Kasteelcafé Buitenplaats Amerongen

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Na een bezoek aan het kasteel hier lekker een late lunch genuttigd. Gezellige sfeervolle ruimte met veeel nisjes zodat je heerlijk privé kan praten. Bediening vlot en netjes. Lekker broodje gegeten en prima cappuccino.
Hallo Judith, dank voor je positieve feedback!
P R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben een high tea gedaan. De keuze uit de hapjes en verschillende soorten thee was prima. De high tea werd geserveerd in de oude zadelkamer van de stallen.Maar dit bleek een kleine vierkante ruimte met maar één hoog raam. Hierdoor was er weinig sfeer te proeven van de mooie omgeving van het kasteel, en dat was jammer.
Hallo P Rooij, dank voor je feedback! Aan het hoge raam kunnen we helaas weinig doen :-) maar misschien wel leuk om te weten dat de stallen komende winter gaan worden verbouwd, waarbij de vloer ook deels wordt verhoogd. Dat zal net wat meer zicht naar buiten geven. Voor wat betreft de zadelkamer kijken we ernaar om daar hoog meubilair te plaatsen, zodat het voor het gevoel wat minder 'diep' zit daar. Graag tot ziens!
Esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk na een kasteel rondleiding en kasteeltuinen bezoek, late lunch genuttigd op het buiten terras in de zon. Erg genoten van de lunch die voor mij bestond uit een broodje zalm. Volledig gluten en lactose vrij. Erg knapperig lekker broodje.
Hallo Esther, wat leuk, dank voor je mooie cijfers! Zijn we trots op :-) Hopelijk tot snel!
J51 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
wat een heerlijk relaxt plekje om hier te zitten. Genietend van het uitzicht op het kasteel hebben we geluncht. niet een al te grote kaart maar wel met heerlijke gerechten. het was druk maar de serveersters deden hun uiterste best om snel en zeer vriendelijk (TOP) iedereen snel te verwennen.
Hallo J51. Fijn, dank voor je enthousiaste reactie! Graag tot ziens!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Kerstborrel/buffet van ons bedrijf.
Schitterende omgeving, leuke entourage.
Bediening was vriendelijk en correct.
Het eten en hapjes waren middelmatig .

PietH .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Samen lunch gebruikt.De broodjes waren te hard.Dit aangegeven en er bij gezegd dat of ze hadden te lang in de oven gelegen of de oven staat te hoog.Het was erg druk en de eigen kok was met vakantie.We kregen iets te drinken aangeboden,Keurig opgelost.We wilden een lunchbon voor mijn broer en schoonzus,dit was niet voorradig maar met wat creativiteit is er een leuke bon uitgekomen.Kortom alles was prima opgelost.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Een heel leuk huwelijk aldaar gehad en ik moet hen de complimenten geven voor zoveel mensen, het zo goed voor elkaar te hebben, dat vind ik toch echt knap. Dat zijn er niet veel die dat nadoen.
Beste Andre, dank voor je enthousiaste reactie!
FJH V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Lekkere koffie met heerlijk gebak. Prima service. Leuke entourage. Minpuntje: de wc voor gehandicapten had geen zeep en alle handdoekjes lagen los op de wastafel. (Smorgens vroeg!)
Beste feja,
Dank voor je reactie! Leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad. Dank voor de tip over het mindervaliden toilet, het sleuteltje van de handdoekautomaat was kwijt :-(. Pakken we direct even op vandaag!

Graag tot ziens!
Jsnel .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Zondag na een wandeling door de prachtige kasteeltuinen hebben wij met 3 personen koffie met gebak gebruikt
Heerlijk vers gebak, vriendelijk peroneel en een top locatie
Wij komen hier zeker terug!
Dank voor jullie enthousiaste reactie! Heel graag tot ziens!

