Over het restaurant Kasteelpoort

Bij Brasserie Restaurant Kasteelpoort in Helmond kunt u terecht voor lunch en diner, waarbij u zeker verrast zult zijn door de heerlijke menukaart. U vindt hier de perfecte ambiance voor uw zakelijke bijeenkomst, bruiloftsreceptie, diner en borrel. Eventuele andere wensen zijn uiteraard bespreekbaar. Brasserie Restaurant Kasteelpoort is tevens een officiële trouwlocatie in de gemeente Helmond.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen!
Christel Honing en Ron Michiels

Wilt u een high tea, high wine of high beer reserveren? Geeft u dit dan aan in het opmerkingenveld tijdens het maken van de online reservering.

Meer informatie over restaurant Kasteelpoort

op 7 minuten loopafstand van het NS station

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Kasteelpoort

Ad D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Rga zomdoor!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gezellig mooi terras
Goede bediening
Lekker eten
Gezellige gastheer en vrouw
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goede gastvrouw, mooie locatie en een gezellige sfeer. Wij hadden de kaart van het filmdiner, daarop stond genoeg om uit te kiezen. Het eten was goed en erg lekker. Wij vonden het zeer geslaagd en komen zeker nog een keer terug!
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Buiten gegeten met 4 personen. Gezellige en informele sfeer. Het mooie weer de mooie locatie maakte het top.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede bediening, prima sfeer. Een adres dat ik zeker zal aanbevelen.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Een High beer gehad met heerlijke gerechtjes. Het was ons eerste bezoek aan de kasteelpoort,maar gaan hier zeker nog terug komen voor een diner.
Iny .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Voor de 5e keer weer heerlijk, lekker en ontspannen gegeten en genoten van het 4gangen menu van de kok! Wij komen hiervoor speciaal uit Berkel-Enschot naar toe!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig gegeten in een prachtige locatie. Tel daarbij een prettige en goede bediening op en het resultaat is een topavond! Absolute aanrader!
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima "High Wine" en "High Beer" gehad. Drankjes werden steeds leuk begeleid door een mooi verhaal van de gepassioneerde eigenaar. Ook de hapjes waren prima bereid en goed afgestemd op de drankjes. Mooi en prettig zitten (we zaten op het terras, maar de serre is ook prachtig) met uitzicht op het mooie kasteel, maakt de ervaring compleet en de "9" is dus dik verdiend. Een prima restaurant op een mooie plek met gastvrije en gepassioneerde eigenaren. Prijzen zijn niet goedkoop, maar wel aanvaardbaar.
E. C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Van het eerste contact via de telefoon tot en met de daadwerkelijke dag hebben we op een prima wijze samengewerkt. Het eten was prima en de bediening was erg prettig. De prachtige entourage in de kasteeltuin in Helmond mag uiteraard niet onvermeld blijven.
Namens iedereen een welgemeend hartelijk dank voor de goede zorgen.
Tom Neervens, Nijmegen
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben Genoten gelachen en ons lekker laten verwennen met eten en een drankje.
Dit uit "eten " i.p.v ergens eten.
Je avondje uit word hier meer dan een succes.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Begin van de avond was rommelig. Bediening vergat de drankjes te brengen en onze bestelling was niet goed opgenomen.
Daarna was het prima. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk buiten op het terras gezeten. 3 gangen verrassingsmenu gekozen en dat was inderdaad verrassend lekker! Eten smaakte voortreffelijk, de bediening was heel vriendelijk en adequaat. Komen hier zeker nog een keertje terug!
Schouten M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prachtige sfeervolle toplocatie.... De lunchkaart was niet echt bijzonder en ook niet zo uitgebreid. Maar smaakvol en zeker voor herhaling vatbaar!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Beste spare ribs die ik in tijden heb gehad! Mooi restaurant en leuke bediening. 100% aanrader! Mooie omgeving en personeel weet waar ze mee bezig zijn
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het mooiste plekje van Helmond. Service was prima. Gerechten mooi opgemaakt
Vanwege het mindere weer was de glazen pui dicht maar dan nog steeds zit je geweldig met zicht op het Kasteel van Helmond
Roland R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Erg leuk restaurant. Prachtig gelegen in het park van kasteel Helmond. Alles wordt er gedaan om het de gasten naar de zin te maken. En bij zo'n locatie zou men een ander prijsniveau verwachten, maar niks: goed eten voor een zachte prijs. Echt weer een aanrader erbij !
HenkGW55 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lunch met 14 familieleden als start van een weekendje-uit. Zeer vriendelijke staf met heerlijk eten; smakelijk en mooi opgediend. Een aanrader ook qua ligging. We komen nog eens terug!
Petra & Henk Wanders (Den Haag).
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk plekje in de serre, vlotte bediening en goede service. Wij, 5 dames vinden het een aanrader.
Mstroek S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten!! 4 gangen diner met wijnarrangement, met goede en duidelijke tekst en uitleg.
Culinair genieten, aangenaam verrast! zeker voor herhaling vatbaar!