Kasumi Sushibar

Meer informatie over restaurant Kasumi Sushibar

Jouw recensie over het restaurant Kasumi Sushibar

Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wat een ervaring. De lekkerste sushi's ooit gegeten komen van deze afhaaljapanner. Geen restaurant, je kunt er alleen afhalen, waardoor beoordeling op 'decor' eigenlijk niet van toepassing is. De gerechten worden vers bereid, maar zijn ook zeer smaakvol. Thuis daadwerkelijk genoten van de verschillende sushi's, maki's, sate en nog veel meer.
Aanrader als je thuis wilt genieten van Japans eten.
Roald H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Niks mis met de kasumibar. Wij hadden het eten besteld, van alles wat voor 6 personen 3 keer gewokt eten en een groot aantal verschillende sushi's en tempura's. We moesten heel even wachten op de warme gerechten (maar liever zo, als dat ze allang staan in de verpakking en men komt wat te laat, dan is het koud natuurlijk).
de gerechten waren heerlijk allemaal. heerlijk superzachte vis bij de sushi's, kip en rundvlees in de wokgerechten heel lekker (niet droog of iets dergelijks)
Joelle L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Nou waar moeten we beginnen. De service is ronduit slecht!! Allereerst hebben ik en mijn vriend laatst 45 minuten moeten wachten voordat we de bestelling konden meenemen. Vandaag waren ze de beef vergeten in de noodles en belde ik op om dit te melden. Ik kreeg te horen dat omdat ik de bestelling doorgebeld was het niet na te controleren was waar de fout lag en ik dus met andere woorden pech heb. Ze zouden tegen extra betaling het willen bezorgen maar dan kwamen de bezorgkosten er wel nog bij. Het eten is wel altijd top!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Vandaag ruim een uur moeten wachten voordat mijn bestelling bezorgd werd. Na openen van de zakken bleek alles niet goed dicht te hebben gezeten. Alles zat onder de saus en plakte aan elkaar. Bij de gewokte groenten was juist de saus vergeten en smaakte het nergens naar. Zeer slechte ervaring!
Darrender M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Heb een wokgerecht besteld en de ingrediënten zelf uitgekozen met als basis egg noodles en Beijing sauce (oestersaus). Het was ontzettend smaakvol en goed gewokt. Ik heb beef, shi-takes, babymais, peultjes en ananas gekozen. Alles was in precies de juiste proportie gesneden, zodat het makkelijk eet. De beef was in dunne plakken gesneden en mals. Verder waren de peultjes lekker knapperig. Er zat ook nog lente-ui door het hele gerecht, wat voor een extra lekkere smaak zorgde.
De portie was ontzettend groot, ik heb het niet op gekregen! Het eten was snel klaar, wat ook heel fijn is.
Dit is zeker een aanrader! Kwalitatief goed eten tegen een redelijke prijs.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
In principe bestel ik hier regelmatig alleen maaltijden via de thuisbezorg service.

Bezorging is altijd prima op tijd, en smaak en temperatuur van de maaltijden is altijd uitstekend.
Eigenlijk ook nooit klachten gehad over iets verkeerd of niet iets helemaal niet geleverd.