Kathmandu Kitchen

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Kathmandu Kitchen

koos1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heel aardige bediening! Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart, ook voor vegetariers. Prijs-kwaliteitsverhouding prima. Zeer aan te bevelen.
Helma E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alle gerechten zijn zeer zorgvuldig opgediend en samengesteld. Wel pittig, maar daar waren we voor gewaarschuwd; je kunt elk gerecht ook minder pittig nemen. Goede, duidelijke kaart. Heel vriendelijke, efficiënte bediening.
Op een warme zomeravond kun je heerlijk buiten zitten op de nu stille Elandsgracht.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Echt top!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker eten, vriendelijk geprijsd, ok inrichting, vermoedelijk een slechte afzuigkap in de keuken (ik moest af en toe hoesten van de peperdampen in de lucht)
John R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten op onze 35 jarige huwelijksdag, vriendelijke bediening, korte wachttijd van de gerechten.
Netjes en schoon. Komen zeker weer een keer terug.
John R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker gegeten, bediening perfect, korte wachttijd gerechten.
Leuke inrichting en sfeervol. Samen met mijn vrouw onze 35 jarig huwelijk gevierd. Kom zeker weer terug.
Niall J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Amazing food!!
Hansje L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was goed. De bediening super aardig en correct
J F V B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met Hemelvaartsdag samen met mijn vrouw gaan eten hier. Eerst op het kleine gezellige terras een koude versnapering genomen. Toen een tafeltje binnen uitgezocht, en een mix starter besteld met daarna twee heerlijke menu gerechten. Het eten was heerlijk en lekker warm, en zeker niet te heet, precies goed. Diner afgesloten met koffie en een cognacje.

Samenvattend heerlijk Indaas/Nepalees eten, en zeker niet te vergeten en in dit geval uniek, echte hartelijke service met een grote glimlach. Uitstekend!
Leela Dhar G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Voor mij was dit echt een 10 waard. Het eten was heerlijk de bediening was aardig. Het eten was echt authentiek de Dal Bhat is een echte aanrader. Prijs kwaliteit is top! Ik kom hier zeker terug.
Laxmi G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik en mijn familie hebben hier gisteren gegeten. Het was heerlijk. Vooraf hadden we Chicken momo en Sekuwa. En als Hoofdgerecht hadden wij Lamb thali, Karesabari ko tarkari en Butter Chicken. Alle gerechten waren vers en zeer smaakvol. Wij komen zeker terug. Vriendelijke bediening.
Echt een aanrader!
Elzaa .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor de zoveelste keer gegeten. Het voorgerecht: een vegetarische mix voor twee personen. De hoofdgerechten: mooi lamsvlees (lamb tikka masala) en een heerlijke mixed biryani, waren net als de vorige keren uitstekend. Prijs kwaliteit is top.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
We kozen voor een duurder dal bath gerecht, met rijst en kleine hapjes. Lekker, maar niet het lekkerst ooit gegeten. Niet te pittig. Inrichting was leuk, maar ook niet heel speciaal. Mensen waren erg vriendelijk.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik moet zeggen dat wij bij Kathmandu Kitchen lekkerste Indiaas eten tot nu toe hebben mogen genieten. De Nepalese thali gegeten! HEERlIJK en Tot de volgende keer.
wiko R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Zoals altijd heerlijk eten en een zeer vriendelijke en attente bediening. Wat een mooie nieuwe kaart. Het nodigde ons uit eens iets nieuws te proberen en met succes!!
Maxim V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere gerechten ook als je niet van al te pittig houdt!
Vriendelijke bediening die je gelijk begroeten prijs-kwaliteit zeer goed!
Marijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Nog nooit zo'n slechte curry gehad. Wat een aanfluiting! Totaal waterig, geen smaak en als je er iets van zegt krijg je een grote mond, ga hier niet heen.
D S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Nu voor de tweede keer hier gegeten. Echt heerlijk als altijd. Dit keer hadden wij Lamb curry gegeten. Verrassend lekker. En tandoori mix grill met naan brood is echt aan te raden! Kathmandu kitchen, hier ga ik vaker komen! :)
Myriam-Bonte .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We zijn hartelijk welkom geheten. We hebben verrassend heerlijk gegeten. De dumplings waren heerlijk en de rest van het eten ook. Mijn moeder was jarig en ze hadden een heel mooi versierd taartje geregeld wat we heerlijk als toetje hebben gegeten. Voor herhaling vatbaar!!!!!
john K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten met een vriendelijke service. De naan brood was super lekker. Echt een aanrader. Hier komen we zeker terug.