Kasteelpoort

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De accu van de telefoon was leeg vanwege het uitgebreide Pokémon jagen en omdat het terras van deze zaak er uitnodigend uit zag namen we dus hier plaats. Ontzettend mooie locatie midden in de stad, veel groen en mooi terras. Na de drankjes vile ons oog op de menukaart en besloten we te blijven dineren ook vanwege het vriendelijke personeel. Een goed verzorgde beknopte menukaart met redelijke prijzen.

Uitstekende voorgerechten maar bij de hoofdgerechten heeft de keuken wat steekjes laten vallen, alles was was flauw van smaak en er was iets te veel olie gebruikt. Smaakte goed maar kon beter.

Gezien de leuke locatie toch het voordele van de twijfel en aanbevolen dus.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Een tijdje terug bij de kasteelpoort geluncht, ons eerste bezoek. Hartelijk ontvangst door een gastheer in hart en nieren, het weer was nog een beetje kwakkelend dus we zaten binnen. De kaart volgde: inspirerend, vernieuwend en volop vegetarische gerechten aanwezig. Mijn partner koos een vegetarisch salade (na hulp van de gastheer) en ikzelf nam de veggie burger.

Beide gerecht waren goed uitgevoerd en vielen in de smaak, de salade was misschien nog net iets te veel. Toen we nog een kopje koffie na wilde bestellen attendeerde de gastheer ons op het bijgedraaide weer en hebben we nog lekker kunnen genieten van een paar zonnestralen.

Een absolute aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Afgelopen vrijdag heel de middag een bruiloft gevierd op het terras. Een perfecte bbq maakte het Tot een super geheel. Service was uitstekend en de vis van de bbq was echt heel lekker. Echt een aanrader!
Ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De eerste keer voor ons bij de Kasteelpoort en een hele goede ervaring gehad! De ontvangst was super vriendelijk, waardoor wij ons meteen welkom voelden. We begonnen buiten op het terras in de zon met een borrel en broodje vooraf. Hierna zijn wij naar binnen gegaan waar we het 3-gangen verrassingsmenu hebben gegeten. Alle gangen waren heerlijk en de porties goed. De service is hier echt heel prettig: attent en met oprechte aandacht. Natuurlijk valt er ook niets af te dingen op de locatie, zo uitkijkend op het kasteel van Helmond. Wij vroegen ons af waarom we hier nog niet eerder zijn geweest en komen absoluut nog eens terug.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij gingen voor het vier gangen verrassings menu

De eerste gang scampi’s , mooi enkel weinig scampi namelijk 1 ½ verder wel een mooi gerechtje.

De tweede gang was lamsrackje eenvoudig maar wel lekker.

De derde gang Zeewolf met groentjes , mooi gerecht jammer dat met de vis niet meer gedaan was (flauw van smaak),de groenten waren wel mooi bij dit gerecht.

Als vierde gang op verzoek kaasplankje(Mediteranees) met vijgenbrood , heerlijk.

Als afsluiter een gewone koffie.

Wij komen graag nog eens terug
Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Een maand geleden voor het eerst gegeten bij de Kasteelpoort. En wat is dit restaurant een pareltje net buiten het centrum!

De excellente service van de eigenaar en het perfecte gebak (blijf dat vooral houden) wat vers wordt gebakken door de eigenaresse. In die maand meerdere keren terug geweest bij de Kasteelpoort voor vla's en een high tea en het enige wat dezel ervaringen omschrijft is voortreffelijk!