Kasual Food & Drinks

Stationsweg 30 2312 AV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Kasual Food & Drinks

Twee werelden op één bord

Bij Kasual in Leiden gaan de oosterse en westerse wereld hand in hand. Aziatische gerechten worden gecombineerd met Europese invloeden en dit levert spannende, maar voortreffelijke culinaire creaties op! Maar de mix van culturen is niet alleen te zien op je bord; zodra je een stap over de drempel zet, voel je meteen dat dit een avond gaat worden waarin je op ontdekkingstocht gaat langs de keukens en culturen van deze bijzondere continenten. Geniet van verrassende gerechten en een adembenemend interieur.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasual Food & Drinks

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op rustig tijdstip, toch bijzonder trage bediening. Bij de japanse hamburger werd alle smaak weggedrukt door de veel te overheersende saus. Kort gezecht: erg slecht. Geen aanrader en zeker geen volgend bezoek waard
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op een rustig tijdstip geweest. Vrijdagavond 18.15 uur.
Bediening veel te traag. Japanse hamburger: vlees ok, saus overheerste dit gerecht volledig
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was prima en we komen terug.
linakan .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben hier met een erg grote groep vrienden gegeten, het eten was erg lekker, zeker de voorgerecht hapjes en de teriyakisaus, echter waren er twee negatieve punten. Allereerst waren alle wc's verstopt en tot aan de rand gevuld met water, wat naar horen vaker voorkomt. Tegen het einde van het eten was het zo erg dat ze zeiden dat de keukenvloer er nat van is geworden en we geen gebruik meer mochten maken van de wc, wat me wel een beetje aan de hygiëne van de keuken laat twijfelen. Het tweede is het volgende: we kregen een fles Chaudfontaine blauw op tafel, maar geen glazen. We dachten dat ze het gewoon in de chaos vergeten waren en toen we vroegen of we ze nog kregen werd allereerst door een meisje van de bediening gezegd "Nee!" die vervolgens doorliep. We dachten dat dit een misplaatst grapje was, maar ze kwam inderdaad nooit terug met glazen. Toen we het aan een andere serveerster vroegen werd er ons verteld: "Glazen zijn niet inbegrepen maar je hebt toch wijnglazen? Daar kan je toch ook uit drinken?" Sorry, niet inbegrepen? Dat vonden we wel erg 'kasual'. Aan een andere tafel werd gezegd dat er simpelweg niet genoeg glazen aanwezig zijn in het restaurant. Nu vraag ik me ook af waarom een restaurant überhaupt niet genoeg water of fris glazen heeft voor alle zitplaatsen, bovendien is het erg dubieus dat je geen glas krijgt bij een fles water waar je geld voor betaalt, wat je vervolgens moet mengen met je restje wijn, geef dan maar gewoon kraanwater.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed. Het was druk dus daarom soms wat langer wachten. Bij een fles wijn, gratis een fles water. Dat is een mooie service. Jammer dat de eigenaar niet van het bestaan van vegetarisch gestremde kaas af wist. De geitenkaas was van Betina, hebben we later opgezocht en die blijkt Vega te zijn. Jammer, dan had m'n partner toch de salade geitenkaas met geitenkaas kunnen nemen ipv alleen een de sla.
Verder alles goed, we hadden een gezellig avondje!
dpvoshart .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals altijd weer een goede service. Dit restaurant beveel ik iedereen aan! Gerechten zijn heerlijk en de bediening is snel en accuraat!
jama .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat een fantastische avond hebben wij gehad. Als je een bepaald dieet volgt of allergie hebt of vegetarisch of veganistisch bent ze proberen echt rekening met je te houden. Mijn complimenten. Ook van mijn mede disgenoten. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat er zo rekening met je gehouden wordt. Super. Een aanbeveling waard.
jama .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was goed en de bediening was erg oplettend.
Job L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik had al eens eerder bij Kasual gegeten en was toen heel enthousiast. Ik denk dat ze zichzelf te kort doen met deze keuze voor het ah-menu. Als ze bijvoorbeeld een keuze uit hun normale tapas/hapjes kaart hadden gegeven hadden ze zich beter kunnen profileren. Nu vond ik ze niet onderscheidender dan een regulier daghap restaurant. Niet verkeerd, maar ook niet uitmuntend.
K O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Tijd tussen gerechten was te lang. We hadden al snel de 3 courses doorgegeven, maar na ander half uur alleen het voorgerecht voorgeschoteld gekregen. Verder niet al te grote porsies; met ah-actie prima deal, niet voor herhaling vatbaar als de volle mep betaald moet worden. Sfeer was verder wat ik gewend ben van Kasual; relaxed mede door de gezellige inrichting. Al met al leuke avond gehad, jammer van de vrij trage keuken.
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hebben we hier lekker gegeten. Het waren simpele gerechten op een smaakvolle manier klaargemaakt en opgediend. De bediening was attent. Voor herhaling vatbaar.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Meerdere keren hier gegeten, maar vond het minder deze keer. Voorgerecht van carpaccio dreef in een dressing, niet echt lekker. Vond de bediening nogal gehaast en gerechten kort op elkaar, alsof ze je zo snel mogelijk weer weg wilden hebben. Eten werd bijna weggehaald terwijl we nog niet klaar waren en er werd iets te vaak gevraagd of we nog iets wilden bestellen. Lepeltje honing viel op de grond en gewoon weer op tafel gelegd, niet erg hygiënisch. Krijgt een beetje het idee van een fast food restaurant op deze manier.
Annabel G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Erg aardige bediening en toen wij vroegen of we snel ons toetje mochten omdat we de film wilden halen, was dit geen probleem.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Er was helaas iets mis gegaan met de reservering via de site, maar hier werd verder geen probleem van gemaakt en we konden gewoon gaan zitten. Het menu had voldoende lekkere keuzes en we werden vlot geholpen.
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Al voor de derde keer hier komen eten met de restaurantactie. Was weer erg lekker! Ze zouden de keuze iets mogen verbreden voor voor en nagerecht. Voor hoofdgerecht wel keuze uit 4 gerechten. Vooral de nagerechten vond ik niet zo bijzonder, doch genoten!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor hoofd en nagerecht was top. Hebben een lekkere fles wijn bestel en kregen hier gratis een fles water bij. Drankjes waren echt goedkoop. Woon niet in de buurt maar zou hier zeker vaker eten.
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met AH aktie gegeten. het eten was goed en voldoende. Bediening was prettig. Rustige aangename sfeer. Voldoende keuze. ......................................................................................................................
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren een uurtje eerder dan de afgesproken tijd maar dat gaf niet. Verder heerlijk gegeten, een vriendelijke bediening en niet alle gangen te snel achter elkaar, een aanrader om te gaan eten, wij komen hier graag nog eens terug.
Heijloo .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het restautant doet zijn naam eer aan: echt lekker casual, geen poespas, maar prima eten en vriendelijke bediening. Wel vreemd dat een van de drie hoofdgerechten van het herfstmenu (in januari....) er niet was en dat dat niet gezegd werd toen de kaart werd gebracht, maar daar werden excuses voor aangeboden. Al met al een leuke eetervaring.