Over het restaurant Kasteelpoort

Bij Brasserie Restaurant Kasteelpoort in Helmond kunt u terecht voor lunch en diner, waarbij u zeker verrast zult zijn door de heerlijke menukaart. U vindt hier de perfecte ambiance voor uw zakelijke bijeenkomst, bruiloftsreceptie, diner en borrel. Eventuele andere wensen zijn uiteraard bespreekbaar. Brasserie Restaurant Kasteelpoort is tevens een officiële trouwlocatie in de gemeente Helmond.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen!
Christel Honing en Ron Michiels

Wilt u een high tea, high wine of high beer reserveren? Geeft u dit dan aan in het opmerkingenveld tijdens het maken van de online reservering.

Meer informatie over restaurant Kasteelpoort

op 7 minuten loopafstand van het NS station

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kasteelpoort

W F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima restaurant en een zeer attente en gezellige gastvrouw. De aanbevolen special was geweldig. Dit restaurant is ten zeerste aan te bevelen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten met een zaken relatie. Engelse menu kaarr wat zelden is in Helmond.
thijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Ik was er op een zondag. Perfecte sfeer. goede bediening en mooie gerechten. Aanrader als je in een mooie omgeving wilt dineren.
Henny J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wederom goed gegeten, restaurant is laagdrempelig en eigenaren en personeel zijn makkelijk benaderbaar
Kwaliteit en smaak is steeds prefect.
Voorgestelde wijnen en/of bieren (zeer groot assortiment) zijn steeds goed in combinatie met het geserveerde eten.
R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Gezellige avond gehad met collega's. Bediening vlot en vriendelijk. We moesten daarna snel door ving de serveerster in het gesprek op en daar werd direct keurig rekening mee gehouden. Leuke plek!
Jean M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Zeer vriendelijk ontvangst, zeer attent en glimlachend bediening personeel.
Goede sfeer in de zaal en het eten "3 gangen lunchmenu" (verrassingsmenu van de chef) was lekker mooi geserveerd. Het is eigenlijk een "2 gangen menu (voor- en hoofdgerecht) en met een kopje koffie daarna" maar dat stond ook duidelijk vermeld op de kaart. Eerlijk dus!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten in combinatie met een prachtige film nadien. De keuze uit het menu was prima en het eten was heerlijk. We hebben in de mooie serre gezeten. Het is nog wel wat rumoerig en mijn advies is om dit met kleden of iets dergelijks op te lossen.
Mariet M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hadden een combinatie met de bioscoop en moesten erg haasten om op tijd in de film te zijn. Misschien daar iets meer aandact voor hebben. Verder was alles prima!
An B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
‘t Was een leuk avondje uit met lekker eten in een sfeervolle omgeving.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prachtige locatie , heel gezellig zitten, fijne ontvangst ,lekker eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Geen culinaire hoogstandjes, maar wel goed en eerlijk eten. Kundig en hardwerkend personeel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Voor herhaling vatbaar. Blij verrast met alles.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
vrijdagavond 16 november met 4 vriendinnen en vrienden heerlijk gedineerd in restaurant de Kasteelpoort. Werkelijk alles klopte. De ambiance in de serre, de gastvrijheid, de kwaliteit van het (zeer aan te bevelen) 5-gangen menu, maar ook van het bijbehorende wijn-arrangement, de prijs-kwaliteitverhouding en de uitstekende service zowel in termen van bediening door een jonge ambitieuze crew, als de heldere uitleg van de uitbater over met name de wijnen. Helmond is een toprestaurant op een toplocatie rijker. Ga zo door!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We hebben heel lekker gegeten. Goed dat we gereserveerd hadden want het liep er goed vol. Mooie sfeervolle locatie. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
John J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
bekwaam en vriendelijk personeel.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooie locatie en heerlijk gegeten!
T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben een top avond gehad met heerlijk eten, leuke en vriendelijke bediening in een mooi setting. Ons zie je zeker nog een keer terug!
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Eten was verrassend en heerlijk. Mooi ambiance en fijne sfeer in het restaurant. Doordat het een glazen kooi is, kan het luidruchtig zijn. Maar ik zat mooi naast jeugd held Berry van Aerle.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Als je hier met 8 personen of meer bent dan ben je verplicht om het menu te nemen. Dit was niet aan me doorgegeven. Aan de tafel kwam dit als een verrassing naar voren. Om zomaar met 10 man te verkassen doe je niet dus je blijft. Het is blijkbaar hun beleid maar op de site staat dit niet vermeld. Toch wel ff een verschil vonden we. Er kwam wel een uitleg over het menu, hoeveel gangen ed. Keurig gedaan maar geen prijs erbij. Bij het bestellen van de wijn ook geen wijnkaart dus ook dat wisten we niet wat dat zou gaan kosten.
Na hem hierop aangesproken te hebben kwam het woord beleid meerdere malen over zijn lippen. De eigenaren waren er niet en dus ....hield het daar op. Ook bleek de prijs van het menu 28 euro te zijn waar sommige van ons eerder zouden kiezen voor een hoofdgerecht tussen de 18 en 20 euro! Dit is wel erg jammer. In elk geval missen ze nu wel een diner van 9 personen omdat zij dit ook niet bij de reservering te horen heeft gekregen en dit dan te duur wordt.
Een kleine geste was al leuk geweest, maar niks....Een gemiste kans.
Jammer van deze nare bijsmaak voor het lekkere eten, want dat was het gelukkig wel.
Anke E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018