Over het restaurant Kasteelpoort

Bij Brasserie Restaurant Kasteelpoort in Helmond kunt u terecht voor lunch en diner, waarbij u zeker verrast zult zijn door de heerlijke menukaart. U vindt hier de perfecte ambiance voor uw zakelijke bijeenkomst, bruiloftsreceptie, diner en borrel. Eventuele andere wensen zijn uiteraard bespreekbaar. Brasserie Restaurant Kasteelpoort is tevens een officiële trouwlocatie in de gemeente Helmond.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen!
Christel Honing en Ron Michiels

Wilt u een high tea, high wine of high beer reserveren? Geeft u dit dan aan in het opmerkingenveld tijdens het maken van de online reservering.

Meer informatie over restaurant Kasteelpoort

op 7 minuten loopafstand van het NS station

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Kasteelpoort

Els B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Kasteelpoort is het beste en mooist gelegen restaurant van Helmond. Zowel vanaf het terras als de prachtige tuinkamer kijk je uit op het middeleeuwse kasteel met park. De gerechten zijn overheerlijk en het gastheerschap is super. Je ktijgt bij alle gerechten uitleg over de ingrediënten en een heel goed advies over bijbehorende wijnen.
Ronnie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel lekker en verrassend gegeten in een warme en gezellige nieuwe sèrre.
De aanbevolen speciaalbieren waren voortreffelijk. En wat een uitzicht...... op ons mooie stadspark met ons kasteel.
Toplocatie en geweldige gastheer en gastvrouw, wij komen zeker weer!
B. S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Onze eerste ervaring bij De Kasteelpoort, we hebben enorm genoten van alles, heerlijk eten, mooie plek en uiterst vriendelijk personeel, wij komen zeker terug!!
P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk geluncht voor Moederdag. Top bediening, heerlijk gegeten!
De porties waren groot, we hadden hamburgers met friet en salade.
De uiensoep was goed gevuld en er zat lekker veel kaas op.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben genoten van een heerlijke High tea waarbij de thee werd afgestemd op de gerechten. De sfeer in de serre is goed echt een aanwinst.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vooral het personeel verdient een pluim. Heel attent , aardig en netjes. Wij hadden een tafeltje aan het watertje met een mooi uitzicht op het kasteel. Zalig.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Vriendelijke en zeer attention bediening en het eten was erg lekker!
N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker en goed van kwaliteit. De twee boerenboterhammen onder mijn carpaccio waren wel een beetje veel van het goede, mag wat minder en ik vind een luxer broodje wat beter passen bij dit gerecht.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Top locatie in hartje centrum van Helmond, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit meer dan in orde.
Wachttijd van de gerechten had iets korter gemogen.
O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Gastvrije ontvangst,met goede bediening.Hebben bij 1 voorgerechtaangegeven dat ze dat,wat ons betreft,qua garnering soberder konden houden.Alle hoofdgerechten waren uitstekend,en mooie opgediend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Geweldige High Wine! Heerlijke wijnen. Hapjes perfect op de wijn afgestemd en leerzame uitleg. We hebben een topmiddag gehad.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het troffen het geweldig met het weer en konden zodoende ons voorgerecht nog buiten op het terras eten. De menu keuze is gevarieerd en er is voor iedereen wel iets lekkers te vinden. De gerechten zijn goed van grootte en de bediening aan tafel was erg aangenaam. Het temp waarin de gangen werden geserveerd was prima. Een echte aanrader pal in tuin van het 14e-eeuwse kasteel in Helmond. Er is voldoende parkeergelegenheid op loopafstand. Ook het NS station is niet al te ver weg.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het restaurant heet niet alleen Kasteelpoort maar is gewoon gevestigd ín de kasteelpoort van Helmond! Wat een prachtlocatie met uitzicht op het kasteel. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw en -heer en zij zorgen ervoor dat je je meteen thuisvoelt. Genoten van het bijzondere 4-gangenmenu, de ongedwongen sfeer en gezelligheid! Leden in het gezelschap hebben al aangekondigd vaker in De Kasteelpoort te willen dineren. Dat zegt mij genoeg :-).
John C.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hele leuke ambiance en goed eten
vriendelijke bediening
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
met vrienden na een concertbezoek hier gegeten. Wij gingen voor een 4 gangenverrassingsmenu. De gerechten waren prima gepresenteerd, bediening was soepel en legde goed uit wat er op tafel verscheen. kortom een aanrader om een keer te bezoeken.
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige ambiance, heerlijk eten, goede service. Aanrader.
P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eigenaar was behulpzaam bij het op slot zetten van mijn loopfiets. Uitstekende ligging met uitkijk op het kasteel van Helmond. smakelijke maaltijd.
G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Aangename sfeer, prima gegeten voor een acceptabele prijs.
Afhankelijk van het tafeltje leuk uitzicht op de kasteeltuin.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geweldig!
Heerlijk gegeten, topgastvrouw,
mooi authentiek gebouw, prijs/kwaliteit prima.
Gezellig, knus en nog lekker ook.
Graag tot n volgende keer!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018