Kauffmann - Falafel & Beer

7,2
Kan beter
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie recensies gelezen maar viel verschrikkelijk tegen. Interieur nietszeggend en erg rumoerig, slechte akoestiek. Beneden in een soort souterrain was een verjaardagsfeestje aan de gang, daar was ook het toilet dat er niet bepaald brandschoon uitzag. We hadden ook nog eens de pech dat we naast drie zeer luidruchtige jongens zaten die keihard aan het praten en schaterlachen waren. De bediening deed af en toe vrolijk mee met de jongens. Aangezien de tafeltjes vlak naast elkaar staan konden we elkaar nauwelijks verstaan. Maar het meest vervelende was dat we bijna anderhalf uur moesten wachten op een uit elkaar vallend broodje falafel met weinig smaak. Je kunt beter naar de shoarmatent op de hoek gaan en dan daarna een biertje gaan drinken, dat is een stuk goedkoper en gaat een stuk sneller. Het bier was op zich lekker alleen was een van de vier speciaalbieren van de tap al snel uitverkocht en moesten we overstappen naar een heel andere biersoort. Falafal & Beer klinkt hip maar uiteindelijk is het gebakken lucht, much ado about nothing. Meisje van de bediening was wel erg aardig en deed wel haar best, dat dan weer wel.
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verborgen pareltje in de Baarsjes. Vanavond de broodjes falafel mee naar huis genomen (fijn dat ook dat kan). Heerlijk zacht brood, smaakvolle en knapperige falafel, en hele lekkere toppings. Vooral de falafel met spicy mango chutney en verse stukje mango is een aanrader.
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een aanwinst voor de wijk. Heel lekker broodje falafel gegeten met mango, granaatappelpitjes en aubergine. Erbij zoete aardappelfrietjes met tzatziki en verschillende biertjes van de tap.
Fijn terras, aardig personeel. Zeer voor herhaling vatbaar!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk broodje falafel gegten gisteren op het zonnige terras van Kauffmann. Niet duur, vriendelijke bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar!