Kasual Food & Drinks

Stationsweg 30 2312 AV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kasual Food & Drinks

Twee werelden op één bord

Bij Kasual in Leiden gaan de oosterse en westerse wereld hand in hand. Aziatische gerechten worden gecombineerd met Europese invloeden en dit levert spannende, maar voortreffelijke culinaire creaties op! Maar de mix van culturen is niet alleen te zien op je bord; zodra je een stap over de drempel zet, voel je meteen dat dit een avond gaat worden waarin je op ontdekkingstocht gaat langs de keukens en culturen van deze bijzondere continenten. Geniet van verrassende gerechten en een adembenemend interieur.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasual Food & Drinks

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed. Het was druk dus daarom soms wat langer wachten. Bij een fles wijn, gratis een fles water. Dat is een mooie service. Jammer dat de eigenaar niet van het bestaan van vegetarisch gestremde kaas af wist. De geitenkaas was van Betina, hebben we later opgezocht en die blijkt Vega te zijn. Jammer, dan had m'n partner toch de salade geitenkaas met geitenkaas kunnen nemen ipv alleen een de sla.
Verder alles goed, we hadden een gezellig avondje!
dpvoshart .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals altijd weer een goede service. Dit restaurant beveel ik iedereen aan! Gerechten zijn heerlijk en de bediening is snel en accuraat!
jama .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat een fantastische avond hebben wij gehad. Als je een bepaald dieet volgt of allergie hebt of vegetarisch of veganistisch bent ze proberen echt rekening met je te houden. Mijn complimenten. Ook van mijn mede disgenoten. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat er zo rekening met je gehouden wordt. Super. Een aanbeveling waard.
jama .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was goed en de bediening was erg oplettend.
Job L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik had al eens eerder bij Kasual gegeten en was toen heel enthousiast. Ik denk dat ze zichzelf te kort doen met deze keuze voor het ah-menu. Als ze bijvoorbeeld een keuze uit hun normale tapas/hapjes kaart hadden gegeven hadden ze zich beter kunnen profileren. Nu vond ik ze niet onderscheidender dan een regulier daghap restaurant. Niet verkeerd, maar ook niet uitmuntend.
K O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Tijd tussen gerechten was te lang. We hadden al snel de 3 courses doorgegeven, maar na ander half uur alleen het voorgerecht voorgeschoteld gekregen. Verder niet al te grote porsies; met ah-actie prima deal, niet voor herhaling vatbaar als de volle mep betaald moet worden. Sfeer was verder wat ik gewend ben van Kasual; relaxed mede door de gezellige inrichting. Al met al leuke avond gehad, jammer van de vrij trage keuken.
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hebben we hier lekker gegeten. Het waren simpele gerechten op een smaakvolle manier klaargemaakt en opgediend. De bediening was attent. Voor herhaling vatbaar.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Meerdere keren hier gegeten, maar vond het minder deze keer. Voorgerecht van carpaccio dreef in een dressing, niet echt lekker. Vond de bediening nogal gehaast en gerechten kort op elkaar, alsof ze je zo snel mogelijk weer weg wilden hebben. Eten werd bijna weggehaald terwijl we nog niet klaar waren en er werd iets te vaak gevraagd of we nog iets wilden bestellen. Lepeltje honing viel op de grond en gewoon weer op tafel gelegd, niet erg hygiënisch. Krijgt een beetje het idee van een fast food restaurant op deze manier.
Annabel G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Erg aardige bediening en toen wij vroegen of we snel ons toetje mochten omdat we de film wilden halen, was dit geen probleem.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Er was helaas iets mis gegaan met de reservering via de site, maar hier werd verder geen probleem van gemaakt en we konden gewoon gaan zitten. Het menu had voldoende lekkere keuzes en we werden vlot geholpen.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Al voor de derde keer hier komen eten met de restaurantactie. Was weer erg lekker! Ze zouden de keuze iets mogen verbreden voor voor en nagerecht. Voor hoofdgerecht wel keuze uit 4 gerechten. Vooral de nagerechten vond ik niet zo bijzonder, doch genoten!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor hoofd en nagerecht was top. Hebben een lekkere fles wijn bestel en kregen hier gratis een fles water bij. Drankjes waren echt goedkoop. Woon niet in de buurt maar zou hier zeker vaker eten.
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met AH aktie gegeten. het eten was goed en voldoende. Bediening was prettig. Rustige aangename sfeer. Voldoende keuze. ......................................................................................................................
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren een uurtje eerder dan de afgesproken tijd maar dat gaf niet. Verder heerlijk gegeten, een vriendelijke bediening en niet alle gangen te snel achter elkaar, een aanrader om te gaan eten, wij komen hier graag nog eens terug.
Heijloo .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het restautant doet zijn naam eer aan: echt lekker casual, geen poespas, maar prima eten en vriendelijke bediening. Wel vreemd dat een van de drie hoofdgerechten van het herfstmenu (in januari....) er niet was en dat dat niet gezegd werd toen de kaart werd gebracht, maar daar werden excuses voor aangeboden. Al met al een leuke eetervaring.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk voorgerecht en goede service in het maken van aanpassing van voorgerecht. Hoofdgerecht was goed. Dessert erg lekker
am2008 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een teleurstellend bezoek.
Waren hier vandaag voor een lunch met AH restarantactie. De studente die in haar eentje de bediening moest doen, was duidelijk niet toegerust op haar taak en de 10 tafels die gemiddeld bezet waren. Alles liet lang op zich wachten: drankjes, kaart en gerechten. Verzoek om meer tempo had weinig effect, ze hadden niet op de groep van 10 personen die verderop zat gerekend. Kipsate was gelukkig wel gaar maar vlees was niet warm. Weinig friet voor twee personen en groentenganituur inspiratieloos. IJs van de dame blanche zat vol ijskristallen.
Excuses bij vertrek voor het lange wachten en koude vlees bleven uit. Beetje jammer. Wat ons betreft is dit restaurant geen aanrader en zeker niet de normale prijs waard.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een gezellig restaurant. Ik heb het voorgerecht aan laten passen. Daarvoor moest ik 3 euro bijbetalen, dus dat was prima. Eten was goed.
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Carpaccio werd op een warm bord geserveerd, waarschijnlijk om het nog te ontdooien. Varkenshaas was doorbakken terwijl we om medium hadden gevraagd. Toen we het toetje hadden doorgegeven, was die blijkbaar niet doorgekomen, kan gebeuren. Maar vervolgens kreeg maar een van ons het toetje en moesten we alsnog de koffie nogmaals bestellen. Alles kwam in redelijk kleine hoeveelheden en te kort na elkaar, als het toetje niet langer had geduurd, waren we binnen een uur klaar geweest. Handig als je haast hebt, maar erg sfeervol is het niet. Ons zie je hier niet meer terug.