Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Bonbon van rettich gevuld met gerookte Schotse zalm met wasabimayonaise
      Huisgemaakte lamspate met gemarineerde groenten
      Soep van rode biet met feta
  • Hoofdgerechten
    • Zachtgegaarde procureur van Livarvarken met mosterdsaus
      Gebakken zeewolffilet met bieslooksaus
      Coq au vin; gestoofde landhoen met knoflook en rode wijn
  • Nagerecht
    • Fromage du jou; 2 kazen met appelstroop
      Bavarois van aardbeien met gemarineerde aardbeien
      Parfait van vanille met kaneelcake en karamelsaus

Over het restaurant Kawop

Een ontspannen en culinaire avond bij Kawop!

Op het marktplein van Lochem vind je het monumentaal herenhuis ‘restaurant Kawop’. Hier worden Franse, traditionele gerechten klaargemaakt door chefkok Ronald Bouwhuis en zijn brigade. Ze werken met uitsluitend verse en pure ingrediënten en koken creatieve gerechten voor een vriendelijke prijs! De vriendelijke en charmante bediening zorgt voor een informele sfeer zodat je hier een ontspannen en culinaire avond kan beleven.

Meer informatie over restaurant Kawop

Zondag & Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag Gesloten
Vrijdag & Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Kawop

Spj S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het beste restaurant van Lochem.Beslist de moeite waard om te gaan eten.Mooi opgemaakte borden.En voor een schappelijke prijs.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten, gezellige accomodatie
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Altijd weer heerlijk eten, goede wijnen en vriendelijke personeel. En met mooi weer heerlijk buiten eten op een sfeervol terras.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prijs - kwaliteit is alleen beoordeeld op service, diner zelf was zeer goed.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bedieningsmedewerksters waren bijzonder vriendelijk
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Goede en vriendelijke service, uitstekende kwaliteit van de gerechten
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
AH restaurant actie. Buiten op terras. De wat krappe tafelopstelling werd direct gewijzigd, maar het resulteerde wel in een wat scheef staande tafel. Keuze uit beperkte kaart. Vooraf olijven en toast met een rilette van forel. Voorgerecht zalmbonbon, verpakt in rettich. Prima. Hoofdgerecht gegaarde procureur en zeewolffilet. Ook uitstekend. Nagerecht aardbeienbavarois en kaasplankje. Laatste bestond uit twee soorten kaas. Goed maar wat aan de bescheiden kant. Goed glas wijn en prima koffie met friandises toe. Bediening attent en vriendelijk. Door het kleine terras zijn de gesprekken van belendende tafels wel iets te goed te verstaan. De kerkklok voorafgegaan door een carillon overstemt ieder half uur echter elk gesprek.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Deze keer bracht de AH actie ons naar Kawop en het was een heerlijke avond. Fijne bediening, heerlijk eten en de timing was goed en in overleg met ons. Ze zien ons zeker terug.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was echt heerlijk.wij hadden een AH arrangement! 2e gratis.
Eten was prima! Lekker!
Echter de wijn was zeer afgemeten en duur!voor een heel klein glaasje wijn 5,25
(We zagen a la carte andere afmetingen glaasjes) jammer!
Geachte heer Hoogendijk,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie v.w.b. het eten! Graag willen wij nog wel even reageren op uw aanname ten aanzien van de geschonken hoeveelheid wijn. Iedere gast wordt dezelfde hoeveelheid wijn geschonken, waarbij geenszins onderscheid wordt gemaakt tussen gasten die een speciaal menu komen nuttigen of a la carte komen eten. Het kan tijdens het inschenken uiteraard voorkomen dat er een minimaal verschil zit in de hoeveelheid in uw glas en dat van uw buurman, echter dit is dan berust op toeval en zeker niet op een vooraf afgesproken beleid. Overigens begrijpen wij uw opmerking over de prijs per glas niet helemaal; u heeft 3 glazen wijn a € 4,50 genuttigd (en betaald) en 1 glas wijn a € 4,75. Er is in uw geval dus geen sprake van een glas wijn van € 5,25...

Hartelijke groet,

Team Kawop
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Je kunt hier erg gezellig eten.
Nette en aardige bediening.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst en goed samengesteld menu , we hebben heerlijk gegeten !
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras voor het restaurant. Lekkere gerechten en prima bediening. Met een voldaan gevoel het restaurant verlaten.
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hadden het Begijne menu, wat heel smakelijk was. Alleen bij het nagerecht was de pavlova zonder saus geserveerd. Dit werd netjes opgelost door een koffie 'van het huis'. Zeer vriendelijke bediening. Erg fijne avond gehad.
Cjm B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten en prima service
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Garnalenkroketjes vooraf, heel anders als in België en daarom kan ik het ook niet goed beoordelen. Parelhoen als hoofd en partner had de Entrecote. Beide erg goed. Mijn Parelhoen vond ik echt bovengemiddeld ! Dus zeker een aanrader. Entrecote was ook erg mals en een erg fijn hoofdgerecht. Kaasplankje na was ok. Was lekkere kaas maar beetje meer creativiteit verwacht !
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heel plezierig.
Janny T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
We vonden de paté matig, dat het bijna tegen de op datum was! Biertje grimberg stroomde over de fles eruit, dat kennen we niet en er was geen grimberg glas erbij. Er is een nieuw biertje aangeleverd????
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Prettig historisch pand direct tegenover de kathedraal. Sympathieke en vlotte bediening en smaakvolle gerechten op de kaart. Wij hebben genoten van de asperges met lamsbout en de heerlijke gewokte asperges met licht gerookte zalm.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk eten in een sfeervol restaurant. Nette en vriendelijke bediening. Wij hebben een top avond gehad.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima gegeten in fijne sfeer