Katseveer

Katseveerweg 2 4475 PB Wilhelminadorp Nederland Kaart

Over het restaurant Katseveer

Inspirerende zee

Bij restaurant Katseveer zijn ze pas blij als jij met een tevreden gevoel naar huis gaat. Alles moet kloppen bij het omgebouwde veerhuis. Van de bediening tot de presentatie van de gerechten. Chef-kok Rutger Van der Weel haalt daarvoor zijn inspiratie uit de omgeving. Het uitzicht op de Zeeuwse zee de bron voor veel van zijn ideeën.

Meer informatie over restaurant Katseveer

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Katseveer

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Op Goede Vrijdag hier fantastisch geluncht. Op een mooie locatie staat een pand dat je wellicht voorbij zou rijden als je niet weet dat hier een zeer goed restaurant in is gevestigd. We hadden het viergangen lunchmenu in het kader van de restaurant week. Wat een fantastische gerechten werden er geserveerd. Alles even smaakvol en prachtig (soms verrassend bijzonder: de "stenen") geserveerd. Erbij heerlijk bijpassende wijnen. Over de bediening ook niets dan lof. Uitermate gastvrije ontvangst en zeer attente en deskundige service aan tafel. Bij mooi weer zal het ook uitstekend toeven zijn op het terras. Een absolute aanrader en ervoor omrijden is het zeker waard!
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
In een maand hier twee keer gegeten met Groupon actie. De eerste keer was het verschil met de normale situatie niet merkbaar. Amuses en menu dik in orde. De tweede keer hadden we vrienden meegenomen om kennis te maken met dit restaurant. Het werd een teleurstelling. Een piepkleine amuse, voorgerecht (ceviche) met weinig smaak, hoofdgerecht (tongschar) in orde. Nagerecht ronduit slecht: te zoet, te eentonig. De zaak zat helemaal vol. Veel Groupon klanten. We kregen de indruk dat het niveau daardoor naar beneden was bijgesteld. Jammer, want via dit soort acties kun je nieuwe klanten winnen. Dat is dit keer niet gelukt.
Felix V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hadden gekozen voor het 6 gangen menu. Het was voortreffelijk en stuk voor stuk plaatjes om te zien. De sfeer was zeer aangenaam. De bediening vriendelijk en toch correct wat zelden is in een restaurant vergelijkbaar met dit.
Kortom een aanrader!
eimert L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
we komen al 6 jaar langs en verheugen ons elke keer weer op nieuwe ideen en spannende menus, ook voor het jaar eind menu waren er schitterende combinaties bij, vooral met wild uit zeeland; verder zo. eimert los
peter.jobse .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldige ambiance en heerlijk gegeten. Lekker combinatie van wild en vis, met een bijpassend wijnarragement. We komen zeker nog weer terug.
ruud K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
"The Art of Food". Gastvrijheid, vriendelijkheid. Attent en vol aandacht. Het is jullie gelukt! Wij hebben een prachtige avond gehad en zijn zeer tevreden, verrast, blij, dankbaar en voldaan!

Jojanneke, Joan Pieter, Sanne, Roeland, Wouke & Ruud
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een waanzinnige avond gehad bij dit prachtig gelegen restaurant. Om te beginnen bij de borrel al vijf heerlijke proeverijtjes. Daarna een amuse met de heerlijkste bereidingen van pompoen. Vervolgens gekozen voor het viergangen menu van de chef. Vooraf een lekker gerechtje van kabeljouw. Daarna een heerlijk stukje rog met verrassend knapperige boerenkool en een mousse van amandelen. Als hoofdgerecht sublieme Zeeuwse hert, super gecombineerd met rode biet. Als afsluiter een dessert van chocolade en rode bes. Dit alles compleet gemaakt met fantastisch bijpassende wijnen, waarvoor complimenten voor de sommelier! Restaurant Katseveer is een aanrader vanwege het fantastische eten, de prettige sfeer, de fijne bediening en daarnaast ook nog rolstoeltoegankelijk en een aangepast toilet.
J H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk genoten van prachtige gerechten; stuk voor stuk kunststukjes met telkens een andere en vaak intense smaakbeleving. Heel goede ontvangst en bediening. Het was een TOP-avond!
Frederick M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke terroirkeuken in een oase van rust.
Ik heb genoten van iedere plat die stuk voor stuk seizoenproducten zijn maar toch met veel liefde modern gebracht. De rog was hemels. Het Zeeuwse hert was subliem. Een aanrader voor iedereen.
Lotje D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De locatie is prachtig, de gerechten uit de keuken erg mooi afgestemd. Wij kozen voor het wildmenu en hebben er geen spijt van. De eendenlever was een plaatje op zich (wat een mooie opmaak en leuke "borden"), de fazant echt geschoten (ik vond 2 korreltjes hagel), de hazenpeper buitengewoon lekker, het zeeuws hert een prachtige combinatie en het dessert een smaaksensatie! Zeker een plek om naar terug te keren.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een heerlijke avond gehad met elke keer weer overheerlijke verrassingen! De opmaak van de gerechten is fantastisch. Het was genieten!
I M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Genoten van de heerlijke gerechten, leuke bediening en sfeervol, wij komen zeker weer terug...........................

