Kathmandu Kitchen

- Diner vanaf 16:00

Voordelig
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prettige sfeer en zeer hartelijke en gastvrije medewerkers. We komen hier zeker terug!
Esselien H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Via groupon al twee keren hier wezen eten, echt heerlijkgegeten dat ik binnenkort hier weer ga eten. Dit is ook al gereserveerd en wel met z`n zessen. Dit bedrag voor een driegangen menu vindt ik niet echt duur wat je daar allemaal voor terug krijg. Vriendelijke dame en ondanks dat ze heel gebrekkig nederlands praat, geeft ze advies wat lekker is of wat je beter kan kiezen of proberen. Bediening is goed en snel. Dus reden genoeg om steeds terug te gaan..
Dorothee2205 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Helaas viel het eten erg tegen: smakeloos en flauw. Vooraf hadden we onion bhaji , weinig ui en veel deeg, hetzelde gold voor de pakora, gevuld met een vaag groenteprutje en veel deeg eromheen. Daarna hadden we Saag met garnalen, leek gemaakt van diepvriesspinazie met wat rode peper en smakeloze garnalen, en kip Korma , de kip was droog en de korma zat smaak nog kraak aan. De rijst was ook geur- en smakeloos. De bediening was snel en vriendelijk, maar dat woog niet op tegen de slechte kwaliteit van het eten.
Djk_76 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Via Groupon voor 2 man een 3 gangen menu gekocht.

Service was fantastisch, hele aardige vrouw die ons bediende. In eerste instantie koos iemand een gerecht wat nogal simpel was, maar de serveerster vertelde dat ook andere duurdere gerechten gekozen konden worden gekozen! Ook de extra rijst werd niet in rekening gebracht.

Eten zelf was niet altijd in mijn smaak, maar was zeker niet slecht. Toch heerlijk gegeten daar voor een schappelijke prijs.
Benkooij .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Via AmigoAmigo een 3 gangenmenu geprobeerd bij Kathmandu Kitchen.

Een ervaring die ik niet nog eens zal herhalen. De service was oke - de vrouw sprak weinig Nederlands maar was zeer vriendelijk maar moeilijk te verstaan. Het restaurant zag er van binnen netjes uit, maar ik raad af een blik in de keuken te werpen als je naar het toilet gaat!
We kregen eerst een soort chips met een mint saus die me zeer deed denken aan tandpasta.
Als voorgerecht koos ik lam en mijn tafelgenoot kip. Was redelijk te eten maar heel simpel - gewoon stukjes kip en stukjes lam met salade, terwijl we wel een ander gerecht hadden. Als hoofdgerecht koos mijn tafelgenoot de lam momo's en ik de Thikka Masala met lam. De normale prijzen liggen hoog voor wat je geserveerd krijgt. De momo's waren deegballen met een stuk lam en een pittige saus - meer niet. Wanneer je er met een vork in prikt valt het deeg eraf en blijft het stuk lam over. Het deeg zelf was sompig. Mijn gerecht was goed te doen omdat er rijst en rauwkost bij geserveerd werd. Ik had sterk het idee dat de Thikka Masala makkelijk zelf te maken was.
Mijn tafelgenoot koos als dessert 3 bollen ijs, het beste eten van de avond. Ik koos voor de Indische Kulfi, wat sterk naar een blokje bevroren melk en amandelen smaakte.

Conclusie: De normale prijzen van 15 euro voor een hoofdgerecht zijn absoluut niet hun geld waard. Ook was het was lastig om te communiceren met de gastvrouw over wat de gerechten precies inhielden, gezien wij niet bekend zijn met de Indiase keuken. Er zijn vast betere Indiase restaurants te vinden.

Vriendelijke groeten,

Dhr. Kooij
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Met nudeal heel erg lekker a la carte 3 gangen gegeten. Normale prijzen vind ik aan de hoge kant zeker als je garnalen gerechten bestelt van Euro 17.50/19.50. Wij hebben van van alles wat geproefd, tandoori mixed grill, madras etc...Toetjes niet echt mijn smaak op gewoon ijs na.
Lieve dames in de bediening.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Veel gerechten als in de Indiase keuken.
Leuk restaurantje, gerund door een familie.
Bediening is gezellig en attent.
Eten is van redelijke kwaliteit. Had soep vooraf, maar had veel weg van een kant-en-klaar bouillon. Als hoofdgerecht Dal, die was prima in orde!
Anderen hadden vleesgerechten, soms een beetje droog, maa de kebabs waren erg lekker!
Elzaa .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Eten van Kathmandu Kitchen is verslavend! Maakt niet uit of het warme seizoen is of koude, het eten doet me lichaam altijd goed. Ik kom hier regelmatig eten met me dochter. We worden altijd vriendelijk geholpen.

