Kathmandu Kitchen

Elandsgracht 36HS 1016 TW Amsterdam Nederland Kaart
31-203703962

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Kathmandu Kitchen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 16:00

J F V B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met Hemelvaartsdag samen met mijn vrouw gaan eten hier. Eerst op het kleine gezellige terras een koude versnapering genomen. Toen een tafeltje binnen uitgezocht, en een mix starter besteld met daarna twee heerlijke menu gerechten. Het eten was heerlijk en lekker warm, en zeker niet te heet, precies goed. Diner afgesloten met koffie en een cognacje.

Samenvattend heerlijk Indaas/Nepalees eten, en zeker niet te vergeten en in dit geval uniek, echte hartelijke service met een grote glimlach. Uitstekend!
Laxmi G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik en mijn familie hebben hier gisteren gegeten. Het was heerlijk. Vooraf hadden we Chicken momo en Sekuwa. En als Hoofdgerecht hadden wij Lamb thali, Karesabari ko tarkari en Butter Chicken. Alle gerechten waren vers en zeer smaakvol. Wij komen zeker terug. Vriendelijke bediening.
Echt een aanrader!
Leela Dhar G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Voor mij was dit echt een 10 waard. Het eten was heerlijk de bediening was aardig. Het eten was echt authentiek de Dal Bhat is een echte aanrader. Prijs kwaliteit is top! Ik kom hier zeker terug.
Elzaa .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor de zoveelste keer gegeten. Het voorgerecht: een vegetarische mix voor twee personen. De hoofdgerechten: mooi lamsvlees (lamb tikka masala) en een heerlijke mixed biryani, waren net als de vorige keren uitstekend. Prijs kwaliteit is top.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
We kozen voor een duurder dal bath gerecht, met rijst en kleine hapjes. Lekker, maar niet het lekkerst ooit gegeten. Niet te pittig. Inrichting was leuk, maar ook niet heel speciaal. Mensen waren erg vriendelijk.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik moet zeggen dat wij bij Kathmandu Kitchen lekkerste Indiaas eten tot nu toe hebben mogen genieten. De Nepalese thali gegeten! HEERlIJK en Tot de volgende keer.
wiko .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Zoals altijd heerlijk eten en een zeer vriendelijke en attente bediening. Wat een mooie nieuwe kaart. Het nodigde ons uit eens iets nieuws te proberen en met succes!!
Maxim V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere gerechten ook als je niet van al te pittig houdt!
Vriendelijke bediening die je gelijk begroeten prijs-kwaliteit zeer goed!
Marijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Nog nooit zo'n slechte curry gehad. Wat een aanfluiting! Totaal waterig, geen smaak en als je er iets van zegt krijg je een grote mond, ga hier niet heen.
D S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Nu voor de tweede keer hier gegeten. Echt heerlijk als altijd. Dit keer hadden wij Lamb curry gegeten. Verrassend lekker. En tandoori mix grill met naan brood is echt aan te raden! Kathmandu kitchen, hier ga ik vaker komen! :)
Myriam-Bonte .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We zijn hartelijk welkom geheten. We hebben verrassend heerlijk gegeten. De dumplings waren heerlijk en de rest van het eten ook. Mijn moeder was jarig en ze hadden een heel mooi versierd taartje geregeld wat we heerlijk als toetje hebben gegeten. Voor herhaling vatbaar!!!!!
john K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten met een vriendelijke service. De naan brood was super lekker. Echt een aanrader. Hier komen we zeker terug.
D S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mijn vriendin en ik hebben hier gisteren gegeten.. Vooraf hadden wij Veg momo en mix starter. verassend lekker! Daarna had ik Veg thali genomen en mijn vriendin Veg biryani. Zeer smaakvol. Vriendelijke bediening. We komen hier zeker terug. Echt een aanrader!!
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het is een vrij goedkoop restaurant. De gerechten zijn gewoon goed: smakelijk, nette porties, etc. De bediening is ook beleefd en snel. Toch is het wel vrij zakelijk. Op zich niet nadelig, maar er kan meer met dezelfde locatie en keuken. Leuk om een keer voordelig en snel te eten.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prettige sfeer en zeer hartelijke en gastvrije medewerkers. We komen hier zeker terug!
Esselien H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Via groupon al twee keren hier wezen eten, echt heerlijkgegeten dat ik binnenkort hier weer ga eten. Dit is ook al gereserveerd en wel met z`n zessen. Dit bedrag voor een driegangen menu vindt ik niet echt duur wat je daar allemaal voor terug krijg. Vriendelijke dame en ondanks dat ze heel gebrekkig nederlands praat, geeft ze advies wat lekker is of wat je beter kan kiezen of proberen. Bediening is goed en snel. Dus reden genoeg om steeds terug te gaan..
Dorothee2205 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Helaas viel het eten erg tegen: smakeloos en flauw. Vooraf hadden we onion bhaji , weinig ui en veel deeg, hetzelde gold voor de pakora, gevuld met een vaag groenteprutje en veel deeg eromheen. Daarna hadden we Saag met garnalen, leek gemaakt van diepvriesspinazie met wat rode peper en smakeloze garnalen, en kip Korma , de kip was droog en de korma zat smaak nog kraak aan. De rijst was ook geur- en smakeloos. De bediening was snel en vriendelijk, maar dat woog niet op tegen de slechte kwaliteit van het eten.
Djk_76 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Via Groupon voor 2 man een 3 gangen menu gekocht.