Fam. C van der Meijde
zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zeer goed eten! Elke gang is een verrassing. Eén minnetje: de porties zijn erg klein. 4- gangen neemt je honger gevoel niet weg. Daarvoor is echt de koffie met friandises nodig. En dat is wel jammer, zéker voor zo'n prijs. Maar ook omdat je amper goed van het gerecht kunt proeven en genieten, want dan is het al op.
Sannecim .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
De amuses beloofden veel goeds: die waren verrukkelijk, met de scheermes als hoogtepunt. Daarna een gerecht waar zowel de langoustine zelf als de smaak ervan echt ver te zoeken was. De gerechten waren goed, maar niet geweldig. Het dessert was slecht. Leuk dat de kok fan van Max Verstappen is, maakt een leuk verhaal, maar houd het òf voor jezelf, òf verwerk Max vooral in je gerecht en maak er geen ode aan de sponsor van. Want dat was het geval. Er lag zelfs het logo van het energiedrankje op het bord en de bijpassende 'wijn' uit het wijnarrangement was ook een soort huisgemaakte energiedrank. RB staat onbetwist bekend als ongezonde troep dus vind 't onbegrijpelijk dat de chef kiest om dit zo te associeren met zijn gerecht, staat haaks op de kwaliteit die je wil uitstralen. Het interieur was best ok, maar wel a la een sjieke strandtent anno 2005. Kan wel wat opgepimpt worden. En de 300 muggen die er binnen zaten en boven je tafel vlogen, daar zou ik ook wat aan doen als restaurant.
info906 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Schitterend kader, supervriendelijk personeel en eten van de bovenste klasse. Één klein minpuntje: de wijnglazen dragen sporen van de vaatwasser en zijn aan vervanging toe.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het ontvangst was supervriendelijk. Iedereen was erg attent. Het eten was subliem en creatief. De omgeving had ook iets magisch. Misschien ware het leuk om de klanten een menu te geven met wat je juist eet, want het gaat allemaal zo snel. Nog eens super bedankt aan het team voor het nabrengen van het jasje en de iPhone
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Hier hebben ze het goed begrepen. Heerlijk en verrassend eten, oprecht vriendelijke bediening, lekkere wijnen, mooie inrichting, origineel Nederlands uitzicht aan het water. En een leuke kaart met alcoholvrije begeleidende drankjes voor de BOB. Gewoon naar toe gaan. Je zult niet teleurgesteld worden.
jjpgrim .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten super en verrassend. Vriendelijk en attente bediening. Heerlijke wijnen. Prachtige ligging. Een aanrader voor iedereen die culinair verwend wil worden.
natje.bauwens .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
alles was top zoals gewoonlijk.en we raden het anderen ten sterkste aan .iemand die echt culinair wil genieten moet zeker in katseveer zijn.
P. J. D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer tevreden, alles was een feestje.
Super mooi opgediend, smaken zeer verrassend, combinaties die je zelf nooit bij elkaar zou nemen. Super alles door 2 personen opgediend, zodat je niet zit te wachten tot de ander ook zijn boordje heeft. Vriendelijk en correct personeel, TOP!
Entourage passend bij de omgeving, Zeeland, mooie aankleding.