Meer informatie over restaurant Kasteelpoort

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Kasteelpoort

Rob M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk genoten bij Kasteelpoort. In plaats van enkel een etentje werd het voor ons een avondvullende beleving. Na het heerlijke diner hebben we nog enkele uren zitten na-borrelen. We hebben ieder wat anders gegeten, zo o.a. de Kasteelburger (aanrader) als ook de spareribs (heerlijk gaar, glijd zo van het bot, zo mals!) Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een geweldige avond uit onder het genot van lekker eten en drinken. Voortgang van diner was volledig afgestemd op ons, zonder dat we daar naar hoefden te vragen. De eigenaar heeft bijzonder veel kennis over wijnen, thee en koffie en brengt die ook graag over. Ook de attente aandacht voor iedereen aan tafel was een verademing.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De sfeer en inrichting zijn knus maar helaas zat er een groep van 10 personen waardoor ik ook harder moest praten tegen mijn man. Ik vind dit restaurant niet echt geschikt voor grote groepen of alleen grote groepen beneden laten zitten zodat dit gescheiden blijft. Ik begrijp dat ze dit doen maar vind het gewoon jammer dat dan de intieme sfeer verdwijnt.
Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
vriendelijke en behulpzaam personeel, mooi uitzicht op het kasteel!
Leuk om met zijn 2e heen te gaan.
eten was lekker en als er iets aan gepast moest worden geen probleem
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten met vriendelijk personeel
atruus .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Opnieuw geweldige ontvangst door Ron, met zoals altijd weer hele goede keuken.
WE waren wéér verrast door het verrassingsmenu!Ga zo door.

Ad
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten,
Allen de meerprijs van zeven euro voor een kaasplankje i.p.v. een desert is veel te veel.
Ik heb dat nog nergens meegemaakt, terwijl ik toch elke week uit ga eten.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ik vond het een fantastische combinatie van diverse smaken gepresenteerd als een heus kunstwerk. Een lust voor alle zintuigen!
Jr D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
eten was heerlijk, alleen de chips bij het eten mogen ze voor mij weglaten, deze waren erg zoutig.
Verder was het erg lekker.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Genoten! Zowel van al het lekkers als van de gastvrijheid en de complete ambiance. Tijdens Halloween hebben we hier genoten van het diner in the dark wat tot in de puntjes en geheel in thema was verzorgd. Voor herhaling vatbaar!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een gezellig sfeervol restaurant in een mooie omgeving met een persoonlijk en warm welkom door de gastheer en gastvrouw! Heerlijk gegeten en genoten van een gezellige avond, bedankt!!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastisch eten in een geweldige ambiance met een topkok en 2 fantastische eigenaren/gastheer-vrouw.
Zijn er bijna 3 jaar geleden getrouwd en blijft ons favoriete establishment
mstroek .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hadden een high beer, het was echt voortreffelijk.
De combinatie van de bieren met de geweldige gerechtjes, we waren aangenaam verrast!!
Echt een unieke smaakbeleving!
Ook erg vriendelijk personeel en goede tekst en uitleg.

We gaan hier zeker nog vaker naar toe, en ben benieuwd naar de menukaart en het eten, maar dat kan alleen maar positief zijn!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een super goed restaurant met een heerlijk terras op de zon. Hier waren we precies naar opzoek. Wij hebben eerst geluncht en we zijn later teruggekomen voor een borrel en het diner. Als je iets leuks/unieks/in de natuur in Helmond zoekt is dit de beste keuze. De menukaart was zeer gevarieerd maar niet overdadig. De bierkaart is uitgebreid en de eigenaren vertellen met veel kennis hierover. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De accu van de telefoon was leeg vanwege het uitgebreide Pokémon jagen en omdat het terras van deze zaak er uitnodigend uit zag namen we dus hier plaats. Ontzettend mooie locatie midden in de stad, veel groen en mooi terras. Na de drankjes vile ons oog op de menukaart en besloten we te blijven dineren ook vanwege het vriendelijke personeel. Een goed verzorgde beknopte menukaart met redelijke prijzen.

Uitstekende voorgerechten maar bij de hoofdgerechten heeft de keuken wat steekjes laten vallen, alles was was flauw van smaak en er was iets te veel olie gebruikt. Smaakte goed maar kon beter.

Gezien de leuke locatie toch het voordele van de twijfel en aanbevolen dus.
caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Een tijdje terug bij de kasteelpoort geluncht, ons eerste bezoek. Hartelijk ontvangst door een gastheer in hart en nieren, het weer was nog een beetje kwakkelend dus we zaten binnen. De kaart volgde: inspirerend, vernieuwend en volop vegetarische gerechten aanwezig. Mijn partner koos een vegetarisch salade (na hulp van de gastheer) en ikzelf nam de veggie burger.

Beide gerecht waren goed uitgevoerd en vielen in de smaak, de salade was misschien nog net iets te veel. Toen we nog een kopje koffie na wilde bestellen attendeerde de gastheer ons op het bijgedraaide weer en hebben we nog lekker kunnen genieten van een paar zonnestralen.

Een absolute aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Afgelopen vrijdag heel de middag een bruiloft gevierd op het terras. Een perfecte bbq maakte het Tot een super geheel. Service was uitstekend en de vis van de bbq was echt heel lekker. Echt een aanrader!
ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De eerste keer voor ons bij de Kasteelpoort en een hele goede ervaring gehad! De ontvangst was super vriendelijk, waardoor wij ons meteen welkom voelden. We begonnen buiten op het terras in de zon met een borrel en broodje vooraf. Hierna zijn wij naar binnen gegaan waar we het 3-gangen verrassingsmenu hebben gegeten. Alle gangen waren heerlijk en de porties goed. De service is hier echt heel prettig: attent en met oprechte aandacht. Natuurlijk valt er ook niets af te dingen op de locatie, zo uitkijkend op het kasteel van Helmond. Wij vroegen ons af waarom we hier nog niet eerder zijn geweest en komen absoluut nog eens terug.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij gingen voor het vier gangen verrassings menu

De eerste gang scampi’s , mooi enkel weinig scampi namelijk 1 ½ verder wel een mooi gerechtje.

De tweede gang was lamsrackje eenvoudig maar wel lekker.

De derde gang Zeewolf met groentjes , mooi gerecht jammer dat met de vis niet meer gedaan was (flauw van smaak),de groenten waren wel mooi bij dit gerecht.

Als vierde gang op verzoek kaasplankje(Mediteranees) met vijgenbrood , heerlijk.

Als afsluiter een gewone koffie.

Wij komen graag nog eens terug
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Een maand geleden voor het eerst gegeten bij de Kasteelpoort. En wat is dit restaurant een pareltje net buiten het centrum!

De excellente service van de eigenaar en het perfecte gebak (blijf dat vooral houden) wat vers wordt gebakken door de eigenaresse. In die maand meerdere keren terug geweest bij de Kasteelpoort voor vla's en een high tea en het enige wat dezel ervaringen omschrijft is voortreffelijk!