Service was fantastisch, hele aardige vrouw die ons bediende. In eerste instantie koos iemand een gerecht wat nogal simpel was, maar de serveerster vertelde dat ook andere duurdere gerechten gekozen konden worden gekozen! Ook de extra rijst werd niet in rekening gebracht.

Eten zelf was niet altijd in mijn smaak, maar was zeker niet slecht. Toch heerlijk gegeten daar voor een schappelijke prijs.
benkooij .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Via AmigoAmigo een 3 gangenmenu geprobeerd bij Kathmandu Kitchen.

Een ervaring die ik niet nog eens zal herhalen. De service was oke - de vrouw sprak weinig Nederlands maar was zeer vriendelijk maar moeilijk te verstaan. Het restaurant zag er van binnen netjes uit, maar ik raad af een blik in de keuken te werpen als je naar het toilet gaat!
We kregen eerst een soort chips met een mint saus die me zeer deed denken aan tandpasta.
Als voorgerecht koos ik lam en mijn tafelgenoot kip. Was redelijk te eten maar heel simpel - gewoon stukjes kip en stukjes lam met salade, terwijl we wel een ander gerecht hadden. Als hoofdgerecht koos mijn tafelgenoot de lam momo's en ik de Thikka Masala met lam. De normale prijzen liggen hoog voor wat je geserveerd krijgt. De momo's waren deegballen met een stuk lam en een pittige saus - meer niet. Wanneer je er met een vork in prikt valt het deeg eraf en blijft het stuk lam over. Het deeg zelf was sompig. Mijn gerecht was goed te doen omdat er rijst en rauwkost bij geserveerd werd. Ik had sterk het idee dat de Thikka Masala makkelijk zelf te maken was.
Mijn tafelgenoot koos als dessert 3 bollen ijs, het beste eten van de avond. Ik koos voor de Indische Kulfi, wat sterk naar een blokje bevroren melk en amandelen smaakte.

Conclusie: De normale prijzen van 15 euro voor een hoofdgerecht zijn absoluut niet hun geld waard. Ook was het was lastig om te communiceren met de gastvrouw over wat de gerechten precies inhielden, gezien wij niet bekend zijn met de Indiase keuken. Er zijn vast betere Indiase restaurants te vinden.

Vriendelijke groeten,

Dhr. Kooij
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Met nudeal heel erg lekker a la carte 3 gangen gegeten. Normale prijzen vind ik aan de hoge kant zeker als je garnalen gerechten bestelt van Euro 17.50/19.50. Wij hebben van van alles wat geproefd, tandoori mixed grill, madras etc...Toetjes niet echt mijn smaak op gewoon ijs na.
Lieve dames in de bediening.