben lekker wild gegeten met heerlijke zalm vooraf en kaasplankje toe. Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Een fijne herfstavond gehad.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk eten, goede sfeer en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!!
Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
De lunch van de niet-vegetariërs was erg lekker. Ook fijn dat we meteen een hapje kregen waarbij ook met mij als vegetariër rekening was gehouden. Men was ook flexibel wat betreft veranderingen in het menu. Helaas was het vegetarische hoofdgerecht minder lekker. Ook jammer dat de drie gangen erg lang duurden terwijl er bijna geen andere gasten waren. De bediening was erg vriendelijk. En de ruimte erg sfeervol.
TWP V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Ik vond de ruimte tussen sommige tafels te klein. Men kon niet op een normale manier plaats nemen.
Wat eten betreft was het goed alleen vindt ik aardappel pure beter passen als aarpels in de schil bij fazant met zuurkool. Bediening was prima. Op zich goede avond gehad en goed gegeten, tegen een redelijke prijs.
Door elkaar een ruime voldoende.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het eten was, zoals gebruikelijk voortreffelijk. Zeer smaakvol. Goede prijs kwaliteits verhouding. De drankjes zijn redelijk fors geprijsd. Dat doet niet af aan de gezellige sfeer en prettige bediening. Fijne avond gehad.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Verrassend goed, met een werkelijk uitstekend 3-gangen menu voor een zeer acceptabele prijs. Gastvrije ontvangst, frisse bediening, in een fraaie, huiskamerachtige ambiance. Je ziet - en voelt - het ambitieniveau van zowel het culinaire team als de front-of-house crew; iedereen wil het je echt naar de zin maken. Smakelijk voorafje, mooie voorgerechten, heerlijke main courses (vis of vlees), en interessante kaasjes of chocolade-met-citroenijs als nagerecht. Prima - en betaalbare - huiswijnen. Onze tafel van 4 was helemaal tevreden. Een positief visitekaartje voor Lochem, de Achterhoek én Gelderland.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Smaakvol, niet overdadig. Precies goed. Zeer vriendelijke bediening.
Wilma I.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heel goed gegeten op het terras. Een fijne avond buiten. Misschien voor de laatste keer deze zomer. Genieten in alle opzichten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben daar geweldig goed gegeten, absoluut top in smaak en opmaaak.
Prachtig met linnen gedekte tafel, aardige bediening, wij geven een 10
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Gebruik gemaakt van AH-actie. Hierop goed ingesteld. Buiten gegeten.
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Alles klopte! Eten was van goede kwaliteit! Prachtig opgemaakt! Zag er smakelijk uit. Aardige bediening. Plek was uit de kunst en het weer was zo mooi dat we buiten hebben gezeten tot we de koffie en thee na het diner op hadden. De zon onder zien gaan en de maan op zien komen ????????
Hessel D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Prima restaurant, vriendelijke, attente bediening en heerlijk gegeten op het leuke terras bij de kerk met uitzicht op de Markt van Lochem. Kortom: een aanrader!