Kasual Food & Drinks

Stationsweg 30 2312 AV Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Kasual Food & Drinks

Twee werelden op één bord

Bij Kasual in Leiden gaan de oosterse en westerse wereld hand in hand. Aziatische gerechten worden gecombineerd met Europese invloeden en dit levert spannende, maar voortreffelijke culinaire creaties op! Maar de mix van culturen is niet alleen te zien op je bord; zodra je een stap over de drempel zet, voel je meteen dat dit een avond gaat worden waarin je op ontdekkingstocht gaat langs de keukens en culturen van deze bijzondere continenten. Geniet van verrassende gerechten en een adembenemend interieur.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasual Food & Drinks

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben lekker gegeten! Helaas was de bediening onaardig en niet alert. Heb hier meerdere keren gegeten. Wel goede prijs-kwaliteit verhouding
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Na vorig jaar hier geweest te zijn met de AH actie, waren we erg enthousiast.Toen was het vooral leuk zelf bites te kunnen uitzoeken. En die waren erg lekker.
Nu een vast menu, die wat beperkt was. Het was nu niet meer dan redelijk.
Tijd tussen voor en hoofd was wel erg kort.
Maxim D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben wel vaker bij Kasual gegeten maar het wordt elke keer een beetje minder op de een of andere manier. Deze avond maakten we gebruik van de AH actie maar door het erg beperkte menu snijdt Kasual zichzelf in de vingers. Op deze manier wordt de kennismaking, exposure waar de actie toch voor bedoeld is denk ik dan, eentje van negatieve marketing waarde. Heel jammer. Misschien was dit wel de laatste keer voor ons.
Pnvw .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kasual heeft een goede ligging en toffe uitstraling. Het is fijn dat je kunt kiezen uit een Herfstmenu. De voorgerechten staan voor je het weet op tafel en smaken prima. De vis viel me tegen en het viel het personeel niet op dat de vis op het bord was blijven liggen. De gegrilde ananas was heerlijk.
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede bediening.Lekker gegeten. Goede prijskwaliteit verhouding.
Zaten met z'n achten aan de hoge bar ,was een leuke plek.
odiel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima gegeten. De bediening was soms wat snel met het weghalen van de borden.
De vis was een beetje te slap en goedkoop.
Bekertje .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig met collega's om een hapje te eten. Het eten is altijd van goede kwaliteit. Kasual ligt heel handig dichtbij centraal station. De bediening is altijd vriendelijk.
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier gegeten met Iens-AH actie. 3 gangen menu voor €27,50. Prima gerechten; combi van Aziatisch en westers. Vlotte, aardige bediening. De inrichting heeft wel een beetje de uitstraling van een fast-food restaurant. Op zaterdagavond zat het stampvol .
Sofie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
leuk voor de makkelijke snelle hap maar verwacht geen top gerechten. wij vonden het vooral jammer dat bv de loempia.s en de krokante garnalen niet vers gemaakt zijn maar ban de groothandel agkomstig zijn, dat proef je direct. het concept met de kleinere hapjes is leuk en de bedoening doet hun nest. zaak ziet er luchtig en modern uit.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
1,5 jaar geleden hier heerlijk gegeten... maar dit bezoek kon het helaas bij lange na niet evenaren.

Eten was smaakloos... gerechten waren niet meer van het niveau van 1,5 jaar terug, andere chef/koks?

Bediening doet erg haar best, maar kan het helaas niet bijbenen op een redelijk gevulde avond. Helaas continue lang moeten wachten op de drankjes en de volgende gang, het afruimen van de tafel of het uberhaupt iets kunnen bestellen van de menukaart.

Jammer!
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekkere gerechten en net even wat anders dan het standaardrestaurant in Leiden. Vooral qua desserts veel keuze en erg lekker! Met name de eigenaar van het restaurant is erg behulpzaam en zorgde ervoor dat we een heel ontspannen avond hebben gehad.
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima restaurant voor een snel diner. Niet heel spannende fusion gerechten maar bovengemiddelde kwaliteit. De sate sprong er ruim uit in vergelijking met het eetcafe gemiddelde.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hier samen met mijn dochter gegeten met de AH- restaurantaktie. Ontvangst was zeer hartelijk. De sfeer was "Asian Bohemian" Er was een leuk herfstmenu waar wij uit diverse gerechten konden kiezen. Wij hebben gekozen als voorgerecht de Rundercarpaccio, als hoofdgerecht de Varkenshaas en de Javaanse kipsaté en als dessert Dame blanche, Mijn dochter wilde graag als dessert het warme chocladetaartje; dit was geen probleem (2,00 bijbetalen) Alles heeft ons zeer goed gesmaakt en de prijs-kwaliteitverhouding is perfect en de bediening gezellig, beleefd en behulpzaam. Wij komen hier zeker nog een keertje terug!!!
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lunchen was weer eens wat anders dan bij de gemiddelde bekende lunchroom! Het speltbrood met Aziatische kip was erg lekker (qua smaak en malsheid), ook het broodje met geitenkaas, peer en pecannoten viel in de smaak. Decor binnen is ook eens verfrissend. En hoewel we vrij laat waren voor de lunch leek het personeel toch iets onderbemand – maar dat merkte je niet in de service, die was top! Lijkt me leuk eens 's avonds heen te gaan.
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Al eens eerder bij Kasual gegeten maar ook deze keer beviel het goed! Goede kwaliteit eten en service.
Juiste timing van brengen gerechten. Misschien is het 3 gangen wel aan de prijzige zonder Ah actie.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016

Ik heb mijn vriendin getrakteerd voor op lunch voor haar verjaardag en het eten was super. Wij hadden gebruik gemaakt van de AH actie. Eindelijk voor lunch was het net te veel maar wel lekker.
cinlala .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Simpel, maar ok. Niet iets bijzonders verwachten. Minpunt: Carpaccio was smakeloos en dreef in dressing. Aardig personeel.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De sfeer buiten is super, vooral omdat er buitenverwarming is. Heerlijk genoten enthousiast en vriendelijk personeel en vooral ook complimenten aan de kok (s).
Eten is super goed en lekker.

Mathilde.klaassen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuk menu, geen onverwachtse extra kosten. Leuk en gezellig eten voor weinig geld! Zeker een aanrader als je niet zelf wilt koken, maar niet direct heel luxe en duur uit eten wilt.
Ew_ms .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ondanks het 'avondeten menu' een positieve ervaring. De porties van het 3 gangen menu waren geschikt voor lunch en lekker. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk ontspannen gelunched op het terras buiten.