Team Kasteelcafé
6415 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Lunch voor 5 personen: we waren het unaniem er over eens dat dit de meest tegenvallende lunch was.... Ooit!!
Broodjes waren minstens één dag oud, maar meer waarschijnlijk van éérgisteren. Slecht belegd, weinig smaakvol. Geen salade erbij; alleen een (oud en taai) broodje met een lapje kaas. Bediening was van het type: 'ik moet wat bijverdienen om mijn studie te kunnen betalen'. Eerste en laatste keer dat we hier lunchen.
Geachte heer/mevrouw, dank voor het delen van uw mening, ook al is die minder positief. Zou u ons wellicht nog wat specifieker willen aangeven welke broodjes u heeft gegeten? We gaan daar zeker wat aan doen! Dit kan per email naar kasteelcafe@buitenplaatsamerongen.nl Alvast dank!
Svankalken .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Na een uitstekende rondleiding door het kasteel verheugen we ons op een lunch op het terras van het Kasteelcafe. Van de kaart word je een beetje droef: weinig keus en niets origineels te vinden. We kiezen de panini met mozarella en chorizo voor € 6,75. De koffie wordt snel geserveerd, maar het lunchgerecht laat heel lang op zich wachten......vergeten....... Eindelijk krijgen wij onze bestelling. Bij het kasteelcafe blijkt een panini twee bruine, geroosterde plakken brood te zijn die met wat fantasie op twee driehoeken lijken Het beleg is wel heel erg zuinig: een beetje mozarella met heel weinig chorizo. Het geheel is versierd met vier takjes rucola, een heel dun plakje komkommer en tomaat.
De serveerster vraagt of alles naar wens is en wij geven aan dat dit niet voldoet aan de verwachtingen. Ze geeft toe dat het niet echt een paninibroodje is, veel excuses. Zouden wij wat korting krijgen of een gratis kopje koffie? Niets van dat alles. Hopelijk doet het management iets met deze klacht!
Geachte mevrouw,

Dank voor het feit dat u de moeite heeft genomen uw ervaringen te delen, ook al zijn deze minder positief. Uiteraard is uw ervaring intern geëvalueerd. Allereerst onze excuses dat u wat langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Deze was niet vergeten zoals u aangeeft, maar op deze bewuste vrijdag was het onverwacht heel druk, waardoor de keuken vertraging opliep. Hierover hadden wij u moeten informeren.

Daarnaast ervaart u weinig keuze en originaliteit in onze menukaart. Wij streven ernaar maximaal gebruik te maken van seizoensproducten, waaronder bijvoorbeeld ook kruiden en groenten uit de kasteeltuin. Omwille van dit feit hebben wij ervoor gekozen de omschrijvingen op de kaart wat beperkter te laten, zodat dit de chef ruimte geeft een gerecht op verschillende manieren te interpreteren (welke gegrilde groenten we bij een salade serveren wisselt bijvoorbeeld met het aanbod). Het door u genuttigde gerecht voldoet ook niet aan onze verwachtingen, en is inmiddels van de menukaart gehaald.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende feedback te hebben gegeven en ontvangen u heel graag nogmaals in ons kasteelcafé!

Met vriendelijke groet,
Team Kasteelcafé Buitenplaats Amerongen

Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
In de voormalige Stallen tegenover het Kasteel is het Kasteelcafé gevestigd, een prachtige ruimte waar je je letterlijk in de paardenboxen vertoeft. Superleuk ingericht met (kunststof ?Marcel Wanders? paardenkoppen met lampenkappen . Voor de Stallen ligt een gezellig terras met uitzicht op het Kasteel. We hebben hier op het terras geluncht. Heerlijk oerbrood met Dobben kroketten. Misschien niet echt een hoogstandje,.. ,maar werd met liefde en een glimlach geserveerd samen met een heerlijk biologisch ijskoud witbiertje...... en dat op het terras,.. in het zonnetje tegen over het kasteeltje.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Dit kan echt stukken beter. De kaart is zeer oninspiratief. Zo simpel en dertien in een dozijn. Idem was de opmaak van de broodjes. Ik zou er echt meer werk van maken en mooie (seizoenen) salades serveren en goede kwaliteit broodjes met originele beleggingen. Het decor is echt geweldig en wat zonde dat de eigenaar niet inziet dat hij veel meer kan presteren als hij er echt aandacht aan gaat geven..
Beste Erik, dank voor je reactie en jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hebben getracht een menu samen te stellen die een brede doelgroep (museum)bezoekers aanspreekt, waarbij we gebruik maken van hoogwaardige en waar mogelijk duurzame/biologische ingrediënten.

Graag zouden wij willen weten welke gerechten of producten je specifiek tegenvielen, zodat we daar wat aan kunnen doen. We werken pas korte tijd in de huidige opzet en willen ons natuurlijk graag verbeteren!