Kathmandu Kitchen

Elandsgracht 36HS 1016 TW Amsterdam Nederland Kaart
31-203703962

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Kathmandu Kitchen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Kathmandu Kitchen

Onno V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Precies goed - fijne locatie in een levendig stukje van de stad; maar binnen is het rustig en konden we een goed gesprek voeren. Het eten was lekker, maar eerlijk gezegd waren we zo bezig met praten dat we er eigenlijk weinig aandacht aan hebben gegeven. Prijs was in ieder geval heel vriendelijk, de bediening correct; ik zou hier gemakkelijk nog een keer naar toe kunnen gaan.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Lieve bediening en heerlijk gegeten! Leuke curries, weer anders dan ik kende. Bedankt
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel verrassend en zeer smaakvolle (smaakexplosie) keuken en kan behoorlijk pittig zijn maar het sausje wordt er apart van geleverd dus kan je het zo pittig maken als je wilt. Een verrassing die Nepalese keuken.
Mila A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Nepali thali en momo' waren heerlijk! Mensen zijn ontzettend vriendelijk en zo was service ook. Een echte aanrader.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Per toeval bij Kathmandu terecht gekomen en heel blij verrast. Vriendelijke mensen, snelle service en het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
van Dijk J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een erg leuk restaurant, met zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. We hadden de Nepalese menu's en dat was een heel leuke ervaring. We hebben erg genoten. Een aanrader!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg lekker eten . Indiaas en Nepalees. Vriendelijke bediening. Lekker ghurka bier
Ada O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Lekker gegeten! Curry was smaakvol en ook het naan brood was heerlijk!
N D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We komen hier graag. Altijd zeer vriendelijke ontvangst, heerlijk eten (neem vooral het menu van de chef) en op een mooie locatie. Echt een aanwinst voor de Zaanstreek!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Afgelopen week hier onze 25 jarige trouwdag gevierd. Het blijft een prachtige ambiance en heerlijk eten. We gingen voor Chef special rijsttafel! Mooie ruime porties en de favourite blijft de lamscurry, te lekker! Mooie bijpassende wijnen maken het weer een extra feest! Passie en vakmanschap is wat dit restaurant uitstraalt. Ook deze keer weer een dikke proficiat!
bedankt voor een memorabele avond!
Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
patrice V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk eten en lieve bedoening, aanrader
kitty T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk eten, lekkere huiswijn, bijzonder prettige en vriendelijke bediening, rustige plek, ondanks dat het restaurant bijna helemaal vol zat. En met de 50% actie van Iens natuurlijk enorm goedkoop, maar ook zonder die actie prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader!
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Kathmandu. Zaak is schoon en de bediening zeer vriendelijk. Goed eten voor een redelijke prijs. Aanrader!
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gisteren met mijn gezin heerlijk gegeten. Ze hebben goede bediening met een top service! Echt een aanrader. We komen zeker weer terug!.
Cherie S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer rolstoeltoegankelijk. De hulphond was heel welkom en de ontvangst heel hartelijk. De tafels waren gedekt met linnen tafelkleden[compliment]. De kaart was heel uitgebreid. Ieder van ons [5 personen] koos iets anders als voorgerecht. Toch duurde het niet lang voordat het eten op tafel stond. Bij het hoofdgerecht was de tafel afgeladen met verschillende curry's, tandoori chicken, vers naanbrood, sla en heerlijke rijst. Wij genoten. Als dessert kan ik de rijstpudding aanbevelen. De koffie viel wat tegen.
Vanwege de iens actie viel de rekening heel erg mee. Wij komen zeker nog eens terug zonder actie.
Celina R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lieve bediening die heerlijk eten serveerde!
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goed authentiek Indiaas eten. Echt lekker. Ook de Sheer en Kulfa na was heerlijk. Vriendelijke bediening.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Keurige zaak. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk eten. Prima porties. Specifieke streek drankjes. Authentieke smaken. Echt een aanrader. Enige minpuntje veel hinderlijke fruitvliegjes.
vadervanlouise .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteravond met 6 personen ipv 8 door het zeer slechte weer naar de elandsgracht gegaan voor de 50% Iens actie. Zeer vriendelijke bediening, zoals eerder gezegd: pittig is echt pittig. Goede uitgebreide vegetarische kaart en het klopt dat je naar het eten gaat ruiken. Maar dat mag de pret en de smaak niet drukken . Wij hebben een optimale fijne avond gehad mede ook nadat wij de rekening met de 50 % korting hadden gekregen. Gewoon echt de moeite waard met deze fijne ervaring.