Over het restaurant Kasteelpoort

Bij Brasserie Restaurant Kasteelpoort in Helmond kunt u terecht voor lunch en diner, waarbij u zeker verrast zult zijn door de heerlijke menukaart. U vindt hier de perfecte ambiance voor uw zakelijke bijeenkomst, bruiloftsreceptie, diner en borrel. Eventuele andere wensen zijn uiteraard bespreekbaar. Brasserie Restaurant Kasteelpoort is tevens een officiële trouwlocatie in de gemeente Helmond.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen!
Christel Honing en Ron Michiels

Wilt u een high tea, high wine of high beer reserveren? Geeft u dit dan aan in het opmerkingenveld tijdens het maken van de online reservering.

Meer informatie over restaurant Kasteelpoort

op 7 minuten loopafstand van het NS station

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Kasteelpoort

Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen, de toegewezen tafel was prima maar het bleek dat er mensen niet kwamen opdagen en hierdoor konden we nog naar een tafel in de serre zeker zo leuk. We werden allervriendelijkst bedient. En we hebben heerlijk geeten.
R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het is er zeer gezellig en je kunt er lekker eten met zeer goede bediening. Aanrader voor een goed maar ook betaalbaar diner
V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wij waren hier voor onze 38e huwelijksverjaardag en hebben genoten van de gerechten en de omgeving met prachtig uitzicht op het kasteel. Jammer dat er na enige tijd een nogal levendig gezelschap heren naast ons neerstreek, maar daar kunnen de uitbaters niets aan doen..
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goed verzorgd in een mooie omgeving van de kasteeltuin.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was heerlijk. Zeker een aanrader het is er netjes en het personeel is ook erg vriendelijk. We gaan er snel weer lunchen/dineren.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het is prettig vertoeven in de Kasteelpoort mede door de persoonlijke en vriendelijke benadering van de gastvrouw.
Onze vegetarische gerechten vielen tegen, dat kunnen we thuis beter.
Mevr. O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gisteren met familie gegeten. Gezellige ambiance. Eten was lekker. Miste wel wat "extra touch" , geen amuses bv. duidelijk toewerken naar de eindtijd (glazen wijn al ophalen). Hierdoor vind ik de prijs kwaliteit toch niet helemaal in verhouding.
Jean-Paul J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Mooie locatie, goed eten en vriendelijk personeel. Kwamen zelfs zingen voor mijn verjaardag! ????
Het restaurant bleek via AH restaurant actie gevonden te kunnen worden, waarbij uiteindelijk ze niet mee deden met de actie. Dat zorgde bij ons en nog een aantal gasten voor verwarring.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We wonen al een tijd in Helmond, maar zijn hier nog nooit geweest. Dit zou wel eens het nieuwe favoriete plekje kunnen worden vanwege de leuke ligging!
Dimitri F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Service was iets minder door dat ze met het festival bezig waren.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
lekker gegeten. zaten heerlijk buiten. vriendelijke bediening. geen gehaast.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Hele fijne lunch gehad. We hebben het vega plankje en de nachos genomen. We waren met drie personen en het was ruim voldoende. De wijntjes en het biertje Moi was erg lekker. Je zit heerlijk uit de zon. Het was 32 graden. Er waaide een klein windje over het terras. Perfect gezeten. We hebben er 2,5 uur gezeten en dat was geen probleem. Zeker een aanrader.
Kevin T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekkere flank steak, vriendelijke bediening en mooie locatie! Goede bieren en wijnen. Zeker de moeite waard om eens te gaan eten.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prima zaak voor redelijke prijs. Iets grotere portie frietjes bij 2 bestelde schotels ( gamba op spies en ribbetjes). Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Mooie lokatie naast park en kasteel.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Rga zomdoor!
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten met mooi opgemaakte gerechtjes. Het zag er allemaal zeer mooi uit en het smaakte fantastisch.
Mooi zitten in de tuinkamer, we hadden heerlijk weer.
Echte aanrader !
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gezellig mooi terras
Goede bediening
Lekker eten
Gezellige gastheer en vrouw
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goede gastvrouw, mooie locatie en een gezellige sfeer. Wij hadden de kaart van het filmdiner, daarop stond genoeg om uit te kiezen. Het eten was goed en erg lekker. Wij vonden het zeer geslaagd en komen zeker nog een keer terug!
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Buiten gegeten met 4 personen. Gezellige en informele sfeer. Het mooie weer de mooie locatie maakte het top.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede bediening, prima sfeer. Een adres dat ik zeker zal aanbevelen.