Saag panner nemen we elke keer met een Garlic naan, daarnaast elke keer een nieuwe gerecht. Gisteren hebben we voor het eerst Karahi gegeten met lams. Verassend lekker! Blijf zo door Kathmandu Kitchen!
E V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We zijn vriendelijk geholpen een goede fles wijn voor 16 euro het eten wat goed. Chicken karahi was op smaak. Verder veg korma gegeten wat een vegetarisch gerecht is. Ook prima. De kulfi was niet helemaal onze smaak. We komen hier zeker nog eens terug.
Liruda .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor onze bestelling gemaakt te hebben, kregen we papadums met twee dipsauzen erbij, heerlijk! De menukaart is heel uitgebreid en na eindelijk een keuze te hebben gemaakt, beide genoten van een heerlijke curry met kip. De bediening was vriendelijk en professioneel. Het restaurant is zeker een aanrader voor iedereen met affiniteit voor Indiaas eten.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Vandaag eten besteld, voor de eerste keer bij Kathmandu. Het was er supersnel, heel warm, en heerlijk! De kip tandoori met rijst is echt aan te raden! Ik ga zeker ook eens langs bij dit restaurant want als de kwaliteit nu al goed is ben ik zeer benieuwd hoe het in het restaurant zelf is.
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Hier heerlijk gegeten met een amigoamigo bon! drie gangen voor 15 euro, en het was ontzettend lekker. Kregen vooraf papadums van het huis, heerlijke vegetarisch voorgerecht met verschillende dingen en een noodlesoep die vrij pittig was. Tijdens het hoofdgerecht stond de hele tafel vol. Allemaal erg lekker en goed verzorgd. De gastvrouw spreekt niet heel goed nederlands maar ging prima. Eten kwam vlot achter elkaar.
Het is een authentiek nepalees restaurant en zelfs de toetjes zijn orgineel. Erg veel keuze en wat wij hebben gegeten allemaal erg lekker.
Zonder bon ook een goede kwaliteit- prijs verhouding
Wiko .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Wat is dit restaurant toch een heerlijke plek om te eten. Mooie Nepalese muziek en een uiterst vriendelijke bediening ! Weer zeer smakelijk gegeten! Tip: probeer Als het rustig is een tafel tussen de tafels leeg te houden, zodat iedereen zijn privacy heeft! We komen zeker terug.
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij Kathmandu Kitchen, Indiase en Nepalese keuken in de Jordaan. Het restaurant heeft een uitgebreide menukaart. Vooraf kregen we papadums met een zoete chutney en een muntsaus. Wij kozen als hoofdgerecht Chicken Tikka Masala en Tandoori Chicken Tikka, op verzoek mild gekruid, beide gerechten waren smaakvol en lekker. Er wordt rijst en salade bij geserveerd. We namen er zelf nog garlic naan-brood bij. We konden nog bijbestellen, maar de gerechten waren voor ons voldoende qua hoeveelheid.
De witte huiswijn heeft weinig smaak. De bediening is vriendelijk maar moeilijk te verstaan. Rustige achtergrond muziek. De inrichting is netjes met rood als hoofdkleur. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
CaraMelMaya .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
nu voor de 2de keer eten gehaald bij de Kathmandu Kitchen. Het personeel is super aardig en het eten super lekker. Ruime keuze uit voorgerechten en lekkere curry's, en de momo's zijn overheerlijk. Graag tot de volgende keer! dherai mitho tyo ;)
Melvin2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ik vind Kathmandu Kitchen een bijzonder restaurant. De kwaliteit is hoog en het aanbod van gerechten is erg divers. Voor de liefhebber is dat een gewenste combinatie, omdat je nooit niet lekker zult eten ongeacht wat je bestelt. De mensen van het restaurant zijn dankbaar en weten wat goed en lekker eten inhoudt.

Het is mijn bedoeling om alles op de kaart tenminste 1x te bestellen. Vanavond was de Vindaloo Chicken Curry aan de beurt, met een linzensoepje vooraf. Ook heb ik gekozen voor Peswari Naan als aanvulling. Dit naanbrood met een vulling van amandelen, rozijnen, cashewnoten, kokos en suiker zorgt er echt wel voor dat je na afloop kan zeggen dat je een complete maaltijd hebt genuttigd. Niets dan lof. Ik heb wederom lekker gegeten. Namaste!
Gautam007 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben vorige week heerlijk gegeten bij Kathmandu Kitchen, Nepalese Keuken dus. Het eten was zeer smakelijk en bijzonder. Begonnen met mango lassi, sekuwa en mo:mo en later heerlijk hoofdgerechten.
Aangename en relaxte sfeer en de bediening was top!
We zullen Kathmandu kitchen zeker bij iedereen aanraden.
Kepi V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
“Geweldige authentieke Indiaas/ Nepalese eten in Jordaan."

Hier krijg ik altijd Geweldig eten - en dit keer met mijn familie opa tm kleinekind, elk generatie hebben aan een tafel lekker gegeten. Ook vegetarisch gerecthen zijn uitgebreid gekregen. Elke element smaakten zeer duidelijk en complementair.
Mooi restaurant in huislijk sfeer en bediening personeel is zeer gastvrij.
Suraz K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We hebben hier lekker gegeten. De chicken momo en Lamb Thali waren heerlijk. Wij komen zeker terug! Goede en vriendelijke bediening.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Gisteren hier erg lekker gegeten. Nepalese dal bhat, dat is op de kaart de vegetable thali. Je krijgt een bord met kleine de schaaltjes met verschillende gerechten. Het eten is zeer zeker authentiek Nepalees, het smaakt precies als daar. De familie die het restaurant beheert is bijzonder vriendelijk en de ambiance is aangenaam, Nepelese muziek op de achtergrond.
Een aanrader, eet smakelijk!