Kathmandu Kitchen

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Kathmandu Kitchen

N D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We komen hier graag. Altijd zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk eten (neem vooral het menu van de chef) en op een mooie locatie. Echt een aanwinst voor de Zaanstreek!
Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
patrice V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk eten en lieve bedoening, aanrader
kitty T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk eten, lekkere huiswijn, bijzonder prettige en vriendelijke bediening, rustige plek, ondanks dat het restaurant bijna helemaal vol zat. En met de 50% actie van Iens natuurlijk enorm goedkoop, maar ook zonder die actie prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader!
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Kathmandu. Zaak is schoon en de bediening zeer vriendelijk. Goed eten voor een redelijke prijs. Aanrader!
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gisteren met mijn gezin heerlijk gegeten. Ze hebben goede bediening met een top service! Echt een aanrader. We komen zeker weer terug!.
cherie S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer rolstoeltoegankelijk. De hulphond was heel welkom en de ontvangst heel hartelijk. De tafels waren gedekt met linnen tafelkleden[compliment]. De kaart was heel uitgebreid. Ieder van ons [5 personen] koos iets anders als voorgerecht. Toch duurde het niet lang voordat het eten op tafel stond. Bij het hoofdgerecht was de tafel afgeladen met verschillende curry's, tandoori chicken, vers naanbrood, sla en heerlijke rijst. Wij genoten. Als dessert kan ik de rijstpudding aanbevelen. De koffie viel wat tegen.
Vanwege de iens actie viel de rekening heel erg mee. Wij komen zeker nog eens terug zonder actie.
Celina R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lieve bediening die heerlijk eten serveerde!
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goed authentiek Indiaas eten. Echt lekker. Ook de Sheer en Kulfa na was heerlijk. Vriendelijke bediening.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Keurige zaak. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk eten. Prima porties. Specifieke streek drankjes. Authentieke smaken. Echt een aanrader. Enige minpuntje veel hinderlijke fruitvliegjes.
vadervanlouise .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteravond met 6 personen ipv 8 door het zeer slechte weer naar de elandsgracht gegaan voor de 50% Iens actie. Zeer vriendelijke bediening, zoals eerder gezegd: pittig is echt pittig. Goede uitgebreide vegetarische kaart en het klopt dat je naar het eten gaat ruiken. Maar dat mag de pret en de smaak niet drukken . Wij hebben een optimale fijne avond gehad mede ook nadat wij de rekening met de 50 % korting hadden gekregen. Gewoon echt de moeite waard met deze fijne ervaring.
Daniel V.
+Uitgebreid menu

-Inrichting
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke ontvangst. Prima prijs met de 50% Iens actie. Veel mensen maakten daar gebruik van, het was druk en daardoor duurde het allemaal wat langer. Voor herhaling vatbaar. Wel wat weinig ventilatie waardoor we helemaal naar het eten ruikten na afloop.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Pittig was hier ook echt lekker pittig. Fijne bediening en ongehaaste sfeer. No nonsense.
Emanuela F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ottima serata
Enni D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Relaxede sfeer en je zit ruim. Heel aardige bediening. Uitstekend prijs / kwaliteit. Een aanrader.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. 4 verschillende menu's samengesteld met 4 personen. Goed advies, prima keuze.
Heel aardige bediening, muziek lekker rustig.
koos1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heel aardige bediening! Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart, ook voor vegetariers. Prijs-kwaliteitsverhouding prima. Zeer aan te bevelen.
Helma E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alle gerechten zijn zeer zorgvuldig opgediend en samengesteld. Wel pittig, maar daar waren we voor gewaarschuwd; je kunt elk gerecht ook minder pittig nemen. Goede, duidelijke kaart. Heel vriendelijke, efficiënte bediening.
Op een warme zomeravond kun je heerlijk buiten zitten op de nu stille Elandsgracht.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017